10/2006

חרוטון עושה את ג.יפית

 

כשחברת 'מעוותת' (טוויסטד) פנתה אלי כמו לעוד המון בלוגרים והודיעה לי בחגיגיות שאני מעצב דעת קהל, לא יכולתי להשאר אדיש, לפתע הרגשתי שאחריות אדירה רובצת על כתפיי - עליי לחנך את דור העתיד.

הם הסבירו לי שהם ישלחו לי מוצרים ששווים כסף וכל מה שאני צריך לעשות זה לכתוב עליהם משהו (בסוף הסתבר שהם כבר כתבו על המוצרים הוראות וכל מיני אז מפאת חוסר מקום, אני אכתוב בבלוג שלי).

דמיינתי את עצמי עם חיוך מעוטר שיניים צהובות מספר לכם בסגנון ג.יפיתי על הדברים שלא חשבתם שאפשר לעשות עם כל מיני מוצרים שבדמיוני עשו לי נעים נורא בטוסיק.

 

זה הולך ככה:

חרוטון: סט מוצרי AHAVA, היחיד שעושה לכם נעים אפילו בטוסיק!

מאיה ישעיהו בקול מופתע ומתרגש: "נעים בטוסיק חרוטון?"

חרוטון בוודאות חיוכית מהנהן למצלמה: "בטוסיק מאיה"

ילדים רנדומלים:  ווואו !

כולם מורחים דברים על הטוסיק ומחייכים למצלמה.

ג' יפית: מה עם הדיאטה מאיה?

 

האמת שכשהשליח הביא לי את החבילה של מוצרי הטיפוח שבכל מקום רשום עליהם AHAVA  חשבתי שסוף סוף מצאתי אהבה והיא הגיעה עם שליח מאמריקה. נתתי לשליח חיבוק, הוא לא הבין את פשר שמחתי, הוא כנראה לא יודע ANGLIT , אז הוא התכחש לאהבה ביננו והלך, הותיר אותי לבדי, עם חצי אהבתי בידי.

 

השלכתי את חצי אהבתי לפח, פתחתי את החבילה ושמחתי לקרוא שהמוצרים לא נוסו על בעלי חיים (למה לבזבז כסף על בעלי חיים חמודים כשאפשר לנסות את המוצרים על בלוגרים?!).

ניסיתי להבין מה בדיוק קיבלתי ומה היצרן היה רוצה שאני אעשה עם זה ונתקלתי במשפט הבא:

 

"סורבה מלטף לגוף בניחוח סירינגה ותפוח ירוק: קרם ג'ל מלחח, קליל ומרענן ... מעניק לעור לחות טבעית לאורך זמן, נלחם ברדיקלים חופשיים"

 

לא הבנתי כלום אז התקשרתי לקישקוש שהסבירה לי שקיבלתי 'כבשה' ... שאלתי אותה בפליאה "כבשה?" והיא ענתה בבטחון מלא שאכן מדובר בכבשה מאחר ורק כבשים מלחחות, קלילות, ומרעננות בגישתן הלחה והטבעית, ושמאוד חורה להן רדיקלים חופשיים אז בתגובה הן עושות עליהם קקי.

אז למרות שאני פציפסט כשאני לא דורס בני מיעוטים, מסתבר שעכשיו אני יכול להילחם ברדיקלים חופשיים בעזרת הכבשה החדשה שלי, אני לא בטוח למה שחררו אותם מהכלא אם עכשיו הולכים להלחם בהם.

 

מאחר שמדובר במוצר שרק נטולות בולבול ירכשו סקרונותי לגבי המוצר גברה והתחלתי לבחון מקרוב את החבילה, הקופסא הראשונה הכילה "חמאת מלח ממריצה לגוף" – פתחתי את המיכל ושמחתי לגלות שבפנים יש פטמה. תראו:

 



טעמתי את הפיטמה (באמת!) והיא היתה מלוחה לחלוטין, כנראה שהייתי אמור לנחש שפיטמה שמגיעה מים המלח תהיה מלוחה.

הרחתי את החומר והאמת שהריח היה די טוב, הוא נשאר די טוב אפילו אחרי שהפלצתי פנימה וסגרתי לכמה שעות. מדובר בהישג מרשים ליצרנים.

לבסוף מרחתי את זה על איבר מיני ולמרות טענת היצרנים שמדובר בחומר "ממריץ" נשארתי אותו אימפוטנט שכולכם מכירים, אבל לפחות עכשיו יש לי איבר ריחני למדי.

 

המיכל השני הכיל "סורבה מלטף לגוף", לאחר מבט חטוף הרגשתי שכבר ראיתי אותו בעבר... לאחר כמה שניות נזכרתי שמדובר בניצב בסדרת סרטים שאני מאוד אוהב, בכולן הוא משחק את החומר שנמרח על פני שחקנית הפורנו רגע אחרי שגמרו לה על הפנים (אני אשמור לי קצת מהחומר הזה כדי להוכיח את אוני מידי פעם).  

אז למרות הדמיון לשפיך החומר בכל זאת נקרא 'סורבה' וזה דווקא אמור להיות טעים. בדקתי  ש"רדיואקטיבי, ממית חלזונות וזרחן טוסיק" הם לא אחד המרכיבים של החומר והכנסתי אותו לפי:

 

החדשות הטובות: זה טעים, מרירות שדומה לבירה אבל במרקם של יוגורט.

החדשות הרעות: זה לא נועד לאכילה.

אני מקווה שזה לפחות ישמש את גופי בתור סיב תזונתי.

 

אחר כך המשכתי וניסיתי את קרם הידיים, לצערי הוא סמיך מידי כדי להוות חומר סיכה לאוננות ואין ממש שום דבר אחר שאני יודע לעשות עם קרם ידיים. הטעם היה דומה מאוד לטעם של הסורבה רק שאחרי שטעמתי אותו הרגשתי כאילו שמתי וזלין על השפתיים (כמו רב הנשים גם אני לא בלעתי). אני אחסוך מכם את התיאורים של  באיזה עוד איזורים בדקתי את הקרם ורק אומר שלא מצאתי שום שימוש מרתק לקרם.

תוצאה: הפופיק שלי די משועמם.

 

מכאן המשכתי לבדוק את הסבון, לא טרחתי לטעום אותו כי אני כבר יודע שלכל הסבונים יש טעם של בירה אמריקאית (ויסלחו לי כל חובבי המילר).

האמת שבתור בעל גנים פולניים אני לא מתרגש משום סבון אלא אם יהודים מהווים מרכיב עיקרי בסבון, מאחר ומקורו של הסבון מים המלח ושם יש בעיקר תיירים, זה לא נראה לי ריאלי שיהודים יתגנבו לסבון שלי.

מסקנה: הסבון אינו מרגש, אך בכל זאת גרם לי לעמוד דקת דומייה לזכר סבונים מרגשים.

 

הרכיב האחרון בחבילה היה מלחי אמבט, שפכתי חלק לאסלה וחיכיתי לתוצאות, המים לא שינו צבע אז כנראה שאני לא בהריון. מה שכן- המים הפכו צהובים אז הורדתי את המים.

מסקנה: אם שמים מלחי אמבט של AHAVA באסלה, לא צריך לעשות פיפי. כל הכבוד! כל תהליך ההשתנה היה גם ככה די מטריד.

 

 

גם 'הבלוגרית שכלכך הרבה זמן לא אמרתי לה שלום שעכשיו קצת לא נעים לי להגיד לה שלום' כתבה עם מיטב כוכבי ישארבלוג פוסט בנושא

 

את הערכה (מה שנשאר) אני אתן לקישקוש כהוקרה על כל העזרה שלה פה ...

 

 

 

נכתב על ידי חרוטון-, 20/10/2006 16:42, בקטגוריה
63 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     2 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

הכינוי הדפוק שלי: חרוטון-
הישג כרונולגי: 44
מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)



 << אוקטובר 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

ארכיון:
חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסריח:

הוסף מסר
הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגים מצחיקים » ±




גולשים עכשיו באתר
© הזכויות לשטויות בעמוד זה שייכות לחרוטון- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר במקרה ואתם זוממים לתבוע ועליו בלבד!!!
הזכויות לעיצוב שייכים לקישקוש שהלכה לאכול במבה
         119,672
1 2 3