בלוגים קרובים  בר קבועים  הוסף לקבועים שלי   שלח המלצה לחבר   הפורום
משלוח תמונות לסלולר   קישור ישיר לכאן   דף כניסה


פוטנציאל מבוזבז

אישה ואם בישראל. חברה במגזר הדתי. בשעות העבודה והפנאי נהנית לבהות במחשב.
6/2003

אופטימים, אה?

ויי-נט נתנו כותרת אופטימית על הבוקר: מלחמת 1,000 הימים - הסוף?
קודם כל אני שמחה שסוף-סוף נמצא שם למלחמה הארורה הזו. אינתיפאדה 2 נשמע לי כמו שם של סרט לא מוצלח.
דבר שני אני פותחת כאן סוכנות הימורים קטנה: כמה ימים אתם נותנים להפסקת האש הזו? האם יש כאן מישהו שבכנות מאמין שהפסקת האש תחזיק מעמד?
אני נותנת להפסקת האש שבוע. אתם מוזמנים להמר את ההימור שלכם. הזוכה יקבל סופ"ש זוגי בבי"ח אטרקטיבי במרכז הארץ.






יאיר לפיד פרסם ב"ידיעות אחרונות" טור מתבכיין ביותר שעסק בשאלה "מתי ימאס למשה". בטורו (אין לינק כי אין לפיד ברשת) מפרט מר לפיד את כל תחלואי המדינה, ולמה חרא פה. common knowledge לכל מי שחי במדינה הזו חלק מ-1,000 הימים האחרונים. רק מה? הפעם לפיד מאיים: למשה נמאס, והוא רוצה לעזוב. ואני אומרת: למה לאיים? שיעזוב. אם למשה רע, שיקום ויעזוב, רק שיצא מהוורידים של כל מי שבכ"ז נשאר פה (כל אחד מסיבותיו שלו, ואני יכולה להבטיח לכם ששלי אינן ציוניות גרידא), ויפסיק לעשות לנו רע על הנשמה. רע פה גם ככה.
אה, ואם לפיד כבר בקטע של מיחזורים (ע"ע הטור שלו מהשבוע שעבר) הוא מוזמן לכתוב בשבוע הבא מניפסט נרגש תחת הכותרת: "האחרון שעוזב שיכבה את האור", ובו הוא מתאר איך משה ארז מזוודתיו, נתן נשיקה למזוזה ועלה על המטוס לארה"ב.






אופטימי אחרון להיום: הגעתי ל- 10,000.
יש שיאמרו שבהתחשב בוותק שלי זו בושה ועלבון שלא הגעתי לזה לפני חצי שנה. אני רק אומרת תודה לכולכם על שטרחתם להכנס ולקרוא את מה שיש לי לומר, ותודה על כל התגובות הנפלאות.

נכתב על ידי nina, 29/6/2003 13:04, בקטגוריות מעדכנת, מקטרת, מלחמה, קוראת חדשות
13 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי
תגובה אחרונה של nina ב-30/6/2003 07:22


I feel the earth move under my feet
אההה... איזו סחרחורת נפלאה.

אני עסוקה בלדגמן עכשיו לוק של מסננת.
אני שונאת בדיקות דם. למה הורידים שלי לא מסוגלים להנפיק דם כמו ורידים של כל אדם נורמלי? למה תמיד אצלי צריך למצוא את כל המקומות האקזוטיים בהם ניתן לדקור ולשאוב דם?






לאחר החשיפה המרגשת שביצעתי בפוסט הקודם, כאן המקום לומר שאני ממש לא אופטימית לגבי ההריון הזה. לא בא לי להכניס אתכם למסתרי רחמי, רק נאמר שהסימנים אינם מעודדים, ואינם מעידים שההריון הזה הוא here to stay. מכיוון שההריון הזה במילא לא היה מתוכנן, אני מתייחסת אליו כמתנה. תשאר- סבבה. לא תשאר- לא נורא.
נראה לי שגם רופא הנשים שלי שווה נפש. כשתיארתי בפניו את כל הסימנים הרעים הוא משך כתפיים ולא ענה. עננת הקומיקס שריחפה מעל ראשו אמרה: "לא נורא. אצלכם הדוסים כשהולך אחד, מביאים אחר".
מבחינת החברה הדתית הגיע הזמן שאני אכנס כבר להריון. אני נשואה כבר למעלה מ- 7 שנים. אני לא נהיית צעירה (בת 30 רחמנא ליצלן) ובני הצעיר הוא בן שנתיים ורבע. מרבית הזוגות שנישאו בסמוך אלי כבר חובקים ילד שלישי ממזמן, וחלקם אף חובקים (או בדרך לחבוק) ילד רביעי.
מבחינת החברה החילונית אני את שלי כבר עשיתי. בגיל שבו הרבה חילונים רק מתחילים להתמסד, יש לי 2 ילדים - בן ובת. בהתחשב בעובדה שלבת יש בעיות מוטוריות, אני ממש לא צריכה (לדעת החברה החילונית) לחשוב על ילדים נוספים בטרם תגיע הילדה לגיל 10.

תודה על כל המזלטובים ועל החזקת האצבעות.
מבטיחה לא להמשיך לעדכן בנושא. ברור לי שאת רובכם זה מענין כשלג דאשתקד.

נכתב על ידי nina, 23/6/2003 10:29, בקטגוריות מעדכנת, מקטרת, אם השנה, הריון ולידה
40 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי
תגובה אחרונה של אליאנה ב-27/6/2003 16:42


2 פסים!
עכשיו אני צריכה לחכות 3 שבועות כדי לראות אם גם יש דופק.
3 שבועות!!! בשביל בחורה חסרת יכולת דחית סיפוקים שכמותי 3 שבועות הם נצח.

נכתב על ידי nina, 18/6/2003 14:16, בקטגוריות מעדכנת, הריון ולידה
38 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-4/7/2003 17:56


מי לעזאזל מסתובב בחוץ בשבת בצהרים בחום הזה?

כבר ציינתי בעבר (באחד מגילגולי) כי כל אחת רוצה לפגוש את האקס המיתולוגי שלה כשהיא נראית כמו כּוּסית עולם, ואוחזת במקצוע נחשק כגון דוגמנית על (או לחלופין מדענית טילים המחזיקה את סודות האטום של מדינת ישראל בשתי ידיה המטופחות להפליא). אף אחת לא רוצה לפגוש את האקס המיתולוגי שלה בצהרי שבת, כשהיא גוררת כמו אחת ההומלסים ברחוב עגלת ילדים עתיקה בת 4 שבתוכה במקום סמרטוטים יושב ילד בלונדיני מסמורטט, עייף, מזיע עם פרצוף עצבני במיוחד. אף אחת לא רוצה לפגוש את האקס המיתולוגי שלה כשהיא לובשת שמלת הריון (מבלי להיות בהריון), שנגררה מירכתי הארון מתוך הנחה ש"מי לעזאזל מסתובב בחוץ בשבת בצהרים בחום הזה". וול בייבי האקס המיתולוגי שלך מסתובב בדיוק בשעה הזו, והוא מלווה באישתו הכוּסית, שאמנם נראית כמו תעתיק שלך, אבל תעתיק מוצלח בהרבה מהמקור.
לאחר 9 שנות ניתוק, המילים "שבת שלום" מעולם לא היו טעונות יותר:
- "שבת שלום" (מצטערת ששברתי את ליבך כשנפרדתי ממך בתירוצים קלושים ועלובים. דווקא היתי מעוניינת בהפסקת אש קלה, יש לנו המון catching up to do).
- "שבת שלום" (כלבה קרת לב, ששברה לי את הלב כשעזבה אותי בתירוצים קלושים ועלובים. תראי איזה יופי הצלחתי בלעדיך. יש לי אישה פיצוצית, ואת נראית כמו חבית שמנה).

נו, טוב... שאלה יהיו הצרות החמורות ביותר שלי.






הגעתי למסקנה שאלגנטיות אינה תכונה נרכשת- או שאת נולדת עם זה או שלא. בזמן שחברתי האלגנטית הצטלמה (בגיל 5-6) כשהיא ישובה בעדינות על כסא, לבושה בלבוש מהודר ומדונטל ורגליה משולבות, אני הצטלמתי עומדת על ערימת כורכר לבושה בתחתוני סבתא, בכל אחת מידי אבן והפרצוף שלי חורץ לשון למצלמה.
לא משנה בכמה קרמים אני משתמשת בבית, תמיד כשאגיע לדילות המכירה בפארמים למינהם אחוש כאותה מושבניקית המצטלמת חצי ערומה על גבעת כורכר. תמיד תהיה לי הרגשה כאילו אני לא מטפלת כראוי בעור פני, ובמו ידי אני חורצת את גורל פרצופי להתקמט. חברתי האלגנטית לעומת זאת מעולם לא תזכה בנאום תוכחה כזה. היא תמיד תתקבל בהכנעת ראש מצד הדיילת, והערצה אילמת לדרך בה היא מתאפרת ומטפלת בעור פניה.
רגשי הנחיתות שלי גורמים לי כל פעם מחדש להוציא הון על מוצרי קוסמטיקה. נשבעתי שאני נכנסת לסופר-פארם רק כדי לקנות קרם לשפתיים, ויצאתי בסוף גם עם חומר ניקוי לפנים (המהווה גם חלב פנים, גם מי פנים וגם מסיר איפור), סט צלליות לעיניים, פודרה חדשה, ספוג למייק-אפ ומברשות לצלליות.

נכתב על ידי nina, 15/6/2003 08:33, בקטגוריות אם השנה, מקטרת, עושה פאדיחות
25 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי
תגובה אחרונה של טל ב-23/6/2003 11:40


תשובות לשאלון השבועי

בדרך כלל אני נמנעת מלענות לשאלוני ישרא-בלוג. אין כאן אקט של סנוביות מופגנת (למרות שאלוהים עדי שאני סנובית), אלא שעם פלישתם של בני 18 ומטה למרחב הלא מוגן של ישרא-בלוג רמת השאלונים צנחה פלאים והדרדרה עמוק אל מתחת לגובה כסאות גן הילדים של הבת שלי.
השאלון שהתפרסם השבוע מוכיח את טענתי:

החלפת את כל הבגדים בארון לבגדי קיץ?
כן
קנית בגד ים חדש?
לא
קנית בגדים חדשים או כפכפים?
כן ולא
את כל הזמן מתלוננת שחם לך, התחלת להשתזף?
1. חם לי.
2. לא משתזפת. זה מקמט את העור וגורם לסרטן עור לבחורות לבנבנות כמוני.

נכתב על ידי nina, 10/6/2003 08:04
9 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי
תגובה אחרונה של nina ב-15/6/2003 09:36



הדף הבא
דפים: 1  2  

החודש הקודם (5/2003)  החודש הבא (7/2003)  
52,560
כינוי: nina
גיל: 51

ICQ:


מצב הרוח שלי:

מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)

 << יוני 2003 >> 
א ב ג ד ה ו ש
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

ארכיון:

חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסרים:
הוסף מסר

הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגרים דתיים » ±
« הדוסים של ישרא » ±
« נשים חזקות » ±





מה השעה?



טפיחה על האגו
25 הבלוגים הנבחרים של אפלטון לשנת 2006
בלוגים על הורות - כתבה מ"הלול"


מי אני?
אישה
אמא לארבעה: בת 13 בן 11 בן 8 ובת 3
מחפשת מה לעשות עם עצמי, ובינתיים עובדת כעצמאית
משתייכת לזרם הדתי לאומי, אבל נוטה ל"אורתודוכסיה מודרנית" (שזו דרך יפה לומר שאני דתייה לייט)
שמרנית ומרובעת. אוהבת שיגרה. צורכת תרבות מיינסטרים.


בטלויזיה שלי
C.S.I
The Amazing Race
איך פגשתי את אמא
האישה הטובה
האנטומיה של גריי
המפענחת
מחשבות פליליות
נשות קבע
עקרות בית נואשות
פרשיות סמויות
רצח מן העבר


תגיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnina אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nina ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2006 © נטוויז'ן (ע"ר)
עיצוב: איה