לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

israanima| ישראנימה


כול מה שקשור לאנימה ו כפתורים באנרים פיקסלים ועוד ..

Avatarכינוי: 

גיל: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2010

פוסט טרום פתיחה


טוב כמו שכתבתי ברשימות על מה הבלוג עוסק..

הוא היה על אנימות ומנגות..

אני אישית מעריצת אנימה ומנגה..

אז החלתתי לפתוח בלוג..

ככה .. לפני פוסט הפתיחה שלנו.. שהיה ב-8.4.

לגבי העיצוב .. אני יודעת שכותבים anime פשוט התבלבלתי :)

בפוסט פתיחה היה מלא דברים מענינים וגם למנויים שווה להירשם למנויים ..

אז שלטים?

אני יודעת שהשלט לא משהו נדפק לי הפוטו..

 

שלכם:  

  

  

  

 

 

 

 

 
בנתיםם מבצע:
1.   
2.
3.
4.
5.
 
6.
 
נגמר המבצע..!
 
עריכה:
חזר לי הפוטו..
ויש שלט חדש
והספיישל ב-3.4 =]]
 
לינקוק :
נכתב על ידי , 25/3/2010 13:38  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלוג האנימה הגדול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלוג האנימה הגדול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)