חזרה לנענע חזרה לבלוג ישראבלוג
1/2007
קפה, מאפה ועיצוב יפה

 

מאת: מיי-רב, מנהלת קהילות

בימים אלו אנחנו מריצים את תחרות ה- CoffeeCup, תחרות לעיצוב כוסות חד פעמיות לרשת בתי הקפה אילן'ס. אני חושבת שזה אחד הפרויקטים הכי קשים שהרמתי בנענע, ולא בגלל הגודל שלו (כי היו לא מעט פרויקטים גדולים שניצחתי עליהם בעבר ביתר קלות) אלא בגלל המורכבות שלו ובעיקר בגלל החיבור בין שלושה גופים מתחומים שונים, עם דיעות שונות ודרך התנהלות שאינה זהה לשום דבר שהכרתי קודם.

אחרי שלושה חודשים של תכנונים, רעיונות, חילוקי דיעות והתנהלות משותפת בין נענע, אילן'ס ועכבר העיר, כאשר כל אחד מושך לכיוון שלו ואף אחד מאיתנו לא באמת מבין במדיה של האחרים, ואחרי לפחות שלוש פעמים בהם הכרזתי שאני שוברת את הכילים ועוצרת את הכל, עלינו לאויר, בהכרזה חגיגית ובקטגוריה עשירה בתוכן שחלקו קשור לתחרות וחלקו האחר מתקשר לקפה בדרכים שונות ומעניינות לא פחות.

תהיו בטוחים שזו אחת התחרות הכי מתוקשרות שעלו במסגרת הקהילות שלנו, הפצנו פלאריים, שלחנו מיילים, הצפנו באנרים בכל פיסת שטח פנויה באתר, הקפדנו על חשיפות אינטנסיביות בשער נענע ובפורומים, פרסמנו בעכבר העיר ובעיקר דיברנו על זה בערך עם כל מי שאנחנו מכירים ואחרי כל זה... יש תוצאות, ועוד איך וזו רק דוגמית קטנטנה:

עד לרגע זה הגיעו אלינו יותר מ-130 עיצובים שונים, מגוונים ויצירתיים ביותר ותיבת המייל שלנו עדיין פתוחה לזרם העיצובים שעוד ממשיך להגיע. אני חייבת לומר שזה מרגש אותי באופן אישי, התחרות הזו בהחלט עולה על כל הציפיות וזה מרגיש מצוין!

היום, לאור בקשת קהל המעצבים בכל איזורי הרשת (ולא רק) וכן בקשת הגולשים, מכללות העיצוב, המינהלה, עובדי התחזוקה ו...סופרי הרייטינג, החלטנו להאריך את התחרות בעשרה ימים נוספים והיא מתוכננת להסתיים רשמית ב- 30/1, מה שנותן מרווח זמן מספק כדי להמציא עוד ועוד עיצובים חדשים ולהעשיר את המאגר המדהים הזה, וגם אתם מוזמנים כמובן. יש המון פרסים שווים, אבל באמת שווים! בחיי, אם לא היה איסור השתתפות על עובדי נענע, הייתי מייצרת עיצובים בלי הכרה.

בקיצור, כל הקשיים של ההתחלה וחבלי הלידה הבלתי אפשריים, כנראה השתלמו. גילינו קבוצה מאוד גדולה של אנשים יצירתיים שמקשטים לנו את דפי נענע ובקרוב אחד מהם יקשט גם את רשת בתי הקפה של אילן'ס, אני כבר מחכה לשתות קפה בכוס עם העיצוב שיזכה בתחרות, זו בהחלט התרגשות גדולה, הצלחה גדולה לא פחות וגם גאווה אישית.

יאללה, בואו לנסות גם.



שורבט על ידי מיי-רב, 17/1/2007 00:30, בקטגוריות עיצוב, פורומים, מיי-רב, תחרות, פרויקטים
110 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של: whitacre sbc white camouflage snowboard pants why





לאן הגעתי?
ברוכים הבאים לחדר
הירוק, הבלוג החצי -רשמי
של פורטל נענע. כאן
תוכלו להתעדכן בנעשה
בפורטל, להציץ אל
מאחורי הקלעים ולדבר
עם חברי המערכת.
המשך..


שמתם לב ש..
מחפשים אצלנו עובדים
עלה דף בית חדש לנענע


עוד בלוגים לנענע
שירה גל מצטטת
המזכירה שלנו
עדכוני ישראבלוג
תגובות השבוע


ארכיון:

RSS


מלאו כאן את כתובת האימייל שלכם בכדי לקבל עדכון בכל פעם שנעדכן את הבלוג:

לעשיית מנוי
לביטול המנוי