חזרה לנענע חזרה לבלוג ישראבלוג
9/2006
הבייבי החדש

 

מאת: רונן שמיר, עורך נענע

 

את ההחלטה להעלות ערוץ לייף סטייל בנענע קיבלתי בערך כשהגעתי לנענע לפני כשלוש שנים. היה לי ברור שערוץ כזה מחוייב המציאות במיוחד בנענע ובמיוחד לקהל היעד של הפורטל הזה שמחפשים בילויים ובידור, רגע אחרי שהתעדכנו בכל החדשות שבעולם.

 

אחרי חודשים ארוכים של עבודה על הערוץ - עיצובים, איפיונים וצבירת תכנים - עלה סוף סוף ערוץ הלייף סטייל היפה והטוב ביותר מסוגו באינטרנט בישראל - "סטייל נענע", עם עולם עשירבתכני אופנה ונושאים כמו איפור, גאדג'טים, סגנון חיים והחיים הטובים, פשוט כל מה שהבן אדם צריך.

 

אבל מה לעשות, בדיוק ברגע בו העלנו את עולם הלייף סטייל שלנו לאוויר - טרח, מלחמה בצפון. נו, ואיך תשיק ערוץ כזה בזמן מלחמה? כמובן - לא תשיק. אז קם לו ערוץ נענע סטייל - מדהים, מתעדכן ומרתק, אבל אף אחד לא יודע שהוא קיים.

 

אז מסתבר שכן יודעים - גם בהחבא, עם הפניות ספורות בשער - החלה לצמוח סביב נענע סטייל קהילה גדולה של גולשים שבאה מידי יום להתעדכן וכיום כבר מונה כמה מאות אלפי גולשים על בסיס יומי, שקוראת, מגיבה ושולחת הצעות לעוד כתבות למערכת.

 

המלחמה נגמרה ורק עכשיו אפשר לומר, ניתן לחוש בחזרה לשגרה. וזה בהחלט הזמן להשקת הבייבי הזה שלנו - סטייל נענע ואופנה בנענע. אתם מוזמנים להנות. בקרוב תוכלו גם להנות מההשקה הרשמית.



שורבט על ידי רונן, 12/9/2006 15:07, בקטגוריות אופטימי, רונן, לייפסטייל, הודעות, נענע, עדכונים
5 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של: יוסי





לאן הגעתי?
ברוכים הבאים לחדר
הירוק, הבלוג החצי -רשמי
של פורטל נענע. כאן
תוכלו להתעדכן בנעשה
בפורטל, להציץ אל
מאחורי הקלעים ולדבר
עם חברי המערכת.
המשך..


שמתם לב ש..
מחפשים אצלנו עובדים
עלה דף בית חדש לנענע


עוד בלוגים לנענע
שירה גל מצטטת
המזכירה שלנו
עדכוני ישראבלוג
תגובות השבוע


ארכיון:

RSS


מלאו כאן את כתובת האימייל שלכם בכדי לקבל עדכון בכל פעם שנעדכן את הבלוג:

לעשיית מנוי
לביטול המנוי