הוסף לקבועים

ישראבלוג 



 

אז ככה באמת נראים החיים האמיתיים שאחרי התואר. דירה שכורה רק לעצמי, אוטו מהעבודה ומשכורת מכובדת.
העיר הגדולה קוראת לי, עכשיו נראה לאן ממשיכים מכאן.
אוגי, 41, תל אביב.

 

לעידכונים במייל:

הצטרף בטל מנוי          שלח

טבעות:
« טבעת בודדה. » ±
« צהוב/ה » ±


מיקרו אוגי


שכנים
Symphony
NineLives
Suki da yo
מקליין
צבובה
אראמיס
בימבה
יובל
פ(י)לו
סימבה
האחת

הקוראים האחרונים

אמילי1212
Pillow
Violetsun
רוג_
Kaia Girl
שמחת זקנתי
LIL_WHO
Suga Mama
קמיל ה
Yuval's Studio.


 
ארכיון:


חיפוש טקסט בקטעים:

חפש


8/2009


 

9
8/2009

  אוגוסט 2009: חופשת קיץ
תגיות: יומן מסע, פתיחת חודש

חופשת קיץ. צריך להתרגל לשתי המילים האלו. חודש וחצי בלי לימודים, בלי מבחנים, בלי שום דבר. כמעט בלי שום דבר. יש פרויקט שצריך לסיים ולהגיש, יש שני מועדי ב' שצריך להשקיע בהם את הכל כדי לסיים את השנה הרביעית בטעם טוב ויש עוד כמה דברים קטנים שצריך לסיים.
זו הסיבה העיקרית שבגללה הקיץ שלי הוא עדיין סוג של קיץ עם לימודים, אבל רגוע יותר. אין את הלחץ הרגיל ואפשר לקחת דברים באיזי, לנצל כמו שצריך את החדר כושר והבריכה (אולי אחרי שיתפנו משם כל הצווחנים) וליהנות עם החברים בסביבה. פחות בוער לי לחזור למרכז ואני יכול להסתדר עם טיפה פחות בית. בסוף השבוע האחרון נשארתי למרות שבקושי הייתי בבית בחודש וחצי האחרונים ובטח שלא בסופ"ש, אבל היו לי סיבות מספיק טובות. בשבוע האחרון עוד הרשתי לעצמי לבזבז את הזמן למרות שמההרגל אני עדיין מתחיל את היום מוקדם, אבל עיקר השבוע עבר בהשלמת כל העונות של how I met your mother ועכשיו אני צריך למצוא התמכרות חדשה או סדרה אחרת להשלים (דקסטר, למשל). לאט לאט גם נחזור למוד לימודים בעיקר כדי לסיים כבר את הפרויקט המעיק. בשביל חופש אמיתי מחכה לי נסיעה ללונדון בסוף החודש אבל זה כבר סיפור אחר.
זאת בעצם המטרה של החופש, להירגע קצת, לצבור כוחות ולסדר את החיים מחדש. אני רוצה ליהנות באמת בקיץ הזה ולא לעשות חשבון לשום דבר, לא לאנשים ולא לכיס (אם כי מאוד יעזור לי למצוא עבודה עכשיו, למרות שזה עדיין מאוד קשה). אין שום סיבה להתעצבן ולכעוס, ואם כבר אז לא להוציא את זה על אנשים אחרים. נכון שלא חסרות לי אכזבות ורצונות בלתי ממומשים בחיים, אבל זו לא סיבה לזרוק את מה שיש. אחרי השנה שעברתי, מגיע לי קיץ טוב.


24 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של og211 ב-11/8/2009 12:44
לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא     



 

אוגי 2011, כל הזכויות שמורות
29,378 כניסות
Site Meter