5/2006

בגלל האבולציה רואים פחות פטמות בחג השבועות

 

אז חג השבועות בפתח וידידה שלי מתקשרת ושואלת: "אתה בא ביום חמישי לערב גבינות ויין ?"

מיד ירקתי את הקוויאר על הרצפה ופתחתי בצום חירום, אם ביום חמישי אני הולך לערב גבינות ויין הרי עדיף שאני אגיע רעב! לא?

 

לא יודע מה אתכם, אבל אותי גבינה לא משביעה, גבינה מבחינתי זה הדבר הזה ששמים מעל החיה המתה במקדולדס כדי להפיח בה רוח חיים.

בכלל כל הקונספט של ערב גבינות ויין הוא בעייתי עוד מהשם שלו 'ערב גבינות ויין' (עג"ו), כמה חוסר יצירתיות אפשר להפגין בשם ? תארו לכם שהיה נולד לי ילד והייתי קורא לו 'יצור מכוער עם רגליים עיניים וזין' (ימרע"ז).

גם ממתי שעת האירוע מוכתבת בשם האירוע ?! ואם אני רוצה לעשות בוקר גבינות ויין  ? משטרת חג השבועות תעצור אותי? למרות שגם אם אנסה אני די בטוח שהמוזמנים שלי יתעקשו להגיע בכל זאת בערב עם בקבוק יין ביד, חיוך דבילי על הפנים ובגדים לבנים על גבי הדבר הזה שמסביב לכרס הבירה שלהם.

 

שבועות הוא אחד משלושת הרגלים, מה שאומר שהוא אחד משלושת החגים החשובים ביותר ליהודים. אבל עדיין זה מרגיש כמו חג עלוב כזה שכל החגים האחרים עושים עליו חרם, בתור מבוגר קשה ממש להעריך את חג השבועות (פרסומות ארוכות במיוחד ומעצבנות במיוחד של חברות למוצרי חלב זה לא דבר חיובי), לכן אני נאלץ להפעיל את הזכרון (אני אזדקק למנוחה אח"כ) ולהתחבר לתקופת הילדות בה חג השבועות היה שם נרדף ל 'מלחמת מים'

אתם בטח תוהים - איך בכלל שבועות הפך לחג מלחמות המים ?

 

פשוט מאוד, בחג השבועות מסיבה לא ברורה נהוג ללבוש לבן, ישבו חז"ל (עוד כשהיו בחיים וקראו להם רק ח")  וניסו לחשוב איך הם רותמים לטובתם את עניין הלבוש הלבן, לכולם היה ברור שצריך למצוא דרך 'חוקית' להרטיב את החולצות הלבנות שעל הנשים, הרי שאם מבוגר יתחיל להשפריץ כל נוזל שהוא לכיוון אישה בשלה הלובשת לבן - זה יסתיים בבית המשפט ושלמה המלך יחצה משהו לשניים.

אז הם מצאו את הפתרון המושלם, הם המציאו משחק מיוחד לחג השבועות וקראו לו 'השפרצות מים לכיוון הפטמות של נשים בשלות' (המלהשנ"ב), חז"ל היו מאוד מרוצים מההמצאה שלהם והפיצו את הבשורה ברחבי העם.

מייד אחרי זה הם התפנו להמציא את המצלמה הדיגלטית והאינטרנט בפס רחב כדי שיוכלו לחלוק האחד עם השני את תוצאות משחק המלהשנ"ב

 

לצערי, בדיוק כמו עם הדינוזאורים, האבולציה העלימה את המשחק המקורי וכך יוצא שאם תרצו לראות נשים יפות בחולצות לבנות ורטובות (או דינוזארים גדולים בחולצות לבנות ורטובות) אתם תאלצו להזמין את הערוץ המתאים מחברת הכבלים/לווין שלכם.

 

בימינו קוראים למשחק 'מלחמת מים' והחוקים טיפה השתנו, הילדים רצים עם קונדומים מלאים במים וזורקים אותם אחד על השני, לילדים היותר מתקדמים (אני לא אמרתי אשכנזים, אל תכניסו לי מילים לפה) יש רוביי מים שגורמים למשגרי סקאדים להראות כמו צעצוע מצחיק לנקיון המרווחים בין השניים.

לבן דוד שלי יש רובה כזה וכל שנה לקראת שבועות אני מנסה ללמד אותו איך לירות זרם מים יציב לכיון שקע החשמל. הוא עדיין לא מספיק טוב.

 

מלחמת מים זה אחד ממשחקי הילדים הכי כיפים, רב משחקי הילדים הכיפיים מתחילים במילה 'מלחמת' , איזה ילד לא נהנה ממלחמת כריות, ממלחמת אוכל או ממלחמת ששת הימים.

כשאתה ילד היעילות של מלחמת מים אינה מוטלת בספק ואתה מוכן לעשות הכל כדי להתגייס לסיירת מלחמות המים של צה"ל.

 

האמת שבאיזור גיל 11 חשבתי שמים פשוט הופכים צבע לבן לשקוף, ואפילו נענשתי פעם אחרי שהרטבתי את הקיר ביני לבין השכנה בנסיון להציץ לה, ההורים שלי לא קנו את הטיעון שניסיתי לשטוף את הקיר מהדם של סבתא (הם ידעו שאני אוהב לבהות בשפריץ הדם מההתאבדות של סבתא).

למזלי הרב למחרת כבר למדתי להפעיל מקדחה וחוררתי בקיר חור הצצה למהדרין.

לחוסר מזלי לא למדתי לא לצרוח "ציצים" ברגע שאני מבחין בחזה חשוף.

וכך נענשתי שוב ולמדתי מה קורה שמקבלים ריתוק כשכבר נמצאים בריתוק. זה הופך להיות ריתוק² (בריבוע) [השירותים בבית שלנו היו בחדר ריבועי קטן עם מנעול מבחוץ].

אבל מאז למדתי לשלוט בעצמי ולא לצרוח 'ציצים' אם על החזה החשוף יש שערות וחברים שלי כבר מסכימים שוב לבוא איתי לים.

 

בכל אופן, שלא תגידו שסתם שעממתי ולא יוצא לכם כלום מהפוסטים שלי, להלן הוראות להכנת רובה מים:

 

הרכיבים:

-          מכשיר למספור סבתות אשכנזיות

-          בדיל

-          צינור פלסטיק חלול

-          ממיר קתליטי

-          בן דוד בן 10 עם הורים מליינים

 

הוראות ההרכבה:

מחממים את המלחם וממיסים איתו בדיל, היצירתיים שמבינכם מוזמנים לעשות צורות אירוטיות. זה יעביר לכם את הזמן עד שהבן דוד יגיע לביקור עם הרובה מים החדש שלו, לוקחים את צינור הפלסטיק ומתחילים להכות בבן דוד עד שהוא מפסיק לאחוז ברובה מים, משפריצים עליו קצת מים כדי שיתעורר, מחזיקים את המלחם החם ליד העין שלו ואומרים לו

"עכשיו אתה חוזר הביתה ואומר לאבא שלך שהחלפת את הרובה מים בממיר קתליטי, אם לא תעשה את זה אני אצרוב לך עם המלחם את  מספר תעודת הזהות על הזרוע שלך"

 

מזל טוב, יש לכם רובה מים חדש, ניתון לחזור על התהליך אחת לשנה.

מומלץ לא לפרק את הממיר הקתליטי של הרכב בעודו פועל.

 

 

-          הגרגמל מאוהב ומשום מה זה עשה לו פוסט מצחיק, גם אני רוצה

-          הוא שואב את ההשכלה שלו מהפרסומות והגיע ל17 מסקנות משעשעות

-          בלה בלה בלה (שכחתי מה רציתי להגיד)

 

נכתב על ידי חרוטון-, 30/5/2006 12:13, בקטגוריה
295 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     4 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

תסביכי מעלית – חלק ב'

 

לחלק א' (לא הכרחי לקרוא)

 

אז הגעת לאיזור המעלית ובחרת להמתין למעלית, הזמן עובר, החברים שלך מתחתנים, עושים ילדים ומתקדמים בעבודה. אתה לעומתם קצת תקוע בחיים, משהו לא מתקדם בחיים שלך כמו שתכננת.

זה כי אתה עדיין מחכה למעלית.

חשבת שלחצת על הכפתור אבל טעית. אתה מרגיש קצת אדיוט ומתבאס על שבזבזת את השנים הכי יפות של החיים. אבל אל דאגה! זה קורה גם לטובים ביותר. לצערך אתה לא אחד מהטובים ביותר אז המעלית לפחות מספקת לך תירוץ לקיומך העלוב:

 

ש: "למה לא באת לעבודה ?"

ת : "חיכיתי למעלית"

-

ש: "למה לא באת לחתונה של עצמך?"

ת: "חיכיתי למעלית"

-

ש: "גם לסבתא שלך יש מים בברך ?"

ת: "חיכתי למעלית"

 

לעומת הפעמים שבהם אתה שוכח ללחוץ על כפתור יש גם את הפעמים שבהם אתה מגיע עם קבוצת אנשים אל המעלית ואף אחד לא בטוח מי אמור להיות זה שילחץ על הכפתור, בתרבויות מסויימות (ראה בני המאיה) לחיצה על כפתור המעלית נחשבת השפלה ולכן נהוג שהצעיר ביותר ביותר לוחץ על הכפתור. אצל היהודים הצעיר ביותר שר את 'מה נשתנה?' אז הוא לא פנוי לבוא להזמין לכם את המעלית וכך מתחילה לה סוג של מלחמה מטופשת, אם יש מישהו שבכיף מתכוון ללחוץ על המעלית מייד יצוצו לו מתחרים ויפתח קרב שלא היה מבייש את סילבסטר סטאלון בסצנת פעולה בעודו לועס מסטיק. כולם ירצו להיות האדם המקסים שדאג לביאת המעלית, זה הרי כבוד גדול יותר מלהיות החמור של ביאת המשיח ('ביאת' זה השם הפרטי שלו?).

אבל אם אין אף אחד שהולך ללחוץ על הכפתור אז פעולת ההזמנה היא משהו נחות שרק לגוי מוחלט מותר לבצע וכל החבורה שמסביב למעלית הופכת להיות יהודים שומרי מצוות. כדי לא להתייחס לבעיה באופן ישיר כל אחד מהנוכחים יימצא עיסוק חשוב יותר מהזמנת המעלית - לקשור את הנעל, גרבוץ דחוף, שבירת השיא בסנייק, קפיצה על רגל אחת, התקף לב, הריון וכו'

 

ומה עושים כשהמעלית עוצרת בקומה שלך ואתה רואה שהיא מלאה אנשים? יש אנשים שיעדיפו לוותר ולחכות לבאה.... אבל אני תמיד אומר שמעלית לא באמת מלאה עד שמישהו לקח תנופת ריצה ממרחק של 10 מ' והתנגש באנשי המעלית בכוח שגרם להיווצרות כוך נוסף בצורת חרוטון.

השיטה הזו אבל יכולה להיות בעייתית, מהסיבה שמאוד יכול להיות שעד שכבר תגיע למעלית בסיום הריצה שלך – הדלתות כבר ייסגרו, ומאוד קשה להשאיר כוך בצורת חרוטון בדלתות של מעלית. הסבירות היותר גבוהה היא שייווצר בך זעזוע מוח בצורת מעלית..

* אזהרה!!!! השיטה מומלצת רק עם קסדה ומגנים. למעשה זה סוג של ספורט אתגרי והספורט הלאומי של לאטביה.

  

יש גם את הקטע שאתה מתקרב למעלית בכוונה לבלות עימה מעט זמן איכות אנכי, אתה מבחין בזר גמור לוחץ על הכפתור, ואתה יודע שיש לך שניה וחצי להגיע למעלית לפני שהדלתות יסגרו, וכל עתידך האנכי תלוי בחסדיו של הזר הגמור.

נפרשות בפנייך מספר אופציות:

 

  1. להתחיל לרוץ תוך כדי שידור כוונות מעליתיות בתקוה שאולי הזר יעצור את המעלית.
  2. לצרוח בייאוש "עצוווווווור אאאאאת המעעעעעעליייייייית!!!!!!!!"
  3. לזרוק על הזר פירות רקובים מרחוק מה שייקלט בעיינית של המעלית ויעצור אותה.

 

בהנחה שאחת מהאופציות שניסית קלטה את עיניו של הזר או פגעה לו בעין, עכשיו זה הזמן להתפלל שהזר הוא קרוב משפחה של דודו זר ולא כאן בשביל להשפיל אותך או ללכת איתך מכות, ואכן יעצור בשבילך את המעלית.

אם התמזל מזלך והוא באמת קרוב משפחה של דודו זר, הגיע שוב הזמן להתפלל שלזר אין גיטרה ושהוא לא עומד לשיר לך שירי פרפר נחמד בעיבוד מחודש למוזיקת מעליות או לשבור לך אותה על הראש.

 

טוב, אני יכול להמשיך גם לחלק ג' אבל זה מתחיל לשעמם אפילו אותי ואני הרי צופה אדוק בארווזיון

 

נ.ב

תודה למוצרט שזכה בתחרות התגובה המצחיקה לפוסט הקודם, שכחתי אומנם לספר שיש תחרות אבל זו בעייה שלכם, הייתם צריכים לנחש. מוצרט:

 

אבל! שכחת לציין את העובדה שאם יש לך סמחטה אתה מנסה לירוק דרך החריץ הזה שבין הדלת למעלית וכמעט כל הזמן זה מתפספס ואתה מורח את זה עם הנעל [ואז השכן שעוצר בקומה אחריך מחליק על זה, דופק את הראש במראה ואתה מתחיל לצעוק חובש! חובש! אבל אף אחד לא שומע חוץ מהחובש שגר בקומה 4 והוא יורד אבל מגלה שאתם תקועים בין שתי הקומות אתה נכנס לפאניקה ולוחץ על האזעקה שנשמעת כמו אוגר שחונקים אותו ואז השכן שהחליק אומר לך ליסתום ולא קרה לו כלום אבל הכלב שלו נשאר בקומה למטה והרצועה עדיין במעלית... רק שניה, הוא אומר, הכלב היה קשור ברצועה! ואז אתה שם לב שבכלל לא לחצת על האזעקה זה פשוט הכלב נשמע ממש כמו אוגר ובסוף מחלצים אותך ושוב אתה מוצא את עצמך ממלא טפסים בתחנת משטרה עד הבוקר שאחרי]

 

 

-          אמנם נשבר לי מבלוגרים חדשים שכותבים בעיקר על סקס (רק גברים, נשים זה בסדר) אבל במקרה הזה הוא כתב מדריך לדייט ראשון , לא הסכמתי כמעט עם כלום ממה שכתוב שם, אולי בגלל זה אני לבד

-          אני לא אוהד כדורגל גדול במיוחד אבל חוקי המונדיאל לנשים בהחלט הצחיקו אותי

 

נכתב על ידי חרוטון-, 23/5/2006 16:46, בקטגוריה
4542 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     2 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

תסביכי מעלית – חלק א'

 

[תשימו לעצמכם דיסק טוב של מוסיקת מעליות לפני שאתם קוראים את הפוסט הזה]

 

יש בחיים שלנו נקודות זמן קטנות כאלה שבהם אנחנו מנהלים בראש מערכת שיקולים רחבת היקף על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה והשקולה ביותר, זה קורה לפני שאנחנו מחליטים על מסלול הלימודים שלנו, הקריירה שלנו, האם להתחתן ? כפכף או K300? פיצה או ג'חנון ? K300 או פיצה ?

 

אולי ההחלטה המורכבת ביותר בחיי היום יום שלנו היא החלטה שאפילו המחשב שמגריל את מספרי הלוטו בצורה שאני לא אזכה בשקל - לא מסוגל לקבל, אותה החלטה שקובעת את גורלנו במשך הזמן הנצחי של כ20 שניות, החלטת המעלית.

לא מדובר כאן בהחלטה אחת בודדת אלא במאות החלטות קטנות, מתי ללחוץ על הכפתור? איפה לעמוד? לנשום מהאף או מהפה ? לשחק בפלאפון ? לשחק עם המפתח ? להסתכל על המראה ? למשש את הביצים ? לבקש ממי שלידי למשש לו את הביצים ? ללחוץ על הכפתור האדום ? לירוק למעלה אל המאורר ולראות אם זה נשאב ? לנגב עם טישו או מגבון את הרוק מהמצח? ומה לגבי המצח של זה שלידי ? הוא עדיין כועס שמיששתי לו את הביצים ? למה חשבתי שהוא אמר כן ? דם יורד בכביסה ? זה רופא מוסמך ? הוא ישים לב אם אני אמשש לו את הביצים ?

 

לפעמים אתה מבחין מרחוק בכוסית שנכנסת למעלית ('מרחוק' הכוונה מרחק שאפשר לרוץ ב 5 שניות, לא המרחק של הדירה ממול שצריך טלסקופ כדי לראות את השכנה שם מסירה את בגדיה ונכנסת לחלוק רחצה האדום שלה לפני המקלחת כל יום אחרי החדשות אלא אם היה פיגוע ואז היא לא מתקלחת כי היא מזדהה עם הקורבנות שהלילה כבר לא יתקלחו. אז כשאתה מבחין בכוסית מתקרבת למעלית אתה דופק ריצה שלא תבייש מסטיק, אתה נכנס למעלית ומתענג על ניחוחות הבושם של האישה שמהר מאוד מתחלפים לניחוחות הזיעה שלך, מסיבה לא ברורה למח שלך מזדחלת המחשבה של מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות עכשיו ?? "פלוץ" אומר השטן הקטן עם הפוני והכובע טמבל מעל כתף ימין שלך (השטן שלך מאוד ציוני). הגוף שלך בתגובה מייד מפעיל את מערכת ייצור הגזים. למזלך אתה ערני מספיק כדי לעצור את זה בזמן אבל משום מה הגרון שלך לפתע שולט על שריר התאפקות הנאדים,  אתה יודע שכל מילה שתוציא מהפה שלך תגרום לשחרור גזים לחלל האטמוספרה המעלייתית ותקטע כל סיכוי שלך למפגש אינטימי עם זוג השדיים שמולך.

ללא מילים לא נותר לך אלא להושיט אליה אצבע בתקווה שהיא תבין ותמשוך ובכך תוכל לשחרר את ריתוק הגרון שלך ולהצחיק אותה עם הומור נאדים משובח.

כשלון. היא לא משכה באצבע וכשהגעתם לקומה שלה היא ברחה בריצה מהמעלית, כנראה שהיא לא הבינה שהיא אמורה למשוך לך, אתה משחרר את הנאד להנאת הנוסעים הבאים במעלית וממשיך לדרכך.

אתה עוד תתפוס את השטן הקטן מכתף ימין שתמיד מכניס לך רעיונות נוראיים לראש, באותה הזדמנות גם תפטר את הקב"ן ששחרר את המלאך המשתמט על בעיות ת"ש מכתף שמאל, והצמיד לך גם בכתף השניה שטן קטן אלכוהוליסט עם שלייקס שיש לו דמיון מפתיע לניסים גרמה.

 

האמת שכל הנסיונות האלה להגיע למעלית יחד עם כוסית מתוך תקווה שהמעלית תתקע הם די מגוחכים, אם המעלית תתקע אתה עדיין דביל מכוער, איך זה שאתה תקוע במעלית עם כוסית עוזר לך במשהו ? בעצם לפחות יש על מה להסתכל כשאתה תאונן משעמום.

 

אז כשאתה במעלית עם אנשים איפה בדיוק כדאי לעמוד ? ליד המראה אתה תראה את החצ'קון שלך מקרוב מידי, ליד הכפתורים כולם ישלחו אליך ידיים כל הזמן, ליד הדלת אתה תאלץ לזוז בכל פעם שמישהו יוצא, להדבק לתקרה זה משהו שרק כוכבי פעולה יודעים לעשות, לעמוד ליד ההוא המסריח זה לא נעים. בעצם זה אתה שמסריח.

 

 

לעומת זאת כשאתה לבד במעלית אתה גם לא ממש נח על זרי דפנה, מה אתה אמור לעשות עם עצמך בזמן הזה ? (זאת שאלה רטורית, אל תחשבו על זה אפילו, תתאפקו)

אז אתה יורד במעלית להנאתך ועושה פרצופים מול המראה, המראה בתגובה מחליטה להחליף ערוץ ומתחילה לשדר תמונות של קוף על רקע המסדרון, כמה מפתיע שהקוף הוא בעצם אתה והמעלית פשוט עצרה ונפתחה. לא נורא, לפחות אלה שחיכו למעלית זרקו לך בוטנים.

 

 

 

-          הפוסט התחיל להתארך יותר מידי אז אני אמשיך אותו עוד השבוע (די מדהים כמה זבל אפשר לכתוב על מעליות- יש עוד המון)

-          שמתם לב לשיר של ליטא בארווזיון ? שטיפת מח במיטבה, שיר אדיר, מאז שאנחנו שלחנו את הבטלנים עם 'הופה הולה' לארווזיון לא היה כזה מופע מצחיק בתחרות המשמימה הזו.

-          הפוסט הזה בבלוג הזה הצחיק אותי אפילו יותר מהפוסטים האחרים אצלו. מאז שאלטר אגו בהפסקה פיתחתי געגוע לבלוג כזה של פוסטים קצרים עם פאנץ' מוצלח. מומלץ

-          לא מזמן מוניתי לליצן של החצר הרשמי של המשחטה, האמת שעדיין אני חושב שיש משהו מטריד (תרתי משמע) בקונספט של הבלוג, כל הקטע של להגיב שם בחוסר רצינות מופגן התחיל מזה, בכל אופן עכשיו שאני בערך אחד מהצוות זה הבלוג הכי נפלא בעולם (צביעות ? אני ? מה פתאום?) ואתם מוזמנים לעיין בביקורת המושקעות שלי לדברים שאף אחד לא מסתכל עליהם בתמונות.

 

נכתב על ידי חרוטון-, 21/5/2006 14:14, בקטגוריה
209 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     3 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

אש אש מדורה, תחתונים של אורגניזם בעל כרומוזום Y.

ל"ג בעומר בפתח (תלוי מתי אתם קוראים) והילדים השעירים בכיתה מתחילים להראות כמו חומר בעירה מוצלח בעיני החברים שלהם, ככה זה בזמן הזה של השנה, איפה שאתה לא מסתכל ילדים מחפשים דברים להבעיר. ממש כמו היטלר.

 

 

מה בעצם צריך בשביל מדורה טובה

 

אש – כל פירומן מוצלח שלא יושב בכלא יכול להגיד לכם שאש היא החלק הכי חשוב במדורה.

אני לא בטוח כמה הם צודקים בחשיבות שהם מייחסים לעניין,  אבל מאחר ואין להם גבות בגלל שהן נישרפו בגיל צעיר הם בטח מבינים בזה יותר ממני.

ואני לא מתווכח עם פירומנים - אני אוהב את הגבות שלי.

הן מקשות על נוזלים שנשפכים לי על המצח מלחדור לי לעניים. כדאי לכם גם להשיג כאלה.

 

הנדסה צורנית - הקמת המדורה היא תמיד תהליך לא ברור של בניית מגדל קונוס משולש כזה , לא ברור למה דווקא זה, אני תמיד רציתי לעשות מדורה בצורת ג'ון טרבולטה גמדי, אבל כולם תמיד זרקו עלי קרטושקעלך בשלב הזה (הם היו פולנים קיצוניים). אולי מדובר במחאה יהודית על זה שאין לנו חג מגניב עם סנטה ועץ אשוח, אז אנחנו שורפים משהו שנראה כמו עץ אשוח עם סנטה קלאוס למעלה.

 

ההוא שמפעיל את האש – בכל מדורה יש את זה שמתחזק את האש, בד"כ הוא מחזיק מקל ארוך ומזיז את הגחלים לכל מיני כיוונים שעוזרים לשימור המדורה.

מסתבר שאש לא בוערת בעצמה, צריך להוסיף עצים, להזיז אותם ימינה ואז שמאלה חזרה, להחליף לאש בטריות, מידי פעם חיתול, לשיר לה שיר וכל מיני כאלה. את הגחלים הוא בד"כ מזיז עם מקל ארוך ואחרי שעה הוא כבר שחור כולו מפיח, לדעתי אפשר פשוט להביא כושי, הוא כבר יגיע מוכן מהבית.

 

אויבים - בובה של הילטר/סאדם/סנטה קלאוס/בין-לאדן/המורה שרה - מדורת ל"ג בעומר אינה יכולה להיחשב מדורת ל"ג בעומר מוצלחת אם אינך שורף את דמותו של העריץ החביב עליך ביותר. זה מקנה תחושה מאוד מספקת של נקמה מתוקה, כשהתמונה של היטלר עולה בלהבות. זה ממש עין תחת עין – הוא שרף 6 מליון יהודים, ואנחנו שורפים תמונה שהורדנו מגוגל והדפסנו על דף A4.

אח"כ אבל היטלר מתנקם בנו  שוב, כשלתפוחי אדמה יש טעם מגעיל של היטלר. בלעכס.

 

קרטושקעס – אנשים ישבו וחשבו ועמלו ובדקו מהו המאכל שאם יזרקו אותו לאש לכמה זמן, תוכלו  להוציא אותו אח"כ ולאכול אותו רק עם מלח, ואז הוא ישחיר לכם את כל הידיים הפנים והבגדים כדי שתוכלו להשתתף בפרסומות כמודלים ללפני של אבקות כביסה. ותצטרכו לקנות בגדים חדשים.

 

פלייסטיישן – כן, אני יודע, זה קצת מוזר, אבל מכירים את זה שמחליטים שנשארים במדורה עד הבוקר ? אז כשמקבלים את ההחלטה לא ממש חושבים על זה שמרתון של אודטה יכול לעניין יותר מ8 שעות של בלבולי המח של החברים שלכם (או זרים מוחלטים שהתעלקתם להם על המדורה)

 

זרגים- אני לא שובינסט, ממש לא, אבל עוד לא שמעתי על מדורה שאורגנה ע"י נשים בלבד, מה גם שמדורה היא לא מדורה בלי הפיקציה הידועה של כיבוי צופים בסופה (זה לא באמת עובד), ומה לעשות, לנשים זה נורא שורף לעשות כיבוי צופים, מספיק אתן צריכות לגלח כל מיני מקומות שאני לא צריך.

 

מרשמלו – למה בעצם אנשים לא ממיסים מרשמלו על הגז בבית או ממול מפזר חום ? מהסיבה הפשוטה שזה לא באמת טעים, למעט מול מדורה, ואם אתם תוהים זו לא המדורה שמשפרת את הטעם, זה המקל שאיתו אתם מחזיקים את המרשמלו, באמת, תנסו פעם לשים מרשמלו על המקל של אבא או מישהו תמים אחר ולחמם על הגז, טעם גן עדן מובטח.

 

שירה בציבור – לא סתם קוראים לעינת שרוף עינת שרוף, בעצם אולי כן.

זייפו בקול רם ככל האפשר, את כל מי ששר טוב תזרקו למדורה, הוא פוגע בהרמוניה של הזיוף.

 

מה לא צריך בשביל מדורה טובה

 

הורים – מה הם כ"כ מתעקשים להשגיח עליינו כשאנחנו ילדים שלא נשרוף את עצמנו. אז יישרפו איזה ילד שניים, מה קרה?  כאילו מישהו ישים לב. מקסימום ניתן להורים שלהם קונוס משולשי הבנוי מעצים וזרדים עם תמונה שלהם למעלה כדי למלא את החלל.

 

תחמושת צבאית- האמת שתחמושת צבאית זו הסיבה שכשמגייסים מתחילים קצת להפסיק עם המדורות, שריפה קטנה פשוט לא עושה את זה כשביום יום שלך אתה מתעסק עם ציוד שיכול לשרוף את גוש דן ב3 שניות, הבעיה שאם תפעיל את התחמושת בעודך חייל אתה עלול לקבל נזיפה או ריתוק, לכן אם תראו בל"ג בעומר הקרוב מישהו מסתובב עם טיל אויר אויר ביד - תדעו שהוא משרת בחיל האויר ושכדאי לכם להתרחק גם אם אתם לא מיג סורי.

 

מוהל – אם הזמנתם כבר תנסו לבטל אותו. באמת שלא צריך מוהל בשביל  מדורה טובה.

 

 

[האמת שרציתי להעיף כמה פסקאות אבל התעצלתי להחליט איזה]

נכתב על ידי חרוטון-, 15/5/2006 02:15, בקטגוריה
287 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     1 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

איכס, אני כמו כולם

מישהו כאן בישרא החליט שהוא רוצה לדעת עם כמה גברים כל בלוגרית שכבה ולאיזה בלוגר הכי כדאי לגנוב את הכרטיס ויזה אז הוא הריץ פרוייקט מעצבן כזה שאנשים חושפים מספרים מהחיים. אני לא סופר טוב במיוחד אבל אלה הפרטים שאני אתחרט שרשמתי:

 

0 הוא הציון שקיבלתי באחד המבחנים הראשונים בכיתה י'.

20 זה מספר השאלות שהיו במבחן.

4 היה  מספר האפשרויות לתשובות בכל שאלה (אמריקאי).

20 זה מספר השאלות שניסיתי לנחש את התשובה שלהן באותו מבחן.

0 זה מנת המשכל שצריך כדי להגיע להישג סטטסיטי כזה עלוב (20 ניחושים מוטעים של אחד מארבע).

3 מקצועות חסרים לי בשביל להשלים בגרות מלאה (אין לי כוונה לעשות את זה).

1 פעמים יצאתי באמצע מבחן בגרות כדי לעשות טסט, נכשלתי גם בבגרות וגם בטסט.

1 פעמים נרדמתי באמצע מבחן בגרות.  העדפתי להמשיך לישון, לא ציפיתי לעבור גם ככה.

50 דולר לשעה היה השכר הכי גבוה שהשתכרתי (זאת היתה סוג של חלטורה).

4 חודשים לקח לי להבין שמשרה מלאה + חלטורה מהצד זה סתם קורע והכסף לא משנה את רמת החיים שלי.

550 דולר בחודש אני משלם על שכר דירה.

15 שנים ו 9 חודשים אחרי לידתי הגעתי למשרת ההייטק הראשונה שלי.

17.5 שנים בערך אחרי לידתי איבדתי את בתולי (בניגוד למה שהייתם מנחשים לפי הסעיף הקודם).

17.5 שניות בערך לקח לתהליך להסתיים .

X שנים הוא הפרק זמן שעבר בין הסקס עם האשה הראשונה ששכבתי איתה לשנייה [X הוא מספר לא קטן ששמור עימי].

2,504 חיפושים עשיתי עם אקספלורר בגוגל מאז יוני 2005  [ודווקא בתקופות שעשיתי הרבה סקס].

0 פעמים בחיי הבוגרים אמרתי למישהו מבני המשפחה שלי שאני אוהב אותם.

36 זה מספר האנשים שאפשר להאכיל בחביתה שנעשתה מביצה של יען (הידעת של בזוקה).

21 זה הגיל שבו הגעה לירח כבר היתה אמורה להיות ברזומה שלי (עתידות של בזוקה).

1 דבשות יש לגמל החד דבשתי (ידע כללי).

2 דבשות יש לגמל הדו-דבשתי (סיפרו לי).

3 דבשות יש לגמל שעבר מוטיציה וכל הגמלים האחרים צוחקים עליו.

10 זה מספר האצבעות שיש לי בידיים. לבנתיים.

2 זה מספר הביצים שיש לי.

1 זה מספר הביצים שישארו לי אם אשיר שוב ליד קישקוש את הגרסה האסורה של שאלתיאל קוואק*.

1 שנה נאלצתי להסתובב עם המילים הנכונות של שאלתיאל קוואק בארנק בעקבות הסעיף הקודם.

1 ניתוחים עברתי בחיי.

4 שנים גרתי בחו"ל בתור ילד.

88 זה המילה היחידה שאני יודע להגיד באותה שפת חו"ל.

3 פעמים הייתי בכלא/מעצר צבאי.

1 פעמים הייתי חייל מצטיין.

60 קמ"ש בערך נסעתי באחת הפעמים הראשונות שנהגתי לבד בחורף.

30 קמ"ש בערך נסע הרכב שלפני.

1 תאונות עשיתי בחיי בעקבות שני הסעיפים הקודמים.

X פעמים נתפסתי על עברות תנועה, כבר לא זוכר.

2 מכוניות רכשתי בחיי.

12,473 מהמיילים בתיבת הדואר נכנס שלי נפתחים ב "תגובה חדשה של" .. המספר גדל מרגע לרגע.

174 ס"מ זה הגובה שלי.

62 ק"ג היה המשקל שלי בפעם האחרונה שנשקלתי (אני מנסה להשמין, אבל לא לחרבן זו שיטה נוראית לעלות במשקל).

 

*

תמיד אני שמח

את אחותך פותח

מכניס לה את השמוק

עמוק עמוק עמוק

ואם היא לא תרצה

אכניס לה גם בפה

עד שהיא תבכה

חזק חזק חזק

 

 

זה הכל התחיל כאן.

הוא התבכיין שאני אתן לו לינק,

ואני נכנעתי לכתוב את הפוסט המיותר הזה אחרי שראיתי כמוהו כאן כאן כאן כאן וכאן , אסור לשכוח שקונפורמיזם זו מחלה, לפחות נדבקתי לאט.

נכתב על ידי חרוטון-, 9/5/2006 15:53, בקטגוריה
355 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     5 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

תעשי לו ב ...

 

[אזהרה: זה פוסט דוחה]

 

אז הגעת עם הגבר שלך למיטה והחלטת שאת רוצה להביא לו ביד, נהוג לחשוב שבניגוד לנשים אצל  גברים הטכניקה לעינוג היא כמעט זהה מגבר לגבר (אצל כולם ניצחון של הקבוצה שלהם בכדורגל מענג אותם אבל זה לא משהו שבשליטתך אלא אם את רונלדיניו), החלטתי להפריח את המיתוס הזה ושוב לכתוב פוסט מטופש על אוננות (המקצוע היחיד שקיבלתי בו 100 בביצפר, כיfuck למורה הכוסית).

בפוסט הזה אני לא אתמקד בטכניקה עצמה אלא באביזרי עזר שונים.

הגברים שכאן מוזמנים להתייחס לפוסט הזה כסוג של מסע כומתה, מי שמצליח לקרוא ולדמיין את הכל יקבל כרטיס כניסה חינם למועדון הסאדו הקרוב לביתו.

אז להלן סקירה קצרה של האמצעים שאת האישה צריכה/ יכולה להביא איתך אל המיטה:

 

ל'ה נטורל – אוננות נטולת חומרים משמנים, רק את , היד, הבולבול והדבר המגעיל מסביב לבולבול- בלי לדון בטכניקה עצמה רק נאמר שההרגשה הישירה של יד נשית על בולבול מחברת כל גבר ממוצע לימים הטובים שבהם אמא הייתה משחקת לו בבולבול.

 

סבון – סבון הוא אחד הלובריקטורים (משמן) הטובים בשוק, הוא זמין בכל מקום, הוא מנקה את האיזור היטב, היד מחליקה בקלות על האבר והחלק הכי כיפיי זה שזה עושה מלא קצף ומרטיב את כל המיטה. כמובן שזה גם מזכיר לכל גבר ממוצע את הימים הטובים שבהם אמא היתה רוחצת אותו טוב טוב בבולבול כדי לנקות ממנו את כל הברטולין שלה.

 

דבק מגע – דבק מגע הוא בעל אפקט נפלא על איבר מינו של הגבר כי הוא דואג לזקפה שמחזיקה הרבה יותר זמן וניתן לעשות בה שימושים שונים ומשונים אח"כ כגון מתלה למעילים או מעקה בטיחות, אגב, אם הגבר שאיתך גומר מהר תשקלי להשתמש בדבק 3 שניות. ריח הדבק שימלא את נחיריו של הגבר שלך יזכיר לו הימים הטובים בהם אמא הייתה כולאת אותו בנגרייה עד שיסיים את כל השפיך מהצלחת.

 

שואב אבק – אותו מכשיר חשמלי תמים שיכול לספק לך קצת כוח יניקה ולשדרג את עבודת היד שלך, פשוט לחבר לחשמל ותתחילי לשאוב את האזור היטב, כדי לגוון ממומלץ לחבר את הפלסטיקים האלה שעושים איתם פינות לקצה השואב, אם האיבר גדול מידי מכדי להיכנס לתוכם ניתן לשייף אותו עם שופין. שואב האבק יגדיל את העינוג ויזכיר לכל גבר שפוי בנפשו את הימים בהם אמא חסכה במים ובמקום מקלחות היא הייתה עושה לו משאבות.

 

פינצטה/פלייר – מיועד לאיבר קטן/גדול בהתאמה. לפעמים לא בא לך ללכלך את היד אז את יכולה להשתמש בכלי שמרחיק אותך ממגע ישיר (כפפה זה לא טוב כי גומי זה לא בריא לעור הזין) , גם הפינצטה וגם עם הפלייר את יכולה בקלות לשלוט על עוצמת המגע, בכל פעם שהגבר שלך שוכח לספר לך כמה הוא אוהב אותך ונהנה – פשוט תלחצי חזק יותר, זה מגדיל את ההנאה של הגבר הממוצע ומזכיר לו את הימים שאמא הייתה משתמשת במלחציים לוהטות כדי לשחרר לו את הבולבול כשנתקע בריצ'רץ'.

 

נייר זכוכית (נייר שיוף)– ניתן להשיג בהום סנטר אייס והרשתות האחרות שבהם ניתן להבחין בגברים מזילים ריר על מקדחות (ניתן להשתמש גם בצמר פלדה או מגרפת עלים לאותו אפקט). נייר הזכוכית מאוד מומלץ לשימוש אם הגבר שאיתך מנייק/בוגדני/נשוי/עיוור/חכם/חמוד/בול עץ/קרפדה  - האפקט של קילוף העור מאיבר הגברי מענג כל גבר ממוצע ומזכיר לו את הימים בהם אמא היתה משפצת את הבית ומנקה לו את הבולבול טוב טוב עם המכשיר ליטוש. אמא אהבה אותו.

אגב, את הדם מומלץ לשטוף מהבולבול עם מי מלח.

 

חומצה – חומצה ניתן להשיג באחת ממעבדות הביולוגיה הפרושות בארץ, יש לזכור להשתמש בכפפות כשמביאים לגבר ביד עם חומצה ורצוי שהחומר לא ישפך על המיטה כי זה עושה חורים. העונג שהגבר מפיק מחומצה מזכיר לכל גבר ממוצע את הימים בהם אמא הכריחה אותו לזיין את הבקבוק של המנקה תנורים. אין כמו לחזור לימי הילדות העליזים.

 

קונדום – אם את רוצה לתת לגבר שלך הרגשה שהוא באמת מזיין, תגידי לו לעצום עיניים ותקנדמי אותו, מאותו רגע הוא לא ממש מבחין מה את עושה עם הבולבול שלו, אם הוא פותח עיניים מייד תדחפי לו אצבעות לתוך ארובות העין ותעשי עם האצבעות תנועה קטנה של "בוא", זה אמור להוציא לו את העיניים ממקומן (ואולי הוא סופסוף יבין מה התנועה שאיתה הוא אמור לחפש את ה G  שלך), כדי לפצות על זה שהפסקת להביא לו ביד באמצע את תמיד יכולה לבצע תנועות סחיטה על גבי איבר מינו – זה יזכיר לו את הימים שבהם אמא הייתה תולה אותו מהבולבול לייבוש אחרי המקלחת.

 

וזלין – וזלין שמים על השפתיים, אין לזה שום קשר לאוננות ! (סוטים !)

 

שמן זית – מומלץ בסלט עם קצת מיץ לימון ותבלינים, יוצא ממש טוב.

 

גריז – אפשר לשים את הפסקול של גריז בקרע למען האווירה.

 

נ.ב.

אל תנסו את זה בבית.

 

 

אצל גרגמל יש פוסט שהתגובות שלו מעניינות אותי, אז לכו תגיבו 

 

לגברים שהגיעו עד לכאן, אם לא עניתם עדיין על סקר המוצצים של אפרודיטה, אז לכו תענו. ועוד שאלה קטנה- האם הקריאה של הפוסט הזה יצרה אצלכם את אותם כאבים פיזיים שאני חשתי כשכתבתי אותו ? (מי אמר שפוסטים לא יכולים לגרום כאב פיזי)

[אגב, אם אתם מחפשים אשמים, הוא  שכנע אותי לרשום על אוננות שוב]

 

נכתב על ידי חרוטון-, 6/5/2006 23:08, בקטגוריה
201 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     1 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

קישקוש מלמדת על פרחים מצויים

 

נורא רציתי שיהיה כאן פוסט מגניב לכבוד יום העצמאות עם 58 סיבות לעזוב /לאהוב/ לשנוא/ לעזאזל/ להרביץ/ לקלל/ לפרק/ להרכיב/ לאכול/ להקיא - את מדינת ישראל ! (הקף בעיגול את הרצוי)

 

אבל אני לא יודע לספור עד 58 , השמועות אומרות שאני נתקע אי שם לפני תחילת הדו ספרתיים.

 

אז במקום זה, קישקוש ה 100ממת שהיא גם מעצבת הבלוג, גם החברה הכי טובה שלי, גם תורמת כאן להמון פוסטים וגם מחזיקה רובה טעון צמוד לראש שלי - החליטה לכתוב פוסט קצר בעצמה.

בסוף אני עוד אשכנע אותה לפתוח בלוג.

 


 

המילון הבסיסי לפרחות/קטינות מסויימות/קטינות פרחות/

אנשים שנדבקו מאיזשהי סיבה מפרחות בפריחה מסויימת ומדברים/כותבים ככה.

 

מילון זה הוא בגדר עזרה ראשונית לציבור הלא פרחי ושלא מבין את השפה, שיאלץ באי אילו מצבים להתמודד עם האוכלוסיה הפרחית שמסתובבת בגדרו.

מילון זה יכול להיות שימושי במצבים רבים שעלולים להציל חיים, ואפילו עילפון.

 

לדוגמא:

·      העברת מסר חשוב לבת 12 על השמדת הגזע האנושי הקרב ע"מ שתוכל לנסות להושיעו.

·      מבצע קילוף תפוחי אדמה בשיתוף פרחות מובילות.

·      קירוב לבבות מרגש בין קומץ פלסטינים לפרחות.

·      חידון התנך.

·      הנשמה מלאכותית של מרגלית צנעני שנפלטה מהר געש ויש רק פרחה בסביבה.

·      אבשלום קור.

·      סיעור מוחות של מיני חצילים.

 

ונעבור למילון:

אוקע = אוקיי

כע = כן

נהמ = אממ

 

זהו. בהצלחה חברים..

אל תתנו להן להרוג את מרגול...!

 


 

 

עוד דבר קטן - דואט למי שלא מכיר, אחת המצחיקות בשכונה, החליטה לכתוב פוסט קצר ומעורר תאבון - תקראו ותהנו

 

נכתב על ידי חרוטון-, 3/5/2006 13:30, בקטגוריה
101 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

דפים: 1  

החודש הקודם (4/2006)  החודש הבא (6/2006)  

הכינוי הדפוק שלי: חרוטון-
הישג כרונולגי: 44
מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)



 << מאי 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

ארכיון:
חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסריח:

הוסף מסר
הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגים מצחיקים » ±




גולשים עכשיו באתר
© הזכויות לשטויות בעמוד זה שייכות לחרוטון- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר במקרה ואתם זוממים לתבוע ועליו בלבד!!!
הזכויות לעיצוב שייכים לקישקוש שהלכה לאכול במבה
         119,672
1 2 3