לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Fucking Union


מומו ניצבה באמצע הכיכר העגולה. היא חשבה על קולות הכוכבים ועל פרחי-השעות. ואז התחילה לשיר בקול צלול (מיכאל אנדה)
Avatarכינוי: 

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

פרגון


כבר כמה זמן שאני תוהה מה קורה לי בישרא. תחושת אי שייכות כזו, כתיבה מהשוליים, הרבה פחות חשק לכתוב פוסטים או להגיב. האסימון נפל כשפיג'לינג הפסיקה לכתוב והעבירה את ניהול טבעת הלסבלוגריות לבלונדה שבתורה העבירה את הניהול אלי. ואז גם המעדומה החליטה שדי.

 

הסתכלתי ברשימה של חברי הטבעת, שאני פתאום בראשה, וקלטתי שתקופה מסויימת פה בישרא חלפה עבורי. מתוך שמונה בלוגריות מהממות שבאו לעשות לי שמח לפני שנה במסיבת התה שלי, אחרי הניתוח שעברתי, נשארתי רק עם אחת בקשר (וכפרעליך, בלונדה, שאת יודעת ככה לשמור על קשרים!) ובכלל - חלקן כבר לא כותבות, חלקן רק לעתים רחוקות... איכשהו התרוממות הרוח שהיתה שם אז חלפה עבורי. אז יש בלוגרים אחרים שאני קוראת ושקוראים אותי, שונים מאלה שהיו לפני שנה, ותמיד יש מה לקרוא, אבל משהו קצת חסר לי פתאום.

 

אז עכשיו יש לי שתי אפשרויות: להפסיק לכתוב בעצמי או לעשות איזה ניעור. בינתיים לא בא לי להפסיק לכתוב. אז ניעור. דם חדש. אני זקוקה לריגושים. לכן רציתי לבקש מכל אחד מאלה שעוד קוראים פה וכותבים לתת כאן המלצה על בלוג חדש וטוב שיצא לו להתקל בו. אני אשמח לקרוא אנשים חדשים, סביב הגיל שלי, שיש להם דברים מעניינים להגיד או דרך מעניינת להגיד אותם. ששווה להכיר אותם לעומק! זה יאפשר לכולנו, ולא רק לי, להפתח קצת גם לכותבים הטובים החדשים שאני בטוחה שממלאים את ישרא ואנחנו פשוט לא יודעים עליהם. בא לי לפרגן להם כאן.

 

ועוד מילת פרגון, בעניין שמרגש אותי עד מאוד: עוד שבוע יוקרן סרט חדש של אורי בר-און, חברי היקר, בפסטיבל דוקאביב. ראיתי את אחת הגרסאות שלו והוא מעולה. אני חושבת שלהקרנה השניה כבר אפשר יהיה לרכוש כרטיסים בלי בעיה, וממליצה לכם בחום! זה באמת מרחיב את הלב כשחבר, שעובד קשה ועם הרבה אמונה, מצליח ככה.

 

חוצמזה, כנסיית השכל מפרגנים היום לכדור הארץ בכיכר רבין. אני לא אגיע, אבל השיר הזה, שאני נורא אוהבת אותו, נדבק לי מהבוקר, אז שיהיה גם לכם (אני חושבת שהעיבוד המוסיקלי שלו מדהים!)

 


המלצות שעלו בינתיים בתגובות:

(ואם שכחתי או השמטתי מישהו - סליחה. ההפניות במלואן נמצאות בתוך התגובות)

 

Troynightstar - החיים בעיני המתבונן: חובב מדע בדיוני ופנטזיה, גרוש, דתי. בעצם כבר לא ממש חדש.

 

כמהין - בהמלצתו של טרוי מלמעלה: כותבת על השק שלה. והיא גם עוסקת בבישול, שזה אולי ימלא את החסר של המעדומה

 

מיק הקטנה - לסבלוגרית משובחת שגרה בגולה. לי התאהבה בה וגם בימבלונת זרקה עליה מילה טובה. ואגב בימבלונת, היא חזק בענייני צעירים בזמן האחרון  וממליצה על סנורקה

 

una chica - הריק שנקרא חיים. בהמלצתו של אראמיס. עוד מהמלצותיו: ג’ ו- Eek! The Cat החדשים יחסית וקוויםלדמותו ו- חבצלת הותיקים.

 

נראה לי שאת קיטי לא צריך להציג, אבל היא קיבלה פה פרגון מאיטרנלי שגם המליצה על slayer comma the

 

מיב המליצה על נוכלת משתכפלת שמסתבר שהיא כבר די ותיקה

 

קתרינה מזכירה לי את מיס 1942 שהכרתי בתחילת דרכי (ואני לא יודעת למה לא שמרנו על קשרים...), את סטואי ואת פורד פריפקט החתיך.

 

שרה הקודמת היא מראשונות המפרגנות פה בישרא. היא ממליצה על: פארה ווי, ג'וליאנה, מיכליקה, ו- n-lee. היא ממליצה גם על אסתי ירושלמי שהיתה בעצם הטריגר להמצאת הלסבלוגריות בדמותה הקודמת עלמק.

 

לי (שתיכף תופיע שוב למטה), ממליצה על בנו של האין

 

city-zen הותיק ממליץ על עצמו

 

ומחוץ לגבולות ישרא: בענייני אוכל - המלצה חמה של ליהי על בלוג-בישולים ניקי ב, של הלחשנית על פודהא שמבשל ומנסה לרזות ושל איקיוויזי על בצקאלים עם התמונות מעוררות התיאבון. בנושאים אחרים, לי ממליצה על אליענה ומיכל בבננות ועל אור בבלוג שכתוב בעיקר באנגלית. ואם כבר בננות - אני ממליצה על האתר של לי שם.

 

 

נכתב על ידי , 27/3/2008 11:15   בקטגוריות מסיבת התה של מומו  
130 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




99,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוֹמוֹ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוֹמוֹ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)