עצמאית בשטח

תגובות לקטע: חילוקי דעות אמנותיים  הוספת תגובה חדשה


רחל (האתר שלי) , 15:20 27/6/2005:

אני עוד חברה שלך, אם זה גם חשוב....

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 15:30 27/6/2005:

חשוב ביותר!!!

אבל נראה לי שגם נוריקו תשאר בסביבה. למרות הכל.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:26 27/6/2005:
אני מסכים איתך במאה אחוז
אומנם לא הייתי עד לרב שיח ואחרי שאכתוב את התגובה אמהר לקרוא
אבל אני רוצה לומר מנסיוני כצלם לשעבר
(למדתי צילום ב75 בירושלים והוספתי קורסים בVSOA בני יורק בשנת 80 כך שיש לי רקע והבנה למרות שאני כבר לא עוסק בזה היום)
שההגדרה שלך או הרצון שלך לצילום כפי שתארת
בעיני זה הצילום האולטימטיבי
ולחזק את העניין אומר שהצילום בשחור לבן "שדוחפים" את רגישות הסרט לגבהים מעבר ל400 אסא הרגישות הרגילה מקבלים דברים מדהימים מסוג הצילום שלך שפורסם כאן
זה הכל

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 15:34 27/6/2005:
תמיכה מקצועית!! אני בעננים!

הצילום שלי דווקא צולם בתאורה רכה, רק אח"כ הצלם "שיחק" עם המחשב ואמר שהוא מעדיף משהו יותר קשה. בכל אופן, הראש שלי הולך לכיוונים יותר קשים, ממש שחור ולבן. בלי אפור בכלל. זה משווה לתמונה איזה נוכחות של אלימות (וכמובן שגם הסצינה צריכה להיות כזו).

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:44 27/6/2005:
בסדר
אני לא יודע להשתמש בתוכנות מחשב בהקשר של צילום
כך שאפילו לא זכרתי שזה נעשה בתמונה שלך
רוח הדברים בקשר לצורה שאת רוצה שיצלמו אותך מקובלת עלי ב100 אחוז ככה צריך לצלם סוג כזה של תמונות וגם עשיתי את זה בעבר
צילמתי ערום בחיריה בלילה
מה שנקרא
:היה חם ומגניב שלא לדבר על מסריח
אבל זו הייתה בהחלט חוויה אומנתית פארקסלאנס

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:55 27/6/2005:
אני לא רוצה להגעיל פה חלק מהקוראים, אבל הייתי מתה להצטלם כ"גופה" עירומה שחלקי גוף שלה מציצים מתוך היציאה של הביוב בחוף הים, בקצה רח’ טרומפלדור.
הסחי במיטבו.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:57 27/6/2005:

תגעילי חופשי
שאניני הטעם יברחו לחוריהם
אני בעד !

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:58 27/6/2005:

טליק, תזהר!! בסוף אני אגרור אותך בשערות לסשן לילי!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 17:46 27/6/2005:

לא איכפת לי להגרר
הבעיה שהחלדתי מבחינת צילום
יש היום אנשים צעירים ומוכשרים ממני
אני כמעט לא מצלם

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:08 27/6/2005:
אתה תהיה היועץ האמנותי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:13 27/6/2005:

אם כבר
המפיק

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:15 27/6/2005:
אוקיי.
המפיק זה לא זה עם הכסף?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:29 27/6/2005:
לא לא..המפיק "מארגן", את הכסף
מפיקים שהיו עם הכסף כבר לא מפיקים שום דבר החוכמה היא "לארגן" כסף שהוא לא שלך
מקרנות
משקיעים
וכו’
הם גם אחראים על תקציב ההפקה
ונותנים הוראות לכולם :-))

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 21:54 27/6/2005:

טוב, אני לא בקיאה בז’רגון הזה, ולפיכך מפקידה את הניהול כולו בידיך הנאמנות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

פאצ’ , 15:36 27/6/2005:

אז גם אני צנצנת.

כמי שהשתתפה באינספור שיעורי מודל אני יכולה להעיד שאין בהם שום דבר אישי, ובטח לא פורנוגרפי, למרות שההשוואה בין צנצנת למודל לא מדויקת, כי הרבה יותר מעניין לרשום גוף מאשר טבע דומם, בווווורינג.
כמו כן, מטבע הדברים היחס לדוגמנית יהיה שונה מהיחס לצנצנת, כי את הצנצנת לא נהגנו לשאול אם קר לה או חם לה או אם היא צריכה הפסקה, ועדיין, מדובר באובייקט. נקודה.

כמובן שהשיעורים שבהם המורה שלי הביא תיירים שוודיים מהחוף (בתקופה שעוד היו תיירים) היו יותר כיפיים. כי יותר קשה לצייר גברים, ברור.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 15:58 27/6/2005:
כשאני ציירתי אף פעם לא הצלחתי להתמודד בהצלחה עם גוף גברי. הם תמיד היו כ"כ נוקשים כאלו, פלקטיים. נשים זה כיף לצייר כי יש בהן המון מסתוריות.

הכי טוב להיות צנצנת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 16:20 27/6/2005:
ואחרי שאני קורא את מה שתארת כל כך יפה כאן, אני חושב שאת צריכה להכיר את מינרווה. היא אלופה בצילום כזה.
היא פעם נחתכה מסכין יפנית, כשעבדה על איזה מיצג מקרטון, וכשהלכה לאיכילוב כדי שיתפרו לה את החתך בגב היד, החייט תפר והיא צילמה.
וזה אחרי שהיא צילמה את שלולית הדם שהייתה לה בבית.
אבל מה שאת מתארת, יותר קרוב לרעיון שלי (של טוניק) מאשר לזה של נוריקו

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 16:25 27/6/2005:
מה שאני מתארת כאן זה פחות או יותר ההיפך מהרעיון של נוריקו.

ובקשר לטוניק, זה נחמד לראות את התמונות שלו אבל אישית לא היה מעניין אותי להשתתף בכזה דבר. הייתי עושה את זה היו מבקשים ממני טובה, אבל לא ביוזמתי.
וכבר אמרתי לא פעם מה דעתי על הילדה. אגב, אני נורא במתח לשמוע מה היא מעוללת בימים אלו.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 21:34 27/6/2005:
מגיע לך דיווח מפורט. מחר אם ירצה השם

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 21:54 27/6/2005:
כולי תקווה שהוא ירצה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 11:23 28/6/2005:
רצה, רצה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 17:57 27/6/2005:
זה הזכיר לי את איין ראנד משום מה . נראה לי שככה הגיבורות שלה היו בוחרות לצלם אם הן היו צלמות ולא
בונות גשרים ...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:09 27/6/2005:
הספר הזה זורק אותי 20 שנה אחורה.
זה מפחיד להיווכח שכבר לפני 20 שנה היית אדם בוגר.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 19:49 27/6/2005:
מפחיד יותר לזכור שקניתי את זה פעם , את הקיטש
האנטי קומוניסטי הזה...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 21:36 27/6/2005:
סתם קיטש?
זועה אמיתית.
ראנד עם הדעות האגואיסטיות אליטיסטיות שלה.
ברררר.....

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 21:55 27/6/2005:

עד גיל 18 זה נסלח.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 09:18 28/6/2005:
כמה הבהרות- זה שאני גרה בשמורת כרכום לא אומר ש’יצירותיי’ יהיו עמוסות פרחים ופרפרים. אורבניות קרירה, נירוסטית, עשויה לשמש רקע מעניין, מזבלה או משחטות הן בעיניי אובר-דוז. לא אוהבת יצירות שגודשות-תוקפות את הצופה ברגשות עזים-לעוסים וטריוויאליים כל כך. אני מעדיפה קצת אנדרסטיימניות, רמזנות, להשאיר משהו גם בידיי הצופה... גודש מכל סוכ מעורר בי דחייה.

אני כותבת את כל זה כי לא ברור לי איך לאתר את חלקיו החסרים של המיצג שלי...
מי שהדברים שכתבתי מעוררים בו עניין...שיגיב.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 09:26 28/6/2005:
כתושבת שמורת כרכום את נציגת הפרחים והפרפרים - לא יעזור לך כלום. אגב, שמורת כרכום יכולה גם היא לשמש רקע לא רע עבורי - מה את אומרת על איזו גופה צחת עור ומעוטרת דם קרוש מוטלת באחו, על רקע פריחת הזיתים?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 09:47 28/6/2005:
על גופתי המתה!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 09:52 28/6/2005:

משביתת שמחות שכמותך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 09:55 28/6/2005:
גופות זה איכס.
במוזיאונים אני מסיטה את המבט בקומה של כל הישואים הצלובים. זה גם שיא הקיטש בעיניי.
דם מבחינתי הוא משהו שצריך לנגב ולכסות בפלסטר. לא לתלות על הקיר.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 09:57 28/6/2005:

אבל זה לא דם, זה קטשופ!

לא חשוב, דוגמניות ממילא כבר לא נהיה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 22:17 28/6/2005:
האמת, בתור מישהי שלמדה אומנות וציור בפרט וציירתי כמה וכמה אנשים במשך חיי, לא מסתכלים על העירום בתור עירום. מודל הוא בעצם אובייקט לציור (שחי ונושם בין היתר) והאנשים שבאים לעבודה כזו לפחות נשים, הם לא במידות של דוגמניות, אלא נשים נשיות (לא הזן האנוקרטי לזה בעצם התכוונתי).
חוץ מזה שגוף האדם הוא דבר מאוד יפה (כל עוד לא מעוותים אותו כמובן)

אגב, מי הצלע השלישית במשולש?


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 07:07 29/6/2005:
מסכימה לחלוטין.

בנתיים אין.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 21:40 29/6/2005:
התרוצצתי לי בין הלינקים אבל לא מצאתי שום תמונה.
לצלם אני אוהבת, אבל אין לי נסיון רחב כמו של אכילס בצילומי עירום.
אולי אתן רוצות להצטלם עם גשר הזהב ברקע? אולי כמה כושים?

תאורה קשה בעצמה יכולה להסתיר חלקי גוף שונים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 22:06 29/6/2005:
אוי, צדקת שבגולה הרחוקה, מה-אני-לא-יעשה-בשבילך. קבלי בשידור ישיר:
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=20218&blogcode=277464 (בסוף הפוסט יש מילה מסומנת המלנקקת לתמונה)
כנ"ל http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=20218&blogcode=658972
3 לינקוקים לתמונות: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=20218&blogcode=853778

יש עוד, אבל הן לא "אומנותיות" אז נדלג עליהן.

בגשר הזהב כבר הייתי, אבל לא תזיק עוד פעם-פעמיים-עשר. סן פרנסיסקו התחבבה עלי במיוחד.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 22:51 29/6/2005:
צילומים יפים וגם את יפה!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 07:49 30/6/2005:
הממ.. בתמונות אני באמת נראית לא-רע, במציאות זו כבר אופרה אחרת.
תודה!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

דניאל , 01:39 30/6/2005:
גם יפה וגם אופה.
ובעיקר, לא מזיקה.
יש האומרים אפילו ששולה מהווה הוכחה לקיומם של בני אדם על פני כדור הארץ.
יום יפה וחדש לכוחותינו ברחבי הסינאפסות.
אוהבים אותך!
גם אני , באופן אישי, בלתי לוחץ.
ואו.
אני המום מעצמי.
אני הולך לישון.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 07:49 30/6/2005:

הבוקר לסינאפסות שלי לא היתה בחילה!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

דניאל , 09:53 30/6/2005:
אם כך, יכול להיות שאת בהריון?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 09:58 30/6/2005:

זה לא אמור להיות ההיפך?

(לא, לא בהריון. בוודאות).

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

דניאל , 11:58 30/6/2005:
הוא שאמרתי, בחילות בלי טובת הנאה לא שווה.

כמו ללכת בלי ולהרגיש עם.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:07 30/6/2005:

הריון זה טובת הנאה?
נו, שוין.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

דניאל , 12:10 30/6/2005:
טוב, אנסח זאת אחרת.
טובה, נאה, לא בהריון.

תואם מציאות?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:33 30/6/2005:

יאללה, נעוות קצת את המציאות בשבילך. מה כבר יכול להיות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 17:36 1/7/2005:
אני רוצה להצטלם עם שתיכן, יש מקום בתמונה ?
אגב אם את מחפשת מקום מזוויע אני חושב שבשוק הכרמל, בדוכנים הפנימיים של כל העופות, זה מקום מזוויע למדי. עכשיו רק צריך לנדב איזה בעל בסטה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 19:08 1/7/2005:

הרשה לי לצטט את אחותי היקרה נוריקו, לשאלה דומה שהופנתה אליה בבלוג שלה:
יש לך ציצים נאים?

איחסה, בחיים לא הייתי מצטלמת בחברת חיות מתות. זה קו אדום אצלי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 23:26 1/7/2005:
מה יש לי לומר אחרי 48 תגובות? :)
יש לי שאלה, אולי זה בוטה מידי, ואם כן, אני מתנצל.
אולי יעניין אותך,
שאצלם את ה







אבוקדו שלך?
זה יהיה מכובד ואמנותי לגמרי. מבטיח. כוונותי טהורות.
ממה שראיתי יש לו קימורים יפים ומעניינים, וגוון ירוק משגע.
צרי איתי קשר
[email protected]
:)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 23:33 1/7/2005:

בטח, אין בעיה. הסוכן שלי יעביר לך את רשימת דרישותי הצנועות (סוויטה בהילטון עם סלסלת פירות אקזוטיים, שוקולדים מובחרים, מים מינרלים ועלי בייביס שטופים ורעננים. ומסג’. ואמבטיית קצף. ולא להפריע בין 2 ל 4. תודה) ואפשר לחתום חוזה.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 23:28 1/7/2005:
ד"א אגב אני אף פעם לא הרשיתי שיציירו אותי. זה כמו גניבה של חלק מעצמך. כי מי שעשה זאת עד עכשיו, ולא אכפת לי אם זה דאלי או צ’אק קלוז, לא יעשה את זה בצורה טובה. הם לא יבינו מה באמת נדרש ומה הולך בפנים כדי להקרין מבחוץ. כנ"ל (אבל טיפונת פחות) בצילום. רק אני יכול לצייר את עצמי. (וזה הוכיח את עצמו יופי בהגשה של קורס רישום).

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 23:35 1/7/2005:

הממ.. זו גישה מתוחכמת מידי בשבילי. זו היתה העבודה שלי ולא היתה לי שום בעיה אם הסטודנטים הבינו או לא. העיקר שהצ’ק יגיע בזמן.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

גד’ , 13:27 2/7/2005:
לשם שינוי, את צודקת.

(כל כך התלהבת מחזרתה-של-האקדמיה - כבר חשבתי על שלישיה.)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 13:38 2/7/2005:

מה ז’תומרת לשם שינוי? אני תמיד צודקת!

(לחלוטין לא ברור. הסבר, באר ונמק).

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

גד’ , 14:08 2/7/2005:
ככה זה, נותנים אצבע - רוצה את כל היד.

(חשבתי שאחרי שכללי הפיסוק ברורים, את מצטרפת אלינו, אבל אני מבין שאת בעניין של שלישיות אחרות.)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:20 2/7/2005:

זה מתחיל באופנועים, ממשיך בסימני פיסוק ומי יודע מה תרצו בשלב הבא. אני מעדיפה להישאר עם נטיית לבי, גם אם היא לא בדיוק לפי הכללים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

גד’ , 14:46 2/7/2005:

לשחק דוק, אולי?


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:55 2/7/2005:

עם דוקים אני עוד יכולה להתמודד, הפחד שלי הוא שיכפה עלי משחק שבץ-נא. נראה לי שם אתה אוכלים אותי בלי מלח.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:56 2/7/2005:
אתה=אתם

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

גד’ , 15:14 2/7/2005:
אם כבר באורים, התכוונת "הפחד", לא?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:29 2/7/2005:
לא.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

גד’ , 15:11 2/7/2005:
אז אולי סודוקו? ואל דאגה, נבזוק מלח ופלפל לפני .. (בעצם, פלפל לא צריך - built-in).

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:29 2/7/2005:

סודוקו זה משחק קבוצתי?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

גד’ , 15:47 2/7/2005:

בוודאי. אני פותר ואת מגישה עוגת גבינה (עם פירורים).


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 16:03 2/7/2005:

אני אגיד אותך לליגה להגנת הנשים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

גד’ , 16:40 2/7/2005:

את לא הראשונה ..


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

הוספת תגובה חדשה:

סוג תגובה:

 שם:
 email:
 
(או מספר הבלוג)   האתר שלי:
  מצב רוח: ריק                           בחר: ריק קול סבבי אה? סטנדרטי אוף עצוב עצבני
קוד אבטחה:
במשלוח התגובה אני מאשר/ת כי ידוע לי שהאחריות לתוכן התגובה היא עליי ולא על האתר ישרא-בלוג ומנהליו.  
שלח