חזרה לנענע חזרה לבלוג ישראבלוג
10/2007
זה הרבה יותר טעים כשמוסיפים לזה נענע

 

מאת: לי רותם, עורכת לייפסטייל

2006 היתה שנת התחנונים שלי לאנשי מקצוע מוכשרים. חיפשתי כותבי אופנה חיפשתי עורכי אוכל ובעיקר חיפשתי את עצמי. 2 מתוך 3 זה לא רע.

חודשיים בלבד אחר כך (מהירות האור במונחים של מערכת אינטרנט. האמנם?) מאיה פלמון-מעוז נשלחה אלינו מגן העדן הקולינרי שבוואדי גורמה, והתגייסה לעשות סדר במטבח שלנו. ביחד עברנו על מאות מתכונים, עשרות כתבות, ועוד נשארו לנו יותר מ-80 אחוז מהעבודה, ושאלוהים יעזור לנו. בדרך אני הייתי בניו יורק (מה, הלכתי לבדוק את המסעדות שם :-) ומאיה היתה בגיהנום של השפעת, וכך יצא שבעור שינינו הבאנו לאוויר העולם את הערוץ הכי כתום בנענע, ערוץ האוכל החדש שלנו





בערוץ, כמו שאתם מסוגלים לנחש ואני יוצאת סתומה שאני מסבירה, יש מתכונים, כתבות אוכל, ערימות וידאו וחיפוש מסעדות ומשלוחים, ככה, שיהיה מפנק. במהלך החודש הקרוב יעלה בערוץ גם ספר המתכונים האישי שיאפשר לכולנו (במיוחד לי, הסתומה) לשמור במיידי כל מתכון שנראה לנו שנוכל להכין מתישהו, כדי לא להצטרך לחפש אותו אחר כך שוב שעות. חוצמזה קופסת המתכונים שלי בבית כבר מזמן מלאה (כן בטח, בכרטיסיות ריקות).

אז תתפנקו לכם: במהלך העונה הקרובה אנחנו ננסה להביא לכם מרקים חמים וטעימים, חמינים, שוקואים, קדירות, וכל מה שיחמם לכם את החורף, וגם מבצעים כיפיים וכתבות מ"על השולחן" ומ"2 EAT". יהיה סבבה, תאמינו לי.


בתאבון



שורבט על ידי לי, 13/1/2007 16:54, בקטגוריות אוכל, חדש!, לי רותם, לייפסטייל, מאיה
21 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של: uveesp, uveesp



אוהבים נקניקיות?

 

מאת: לי רותם, עורכת ערוץ לייף סטייל

 

ומרק וקינוחים ומתכונים וביקורות אוכל ותבשילים וקוטיילים ומשלוחים ומסעדות ויין טוב ופורומים ולחם בירה וסושי וויסקי וקטשופ וחביתות בפיתה ופלאפל וצ'יפס?

סבבה.

 

יודעים גם לערוך ויש לכם ניסיון קודם בעריכת אוכל?

עוד יותר סבבה.

 

אני מחפשת בדחיפות מישהו שיוכל להרים את ערוץ האוכל החדש של נענע, שיהיו בו אלפי מתכונים, ספר מתכונים אישי, כתבות על אוכל, אלכוהול וסתם כלי מטבח, ביקורות של מסעדות, של משלוחים, של ברים ושל מוצרים חדשים.

 

רק מה - זה הולך להיות ערוץ בנזונה, ומצריך עורך בנזונה. מישהו עם חזון, כשרון וקמצוץ זעפרן. לא חרוז אבל נכון. חושבים שיש לכם את המתכון? שלחו לי מייל עם קו"ח ודוגמאות ואצור איתכם קשר.

יאללה לעבודה.



שורבט על ידי החדר הירוק, 27/9/2006 16:44, בקטגוריות אוכל, דרושים, הודעות, לי רותם, לייפסטייל, נענע
3 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     1 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של:



עיתונות חוקרת

 

זה התחיל מכך שכל הנשים כאן במשרד הקריבו את בתי השחי שלהן לצורך כתבת תחקירים על דיאודורנטים. המשיך בכך שהסתובבנו במשך שבוע עם פנים בצבע גזר, לצורך כתבה על תכשירי שיזוף מלאכותיים. היו גם כל מיני משקאות זרחניים ומפוקפקים שנאלצנו לשתות ושאחר כך היו צריכים כפפות כדי לפנות אותם מכאן. אבל היום הזה יזכר כיום שנענע הפכה מסתם עוד פורטל תוכן ישראלי, למערכת עיתונאית אמיצה, שמוכנה ללכת רחוק מאד למען הצרכן הקטן ברחוב. על הפרויקט השוואת המוצרים החשוב, ניצחה י. ניסקי, כתבת הצרכנות הבלתי נילאית, שמדדה, תיחקרה, טעמה, נתנה ציונים ובעיקר היתה עסוקה בלהדוף את תור המתנדבים הארוך. את תוצאות התחקיר תוכלו לראות בימים הקרובים בערוץ כסף פלוס. בנתיים הנה צילומים שנקלטו במצלמתנו:

 

 

 



שורבט על ידי אילנה, 20/9/2006 16:31, בקטגוריות תמונות, נענע, מהקיוביקל, כסף פלוס, יעל ניסקי, אינפנטילי, אוכל
6 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של: רייסט מחפשת טלפון




דפים: 1  


לאן הגעתי?
ברוכים הבאים לחדר
הירוק, הבלוג החצי -רשמי
של פורטל נענע. כאן
תוכלו להתעדכן בנעשה
בפורטל, להציץ אל
מאחורי הקלעים ולדבר
עם חברי המערכת.
המשך..


שמתם לב ש..
מחפשים אצלנו עובדים
עלה דף בית חדש לנענע


עוד בלוגים לנענע
שירה גל מצטטת
המזכירה שלנו
עדכוני ישראבלוג
תגובות השבוע


ארכיון:

RSS


מלאו כאן את כתובת האימייל שלכם בכדי לקבל עדכון בכל פעם שנעדכן את הבלוג:

לעשיית מנוי
לביטול המנוי