הוסף לקבועים

ישראבלוג 



 

אז ככה באמת נראים החיים האמיתיים שאחרי התואר. דירה שכורה רק לעצמי, אוטו מהעבודה ומשכורת מכובדת.
העיר הגדולה קוראת לי, עכשיו נראה לאן ממשיכים מכאן.
אוגי, 41, תל אביב.

 

לעידכונים במייל:

הצטרף בטל מנוי          שלח

טבעות:
« טבעת בודדה. » ±
« צהוב/ה » ±


מיקרו אוגי


שכנים
Symphony
NineLives
Suki da yo
מקליין
צבובה
אראמיס
בימבה
יובל
פ(י)לו
סימבה
האחת

הקוראים האחרונים

אמילי1212
Pillow
Violetsun
רוג_
Kaia Girl
שמחת זקנתי
LIL_WHO
Suga Mama
קמיל ה
Yuval's Studio.


 
ארכיון:


חיפוש טקסט בקטעים:

חפש


9/2009


 

20
9/2009

  9 איחולים עצמיים לתש"ע
תגיות: מסעותיי עם עצמי, יוצא אל האור, חפירות של אמצע לילה

  1. לסיים סוף סוף את התואר - כי נמאס כבר ללמוד וזה מתחיל להעיק, כי הרבה מהאנשים שהתחילו איתי סיימו עכשיו והאחרים יסיימו בסוף הסמסטר הקרוב (ואז לי יהיה עוד סמסטר), כי הגיע הזמן לסמן וי על העניין הזה ולסיים אותו בצורה הטובה ביותר. אני לא יודע מה יהיה אחר כך, אני רק רוצה שהתואר הזה יהיה כבר מאחוריי.
  2. למצוא עבודה טובה ומכניסה - כמה כבר אפשר לחיות על חשבון ההורים? אני כבר לא מקבל יותר דמי כיס מהאגודה וחשבון הבנק לאט לאט מתרוקן. כבר שברתי תוכנית חסכון עתיקה אחת ולא יעבור הרבה זמן עד שעוד אחת תישבר. חוץ מזה, עבודה שווה ניסיון שטוב בשביל עבודה קבועה אחרי שהלימודים יסתיימו וגם יכניס לי משהו חדש לחיים.
  3. לסיים את הפרק של האגודה בחיים שלי - כי דאגתי מספיק לסביבה שלי, צריך לדאוג הרבה יותר לעצמי (מצד שני, יש רצון להשאיר חותמת סופית לא קטנה לפני שאני נפרד סופית מכל תואר אפשרי).
  4. ליהנות הרבה יותר ממוזיקה ישראלית משובחת - רגע לפני החג פינקתי את עצמי באלבום ויחד עם המצעדים לסיכום השנה (וגם העשור) קיבלתי עוד תיאבון לצרוך מוזיקה ישראלית טובה. גם להתעמק במוכר והאהוב וגם להכיר דברים חדשים, בין אם לשמוע במחשב ובנגן, ובין אם לצאת להופעות. זה מסוג הדברים ששווה להשקיע בהם כסף (או לקבל אותם כמתנה).
  5. להוריד כמות נכבדת של קילוגרמים - כי אני נמאס לי כבר מהכרס הזאת. צריך להתמיד הרבה יותר בחדר כושר ואיך שהחגים נגמרים להתחיל בדיאטה בלי רחמים. זה יהיה קשה אבל אני חייב את זה בשביל עצמי.
  6. למצוא דירה - אז נכון שגם בשנה הקרובה אני אגור במעונות, אבל זה כבר מתחיל להעיק. כבר אין לי יותר מקום בבית ולכן אני צריך למצוא את המקום הפרטי שלי שיהיה בשבילי הבית. אני עוד לא יודע איפה בדיוק ומתי, זה תלוי בעיקר בכסף ובעבודה (וגם איפה היא תהיה).
  7. לדעת טוב טוב מי האנשים שבאמת חשובים בחיים - אלו שתמיד יהיו שם, לא משנה המרחק, אנשים אחרים או העבר, אלו שאפשר לבטוח בהם. מצד שני, צריך לשים לב לדברים ולהבין מה קורה מסביב כדי ששום דבר לא יסנוור ולא משנה כמה החברות טובה. הפצע בלב עדיין פתוח וכואב ומזכיר טוב טוב איך חברות טובה יכולה להיעלם בלי אזהרה.
  8. למצוא אהבה - אני לא יודע אם הגיע הזמן, אבל יש קצת הרגשה של שינוי. אולי סוף סוף משהו יקרה, וגם אם לא, צריך לקחת הכל באיזי וליהנות ממה שיש.
  9. להישאר כמו שאני - להאמין בעצמי, בדברים שאני מאמין שחשובים וללכת איתם הכי רחוק שרק אפשר. לא לתת לאף אחד לחשוב שהוא יותר חכם ושהוא יודע יותר טוב (אלא אם באמת אכפת לו). לא לוותר על אף חלום וללכת בכיוון שאני חושב שהוא נכון, גם אם בסוף יתברר שהוא לא. בסוף יהיה טוב, חייב להיות.

שתהיה לכולם שנה טובה :)


19 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של og211 ב-27/9/2009 12:45
לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא     



 

אוגי 2011, כל הזכויות שמורות
29,378 כניסות
Site Meter