לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2005

תפוח מורעל


לכבוד השנה החדשה, החלטתי לקבץ לפניכם מספר ברכות שלרוב נאמרות בפרהסיה ושאני קורא להן "תפוחים מורעלים", כי אמנם אלו ברכות, אבל אלה לא ברכות שכיף לשמוע. בטח שלא בפומבי.

תפוח מורעל בדרך כלל דורך על הנקודה הכי רגישה של מקבל הברכה. אם קיבלתם ברכה שגרמה לכם לחוסר נעימות, ככל הנראה קיבלתם "תפוח מורעל" ואני לא בטוח אם שולח התפוח לא שלח תפוח מורעל בכוונה כשבירך את הברכה שלו.

 

שתמצא עבודה בקרוב- הברכה למובטל המתוסכל. הוא כבר הרבה זמן מחפש עבודה, ללא הצלחה וממש לא היה זקוק לברכה הפומבית הזו, שהזכירה לכל מי ששכח לרגע, כי הוא מובטל.

 

שתמצאי זיווג הגון- לרווקה המתוסכלת. כן, היא כבר לא צעירה. זה עתה סיימה קשר ארוך שעליו בנתה הרים וגבעות ובעיקר חלומות לחיים משותפים עד שחברה נפרד ממנה. זה בדיוק הזמן להזכיר לה שהיא לבד בעולם והלוואי שבאמת תצליח למצוא אחד (על האחד כבר לא מדברים...) שיתחתן איתה.

 

שתצליח בלימודים- הברכה לתלמיד הנכשל. התעודה שלו גרועה, מלאה בציונים שליליים, בית הספר מאיים בסילוקו וגם מבחינה חברתית לא טוב לו שם. לא עזרו כל השיעורים הפרטיים והמאמצים האישיים. זהו בדיוק הזמן לברך אותו שיצליח בלימודים, כי באמת, עכשיו שבירכתם אותו הוא בטוח יצליח.

 

בן זכר בקרוב- הברכה לזוג העקר. הם נשואים כבר 8 שנים, מבטי הקינאה של בת הזוג למראה התינוקת של השכנים בולטים לעין כמו גם הדימעה שבן הזוג מחה כששיחק עם אחייניו. זה הזמן לברך אותם קבל עם ועדה שבשנה הבאה יוולד להם בן זכר!

 

שהדיאטה תצליח- הברכה למשמין המתמיד. הוא ניסה את כל הדיאטות הקיימות, אך השמין יותר ממה שהוריד. זה הזמן לאחל לו שהפעם הדיאטה תצליח (כאילו שמישהו באמת מאמין שהיא תצליח לו). גם אם כרגע הוא לא בדיאטה, כדאי שיתחיל אחת ומהר.

 

שתעברו לבית חדש בקרוב- לזוג הצעיר שגר בחורבה. אין להם כסף לבית חדש, הם גרים בבית הנוכחי רק מחוסר ברירה ואין להם איך להחזיר את המשכנתא לו היו לוקחים אחת. זה הזמן לאחל להם שיעברו לבית חדש במהרה, בית שבו תישכחנה כל צרותיהם והם יחיו באושר ועושר במהרה בימינו אמן.

 

שימצאו תרופה למחלה שלך- לחולה הסופני. הוא מבואס לגמרי, בקושי מתפקד וסופר את הימים עד יילך לבית עולמו. זה הזמן לאחל לו שימצאו תרופה למחלתו, עדיף לפני שימות.

 

בקרוב אצלך- לרווק המזדקן. הוא מגיע לכל חתונה, אוכל את הלב כשהוא רואה את חבריו הטובים שמצאו את החצי השני שלהם ורק הוא, רווק זקן. ובכל חתונה הוא נאלץ לשמוע מכל המוזמנים את ברכת ה"בקרוב אצלך". זה כואב במיוחד אם זו חתונת אחיו הצעיר. [ברכת ד. הירוק]

 

שתעבור בטסט הבא- לתלמיד הנהיגה הנכשל שכבר נכשל בעשרה טסטים ולא השכיל לשמור על מועד הטסט הבא לעצמו. סביר להניח שדווקא מברך הברכה הזו גרם למנחוס וגם בטסט הבא, התלמיד ייכשל. [ברכת la_musicata].

 

שהניתוח יצליח- לחולה הסרטן שעבר ניתוחים רבים ללא הצלחה. הוא ניסה כבר הכל, הרופאים לא מבטיחים שהניתוח הבא יצליח ובאופן כללי מצב רוחו ירוד. זה הזמן לאחל לו שהניתוח הבא יצליח, לפחות כמו הקודמים. [ברכת מתוסבך].

 

שהבלוג שלך יצליח- לבלוגר המיואש. הוא כותב בלוג כבר כמה חודשים, אך אף אחד לא מגיב אצלו. מדי פעם הוא רואה שמישהו ביקר בבלוג, אך גם הפעם לא השאיר תגובה. בצר לו, הוא מפרסם תחינות נואשות שיכנסו ויגיבו לו. הוא מעדכן את הבלוג כל כמה דקות  ומבטיח תמונות עירום של מפורסמות אך גם כשנכנסים נתקלים בגוף הקטע שבו כתוב "ראו פוסט קודם". ושם, בפוסט הקודם, מגלים שאין אצלו תמונות של מפורסמות בעירום ואפילו לא קטע כתוב, אלא רק הודעה סתמית "בואו נראה כמה כניסות אני אקבל עכשיו". זה הזמן לאחל לבלוגר המיואש ש"הבלוג שלו יצליח" ולא להוסיף תגובה נוספת (חוץ מאולי, "מוזמן לשלי").  [ברכת סתם ילד].

 

אתם מוזמנים להציע הצעות לברכות "תפוחים מורעלים" ואת הטובות אוסיף לקטע הזה. 

 

נכתב על ידי , 25/9/2005 17:18  
148 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-12/11/2007 22:43
 



מציאות נושכת


לפני כמה ימים דיברתי כהרגלי עם אהרן על היום שלו בגן.

מאז שעברנו למודיעין הוא מדבר יותר ויותר אנגלית וגם הגננת שלו בגן ציינה שהוא מדבר שם אנגלית.

שאלתי אותו איך היה בגן והוא התחיל לספר לי כל מיני סיפורים באנגלית ואז אמר "Yonatn took me to my bite".

"yonatan bit you?" שאלתי אותו.

ואשתי אמרה לו בעברית: "יהונתן נשך אותך?".

"לא,לא, לא!" אמר אהרן ונופף בידו כאות שלילה.

ואז הוא חזר על המשפט:  "Yonatn took me to my bite".

"אאאאאהה. יהונתן לקח אותך הביתה. Yonatan took you home".

ובאמת אימו של יהונתן החזירה באותו יום את אהרן ואת יהונתן הביתה מהגן.

 

כמו שהוא אמר.


הגננת של אלעד מאוד מבסוטה ממנו. היא אומרת שהוא ילד טוב, שמשתתף יפה והיא ממש מרוצה ממנו.

חוץ מדבר אחד. מסתבר שהוא נושך. אם מישהו רוצה לקחת לו צעצוע, אז הוא מתעצבן ומשתמש בכלי נשק היחיד שיש לו- השיניים.

זה לא נעים, וזה משאיר סימנים ואני ממש לא יודע איך להפסיק את זה.

אם אני רואה אותו מנסה לנשוך את אהרן אחרי שהוא לוקח לו צעצוע, אני כועס עליו ואומר לו לבקש סליחה (בדרך כלל הוא עושה את זה וגם מוסיף נשיקה וחיבוק). אבל עכשיו שהוא בגן והוא מתחיל לנשוך ילדים אחרים, זה ממש לא נעים.

אני לא רוצה שכל הילדים יתרחקו ממנו כי הוא "הילד שנושך".

שאלתי את הגננת מה היא עושה אם הוא נושך והיא אמרה שהיא אומרת לו "לעשות טובה" לננשך. היא ביקשה ממני לדבר איתו ובאמת אנחנו אומרים לו כל הזמן שאסור לנשוך והוא יודע את זה (ועושה את זה רק אם לוקחים לו משהו), אבל אני לא יודע מה עוד לעשות.

נכתב על ידי , 20/9/2005 12:09  
87 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חיים ב-14/3/2006 23:22
 



שלושה דברים שלא ידעתם עליי


נגה הירח העביר אליי את השרביט וביקש ממני לרשום בבלוג שלושה דברים שלא ידעתם עליי.

זו משימה בכלל לא קלה למצוא שלושה דברים שלא ידעתם עליי, היות ולאחר למעלה משנתיים של כתיבה רצופה, כמעט ולא נותרו דברים שאתם לא יודעים עליי (ושהייתי רוצה שתדעו).

בהתחלה חשבתי להתחמק באלגנטיות ולרשום סתם שלושה דברים שקרו לי בשבועות האחרונים ושטרם סיפרתי לכם עליהם, אך לאחר מחשבה נוספת החלטתי לא לעשות את זה ולכתוב בכל זאת שלושה דברים שלא ידעתם עליי, אתם יכולים לקרוא להם "שריטות" או "סטיות" שלי.

 

1. אני אוהב קניות. אני אוהב את חווית הקניה, אני אוהב מבצעים ומסוגל לקנות במאות שקלים בגדי ילדים (כמו שקרה לפני כמה שבועות, לתדהמת אשתי). אני אוהב לטייל בסופר ולבחון מוצרים שונים (ראית אותי שם, אזורה שני?). אני מסוגל לקנות ב"סטוקים" אם זה מוצר שאני משתמש בו הרבה והוא במבצע ובכלל, מאוד נהנה מדברים חדשים. אני אוהב את הריח של מוצר חדש שזה עתה פתחתי את העטיפה שלו ונוהג להסתכל בחשבונית הקנייה בבית ולראות את רשימת המוצרים שקניתי.

אגב, שיטת הקניות שלי השתנתה, וכיום אני רוכש את כל המוצרים לבית בחנות אחת בלבד.

 

2. אני לא אוהב לדבר בטלפון עם נציגי שירות. אם יש משהו שקשור גם ליי וגם לאשתי, אני תמיד אעדיף שהיא תדבר בטלפון ולא אני. יחד עם זאת, אם אני חייב לדבר איתם, אז אני עושה זאת על הצד הטוב ביותר. כך גם אם צריך משהו מהשכנים, תמיד אעדיף שאשתי תלך. זה כנראה נובע מביישנות.

 

3. אם אני רואה שמישהו לא עושה את המקסימום כדי לבחון את כל האופציות שלו זה מטריף אותי. כך למשל, כשידידים טובים התחתנו והמלצתי להם על צלמים, הם לא טרחו לבדוק את הצלמים שעליהם המלצתי (אני מבין קצת בצלמים כי בעברי הייתי צלם צבאי ואני חובב צילום) ורק הסתמכו על המלצה של מישהו אחר (מבלי לבדוק תמונות). בסופו של דבר התמונות שהם קיבלו היו גרועות (חלק מהתמונות אפילו לא מפוקסות) ובנוסף בגלל עצלנות (אין לי הסבר אחר), הם לא הסתפקו רק במספר התמונות שהזמינו ורכשו את כל התמונות מהצלם (כל תמונה עולה הרבה כסף והיו שם הרבה תמונות שהם יכלו בקלות לוותר עליהן).

לא אכפת לי שלא שומעים להמלצות שלי, זה בסדר (קצת מעליב, אבל לא נורא). כל עוד בוחנים את כל האפשרויות ולא מתעצלים לבדוק אותן לפני שמחליטים החלטה חשובה. יש לי עוד הרבה דוגמאות, אבל אני חושב שהבנתם את הרעיון.

 

 

אני בוחר להעביר את השרביט לשלושה אנשים שהייתי רוצה לדעת עליהם שלושה דברים נוספים והם מתבקשים לכתוב שלושה דברים שלא ידענו עליהם ולהעביר את השרביט הלאה, לבלוגרים נוספים.

השלושה שבחרתי הם:

1. חיים גרנות. איש המסתורין שאני יודע עליו כל כך הרבה וכל כך מעט.

2. Belief. הנערה החכמה שאפשר ללמוד ממנה הרבה.

3. נוי (כן, כן, את ששכחת את הסיסמה לבלוג שלך). נוי, האישה והאגדה. ההיא שכבשה את צמרת הבלוגים וביום אחד נעלמה ומדי פעם מחפשת סיבה לכתוב, אך עד היום לא מצאה סיבה טובה מספיק לשבור את שתיקתה. אני מקווה שכעת, תיקח את שרביט המלכות ותגלה לנו לפחות שלושה דברים שאנחנו לא יודעים עליה.

 

על אף שאני אמור להעביר את השרביט רק לשלושה, אני מזמין לכתוב גם את:

4. אזורה שני. ההיא מהסופר, זאת שאוהבת כוכב נולד וסרטים וגם מוזיקה טובה. מסתבר שיש לה גם אח בנוסף לאחות המדוברת. מה עוד אנחנו לא יודעים?

5. רועת צאן. ההיא עם החליל. זאת עם הסיפורים המשעשעים שלקחה הפסקה ושכחה לחזור. מה מסתתר מאחורי הסיפורים המשעשעים? מה עוד את אוהבת מלבד הקב"ה?

 

נכתב על ידי , 18/9/2005 13:39  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-30/9/2005 09:02
 



לדף הבא
דפים:  

379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)