חזרה לנענע חזרה לבלוג ישראבלוג
10/2007
דף בית חדש לנענע

 
מאת: זאב חספר, מנכ"ל עמותת ישראבלוג 
עמותת ישראבלוג משנה היום את פניה. לא מדובר במתיחת פנים בלבד, אך גם לא במהפכה. עם זאת, השינוי מבטא מספר מאפייני ייסוד של עמותת ישראבלוג העתידית. 
בעיצוב החדש בא לידי ביטוי בולט השילוב בין נענע לבין ערוץ 10. חדשות 10, המובילות באיכותן, בשילוב עם דסק החדשות של עמותת ישראבלוג, יעניקו שירות אמין ועדכני במהלך היממה במקביל להעמקה בנושאים העיקריים שעל סדר היום הלאומי. 
שינוי נוסף שנעשה הוא איתות לבאות. עורכי עמוד הבית הונחו להבליט תכנים שמקורם בקהילות של עמותת ישראבלוג, היינו רבבות הבלוגים של ישרא-בלוג ומאות הפורומים. אנו מאמינים שהגולשים שותפים אמיתיים ביצירה הקולקטיבית ששמה עמותת ישראבלוג ושמחובתנו להעמיד לרשותם (כם) את הכלים ההולמים כדי לבוא לידי ביטוי.
המצב הקיים, גם אחרי השינוי, רחוק עדיין מלספק. אנחנו מתחייבים להוסיף ולחפש דרכים על מנת להביא לידי ביטוי שותפות זאת הלכה למעשה ולרוחב כל האתר.  
לבסוף, שני שינויים טכניים שמטרתם להקל על החיים: סרגל הניווט באתר צומצם והפך לפשוט יותר. כמו כן, עמוד הבית כולו הפך קל יותר, עם ביטול פרסומות רבות. מנהל הכספים שלנו לא ממש אוהב את זה, אבל הבטחנו לו שזה מהלך נכון.
תודה על הסבלנות, שהרי לא תמיד קל לקבל שינויים. נשמח לקבל הערות לשיפור. זו רק תחילת הדרך של נענע החדשה.
ואם אתם לא רואים עדיין באתר את השינויים, פשוט לחצו על Ctrl+R כדי לרענן את הדף.
ומזכרת קטנה לדורות הבאים - ככה נראה דף השער של עמותת ישראבלוג, כמה שעות לפני השינוי.


שורבט על ידי זאב חספר., 13/8/2007 06:26, בקטגוריות חספר, חדש!, עדכונים
27909 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     1 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של: Pilteri



אילנה תמיר, נעים מאד

 

כששאלו אותי בשבועות האחרונים מה אני עושה בדיוק בנענע, לא ממש ידעתי לענות. עד לא מזמן עבדתי כאן בתור כתבת מחשבים וזה היה ג'וב שקל להסביר. אבל עכשיו יש לי הגדרת תפקיד קצת מוזרה – "מנהלת תוכן גולשים". בפועל, מה שעשיתי בתקופה האחרונה, שבה כבר היו גישושים על העברת הבעלות של ישרא, זה שני דברים: לחלום ולדאוג.

 

החלומות היו על דברים נפלאים שאפשר לעשות כדי לקדם אפילו יותר את ישרא-בלוג. חלמתי על שדרוג כלים קיימים לבלוגרים והוספת כלים חדשים, על פיצ'רים קהילתיים שיחזקו את הקהילתיות המגובשת גם ככה, על הגדלת המעמד של בלוגרים ככותבים שמיצרים תוכן ראוי ועוד כהנה וכהנה פנטזיות, שעד אתמול עוד לא נשמעה ירית הפתיחה שמאפשרת להתחיל לממש אותם.

 

והדאגות. ובכן, אני אף פעם לא צריכה להתאמץ בשביל למצוא סיבות לדאוג, אבל עכשיו הדאגה היתה גדולה במיוחד. האם נענע תידע לטפל יפה בבייביי הזה שנקרא ישרא-בלוג? האם המשפחתיות והאינטימיות יוצאת הדופן שהתקיימה בין יריב לבין הקהילה, תוכל להימשך גם כשבמקום אדם אחד, ינהל את ישרא-בלוג קולקטיב שנקרא "נענע". והאם הקהילה של ישרא-בלוג תהיה מוכנה לתת לנענע צ'אנס?

 

אני זוכרת את "פרשת סרגל הכלים" שהיתה ביוני 2004. הייתי בנענע אז רק חודשיים. אני זוכרת את המבוכה שהיתה כאן במערכת בעקבות מחאת הבלוגרים על סרגל הכלים הירוק שנחת להם בתוך הבלוג. ראיתי שהכוונות בנענע היו טובות, אבל עדיין לא כל כך ידענו אז איך להתמודד עם קהילה של בלוגרים מצויינים ודעתניים, שלא מוכנים ש"הממסד" יחדור אל תוך המרחב האיניטמי שלהם.  

 

הצלקת מאותה פרשה עדיין מורגשת בנענע והלקח נלמד. אני מאמינה שהיום כבר הרבה יותר חכמים כאן. וחוץ מזה, יהיה את יריב שישמור על "הממסד" מלעשות שטויות, למשך עוד הרבה הרבה זמן. ותהיה גם את קהילת ישרא, שאני מקווה שתעזור לנו לנהל דיאלוג פורה ושלא תהסס לפנות עם עצות, טיפים, בקשות, גחמות ותלונות (חסר לכם שלא).

 

שאלו אותי היום אם אני "המחליפה של יריב". התשובה היא שלא. דבר ראשון, את יריב אי אפשר להחליף, פשוט כי תפקיד החוזה והמייסד יהיה שמור לו לתמיד. דבר שני, ישרא לא עובר אלי אישית, אלא לכל נענע ותפקיד הגידול של ישרא יתחלק בין קבוצה של אנשים מתחומים כמו סיסטם, תכנות וגרפיקה. מה שכן, אני אהיה בפרונט, לפחות בכל הקשור ברעיונות לפיתוחים חדשים, תלונות ובקשות.

 

החפיפה תהיה איטית ולבנתיים הכתובת היא עדיין יריב, שמכיר את המערכת הכי טוב. אבל גם המיילים שלי ושל אחרים פה גלויים. בבקשה תשתמשו בהם. המון בהצלחה ליריב עם כל הפרויקטים החדשים שהוא עובד עליהם והמון בהצלחה לישראבלוג/נענע. אני מאד מקווה שהדאגות שהיו לי יתגלו במהרה כחסרות בסיס ושכל החלומות יתחילו להתממש בזה אחר זה.

 



שורבט על ידי אילנה, 4/10/2006 19:42, בקטגוריות נענע, ישרא-בלוג, יריב, אופטימי, עדכונים
69 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     -2 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של: אילנה



שנענע טובה !

 

מאת: מיי-רב, מנהלת קהילות

 

אצלנו בנענע הדקה התשעים זה משהו שבשגרה, אנחנו מאוד מחבבים את המושג ומשתדלים ליישם אותו כמעט בכל הזדמנות. משהו בלחץ, בזמן הקצוב, בשעון החול שעוד רגע מתרוקן, עושה לנו את זה כנראה. אז גם הפעם לא פישלנו כשגילינו פתאום שראש השנה כבר כאן, זה בא לנו לגמרי בהפתעה (לא, אף אחד לא טרח לספר לנו על האירוע המיוחד הזה) ולכן, לא ממש התכוננו.

אך מכיוון שאנו מתורגלים בשגרת הדקה התשעים, הצלחנו גם הפעם, בכוחות משותפים של הרגע האחרון ובהמון אנרגיות חיוביות, להכין ברכה ייחודית לקראת השנה החדשה הזו (מישהו אמר תשסז??).

תודה ליפות והאמיצות, בנות ערוץ התרבות. לבראלה על הנכונות והעינטוזים, לטל על רוח השטות והאווירה וכמובן לשאקירה, על ההשראה. אותנו זה הצחיק, מקווים שגם אתכם.

 

שנענע טובה במיוחד לכולכם ושלא תפסיקו לחייך.

ועכשיו תראו מה יצא: 

לחיצה אחת על ה- Play וגם אתם יכולים להתחיל לנענע

 

 


בהזדמנות זו רק לעדכן שתחרות הגלויות שארגנו בפורום פלאש ופורום עיצוב גרפי, הסתיימה ובעקבותיה עלו עשרות גלויות חדשות לראש השנה באתר הגלויות של נענע. אז אם מתחשק לכם לשלוח ברכה מקורית - אתם מוזמנים וגם אם לא, שווה הצצה.



שורבט על ידי מיי-רב, 21/9/2006 21:16, בקטגוריות בראלה, אינפנטילי, חגים, מהקיוביקל, נענע, מיי-רב, עדכונים
21 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של: >דו סיטרי



הבייבי החדש

 

מאת: רונן שמיר, עורך נענע

 

את ההחלטה להעלות ערוץ לייף סטייל בנענע קיבלתי בערך כשהגעתי לנענע לפני כשלוש שנים. היה לי ברור שערוץ כזה מחוייב המציאות במיוחד בנענע ובמיוחד לקהל היעד של הפורטל הזה שמחפשים בילויים ובידור, רגע אחרי שהתעדכנו בכל החדשות שבעולם.

 

אחרי חודשים ארוכים של עבודה על הערוץ - עיצובים, איפיונים וצבירת תכנים - עלה סוף סוף ערוץ הלייף סטייל היפה והטוב ביותר מסוגו באינטרנט בישראל - "סטייל נענע", עם עולם עשירבתכני אופנה ונושאים כמו איפור, גאדג'טים, סגנון חיים והחיים הטובים, פשוט כל מה שהבן אדם צריך.

 

אבל מה לעשות, בדיוק ברגע בו העלנו את עולם הלייף סטייל שלנו לאוויר - טרח, מלחמה בצפון. נו, ואיך תשיק ערוץ כזה בזמן מלחמה? כמובן - לא תשיק. אז קם לו ערוץ נענע סטייל - מדהים, מתעדכן ומרתק, אבל אף אחד לא יודע שהוא קיים.

 

אז מסתבר שכן יודעים - גם בהחבא, עם הפניות ספורות בשער - החלה לצמוח סביב נענע סטייל קהילה גדולה של גולשים שבאה מידי יום להתעדכן וכיום כבר מונה כמה מאות אלפי גולשים על בסיס יומי, שקוראת, מגיבה ושולחת הצעות לעוד כתבות למערכת.

 

המלחמה נגמרה ורק עכשיו אפשר לומר, ניתן לחוש בחזרה לשגרה. וזה בהחלט הזמן להשקת הבייבי הזה שלנו - סטייל נענע ואופנה בנענע. אתם מוזמנים להנות. בקרוב תוכלו גם להנות מההשקה הרשמית.



שורבט על ידי רונן, 12/9/2006 15:07, בקטגוריות אופטימי, רונן, לייפסטייל, הודעות, נענע, עדכונים
5 תגובות   הוספת תגובה     הצצה בתגובות     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה של: יוסי




דפים: 1  


לאן הגעתי?
ברוכים הבאים לחדר
הירוק, הבלוג החצי -רשמי
של פורטל נענע. כאן
תוכלו להתעדכן בנעשה
בפורטל, להציץ אל
מאחורי הקלעים ולדבר
עם חברי המערכת.
המשך..


שמתם לב ש..
מחפשים אצלנו עובדים
עלה דף בית חדש לנענע


עוד בלוגים לנענע
שירה גל מצטטת
המזכירה שלנו
עדכוני ישראבלוג
תגובות השבוע


ארכיון:

RSS


מלאו כאן את כתובת האימייל שלכם בכדי לקבל עדכון בכל פעם שנעדכן את הבלוג:

לעשיית מנוי
לביטול המנוי