זה התחיל מכך שכל הנשים כאן במשרד הקריבו את בתי השחי שלהן לצורך כתבת תחקירים על דיאודורנטים. המשיך בכך שהסתובבנו במשך שבוע עם פנים בצבע גזר, לצורך כתבה על תכשירי שיזוף מלאכותיים. היו גם כל מיני משקאות זרחניים ומפוקפקים שנאלצנו לשתות ושאחר כך היו צריכים כפפות כדי לפנות אותם מכאן. אבל היום הזה יזכר כיום שנענע הפכה מסתם עוד פורטל תוכן ישראלי, למערכת עיתונאית אמיצה, שמוכנה ללכת רחוק מאד למען הצרכן הקטן ברחוב. על הפרויקט השוואת המוצרים החשוב, ניצחה י. ניסקי, כתבת הצרכנות הבלתי נילאית, שמדדה, תיחקרה, טעמה, נתנה ציונים ובעיקר היתה עסוקה בלהדוף את תור המתנדבים הארוך. את תוצאות התחקיר תוכלו לראות בימים הקרובים בערוץ כסף פלוס. בנתיים הנה צילומים שנקלטו במצלמתנו: