חזרה לנענע חזרה לבלוג ישראבלוג
10/2006
יום מאושר בחיי

 

מאת: רונן שמיר, עורך נענע

 

אתמול היה אחד הימים המאושרים בשנות עריכתי את נענע. כששי, מנהל הפיתוח העסקי שלנו, הודיע לי שהחוזה נחתם, ידעתי שמצד אחד זהו תום תקופה ארוכה של שת"פ נהדר שהיה בינינו ובין יריב. מהצד האחר - מתחילה תקופה נהדרת - מעכשיו, כשישרא-בלוג עבר לבעלות מלאה של נענע נוכל להגשים את כל החלומות שלנו - חלומות שיש בהם גולשים והרבה גולשים.

 

לפני שלוש שנים, כשהחלו המגעים הראשונים עם יריב לשתוף פעולה היה לי ברור שאנחנו מהמרים על הדבר הכי נכון שיש - תוכן גולשים. אינטרנט במהותו הוא הגולשים וישרא-בלוג יותר מכל מסמל את כל יתרונות הרשת - קהילה רחבה, פעילה ומאוד מאוד יצירתית המגיבה, עונה, יוזמת ובעיקר חיה וממציאה את עצמה בכל בוקר מחדש. גם בחלומות התוכן הכי ורודים שלי לא הייתי יכול להמציא את כל מה שגולשי ישרא-בלוג ממציאים וכותבים, ועוד לא אמרתי מילה אחת על הכשרון הרב הטמון שם בקרב הגולשים הרבים הפעילים באזור הזה.

 

היום, ביום המאושר הזה, אני יכול להבטיח לגולשי ישרא-בלוג שמדיניות החופש המלא של הכתיבה תמשך פה ואני אהיה ראשון הנלחמים על החופש לכתוב כל מה שרוצים מתי שרוצים ואיך שרוצים. אני גם מבטיח, ומבטיח גם לקיים, להמשיך ולפתח את הטכנולוגיה של ישרא-בלוג ולהביאה למחוזות חדשים.

 

אני יודע שיש כאן שני צדדים למטבע - נענע זכתה היום בישרא-בלוג אבל ישרא-בלוג זכתה גם בנענע - מהיום נענע נפתחה בפני מאות אלפי הגולשים בישרא-בלוג ובלוגים נבחרים יקבלו מקום של כבוד לצד התוכן של הכותבים הרשמיים בנענע - ולעיתים יתחרו בכבוד גם על הובלת התוכן בפורטל - והיום הזה קרוב משאתם משערים.

 

שתי תודות אני חייב כאן - האחת לשי מגל - האיש שהוביל אצלנו את המהלך וסייע במאבק הגדול לאמץ את ישרא-בלוג בשתי ידיים. השניה והחשובה מאוד היא ליריב - איש חזון וטכנולוגיה שידע בזמן הנכון להמציא את הדבר הנכון ולתת לגולשים רבים מקום ודרך להתבטא ולבטא את עולמם הגדול והמופלא.

 

אנחנו כאן בשבילכם, עם אוזן קשבת ומקווים להביא להגשמת חלומות רבים ביחד.



שורבט על ידי רונן, 4/10/2006 19:37, בקטגוריות אופטימי, רונן, נענע, יריב, ישרא-בלוג
16 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של: מרווה הפיגמנטים





לאן הגעתי?
ברוכים הבאים לחדר
הירוק, הבלוג החצי -רשמי
של פורטל נענע. כאן
תוכלו להתעדכן בנעשה
בפורטל, להציץ אל
מאחורי הקלעים ולדבר
עם חברי המערכת.
המשך..


שמתם לב ש..
מחפשים אצלנו עובדים
עלה דף בית חדש לנענע


עוד בלוגים לנענע
שירה גל מצטטת
המזכירה שלנו
עדכוני ישראבלוג
תגובות השבוע


ארכיון:

RSS


מלאו כאן את כתובת האימייל שלכם בכדי לקבל עדכון בכל פעם שנעדכן את הבלוג:

לעשיית מנוי
לביטול המנוי