(האתר שלי)
, 04:03 19/11/2004:
חחחחחחחחחחח אתה פשוט אתה
אהבתי את הגדרה איש +ה זה אולי הכי מתאים לך חיבוק אחי היקר
ואיך המצב אצלך בבית שולחת עוד אנרגיה של אור לכל יושבי ביתך במיוחד לנשים שבמשפחה אוהבת שלגיה
(האתר שלי)
, 06:30 19/11/2004:
הוי שדות, בהתחלה אני לקחתי את התגובה שלך לדארלינג אישית לוחצת, (ואני עדיין לא מבינה לאיזה סוג של נשים התכוונת.) ובגלל זה שמתי את התגובה שלך בפוסט שלי. בטח שלא התכוונתי להגיד שאתה מאויים. אני יודעת שאתה האחרון שיאויים מנשיות חזקה ודומיננטית, ובגלל זה אני עדיין מחכה למשהו קצת יותר ברור. כי אני מרגישה שאני מפספסת אותך כאן, והרבה יותר גרוע - פוגעת בך, שזה הדבר האחרון שאני רוצה לעשות.
(האתר שלי)
, 06:35 19/11/2004:
קראתי שוב את מה שכתבת לדארלינג ואני רואה קצת יותר. אני רואה שאולי אתה כואב את הכאב של הנשים שמרגישות שכדי להצליח הן צריכות למחוק את החלקים הרכים של עצמן. וזה באמת עצוב כשזה קורה. אבל הפתרון בעיני שוב הוא לתת סביבה יותר תומכת ומאפשרת. שבה נשים יוכלו להיות נשים ולהצליח. כנראה שלזה גם אתה התכוונת ולא הבנתי.
(האתר שלי)
, 10:56 19/11/2004:
אני שמחה שאת מצליחה להבין את נקודת המבט של שדות.
עכשיו אולי כדאי שאת תבדקי בביתך למה לקחת את זה באופן אישי - על איזו יבלת שלך זה לחץ שגרם לך כך להתפוצץ.
(האתר שלי)
, 12:34 19/11/2004:
כמו שכתבתי לך כבר,
אני לא רוצה עתה להרחיב בנושא הזה.
את מה שאני כתבתי יכולת לקחת למקום חיובי, כמו שאת מנסה עתה (וזה קצת מנחם).
ראית איש כותב ביקורת על נשים.
הקפיץ לך פיוז.
וירית לכל הכיוונים וגם בו.
זה הנושא בשבילי עתה...
(האתר שלי)
, 22:19 19/11/2004:
לא יריתי לכיוון שלך, הבאתי את כל מה שכתבת בדיוק כמו שכתבת וכתבתי מה הדברים מהסוג הזה גורמים לי להרגיש. אם זה הנושא שלך אז זה הנושא שלך אין לי יותר מדי מה להוסיף.
(האתר שלי)
, 00:48 20/11/2004:
שמת את דבריי בין מרכאות.
אמת.
אך התייחסת כאילו אני מדבר אלייך אישית ולנשים כמוך.
ואז כללת אותי בעולם הגברים הפוגע הזה...
זו ירייה אליי.
אולי לא בכוונה תחילה, אך מכוונת היטב.
אחרת למה שמת בכלל את דבריי בפוסט שלך.
ואם אין לך מה לומר על הפגיעה שפגעת בי,
אז אין לך...
עצוב....
(האתר שלי)
, 01:27 20/11/2004:
חבל, כי כל שאני כתבתי הוא על דרך הפעולה שלך.
על אופן השימוש בתגובה שלי.
על כך שאת לא קולטת ולא מקשיבה למה שהפוסט שלך עשה לי אישית...
ודברייך בפוסט היו מכוונים אישית גם אם לא בכוונה תחילה.
אני לעומת זאת לא כתבתי אצל דרלינג אלייך ועלייך.
(האתר שלי)
, 22:22 19/11/2004:
אני והנשים האחרות בדיוק באותה סירה שדות.
כי מי שלא מכיר אותי ושומע על אישה שעושה מה שאני עושה מיד מניח שיש לה שפם ובעלה חנון קטן.
מהצד אני בדיוק הנשים האגרסיביות שאתה מדבר עליהן. ואתה יודע מה - אם מישהי רוצה להיות גבר - זכותה. היום לפחות היא יכולה.
(האתר שלי)
, 00:57 20/11/2004:
יש רק מודל אחד של נשים והוא את וכל הנשים האחרות.
אין כאלה וגם כאלה.
את יודעת שזה לא נכון.
את יודעת שיש נשים שיורות לעצמן ברגליים.
אישה אגרסיבית היא לא מה שאני מדבר עליו.
לא פירטתי לך, אז אנא אל תשימי לי מילים בפה.
אגרסיביות זו תכונה משובחה ביותר בחיים.
זכותה של כל אישה להיות אישה או גבר.
זכותי המלאה להביע דעה על זה.
זכותי גם שחברה שלי תיתן לי להביע את דעתי ולא תייחס לי שבכך היבעתי דעה אישית כנגדה.
אם כך הדבר הרי כל מה שאומר, בדיון כזה או אחר, על אישה ולא יימצא חן בעינייך, למרות שלא כוון אלייך כהוא זה, כך תנהגי.
אני מקווה שבתחומים אחרים את יודעת לערוך הפרדות נכונות יותר.
את מכניסה את כל הנשים בעולם לקופסא אחת.
(האתר שלי)
, 08:33 19/11/2004:
אני לא יודעת במי מדובר
אבל אני יודעת שאתה איש נדיב וחם
איש שנשים מתחברות אליו בקלות
שהגבריות שלו לא מאיימת עליהם
ולי נשמע כאילו שני המשפטים שבעיני יש בהם ביקורת וכעס במסווה של מחמאה
נאמרו בגלל שהן מאוימות מחוסר בלעדיות שלך אליהן
נשמע כמו מישהי שמפריע לה ריבוי הנשים בעולמך
מתוך המקום שהיא לא היחידה
(ואני לאיודעת בכלל במה מדובר ככה מרגיש לי)
נשיקות וחיבוק אוהב יקירי
אל תיתן לכל אחד/ת להזיז אותך ממקומך הבטוח
(האתר שלי)
, 12:40 19/11/2004:
תלכי עם הלינק ותגיעי לאמל"ש.
או כמו שאני מכנה אותה מ’ פלאים.
לא, אני לא חושב שדבריה כוונו אליי מתוך המקום שאת תיארת.
פשוט הקפצתי לה פיוז בדברים שלא כוונו אליה.
אלא לנשים שלא יודעות את ההתמודדות עם השינויים העוברים עליהן.
ואני הייתי שם, במקום הלא נכון לחטוף את הריקושטים של זעמה.
ZU (האתר שלי)
, 09:05 19/11/2004:
נראה לי שהדיאלוג שהרעיש אותך מתבהר והולך. נראה לי שאתה מסוגל לספוג נשיות עד הסקלות העליונות בסולם ריכטר עם יד ימין קשורה לאחור. נראה לי שאני מחייכת. שבת שלום ידידי.
, 19:34 19/11/2004:
ממרחק, אפשר לאהוב את רובם, ככל שמתקרבים, נהייה קשה יותר. :) אני בדרך כלל מנסה למצוא את הצדדים הטובים שבכל איש ואישה. אבל אם היית שואל אותי : אם היתה ברירה להיות עם גבר או אישה (בלי קשר לסקס) הייתי מעדיפה אישה, למרות שלדבר יתרונות רבים משלו.
, 11:18 20/11/2004:
היתה לי טעות הדפסה קודם . רציתי לכתוב : למרות שלגבר יתרונות רבים.
::::))))
קראית י קצת את התגובות : אל תקח ללב , יש לנו, לכל אחד ואחת, כל כך הרבה קשיים שאין צורך להוסיף עליהם מיותרים.
(האתר שלי)
, 12:46 20/11/2004:
היה ברור שהגבר הוא הדבר, למרות שלעיתים אנו נוטים לייחס לו רק דבר:))
לא לוקח ללב.
מארגן את הלב מחדש.
זה בסדר.
ניקיונות שעורכים לשבת, זוכרת?
(האתר שלי)
, 12:44 20/11/2004:
עם הנחות אני ממש לא מסתדר.
אני מניח משהו ומייד חוטפים לי אותו.
עד שחזרת והיתרת לי להחליף ידיים כבר למדתי לתקתק במהירות מסחררת גם בידי השנייה.
תודה לך שקשרת את ידי:))
(האתר שלי)
, 14:07 20/11/2004:
יקירה,
בכל מצב אני מעריך את החיוך.
תמיד החיוך מאיר ומסוגל להביא אותך לראות שיש גם שמש בחוץ.
אל תצטערי (בבקשה).
מאוד נהניתי מדברייך.
עם חיוך או בלעדיהן אני תמיד סופג הרבה מהמילים שלך.
היי, יקירתי, רק תיקון קטן.
אין לי ריב עם אף אחד.
יש לי הבהרה מאוד חשובה לעצמי.
גם זו דרך לתקן פגיעות.
(האתר שלי)
, 10:58 19/11/2004:
ואותך אשאל, שדות יקירי, כאיש שמאחוריו ניסיון חיים כה עשיר, כאיש רב תובנות, למה אתה לקחת כל כך קשה את הדברים בעוד אתה יודע שהאמת היא שונה לחלוטין.
(האתר שלי)
, 12:51 19/11/2004:
תודה שכך את רואה אותי דרלינגיים.
לא לקחתי את זה כלכך קשה, רק בכאב.
כי יש לי היסטוריה פרטית.
כי יש לי מערכת יחסים נהדרת עם אמלש.
אנו מתחבקים ומתווכחים
מסכימים ותוהים.
והנה היא באה ולוקחת משהו שממש ממש כוון לאותן שלא יודעות מה לעשות (לדעתי) עם השינויים בחייהן ובחיי החברה.
לא כוון אליה.
לוקחת את זה אישית כל כך.
יורה בי ומכניסה אותי למקום האחרון שאני מוכן להיכנס אליו בחיי לצד נשים ועם נשים.
זה מכאיב כי זה בא מאמלש.
כן, אני יודע שהאמת של חיי שונה לחלוטין.
הכאב היה מכך שחברה טובה ואהובה לא נעצרה לרגע וקראה שוב את המה של דבריי...
(האתר שלי)
, 17:12 19/11/2004:
אתה מקשיב
לכן אתה מבין
יותר את הצד הנשי
ואתה לא מתבייש להקשיב או להגיד דברים אלו או אחרים
לכן אתה מתחבר לנשים
ולא מאויים על ידן
לפחות רוב הזמן
:))
(האתר שלי)
, 20:39 19/11/2004:
תמיד זאת מילה כל כך סופנית
לפי דעתי
יש פעמים שאתה מאויים
ע"י אשה/גבר
יכול להיות שזה רק לשבריר שנייה
ויכול להיות שזה לעיתים כל כך רחוקות שאתה לא זוכר כרגע
אבל האיום קיים
אפילו ממך עצמך
:))
(האתר שלי)
, 21:00 19/11/2004:
כלכך סופני המילה תמיד...
כנראה שאני אוהב דברים סופניים.
כנראה...
תמיד אני רוצה לחיות
תמיד אני אוהב לנשום
תמיד השמש משמחת אותי
תמיד....
תמיד אני אני נהנה ואוהב ומכבד ומעריך את האישה והאיש שמולי, איתי, לצידי, לצידם, איתם...
תמיד!
אני איש מאוד סופני וגם קיצוני לאהבתי את בני האדם והחיים.
תמיד!!
(האתר שלי)
, 17:22 19/11/2004:
במלוא הכינות יקירי, ואפשר לקרוא את זה גם ברבים כי התגובה הזו טובה גם לאמל"ש, אני חושבת שאתה (וגם היא) ממהרים להפגע. לא נראה לי שהיתה אצל אמל"ש כוונה לפגוע, גם אם היא לא הבינה את תגובתך המקורית ברוח שבה נכתבה. אני חושבת שאף אחד בעולם לא היה טועה וחושב אותך למישהו שמאויים מנשים.
אני חושבת שבסופו של דבר היא בסה"כ ביקשה שתסביר את תגובתך. אתה מכיר אותה כבר, היא לא משאירה אבן אחת לא הפוכה בדרך שלה להבין משהו עד הסוף.
אני מוצאת את עצמי מסכימה עם דרלינג בשאלתה, למה כ"כ נפגעת ממנה?
(האתר שלי)
, 20:19 19/11/2004:
יקירתי האהובה,
אני ממש ולחלוטין לא מסכים איתך.
מ’ יכולה להפוך כל אבן שהיא רוצה בדרכה, אך יש גם אנשים בצד השני.
כל שיש לנו הוא מילים לתיקשורת.
כל שיש לנו כאן הוא היחסים שאנו בונים אבן אחרי אבן.
ואני פשוט נידהמתי איך היא הפכה את תגובתי למשהו אישי שהיה מופנה אליה.
לא היה ולא ניברא!
גם אם הייתי במקום הלא נכון, אני יכול לצפות לקריאה נכונה מחברה שלי.
אישה שמאומנת בקריאה והבנה של מיסמכים מורכבים מתגובתי הפשוטה.
מה שכתבתי לך כאן ומה שעניתי לדרלינג מסביר אני חושב מדוע נפגעתי ומדוע אני פגוע.
אני בטוח במלואו שלא הייתה לה כוונה לפגוע.
כל שאני חש עתה הוא בעקבות הפוסט שלה.
לא בעקבות תגובתה לפוסט של דרלינג.
כבר שם הרגשתי את הזעם.
אך בפוסט שלה הוא יצא.
ללא חשבונות.
לאחר תגובתי לפוסט שלה היא הייתה צריכה לעשות עוצרים.
חושבים רגע ולעשות מעשה או שלא.
היא בחרה שלא.
זכותה המלאה.
ותביני יקירה.
זה ממזמן כבר לא נושא הפוסט.
פה מדובר על איך מכבדים את האיש היושב בצד השני.
מה גם כשמכירים אותו מעט.
חבל לי שאת לא מבינה..................
(האתר שלי)
, 01:23 20/11/2004:
הקשב הלקוי הוא ממש לא אצלי הפעם.
את לא קולטת איך פיספסת בשימוש בתגובה שלי.
לא צריך לומר מילה רעה בכדי לפגוע.
כל שצריך הוא לשים את תגובתי במלואה.
אך להשתמש בה שלא למקום שאליו ניכתבה.
את לא קולטת את הפגיעה.
את החברות.
אבל החלטת שכך את רוצה וזכותך המלאה...
(האתר שלי)
, 18:31 19/11/2004:
גם אני חושבת שזו מחמאה
גם צורת חשיבה מאוד מעניינת ולא אופיינת, לחלק ניכר מהגברים שיש בארץ ובכלל...
ולי אישית נראה שאתההאדם האחרון שמאויים ע"י נשים
אתה פשוט מסתדר איתן על הדרך הטובה ביותר
(האתר שלי)
, 20:21 19/11/2004:
תודה הדר.
אני יודע שאני לא מאויים על-ידי נשים.
אני רק תוהה על איך דבריי מתקבלים על ידי אחרים.
גם אם הם קרובים.
היום הזה בשבילי הוא שיעור....
(האתר שלי)
, 20:41 19/11/2004:
האמת שאני חושבת שאמל"ש דיי הסכימה איתך, אם כי אולי בהתחלה היא לא ממש הבינה את כוונתך המדוייקת
אבל שיעורים בחיים הם תמיד דבר חשוב...
(האתר שלי)
, 21:22 19/11/2004:
זה לא העניין אם היא הסכימה או לא יקירתי.
זה לא העניין עבורי כאן.
העניין הוא להשתמש בתגובתי כאילו אמרתי משהו אישי כנגדה.
במקום בו לא עשיתי זאת כלל ועיקר.
ובכך לשים אותי במקום בו אני לא בחרתי וגם לא רוצה להיות.
את יכולה לקרוא בתגובתי לגמאמא ולדרלינג.
העניין הוא לא הפוסט עצמו, אלא ההתייחסות לאדם שכתב את המילים.
(האתר שלי)
, 20:56 19/11/2004:
האך, הכעס... מעוור את האוזניים:-)
מבינה את פגיעתך
מחוסר הקשב שלה ולכן, השיפוט הנחרץ
ובעצם, שלא ביררה ישירות למה התכוון המשורר
כי תקשורת ישירה בעיניי, היא בירור
אך, לא כולם נמצאים במקום הזה
ולפעמים, מביעים את הרגשות לפני שמבינים
וזו התוצאה לכך...
ולפעמים, גם שוכחים שיש לנו את הזכות להיפגע:-)
חיבוקים אוהבים יקירי לך ולנשים בחייך
ואחד מיוחד לאבואלה
ושבת מחוייכת לכם:-)
(האתר שלי)
, 22:22 19/11/2004:
לפני שאקרא את התגובות של האחרים אני מעדיף להגיב בלי לקרוא
לא ברור לי איך הגעתם להתווכח על זה בכלל כי הנושא היה השוואה בין מה שהיה ב56 לבין עכשיו
ואני הראתי לה שאין בכלל מקום להשוואה
כי המצב הפוליטי -חברתי היה שונה לחלוטין מאשר היום
ולא צריך לעמוד בכלל על ההבדלים
כל מה שנעשה אז נעשה מתוך תמימות
חוסר מודעות
וקצת השרדות של מדינה בת 7 שנים שיצאה מקיצוב וצנע
וחוותה מלחמה
איך אפשר בכלל להשוות בין זכויות לנשים ב56 לעכשיו
לכן לא הבנתי את הויכוח בכלל
(האתר שלי)
, 05:58 20/11/2004:
אתה צודק בשני המקרים
המדינה הייתה בת 8 לא שזה משנה את הסיטואציה כלכך
וראיתי שנפגעת עד עמקי נשמתך ואני מצר על כך
אמרתי שבגלל האינטנסיביות והארועים של יום האתמול לא קראתי פוסטים אחרים ולא התעמקתי בויכוח
אלך לקרוא כדי להבין למה אחי נפגע כל כך מאחותנו
(האתר שלי)
, 10:59 20/11/2004:
לא, לא נפגעתי עד עמקי נישמתי.
אין לי סרגל מדידות לפגיעות.
כך שכל שאני יודע שנפגעתי.
אם נישמתי היה ניפגעת, הייתי מאושפז עתה.
לעומת זאת יצאתי מחוזק ומחוייך אל חיי.
אל החמלה שבי.
(האתר שלי)
, 11:09 20/11/2004:
התגובה שלי כאן לא תיהיה רלוונטית
כי כבר יצא הפוסט החדש שלך ושם התייחסתי לעניין
אבל זה שאתה אומר שיצאת מחוזק ומחוייך אל החמלה שבך מרגיע אותי
כי אני אוהב אותך יותר מידי בשביל שתלך מאיתנו
(האתר שלי)
, 22:49 19/11/2004:
האמת שבגלל קוצר זמן היום לא התעמקתי בויכוח בינך ובין אמל"ש
רק ראיתי שהוא התקיים
לכן כשאני קורא את כל התגובות אני רואה שהתגובה שלי תלושה משהו מהויכוח העיקרי
לכן אחזור ואתעמק בבלוג של אמלש
ואחזור להגיב כאן בצורה רלוונטית יותר
רק שזה כבר לא יקרה היום אחלי
(האתר שלי)
, 22:59 19/11/2004:
שדות יקר, אתה גבר רגיש שמאוד מעריך נשים, מעריץ אותן, מבין את נפשן ומטיב להתחבר אליהן.
לראיה: תראה כמה נשים בישרא (כולל אני כמובן :) אוהבות אותך.
לכן זה היה כמו מפתיע לקרוא בתגובה שלך לדרלינג מילים כמו:
"לעיתים אני מדבר עם אישה ואני תמה, איך זה שיש לה ביצים גדולות כל כך?".... (חחח)
"כל כך גדולות שלא רואים את יפי ליבה....
לא כאישה ולא כאדם"
ואז אתה מוסיף ואומר ש"אולי צריך להמתין עוד 48 שנה כדי שהאישה תלמד להשתמש במה שהיא זכתה ולא לאבד את המהות הנשית שלה"
רק לאחר שדרלינג ביקשה הסבר למשפט האחרון
סייגת את דבריך והדגשת שכוונתך היא לחלק מהנשים.
נראה לי שזה מה שהרגיז את אמלש.
שדות, שלא יהיו אי הבנות ביננו - אני מאוד מסכימה עם מה שכתבת ואני פשוט מתה עליך! :))
רציתי לספר לך בהזדמנות זו על חלום שחלמתי עליך לא מזמן ....
חלמתי שאתה מחבק אותי על חוף הים...
לפתע אתה לוחש לי באוזן "חכי רגע, אני כבר חוזר" ואז
קם והולך
אני עוקבת אחריך...
ורואה אותך מחבק מישהי אחרת... :))
(האתר שלי)
, 01:57 20/11/2004:
אני מאוד עייף ריגשית מהיום המתיש הזה.
כתבתי "לעיתים" ובכך התכוונתי כמובן שכוונתי לא לכל הנשים.
בתגובת ההמשך הבהרתי את עצמי יותר וכתבתי בפירוש חלק מהנשים.
אני חושב שאמלש הבינה את התייחסותי שהיא לחלק מהנשים.
אך כפי שהיא כתבה לי בכמה תגובות היום היא חשה מייצגת את כל הנשים באשר הן נשים ולכן התייחסה לדבריי כפוגעים במין הנשי כולו ובהכרח גם בה.
עדיין אני חושב שלא כל הנשים נמצאות בקופסה אחת עליה כתוב: נשים.
עדיין אני חושב שחלק מהנשים מפספסות ובך יורות בעצמן ומעיפות ריקושטים לכל הכיוונים.
היי, לא להגיד כאלה דברים. גטור קורא אותי גם לפעמים...:))
תודה לך יקירה:))
אני ממש לא אמין.
אפילו בחלום אני מבריז לנשים...
כנראה שאני ממש ממש לא בסדר...
אני מצטרפת להרגשה שאתה שואב מהכוח שלהן. אני מעריכה שאתה יודע להנות מהאישה ולקבל אפילו כשהיא אינה מודעת למלוא כוחה. אתה מעריך את האישה ושם זה מתחיל :-))))
שם זה תמיד צריך להתחיל בין בני אדם, לא?
(האתר שלי)
, 11:03 20/11/2004:
בין בני אדם כן.
בין אישה לאיש, זה מתחיל במודעות שהם לא שווים במקומם.
היא בת המקום.
הוא רק משלם דמי שכירות.
הוא חייב לעשות דרך בכדי לרכוש אזרחות בביתו:))
(האתר שלי)
, 12:55 20/11/2004:
שדות יקר,
אני מתקשה להבין את התגובה ולכן מתקשה גם להחליט מה מרגישה כלפיה.....
אתה הרי יודע שכה זה אצל נשים, הן צריכות להרגיש :-))))
למה כוונתך ש"היא בת המקום והוא רק משלם דמי שכירות"?
אזרחות בביתו שלו?
האם זו התייחסות למצב ספציפי או כללי לכל מערכות הזוגיות?
(האתר שלי)
, 22:10 21/11/2004:
לא הייתי פה בכל הימים האלה של הוויכוח הגדול
אבל רציתי להגיד לך שאני דווקא הבתי את הכינוי הזה "איש דו-חורי"
בעיני זו מחמאה גדולה לך.
אתה מייצג בעיני זן נדיר של מישהו שיש בו פתיחות לכל בלי צורך להתנצל על כך.
ואת זה אני אוהבת בך
:))
יומני אלפוחרה
תגובות לקטע: איש דו-חורי הוספת תגובה חדשה
חחחחחחחחחחח אתה פשוט אתה
אהבתי את הגדרה איש +ה זה אולי הכי מתאים לך חיבוק אחי היקר
ואיך המצב אצלך בבית שולחת עוד אנרגיה של אור לכל יושבי ביתך במיוחד לנשים שבמשפחה אוהבת שלגיה
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
תודה לך שילגיה.
על האור ועל אהבתך:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
בוודאי שזו מחמאה :)
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
תודה מלו...
אבל זה גראפי מידי, לא?
:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
כן
אז מה?
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
כלום, פרט שמחמאה גראפית שכזו גורעת ממישקל המחמאה.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
הוי שדות, בהתחלה אני לקחתי את התגובה שלך לדארלינג אישית לוחצת, (ואני עדיין לא מבינה לאיזה סוג של נשים התכוונת.) ובגלל זה שמתי את התגובה שלך בפוסט שלי. בטח שלא התכוונתי להגיד שאתה מאויים. אני יודעת שאתה האחרון שיאויים מנשיות חזקה ודומיננטית, ובגלל זה אני עדיין מחכה למשהו קצת יותר ברור. כי אני מרגישה שאני מפספסת אותך כאן, והרבה יותר גרוע - פוגעת בך, שזה הדבר האחרון שאני רוצה לעשות.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
קראתי שוב את מה שכתבת לדארלינג ואני רואה קצת יותר. אני רואה שאולי אתה כואב את הכאב של הנשים שמרגישות שכדי להצליח הן צריכות למחוק את החלקים הרכים של עצמן. וזה באמת עצוב כשזה קורה. אבל הפתרון בעיני שוב הוא לתת סביבה יותר תומכת ומאפשרת. שבה נשים יוכלו להיות נשים ולהצליח. כנראה שלזה גם אתה התכוונת ולא הבנתי.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אני שמחה שאת מצליחה להבין את נקודת המבט של שדות.
עכשיו אולי כדאי שאת תבדקי בביתך למה לקחת את זה באופן אישי - על איזו יבלת שלך זה לחץ שגרם לך כך להתפוצץ.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
כמו שכתבתי לך כבר,
אני לא רוצה עתה להרחיב בנושא הזה.
את מה שאני כתבתי יכולת לקחת למקום חיובי, כמו שאת מנסה עתה (וזה קצת מנחם).
ראית איש כותב ביקורת על נשים.
הקפיץ לך פיוז.
וירית לכל הכיוונים וגם בו.
זה הנושא בשבילי עתה...
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
לא יריתי לכיוון שלך, הבאתי את כל מה שכתבת בדיוק כמו שכתבת וכתבתי מה הדברים מהסוג הזה גורמים לי להרגיש. אם זה הנושא שלך אז זה הנושא שלך אין לי יותר מדי מה להוסיף.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
שמת את דבריי בין מרכאות.
אמת.
אך התייחסת כאילו אני מדבר אלייך אישית ולנשים כמוך.
ואז כללת אותי בעולם הגברים הפוגע הזה...
זו ירייה אליי.
אולי לא בכוונה תחילה, אך מכוונת היטב.
אחרת למה שמת בכלל את דבריי בפוסט שלך.
ואם אין לך מה לומר על הפגיעה שפגעת בי,
אז אין לך...
עצוב....
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
גם אני נפגעתי ממה שכתבת כאן ולמטה. מאוד.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
חבל, כי כל שאני כתבתי הוא על דרך הפעולה שלך.
על אופן השימוש בתגובה שלי.
על כך שאת לא קולטת ולא מקשיבה למה שהפוסט שלך עשה לי אישית...
ודברייך בפוסט היו מכוונים אישית גם אם לא בכוונה תחילה.
אני לעומת זאת לא כתבתי אצל דרלינג אלייך ועלייך.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
בדיוק הנקודה יקירה,
לקחת אישית משהו שלא כוון אלייך אלא לנשים אחרות.
ושמת אותי בסירה שאני לא בה.
מכאן הפגיעה.
להבהיר את עצמי במה שכתבתי אצל דרלינג בהזדמנות אחרת.
זה לא הנושא עתה, לפחות לא אצלי...
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אני והנשים האחרות בדיוק באותה סירה שדות.
כי מי שלא מכיר אותי ושומע על אישה שעושה מה שאני עושה מיד מניח שיש לה שפם ובעלה חנון קטן.
מהצד אני בדיוק הנשים האגרסיביות שאתה מדבר עליהן. ואתה יודע מה - אם מישהי רוצה להיות גבר - זכותה. היום לפחות היא יכולה.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
יש רק מודל אחד של נשים והוא את וכל הנשים האחרות.
אין כאלה וגם כאלה.
את יודעת שזה לא נכון.
את יודעת שיש נשים שיורות לעצמן ברגליים.
אישה אגרסיבית היא לא מה שאני מדבר עליו.
לא פירטתי לך, אז אנא אל תשימי לי מילים בפה.
אגרסיביות זו תכונה משובחה ביותר בחיים.
זכותה של כל אישה להיות אישה או גבר.
זכותי המלאה להביע דעה על זה.
זכותי גם שחברה שלי תיתן לי להביע את דעתי ולא תייחס לי שבכך היבעתי דעה אישית כנגדה.
אם כך הדבר הרי כל מה שאומר, בדיון כזה או אחר, על אישה ולא יימצא חן בעינייך, למרות שלא כוון אלייך כהוא זה, כך תנהגי.
אני מקווה שבתחומים אחרים את יודעת לערוך הפרדות נכונות יותר.
את מכניסה את כל הנשים בעולם לקופסא אחת.
קול ההיגיון כנראה לא פועל כאן לזכותך.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אם אני רואה מישהו מתייחס לא יפה למישהו אחר, בלי הסבר, אני לוקחת את אישית.
לא הגיוני, אני יודעת, אבל כזאת אני.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
הבעת דעתי על חלק מהנשים שלטעמי חוטאות לעצמן, הוא התייחסות לא יפה?
נו באמת, אם כך נדונו לשתיקת נצח בכל תחום...
את שיודעת כלכך יפה לנתח ולפרק מערכת למרכיביה מסתתרת עתה מאחרי חוסר ההיגיון שלך?
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
מחמאה. :)
אולי גסה בדרך בה נאמרה, אבל בהחלט מחמאה.
לא רבים הם הגברים היכולים לחשוב ולחוש במונחים נשיים יחד עם המונחים הגבריים שלהם, ולא להיות מאויימים מהם...
בוקר טוב ויום יפה.
וחיזוק לאבואלה...
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
תודה פמה.
המון.
על מילים שכאלה.
לוואי ואני באמת כזה.
אך לפחות אני חותר לשם.
תודה גם שאת לא שוכחת את אבואלה.
חיבוקרך:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אני לא יודעת במי מדובר
אבל אני יודעת שאתה איש נדיב וחם
איש שנשים מתחברות אליו בקלות
שהגבריות שלו לא מאיימת עליהם
ולי נשמע כאילו שני המשפטים שבעיני יש בהם ביקורת וכעס במסווה של מחמאה
נאמרו בגלל שהן מאוימות מחוסר בלעדיות שלך אליהן
נשמע כמו מישהי שמפריע לה ריבוי הנשים בעולמך
מתוך המקום שהיא לא היחידה
(ואני לאיודעת בכלל במה מדובר ככה מרגיש לי)
נשיקות וחיבוק אוהב יקירי
אל תיתן לכל אחד/ת להזיז אותך ממקומך הבטוח
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
תלכי עם הלינק ותגיעי לאמל"ש.
או כמו שאני מכנה אותה מ’ פלאים.
לא, אני לא חושב שדבריה כוונו אליי מתוך המקום שאת תיארת.
פשוט הקפצתי לה פיוז בדברים שלא כוונו אליה.
אלא לנשים שלא יודעות את ההתמודדות עם השינויים העוברים עליהן.
ואני הייתי שם, במקום הלא נכון לחטוף את הריקושטים של זעמה.
תודה יקירתי על הנשיקות והחיבוק...
חיבוקישבתרוגע:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
נראה לי שהדיאלוג שהרעיש אותך מתבהר והולך. נראה לי שאתה מסוגל לספוג נשיות עד הסקלות העליונות בסולם ריכטר עם יד ימין קשורה לאחור. נראה לי שאני מחייכת. שבת שלום ידידי.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
יש נשים ויש נשים, יש גברים ויש גברים ואני אוהבת את כולם :)))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
ולא חשוב מיהן או מהם...
כל אחד ואחת ברוך הבא?
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
ממרחק, אפשר לאהוב את רובם, ככל שמתקרבים, נהייה קשה יותר. :) אני בדרך כלל מנסה למצוא את הצדדים הטובים שבכל איש ואישה. אבל אם היית שואל אותי : אם היתה ברירה להיות עם גבר או אישה (בלי קשר לסקס) הייתי מעדיפה אישה, למרות שלדבר יתרונות רבים משלו.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
הבנתי יקירה, מניסיוני עם נשים,
הסקס הוא משובח:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
היתה לי טעות הדפסה קודם . רציתי לכתוב : למרות שלגבר יתרונות רבים.
::::))))
קראית י קצת את התגובות : אל תקח ללב , יש לנו, לכל אחד ואחת, כל כך הרבה קשיים שאין צורך להוסיף עליהם מיותרים.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
היה ברור שהגבר הוא הדבר, למרות שלעיתים אנו נוטים לייחס לו רק דבר:))
לא לוקח ללב.
מארגן את הלב מחדש.
זה בסדר.
ניקיונות שעורכים לשבת, זוכרת?
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
כן, כבר אמרתי לך שאתה גדול, אבלאני חושבת שבמשחק שלנו מותר לפחות פעמיים לומר זאת : אתה גדול
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
תודה יקירתי.
ואני רק רוצה להיות בגודל הנכון:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
מזל שהשארת לי את יד שמאל פנויה.
אני מצליח לתקתק את תגובתי, אך קצת קשה לי שלא ביד ימין.
אפשר להחליף ידיים?
תודה לך על המחמאה המחמאתית הזו.
אני מקווה שכך אני באמת.
לפחות אני יודע שאני נוגע בקצה החוט...
כיף לי שאת מחייכת.
ואת יודעת את זה...
ושבתשלמה:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
נו טוב, תחליף, אבל רק הפעם. שלא יגידו שאני עושה לך הנחות :-)
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
עם הנחות אני ממש לא מסתדר.
אני מניח משהו ומייד חוטפים לי אותו.
עד שחזרת והיתרת לי להחליף ידיים כבר למדתי לתקתק במהירות מסחררת גם בידי השנייה.
תודה לך שקשרת את ידי:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אני כל הזמן מתלוצצת והנה ראיתי באיחור גדול שיש מריבה ממשית. אז הצחוקים שלי נפלו לא במקום. סוררררי
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
יקירה,
בכל מצב אני מעריך את החיוך.
תמיד החיוך מאיר ומסוגל להביא אותך לראות שיש גם שמש בחוץ.
אל תצטערי (בבקשה).
מאוד נהניתי מדברייך.
עם חיוך או בלעדיהן אני תמיד סופג הרבה מהמילים שלך.
היי, יקירתי, רק תיקון קטן.
אין לי ריב עם אף אחד.
יש לי הבהרה מאוד חשובה לעצמי.
גם זו דרך לתקן פגיעות.
תודה לך יקירה:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
תודה לך על המילים האחרות ששלחת לי.
התרגשתי.
אני מבין ומסכים.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
ואותך אשאל, שדות יקירי, כאיש שמאחוריו ניסיון חיים כה עשיר, כאיש רב תובנות, למה אתה לקחת כל כך קשה את הדברים בעוד אתה יודע שהאמת היא שונה לחלוטין.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
תודה שכך את רואה אותי דרלינגיים.
לא לקחתי את זה כלכך קשה, רק בכאב.
כי יש לי היסטוריה פרטית.
כי יש לי מערכת יחסים נהדרת עם אמלש.
אנו מתחבקים ומתווכחים
מסכימים ותוהים.
והנה היא באה ולוקחת משהו שממש ממש כוון לאותן שלא יודעות מה לעשות (לדעתי) עם השינויים בחייהן ובחיי החברה.
לא כוון אליה.
לוקחת את זה אישית כל כך.
יורה בי ומכניסה אותי למקום האחרון שאני מוכן להיכנס אליו בחיי לצד נשים ועם נשים.
זה מכאיב כי זה בא מאמלש.
כן, אני יודע שהאמת של חיי שונה לחלוטין.
הכאב היה מכך שחברה טובה ואהובה לא נעצרה לרגע וקראה שוב את המה של דבריי...
ולך אישה יקרה, תודה מאוד!!
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אתה מקשיב
לכן אתה מבין
יותר את הצד הנשי
ואתה לא מתבייש להקשיב או להגיד דברים אלו או אחרים
לכן אתה מתחבר לנשים
ולא מאויים על ידן
לפחות רוב הזמן
:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
תודה מלאך.
רק תיקון קטן.
תמיד!!
:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
תמיד זאת מילה כל כך סופנית
לפי דעתי
יש פעמים שאתה מאויים
ע"י אשה/גבר
יכול להיות שזה רק לשבריר שנייה
ויכול להיות שזה לעיתים כל כך רחוקות שאתה לא זוכר כרגע
אבל האיום קיים
אפילו ממך עצמך
:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
כלכך סופני המילה תמיד...
כנראה שאני אוהב דברים סופניים.
כנראה...
תמיד אני רוצה לחיות
תמיד אני אוהב לנשום
תמיד השמש משמחת אותי
תמיד....
תמיד אני אני נהנה ואוהב ומכבד ומעריך את האישה והאיש שמולי, איתי, לצידי, לצידם, איתם...
תמיד!
אני איש מאוד סופני וגם קיצוני לאהבתי את בני האדם והחיים.
תמיד!!
:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אבל תמיד תהיה כזה???
אני לא כל כך בטוח
ואולי יש דברים שהם לתמיד
ראש שבט
:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
סליחה יקירי.
אך אני לא בטוח, אני יודע
אולי ממרום שנותיי הדברים ברורים מעט יותר...
:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
במלוא הכינות יקירי, ואפשר לקרוא את זה גם ברבים כי התגובה הזו טובה גם לאמל"ש, אני חושבת שאתה (וגם היא) ממהרים להפגע. לא נראה לי שהיתה אצל אמל"ש כוונה לפגוע, גם אם היא לא הבינה את תגובתך המקורית ברוח שבה נכתבה. אני חושבת שאף אחד בעולם לא היה טועה וחושב אותך למישהו שמאויים מנשים.
אני חושבת שבסופו של דבר היא בסה"כ ביקשה שתסביר את תגובתך. אתה מכיר אותה כבר, היא לא משאירה אבן אחת לא הפוכה בדרך שלה להבין משהו עד הסוף.
אני מוצאת את עצמי מסכימה עם דרלינג בשאלתה, למה כ"כ נפגעת ממנה?
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
יקירתי האהובה,
אני ממש ולחלוטין לא מסכים איתך.
מ’ יכולה להפוך כל אבן שהיא רוצה בדרכה, אך יש גם אנשים בצד השני.
כל שיש לנו הוא מילים לתיקשורת.
כל שיש לנו כאן הוא היחסים שאנו בונים אבן אחרי אבן.
ואני פשוט נידהמתי איך היא הפכה את תגובתי למשהו אישי שהיה מופנה אליה.
לא היה ולא ניברא!
גם אם הייתי במקום הלא נכון, אני יכול לצפות לקריאה נכונה מחברה שלי.
אישה שמאומנת בקריאה והבנה של מיסמכים מורכבים מתגובתי הפשוטה.
מה שכתבתי לך כאן ומה שעניתי לדרלינג מסביר אני חושב מדוע נפגעתי ומדוע אני פגוע.
אני בטוח במלואו שלא הייתה לה כוונה לפגוע.
כל שאני חש עתה הוא בעקבות הפוסט שלה.
לא בעקבות תגובתה לפוסט של דרלינג.
כבר שם הרגשתי את הזעם.
אך בפוסט שלה הוא יצא.
ללא חשבונות.
לאחר תגובתי לפוסט שלה היא הייתה צריכה לעשות עוצרים.
חושבים רגע ולעשות מעשה או שלא.
היא בחרה שלא.
זכותה המלאה.
ותביני יקירה.
זה ממזמן כבר לא נושא הפוסט.
פה מדובר על איך מכבדים את האיש היושב בצד השני.
מה גם כשמכירים אותו מעט.
חבל לי שאת לא מבינה..................
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אם תקרא את הפוסט שלי שוב, תראה שאין בו שום מילה רעה עליך. רק הדברים שאתה בעצמך כתבת, ואתה עומד מאחוריהם.
והאמת, אני לא חושבת שאתה מקשיב לי מהרגע שנפגעת, וחבל.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
הקשב הלקוי הוא ממש לא אצלי הפעם.
את לא קולטת איך פיספסת בשימוש בתגובה שלי.
לא צריך לומר מילה רעה בכדי לפגוע.
כל שצריך הוא לשים את תגובתי במלואה.
אך להשתמש בה שלא למקום שאליו ניכתבה.
את לא קולטת את הפגיעה.
את החברות.
אבל החלטת שכך את רוצה וזכותך המלאה...
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
גם אני חושבת שזו מחמאה
גם צורת חשיבה מאוד מעניינת ולא אופיינת, לחלק ניכר מהגברים שיש בארץ ובכלל...
ולי אישית נראה שאתההאדם האחרון שמאויים ע"י נשים
אתה פשוט מסתדר איתן על הדרך הטובה ביותר
חיבוקים של סופ"ש
הדר
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
תודה הדר.
אני יודע שאני לא מאויים על-ידי נשים.
אני רק תוהה על איך דבריי מתקבלים על ידי אחרים.
גם אם הם קרובים.
היום הזה בשבילי הוא שיעור....
חיבוקיערב:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
האמת שאני חושבת שאמל"ש דיי הסכימה איתך, אם כי אולי בהתחלה היא לא ממש הבינה את כוונתך המדוייקת
אבל שיעורים בחיים הם תמיד דבר חשוב...
שולחת נשיקות
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
זה לא העניין אם היא הסכימה או לא יקירתי.
זה לא העניין עבורי כאן.
העניין הוא להשתמש בתגובתי כאילו אמרתי משהו אישי כנגדה.
במקום בו לא עשיתי זאת כלל ועיקר.
ובכך לשים אותי במקום בו אני לא בחרתי וגם לא רוצה להיות.
את יכולה לקרוא בתגובתי לגמאמא ולדרלינג.
העניין הוא לא הפוסט עצמו, אלא ההתייחסות לאדם שכתב את המילים.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
האך, הכעס... מעוור את האוזניים:-)
מבינה את פגיעתך
מחוסר הקשב שלה ולכן, השיפוט הנחרץ
ובעצם, שלא ביררה ישירות למה התכוון המשורר
כי תקשורת ישירה בעיניי, היא בירור
אך, לא כולם נמצאים במקום הזה
ולפעמים, מביעים את הרגשות לפני שמבינים
וזו התוצאה לכך...
ולפעמים, גם שוכחים שיש לנו את הזכות להיפגע:-)
חיבוקים אוהבים יקירי לך ולנשים בחייך
ואחד מיוחד לאבואלה
ושבת מחוייכת לכם:-)
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
תודה לך אביה יקירתי,
הקשב והנשם...
קודם תקשיב, אחר תנשום ואז תעשה...
הרגישות שלי אני מברך על קיומה.
היא ברוכה מעין כמוה.
את אוהבת לטעום מילים ולהתחבק איתן גם.
פגע.
הפה שנגע.
הגוזל (גף-כנף) שנבהל ועף.
ובדרך חזרה לקן למד שיעור.
אבואלה עולה ויורדת, עדיין.
תודה שאת זוכרת.
חיבוקיםאוהבים:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
לפני שאקרא את התגובות של האחרים אני מעדיף להגיב בלי לקרוא
לא ברור לי איך הגעתם להתווכח על זה בכלל כי הנושא היה השוואה בין מה שהיה ב56 לבין עכשיו
ואני הראתי לה שאין בכלל מקום להשוואה
כי המצב הפוליטי -חברתי היה שונה לחלוטין מאשר היום
ולא צריך לעמוד בכלל על ההבדלים
כל מה שנעשה אז נעשה מתוך תמימות
חוסר מודעות
וקצת השרדות של מדינה בת 7 שנים שיצאה מקיצוב וצנע
וחוותה מלחמה
איך אפשר בכלל להשוות בין זכויות לנשים ב56 לעכשיו
לכן לא הבנתי את הויכוח בכלל
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
זה לא הנושא כאן טליק.
הנושא הוא פגיעה.
והערה, המדינה לא הייתה בת 8 ב-56?:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אתה צודק בשני המקרים
המדינה הייתה בת 8 לא שזה משנה את הסיטואציה כלכך
וראיתי שנפגעת עד עמקי נשמתך ואני מצר על כך
אמרתי שבגלל האינטנסיביות והארועים של יום האתמול לא קראתי פוסטים אחרים ולא התעמקתי בויכוח
אלך לקרוא כדי להבין למה אחי נפגע כל כך מאחותנו
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
לא, לא נפגעתי עד עמקי נישמתי.
אין לי סרגל מדידות לפגיעות.
כך שכל שאני יודע שנפגעתי.
אם נישמתי היה ניפגעת, הייתי מאושפז עתה.
לעומת זאת יצאתי מחוזק ומחוייך אל חיי.
אל החמלה שבי.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
התגובה שלי כאן לא תיהיה רלוונטית
כי כבר יצא הפוסט החדש שלך ושם התייחסתי לעניין
אבל זה שאתה אומר שיצאת מחוזק ומחוייך אל החמלה שבך מרגיע אותי
כי אני אוהב אותך יותר מידי בשביל שתלך מאיתנו
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
המילים שלך (מה שלא יהיו)
תמיד רלוונטיות.
אוהבך גם:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אתה אומר ש אישה = איש + ה’ אומר שאישה היא בעצם גבר+ משהו "אלוהי"?
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
אומר שלאיש יש דרך ארוכה עד שיגיע למעלתה של אישה.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אהבתי..:)..אבל זה באמת תלויי איזה גבר..:)
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
שמח שאהבת, מספר לי מאיפה את מגיעה:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
האמת שבגלל קוצר זמן היום לא התעמקתי בויכוח בינך ובין אמל"ש
רק ראיתי שהוא התקיים
לכן כשאני קורא את כל התגובות אני רואה שהתגובה שלי תלושה משהו מהויכוח העיקרי
לכן אחזור ואתעמק בבלוג של אמלש
ואחזור להגיב כאן בצורה רלוונטית יותר
רק שזה כבר לא יקרה היום אחלי
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
להתראות ושינהטובה:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
שדות יקר, אתה גבר רגיש שמאוד מעריך נשים, מעריץ אותן, מבין את נפשן ומטיב להתחבר אליהן.
לראיה: תראה כמה נשים בישרא (כולל אני כמובן :) אוהבות אותך.
לכן זה היה כמו מפתיע לקרוא בתגובה שלך לדרלינג מילים כמו:
"לעיתים אני מדבר עם אישה ואני תמה, איך זה שיש לה ביצים גדולות כל כך?".... (חחח)
"כל כך גדולות שלא רואים את יפי ליבה....
לא כאישה ולא כאדם"
ואז אתה מוסיף ואומר ש"אולי צריך להמתין עוד 48 שנה כדי שהאישה תלמד להשתמש במה שהיא זכתה ולא לאבד את המהות הנשית שלה"
רק לאחר שדרלינג ביקשה הסבר למשפט האחרון
סייגת את דבריך והדגשת שכוונתך היא לחלק מהנשים.
נראה לי שזה מה שהרגיז את אמלש.
שדות, שלא יהיו אי הבנות ביננו - אני מאוד מסכימה עם מה שכתבת ואני פשוט מתה עליך! :))
רציתי לספר לך בהזדמנות זו על חלום שחלמתי עליך לא מזמן ....
חלמתי שאתה מחבק אותי על חוף הים...
לפתע אתה לוחש לי באוזן "חכי רגע, אני כבר חוזר" ואז
קם והולך
אני עוקבת אחריך...
ורואה אותך מחבק מישהי אחרת... :))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
אני מאוד עייף ריגשית מהיום המתיש הזה.
כתבתי "לעיתים" ובכך התכוונתי כמובן שכוונתי לא לכל הנשים.
בתגובת ההמשך הבהרתי את עצמי יותר וכתבתי בפירוש חלק מהנשים.
אני חושב שאמלש הבינה את התייחסותי שהיא לחלק מהנשים.
אך כפי שהיא כתבה לי בכמה תגובות היום היא חשה מייצגת את כל הנשים באשר הן נשים ולכן התייחסה לדבריי כפוגעים במין הנשי כולו ובהכרח גם בה.
עדיין אני חושב שלא כל הנשים נמצאות בקופסה אחת עליה כתוב: נשים.
עדיין אני חושב שחלק מהנשים מפספסות ובך יורות בעצמן ומעיפות ריקושטים לכל הכיוונים.
היי, לא להגיד כאלה דברים. גטור קורא אותי גם לפעמים...:))
תודה לך יקירה:))
אני ממש לא אמין.
אפילו בחלום אני מבריז לנשים...
כנראה שאני ממש ממש לא בסדר...
ואיך היה החיבוק?
חיבוקלילהשקט:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
זהו....בכוונה לא כתבתי איך היה החיבוק כי....גייטור קורא אותך לא לפעמים, אלא באופן קבוע :))
מה לעשות, אין לי שליטה על החלומות.
אתה סופר בסדר שדות!
כבר הגבתי לך על זה בפוסט החדש שלך.
חיבוק הלילה השקט, עזר לי מרחוק
ישנתי הלילה מצויין!!
}{
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
יופי שישנת טוב.
עוד מעט אגיע למה שכתבת בפוסט החדש.
ד"ש לגייטור...
:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אני מצטרפת להרגשה שאתה שואב מהכוח שלהן. אני מעריכה שאתה יודע להנות מהאישה ולקבל אפילו כשהיא אינה מודעת למלוא כוחה. אתה מעריך את האישה ושם זה מתחיל :-))))
שם זה תמיד צריך להתחיל בין בני אדם, לא?
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
בין בני אדם כן.
בין אישה לאיש, זה מתחיל במודעות שהם לא שווים במקומם.
היא בת המקום.
הוא רק משלם דמי שכירות.
הוא חייב לעשות דרך בכדי לרכוש אזרחות בביתו:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
שדות יקר,
אני מתקשה להבין את התגובה ולכן מתקשה גם להחליט מה מרגישה כלפיה.....
אתה הרי יודע שכה זה אצל נשים, הן צריכות להרגיש :-))))
למה כוונתך ש"היא בת המקום והוא רק משלם דמי שכירות"?
אזרחות בביתו שלו?
האם זו התייחסות למצב ספציפי או כללי לכל מערכות הזוגיות?
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
טוב, הנה אני נכנס לסחרור נוסף של תגובה לא מובנת....
:))
האישה היא מכאן.
מחוברת לעצמה ולטבע.
האיש מקפץ מכאן לכאן.
לוקח לו זמן להירגע ולהבין שאישה יכולה לסייע בידו
להיות גם בן המקום.
לרכוש אזרחות.
זו דעתי ומקווה שלא תקחי אותה אישת כנגדך (אני הופך לזהיר?)...:))
זו התייחסות לחיים בכלל ולמערת הזוגיות בפרט.
יוםשקט:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
לא הייתי פה בכל הימים האלה של הוויכוח הגדול
אבל רציתי להגיד לך שאני דווקא הבתי את הכינוי הזה "איש דו-חורי"
בעיני זו מחמאה גדולה לך.
אתה מייצג בעיני זן נדיר של מישהו שיש בו פתיחות לכל בלי צורך להתנצל על כך.
ואת זה אני אוהבת בך
:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
תודה יקירתי.
הרעיון של הביטוי הוא נחמד אך גראפי מעט לטעמי...
אוהבתך:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
גרפי או לא
אני הלכתי למשמעות שמאחורי הדברים
ואת זה אהבתי
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
שוב תודה לך יקירה:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
קראתי.
וקראתי.
ולא רוצה להגיב.
ז"א כתבתי ואח"כ מחקתי.
נושא עדין ואני לא יודע מספיק על הדיון שהיה ושיהיה.
אתבטא בפוסטים אחרים.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
תודה שבאת:))
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
הוספת תגובה חדשה: