חזרה לנענע חזרה לבלוג ישראבלוג
10/2007
אוהבים נקניקיות?

 

מאת: לי רותם, עורכת ערוץ לייף סטייל

 

ומרק וקינוחים ומתכונים וביקורות אוכל ותבשילים וקוטיילים ומשלוחים ומסעדות ויין טוב ופורומים ולחם בירה וסושי וויסקי וקטשופ וחביתות בפיתה ופלאפל וצ'יפס?

סבבה.

 

יודעים גם לערוך ויש לכם ניסיון קודם בעריכת אוכל?

עוד יותר סבבה.

 

אני מחפשת בדחיפות מישהו שיוכל להרים את ערוץ האוכל החדש של נענע, שיהיו בו אלפי מתכונים, ספר מתכונים אישי, כתבות על אוכל, אלכוהול וסתם כלי מטבח, ביקורות של מסעדות, של משלוחים, של ברים ושל מוצרים חדשים.

 

רק מה - זה הולך להיות ערוץ בנזונה, ומצריך עורך בנזונה. מישהו עם חזון, כשרון וקמצוץ זעפרן. לא חרוז אבל נכון. חושבים שיש לכם את המתכון? שלחו לי מייל עם קו"ח ודוגמאות ואצור איתכם קשר.

יאללה לעבודה.



שורבט על ידי החדר הירוק, 27/9/2006 16:44, בקטגוריות אוכל, דרושים, הודעות, לי רותם, לייפסטייל, נענע
3 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     1 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של:



הבייבי החדש

 

מאת: רונן שמיר, עורך נענע

 

את ההחלטה להעלות ערוץ לייף סטייל בנענע קיבלתי בערך כשהגעתי לנענע לפני כשלוש שנים. היה לי ברור שערוץ כזה מחוייב המציאות במיוחד בנענע ובמיוחד לקהל היעד של הפורטל הזה שמחפשים בילויים ובידור, רגע אחרי שהתעדכנו בכל החדשות שבעולם.

 

אחרי חודשים ארוכים של עבודה על הערוץ - עיצובים, איפיונים וצבירת תכנים - עלה סוף סוף ערוץ הלייף סטייל היפה והטוב ביותר מסוגו באינטרנט בישראל - "סטייל נענע", עם עולם עשירבתכני אופנה ונושאים כמו איפור, גאדג'טים, סגנון חיים והחיים הטובים, פשוט כל מה שהבן אדם צריך.

 

אבל מה לעשות, בדיוק ברגע בו העלנו את עולם הלייף סטייל שלנו לאוויר - טרח, מלחמה בצפון. נו, ואיך תשיק ערוץ כזה בזמן מלחמה? כמובן - לא תשיק. אז קם לו ערוץ נענע סטייל - מדהים, מתעדכן ומרתק, אבל אף אחד לא יודע שהוא קיים.

 

אז מסתבר שכן יודעים - גם בהחבא, עם הפניות ספורות בשער - החלה לצמוח סביב נענע סטייל קהילה גדולה של גולשים שבאה מידי יום להתעדכן וכיום כבר מונה כמה מאות אלפי גולשים על בסיס יומי, שקוראת, מגיבה ושולחת הצעות לעוד כתבות למערכת.

 

המלחמה נגמרה ורק עכשיו אפשר לומר, ניתן לחוש בחזרה לשגרה. וזה בהחלט הזמן להשקת הבייבי הזה שלנו - סטייל נענע ואופנה בנענע. אתם מוזמנים להנות. בקרוב תוכלו גם להנות מההשקה הרשמית.



שורבט על ידי רונן, 12/9/2006 15:07, בקטגוריות אופטימי, רונן, לייפסטייל, הודעות, נענע, עדכונים
5 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של: יוסי



ברוכים הבאים לחדר הירוק

 

אהלן. אתם מוזמנים להרגיש בנוח ולהתרווח על הספה שאירגנו לנו כאן בלאונג' הירקרק. המקום שאליו הגעתם הוא החדר הירוק, הבלוג החצי-רשמי של פורטל נענע.

 

כדרכם של הסנדלרים, שאומרים עליהם שהם הולכים יחפים, כך גם נענע, שכל כך מאמינה בבלוגים ומקדמת בלוגים, היתה עד כה חסרת בלוג בעצמה. המצב האבסורדי הזה, כך אני מקווה, הגיע לסיומו. זאת בזכות כמה אנשים כאן במערכת, שאמרו שיאללה. הגיע הזמן.

 

הרבה זמן חשבנו מה יהיה "הקול" של הבלוג. האם אנחנו צריכים להיות סופר-מגניבים, כמו התדמית שהיינו שמחים שתהיה לנענע? או דווקא רישמיים? אנשי השיווק אמרו שאנחנו צריכים להיות יח"צניים ולהודיע על כל מבצע, קמפיין, ערוץ או פיפס אחר חדש שאנחנו מקימים. פתאום גילינו שגם לאנשים שנמצאים בחזית של האתר ושהשם שלהם נמצא בקרדיט של מאות כתבות, לא פשוט לכתוב משהו פשוט וכן, בלי לנסות ולהיות משהו שהם לא.

 

עד שהבנו שהדבר שיהיה הכי טוב לעשות יהיה פשוט להיות עצמנו. השם שהחלטנו לתת לבלוג הוא "החדר הירוק". חוץ מהסיבה הטריוויאלית שירוק הוא הצבע של נענע, החדר הירוק מסמל מקום נטול מסכות. המושג מגיע מעולם התיאטרון והטלוויזיה. זהו השם שנותנים לחדר שבו נמצאים השחקנים כשהם לא על הבמה, לפני שהם נכנסים לדמות שהם צריכים לשחק או בסיום התפקיד. זהו המקום שאפשר לתת להם טיפים אחרונים לפני שהם עולים לבמה, או להחמיא להם על המשחק שלהם, שניה אחרי  (אפילו אם הם טיפה התבלבלו במילים).

 

כך גם הבלוג הזה. כאן תוכלו לפגוש את האנשים שעושים את נענע למה שהיא. גם את אלו שאת השמות שלהם אפשר לראות באתר, וגם את העורכים, המעצבים, המתכנתים, אנשי המכירות ושאר בעלי התפקידים, שנמצאים מאחורי הקלעים. כאן אפשר יהיה לדעת מה הם בדיוק עושים, לתת להם עצות, לבקש בקשות, להתלונן ואולי אפילו לזרוק עגבניות (אבל בבקשה, לא חזק מידי).

 

אני אילנה, ואני כאן בתפקיד "המארחת" בחדר. מידי פעם יתארחו כאן חברי נענע אחרים ויספרו את מה שיש להם לספר. אם יש לכם מה להגיד לנו, מנגנון התגובות הוא יופי של מקום, אבל אפשר לפנות אלינו גם במייל [email protected].

 

ושניה לפני שאנחנו יוצאים לדרך - כמה קרדיטים לאנשים שמגיע להם:

על העיצוב כאן בחדר אחראית ג'רי וינוקור, מלכת הפוטושופ ומלכה בכלל. תאמינו לי שבסקיצה שלה זה נראה אפילו יותר יפה. זו אני שלא הצלחתי ליישם עד הסוף את העיצוב שלה אל תוך ה-HTML.

את השם לבלוג נתנה אפרת, כשתפסנו אותה לרגע במסדרון.

מיי-רב, היא הסנדקית של הבלוג, שהכי דאגה שהוא ייצא לדרך.

ויש גם את אילה, רונן, רומי, שי ואחרים שלקחו את הג'וב של לשאול אחת לכמה זמן "נו, מה קורה עם הבלוג?".

 

קדימה. מתחילים.



שורבט על ידי החדר הירוק, 30/8/2006 11:37, בקטגוריות הודעות, אילנה, מיי-רב, נענע, בלוגים
12 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של: ירוק עולה (=




דפים: 1  


לאן הגעתי?
ברוכים הבאים לחדר
הירוק, הבלוג החצי -רשמי
של פורטל נענע. כאן
תוכלו להתעדכן בנעשה
בפורטל, להציץ אל
מאחורי הקלעים ולדבר
עם חברי המערכת.
המשך..


שמתם לב ש..
מחפשים אצלנו עובדים
עלה דף בית חדש לנענע


עוד בלוגים לנענע
שירה גל מצטטת
המזכירה שלנו
עדכוני ישראבלוג
תגובות השבוע


ארכיון:

RSS


מלאו כאן את כתובת האימייל שלכם בכדי לקבל עדכון בכל פעם שנעדכן את הבלוג:

לעשיית מנוי
לביטול המנוי