לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

5 דברים שלא ידעתם עלי והתביישתם לשאול


1. עברתי פעמיים תיאוריה וטסט בפעם הראשונה פעם בארץ ופעם בארהב. אם יש תקלה ברכב אני מאבחנת אותה פעמים רבות לפני שהאוטו מגיע למוסך. שלא יעבדו עלי.

 

2. את כל החיבורים בבית ביצעתי בעצמי. את המחשב וחלקיו, את הטלוויזיה הוידאו והקונסולות למיניהן, את הסטיריאו על כל חלקיו כולל תוספות מאוחרות יותר, עד שבא המאצ'ו, אמר שזה לא טוב, פירק כמה חיבורים והייתי צריכה להביך אותו ולחבר מחדש. אני גם מבצעת בבית תיקונים קלים.

 

3. פעמיים יצאתי לטיול והשארתי את המזוודות מאחורי.

בפעם הראשונה השארתי את המזוודה בבית, יותר נכון בעלי, וכשהגענו הלכנו לקנות בגדים

בפעם השניה טסתי עם אחותי טיסה פרטית ואת המזוודות השארנו ליד דלפקי הבידוק לצ'ק אין אבל רק לא ידענו שלא עושים צ'ק אין בטיסה פרטית אלא אנחנו אמורות לקחת איתנו את המזוודות ולהעמיס אותן על המטוס. אנחנו טסנו המזוודות נשארו בשדה התעופה, עברו לחזקת חפץ חשוד. כשגילינו זאת פרצנו בצחוק מתגלגל וכמובן הלכנו לקנות בגדים.

 

4. בצבא הייתי מרכזנית

 

5. יש לי חגורה שחורה בג'ודו.

 

אחד הדברים הוא לא נכון. נחשו מהו?????

 

אני מעבירה הלאה. למי שעוד לא כתב

 

רק על עצמי

דאפי

שלגיה

אמזונה

יעלה

 

אני בכלל לא יודעת למה פרסמתי את זה. נדמה לי לפעמים שאני מדברת לקירות או לעצמי.

 

 

טוב. רובם ניחשו נכונה. אין לי חגורה שחורה בג'ודו ואפילו לא לקחתי שיעור אחד. מה שכן באמת הלכתי מכות עם כל השכונה, בעיקר השארתי בנות מעצבנות עם פחות שערות על הראש, הייתי גם סלקטורית של גן הנדנדות המקומי. אמנם הייתי אימת השכונה אך אף אחד לא ראה בי הילדה הרעה של השכונה. זה היה שייך לילדה אחרת. היתה גם ילדה אחת שכל יום היתה באה לשחק איתי וכל יום חזרה הביתה מוכה וחבולה.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 31/1/2007 07:37   בקטגוריות פרויקטים  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-2/3/2007 11:24
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את מאמינה רק במה שאפשר להוכיח?
אני לא יודעת במה אני מאמינה

האם יש לך אמונות תפלות? מהן?
אני מאמינה בעין הרע.

האם נתקלת אי פעם בתופעה "על טבעית"? מהי?
לא

האם ביקרת פעם אצל גרפולוג / נומרולוג / אסטרולוג?
כן

האם קראו לך את העתיד? באיזה אופן? זה היה רלוונטי?
למרבה הפלא המיסטיקאים למיניהם כן דייקו לעומת ההורוסקופים שבעיתון. לפעמים התחזיות שלהם היו מדויקות להפליא.
לדוגמה: לפני שנים רבות אמר לי מיסטיקאי ערבי מטייבה ושמו מוסא שאני על הפנים ועלי להזהר מבני משפחה. הוא קרא זאת עפי שמי ושם אמי.
ירון ליבנה האסטרולוג המפורסם חזה במדויק ניתוח שעברתי בשנה שעברה.

האם את מאמינה ברוחות / שדים / כישוף?
לפעמים. בעיקר בכישוף.

השתתפת פעם בסיאנס?
לא

האם התנסית ביוגה / מדיטציה / עיסוי?
יוגה בשבילי זו מן צורה של פעילות גופנית...
אם דימיון מודרך זה מדיטציה אז אני עוסקת בזה לפעמים

האם התנסית ברייקי / שיאצו / רפלקסולוגיה?
רפלקסולוגיה.
זה איכס

ולסיכום: מה זה רוחניות בשבילך?
למרבה הפלא אני רואה את עצמי כאדם לא רוחני כלל וכלל...אבל כנראה שאני טועה.
יתכן שיש סדר בעולם הזה שאנחנו לא יודעים אותו. אולי זאת הרוחניות.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/1/2007 11:30   בקטגוריות מיסטיקה, שאלונים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/1/2007 22:27
 



נבצרות


יום קשה עבר על כוחותינו.

ראשית גיליתי שאני עבריינית תנועה מועדת

זה התחיל בהודעה מוזרה שקיבלתי מהמועצה הלאומית למניעת תאונות: 

הואיל והורשעת בעבירות תנועה וצברת לחובתך נקודות המחייבות תיקון ולפי סעיף תתתם נשלחה אליך הזמנה לקבל הדרכה בנהיגה נכונה, לא הופעת ולא הודעת על סיבה סבירה לאי הופעתך לפי תקנה תתתם רשאית רשות הרישוי לאחר שנה ממועד הזימון להתלות רשיונך, ואי ביצוע ההדרכה בהקדם יגרום להתליית רשיונך תוך 90 ימים ממועד הודעה זו.

 

התליית רשיונך....איזה מילים המציאו לי כאן, התלייה, נבצרות זמנית, נבצרות קבועה, נשימה עצמונית...נדמה לי שאני צריכה לקחת קורס בעברית לפני שאני לוקחת קורס הדרכה בנהיגה.

 

לא הבנתי מאיפה נפל עלי הדבר הזה. לא זכור לי שעברתי עבירות תנועה בכלל למעט עבירות חניה שעליהן לא צוברים נקודות...בשנת 2001 היו לי 4 או 6 נקודות זומנתי לקורס והשתתפתי בו אז....מה הקטע? 30 שנה אני על הכביש וזה כל מה שצברתי... אני כל היום מתגאה שאני נהגת זהירה ומוכשרת...שעברתי טסט ראשון....שאני יכולה להיות מוסכניקית... ותראו מה זה...

טוב, התעצבנתי קצת והתקשרתי לברר מה הולך פה. כמה נקודות צברתי, על איזה עבירות תנועה מדובר והכי חשוב למה אני לא יודעת מזה, למה אני לא יודעת כמה נקודות צברתי ולמה אני לא יודעת על הזימון הזה.

הגברת מעבר לקו אמרה שהיא לא שולחת אינפורמציה על נקודות, את זה עושה גוף אחר אבל היא יכולה לספר לי שיש לי הרבה קנסות שלא שילמתי ולכן לא קבלתי הודעה לחידוש רישיון ולמעשה 4 חודשים אני נוהגת ללא רישיון...

למה לא הודיעו לי על זה??? היא לא יודעת את זה עושה גוף אחר.

 

טוב, אני נוהגת 4 חודשים ללא רישיון, ומה עכשיו??? להשבית את עצמי או להמשיך לנהוג ללא רשיון או לשלם את הקנסות רק שאין לי שום מידע על גובה הקנסות. מה?

 

בינתיים אני בנבצרות זמנית....

 

 

בערב מתקשר אלי המורה למתימטיקה של החמורון. הבחור נורא נחמד אבל הוא נכשל ברוב המבחנים. למה אני לא יודעת מזה? לא יודעת לפעמים נדמה לי שאני חיה בעולם אחר. אבל על הבחור הזה אני לא יודעת כלום. מתחילת השנה אני לא ממש מכירה אותו. הוא כל היום יושב במסנג'ר ואין לי מושג עם מי הוא מדבר, הוא מסתובב עם אנשים שאני לא מכירה שאינם לומדים בבית ספרו. הוא אומר שיש לו 100 חברים אבל אני לא ראיתי אף אחד. הוא פעם פלט שאלכוהול זה כיף וחטף טוב על הראש. הוא יוצא עם אנשים שאני לא מכירה עד השעות הקטנות. כל מה שמעניין אותו זה איך הוא נראה והוא רוצה לשנות את הלוק שלו, להחליק שער או לעשות ראסטות. לא ראיתי מבחנים לא ראיתי ציונים, לא ראיתי שיעורי בית. הוא רק בא לי כל יום עם בקשה חדשה. הוא רוצה ללמוד גיטרה, לעשות ראסטות, כבר אמרתי, להחליף דירה, מעניין שהוא כבר לא רוצה משחקי או רכיבי מחשב. הוא הולך עם איזו שרשרת ואומר לי שבנים הולכים עם שרשרות ושאר אביזרים ואני בעצם לא יודעת כלום על בנים. דווקא חשבתי שאני יודעת הרבה על בנים אבל הוא לא נראה לי כמו בן בכלל. הוא לא הביא לי תעודת סמסטר ולא תעודת שליש ואמר שלא חילקו תעודות אולי זה נכון אבל אני לא מאמינה לו. הוא רק אמר לי שהוא נכשל בספורט. איך בן נכשל בספורט איןלי מושג...

 

בקיצור אנא אני באה?

 

ואני חשבתי שאני יודעת לטפל בילדים מתבגרים....

 

 

עידכון ועכשיו באמת

 

דיברתי עם מזכירות בית הספר. (הרי ברור שאני לא יושבת בחיבוק ידיים אם קורים דברים). באמת לא היו תעודות. זוהי החלטה של הנהלת בית הספר מהשנה שעברה שלא לחלק תעודות לתלמידים באמצע השנה. יש יום הורים ושם מקבלים גיליון ציונים ובכך מסתפקים. מה דעתכם על זה?

אני הבעתי את תדהמתי, פליאתי וחוסר שביעות רצוני מכל העניין. מה גם שגיליון הציונים לא נראה כמו גיליון ציונים וקשה לי לתאר איזו צורה באמת יש לו. שאלתי את המזכירה, שהגנה בחירוף נפש על העניין למה יש לבצפר הזה כל מיני המצאות בעיקר בנוגע לדברים שמתנהלים טוב בכל מקום אחר.

עכשיו צריך לבקש סליחה מהילד על חוסר האמון שהטלתי בו שלא באשמתו....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/1/2007 09:28   בקטגוריות מסעותי בארץ הקומבינה, בית ספר  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-31/1/2007 19:54
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)