לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

חתונה


 

וואאיייי, כשאמרתי לחבצלת, היום בחתונה, שראוי הדבר כי חתונה זו תהפוך לנושא החם, אמרתי ולא ידעתי.

 

הבטחתי לה, שאצא מהפרטי, כי היא, מה לעשות, כמו מרביתנו, כן, גם אני, לא זוכרת סיסמאות (מי זוכר, בשביל זה יש פנקסים קטנים שמאבדים אותם ושוב מוצאים....)

וגם אמרתי לעופר שאצא מהפרטי, ואני חושבת שהחתונה הזו, היא סיבה מספיק חשובה בכדי לצאת, אתם לא חושבים?

במיוחד כשלא זוכרים (טוב, כן) מהי הסיבה המדוייקת.

אבל מה זה משנה, מחר יהיה יום חדש.

 

אז הייתה חתונה, והייתה שימחה רבה,

ובאיזו שהוא רגע, שרון וןאני נעמדנו בצד הרחבה, וראינו את הזוג המלכותי (המאממממ, המדאאאאאאיייייייייייייייםםםםםםםםם, והשולתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111 ) רוקדים, ופי הייתה כל כל יפה, ושמחה, ומאושרת, עד כי עלו דימעותיי העיניי הלכתי הצידה, וגיליתי שפתחו את הבופט של המתוקים.

היה שוקולד תפוז.

והיה טעים.

אני אוהבת אותכם ילדים.

 

היו עוד אנשים, כמו פמה, וגמאמא ומבי אהובתי, אבל אני לא יודעת מי מרשה לי להגיד אותו....

 

 

אז המון חיבוקים ונישוקים והרבה מאוד אהבה.

נכתב על ידי , 14/9/2006 01:35  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)