חזרה לנענע חזרה לבלוג ישראבלוג
8/2007
מנגנים על האוויר

 

מאת: אנה סטקולשצ'יק, עורכת משנה ג'נענע ומשחקים

 

השבוע עלינו לאוויר עם תחרות גולשים מגניבה שנקראת Air Guitar. מטרתנו למצוא אנשים מוכשרים שיודעים לעשות כאילו הם מנגנים על גיטרה ולתת לאחד מהם פרס גדול מאוד- כרטיס זוגי להופעה של ריהאנה בלונדון, שווה, לא?

המבצע נערך בחסות מוטורולה טלפונים סלולריים והמותג Urban MotoMusic שעמותת ישראבלוג משמשת לו כבית כבר תקופה ארוכה. בקיץ הקודם ערכנו יחד איתם את תחרות MotoMaster כשבסופה שלחנו שני חבר'ה בני 17 מנתניה להופעה של הרד הוט צ'ילי פפרז בוינה.

השנה החלטנו לעשות את תחרות ה- Air Guitar שבה כל אחד יכול להראות את כישרונו כגיטריסט גם בלי לדעת לנגן על גיטרה. כדי לתת פוש לתחרות ולהראות שגם אנחנו בעמותת ישראבלוג יודעים לעשות שמח, חיפשנו מישהו מתוכנו שיוביל את התחרות וידגים לכולם איך עושים את זה. שרון ארד המדהימה ממחלקת המכירות התנדבה לבצע את השיר "דם חם" והפילה את המשרד לקרשים.

תחרות Air Guitar מבחינתי, היא גולת הכותרת של קיץ 2007 וכולי ציפייה לראות את הסרטונים הכי מגניבים והכי מוטרפים שנעשו אי פעם בתחום הזה. כל הסרטונים, אגב, יוצגו לדירוג הגולשים, הנה הסנונית הראשונה. התחרות רק התחילה ואני מזמינה את כולם לקחת מצלמה ליד, לבחור שיר טוב וקל לביצוע ולתת בראש.

במסגרת Urban MotoMusic אנחנו מאוד אוהבים לעסוק במוסיקה, ואם תחרות Air Guitar עוסקת בה מהצד הקליל שלה, אז יש לנו גם את הצד הרציני יותר, למשל שיעורי הגיטרה שבכל שבוע אנחנו מארחים מוסיקאים מוכרים שמבצעים את שיריהם כולל אקורדים והסברים על פריטות קשות. עד שלא שמעתם את רונה קינן אצלנו בשיעור, לא שמעתם כלום.

יש לנו גם את מדור מוסיקאים צעירים שבו אנחנו נותנים חשיפה לחבר'ה שמנסים לדחוף את עצמם לבד למרכז הבמה, מבלי ששום גוף גדול עומד מאחוריהם. היה לנו ראפ, פופ פאנק ומה לא. אם אתם מכירים אנשים שרוצים לקבל במה אצלנו ויש להם קובץ סאונד או קליפ ביתי שלחו מייל עם הפרטים.



שורבט על ידי אנה, 7/8/2007 18:13, בקטגוריות אנה
0 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של:





לאן הגעתי?
ברוכים הבאים לחדר
הירוק, הבלוג החצי -רשמי
של פורטל נענע. כאן
תוכלו להתעדכן בנעשה
בפורטל, להציץ אל
מאחורי הקלעים ולדבר
עם חברי המערכת.
המשך..


שמתם לב ש..
מחפשים אצלנו עובדים
עלה דף בית חדש לנענע


עוד בלוגים לנענע
שירה גל מצטטת
המזכירה שלנו
עדכוני ישראבלוג
תגובות השבוע


ארכיון:

RSS


מלאו כאן את כתובת האימייל שלכם בכדי לקבל עדכון בכל פעם שנעדכן את הבלוג:

לעשיית מנוי
לביטול המנוי