לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

הרים לי להנחתה



לפני כמה ימים דיברתי כאן על ילדינו.
בעקבות הפוסט של גמאמא.
גם טליק הרהר בנושא.

היום הגיע אלי מייל מבני הצעיר.
בן 21

קשה להכיל מייל כזה לבד.
רוצה לשתף.

גם לומר לכם
כי זה אפשרי
וזה קיים.

קטע מהמייל שקיבלתי היום ממנו:


איזה אבא מיוחד יש לי!
כי לי יש כזה אבא מיוחד - אתה.
אבא שרוצה תמיד שאני אכתוב לו, שרוצה תמיד לראות אותי, לדבר איתי, לעזור לי במה שיכול.
איזה מזל יש לי.
אולי זה המזל הכי טוב שהיה לי בחיים: אבא כמוך. כל השאר פשוט יצא מזה.
כמה שטוב לי עכשיו בחיים, בא מהמזל ההתחלתי הזה.
אני יודע שאתה תמיד אוהב אותי, תמיד שמח לקבל ממני משהו ותמיד שמח לתת בנדיבות.
גם כאשר לא היה לך הרבה דברים חומריים לתת, היה ויש בך כל כך הרבה דברים ברגש וברוח...
באמת יש לי מזל.

זה מסוג המזל שיעבור בירושה, כי אני מאמין שגם אני אדע לתת לבן שיום אחד יהיה לי את כל זה, ומקווה שיום אחד גם הוא יידע להעריך ולהוקיר את זה.
ביום הזה אני אומר לו שהוא צריך להודות לסבא שלו קודם...




מקווה שברור מדוע זלגו דמעותיי...


נכתב על ידי , 2/11/2004 00:22  
83 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-8/2/2005 11:28



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)