לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fimo competition


תחרות פימו נושאת פרסים וכייפית, תירשמו ^~^

Avatarכינוי: 

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

שלב 1


i08o4j0omcheiyds08i1.jpg

בשלב הזה עליכם להגיש לי ....

משהו שאתם לידיעתכם הכי טובים בו. לא משנה אם זה בתור עגיל, טבעת, או כל דבר אחר העיקר שזה יהיה מפימו.

את הפריט עליכם לצלם ליד פתק שבו כתוב שמכם ומספר בלוגכם, ולשלוח לי בתגובות קישור לתמונה.

תעלו את התמונה מהאתר הזה http://www.uploadfileyou.com/.

בשלב זה תהיה מודחת אחת בלבד.

אתן יכולות להגיש עד ה28.2 שזה שבוע ועוד כמה ימים

תוכלו לבקש הארכה עם סיבה מוצדקת

t1eflylfx7h82qswyycu.jpg

1. ליאור ב.

2. ליאור

3. לוטם

4. NE

5. גאיה

6. מעיין

7. מלכה לב אדום

8. ליטל

9. נטע

10. יעל

11. אביה

12. קלי

13. רוני

מודחים מסומנים ב קו חוצה

הגישו מסומנים בצבע ירוק

לא הגישו מסומנים בצבע אדום

t1eflylfx7h82qswyycu.jpg

להגיש להגיש להגיש !

ודרך אגב למי שלא שם לב, הוספתי לפרס של המקום הראשון גם

4 חבילות פימו רגיל בלי אפקטים בצבעים שהוא יבחר, בשווי 40 ש"ח

t1eflylfx7h82qswyycu.jpg

 

מיכל

 

עריכה 21.2 -

בנות, יש לכן עוד 7 ימים להגיש,

ורק 5 בנות הגישו, מתוך 13.

זאת אומרת ש8 בנות לא הגישו! קדימה.

נכתב על ידי , 17/2/2010 21:46  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרשמה לתחרות D=


שלום לכל חובבי הפימו D=

ההסבר והחוקים של התחרות למטה.

t1eflylfx7h82qswyycu.jpg

ה ס ב ר

תחרות זו היא תחרות עיצוב בפימו, מה זאת אומרת ?

זאת אומרת שכל שלב, אני יאמר לכם לדוגמא:

"לשלב זה עליכם להכין פרוסת עוגה מפימו..." ואתם תצלמו את מה שהכנתם עם פתק

שעליו כתוב את שמכם ואת מס' בלוגכם.

המשימות לא יהיו קשות, ומי שלא יעמוד במשימה יוכל לכתוב לי בתגובות.

כמובן, שבתחרות הזו יהיו פרסים.

הפרסים יהיו למקום ראשון ושני, פרסים כאלו:

מקום ראשון יקבל תליון שאני עיצבתי מפימו ו4 חבילות פימו רגיל בלי אפקטים בצבעים שהוא יבחר, בשווי 40 ש"ח

(אני ייצור איתו קשר במייל\אייסי, ואני אשלח לו בדואר את הפרס), קישור לבלוג המנצח בגודל 36 

ועיצוב לבלוגו שכולל: לוגו, אייקון, מפריד, רשימות, חתימה, שלט, וכפתור.

מקום שני יקבל עיצוב שכולל: לוגו, אייקון, מפריד, רשימות, חתימה. וזהו זה... :)

t1eflylfx7h82qswyycu.jpg

ח ו ק י ם

1. כשאתם מביאים את התמונה של הפריט שהכנתם, חובה עליכם לצרף

בנוסף פתק קטן שעליו כתוב את שמכם ואת מס' בלוגכם,

כדי שאני אדע שלא העתקתם או משהו. מי שלא יעשה את זה - הגשתו לא תחשב.

2. כשאני קובעת שמישהו עף מהתחרות, הוא עף, לא לנדנד.

3. מי שיזכה במקום הראשון- אם התליון הולך לאיבוד בדואר, אני לא אחראית.

t1eflylfx7h82qswyycu.jpg

קדימה, להירשם!  

1. ליאור ב.

2. ליאור

3. לוטם

4. NE

5. גאיה

6. מעיין

7. מלכה לב אדום

8. ליטל (אין בלוג)

9. נטע

10. יעל

11. אביה

12. קלי

13. רוני

מוגבל.

t1eflylfx7h82qswyycu.jpg

אוהבת, מיכל. ♥

 

עריכה 17.2

הפרס למקום הראשון שונה, בנוסף לתליון ולעיצוב ולקישור, אני ישלח למנצחת\מנצח

4 חבילות פימו רגיל בלי אפקטים בצבעים שהוא יבחר, בשווי 40 ש"ח

שווה, לא? אז תירשמו, נשאר עוד מקום אחד, ואם יהיה ביקוש ,אני יפתח את ההרשמה לעוד איזה 3-5.

 

עריכה נוספת 17.2

השלב הראשון יתחיל מחר או אולי אולי היום ,ועדיין אפשר להירשם למי שרוצה.

נכתב על ידי , 14/2/2010 18:19  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,208

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתחרות פימו נושאת פרסים וכייפית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תחרות פימו נושאת פרסים וכייפית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)