הוסף לקבועים

ישראבלוג 



 

אז ככה באמת נראים החיים האמיתיים שאחרי התואר. דירה שכורה רק לעצמי, אוטו מהעבודה ומשכורת מכובדת.
העיר הגדולה קוראת לי, עכשיו נראה לאן ממשיכים מכאן.
אוגי, 41, תל אביב.

 

לעידכונים במייל:

הצטרף בטל מנוי          שלח

טבעות:
« טבעת בודדה. » ±
« צהוב/ה » ±


מיקרו אוגי


שכנים
Symphony
NineLives
Suki da yo
מקליין
צבובה
אראמיס
בימבה
יובל
פ(י)לו
סימבה
האחת

הקוראים האחרונים

אמילי1212
Pillow
Violetsun
רוג_
Kaia Girl
שמחת זקנתי
LIL_WHO
Suga Mama
קמיל ה
Yuval's Studio.


 
ארכיון:


חיפוש טקסט בקטעים:

חפש


3/2005


 

1
3/2005

  סוף השנה השנייה: פוסט פתיחת החודש [מרץ 2005]
תגיות: פתיחת חודש

בדיוק היום לפני שנתיים פורסם ממש כאן, בדף הזה הפוסט הראשון. כשהפוסט הזה יתפרסם, הוא יהיה ה-228. הספק לא רע.

קצת סטטיסטיקה על השנה השנייה של הבלוג (את זאת של השנה הראשונה אפשר למצוא כאן):

·        נכון לשעת כתיבת הפוסט, הקאונטר של הבלוג עומד על 9956 כניסות. הצפי הוא שבעקבות הפוסט הזה יחצה סוף כל סוף מחסום ה-10000. הוא גם מראה שיש ירידה בכמות הכניסות (5603 בדיוק לפני שנה) למרות העלייה בכמות הפוסטים (122 לעומת 106 בשנה הראשונה). ההערכה בסוף השנה הראשונה לא התגשמה...

·        העלייה בכמות הפוסטים גרמה לקפיצה בכמות התגובות השנה: 1027 תגובות נרשמו השנה (לעומת 497 בשנה שעברה). למרות זאת, יחס התשובות שלי בתגובות נשאר זהה והוא עומד על 40% מסך התגובות.

·        חודש אוקטובר האחרון היה הפורה ביותר. 17 פוסטים נכתבו בו (וגם רמת הכניסות הגבוהה ביותר: 485).

·        הפוסט שאליו הגיבו הכי הרבה השנה (והכי הרבה בכלל) הוא Beautiful Day, פוסט היומולדת, שזה ל-43 תגובות. 10 פוסטים השנה נשארו גלמודים ולא זכו להתייחסות של אף אחד (היו 14 כאלה בשנה שעברה).

·        ע"פ ישרא-בלוג, 12 בלוגים קישרו את עצמם לבלוג הזה. את הנתון הזה צריך לקחת בעירבון מוגבל, בגלל ששני זוגות של בלוגים הם של אותו בעלים (2 בלוגרים שמחזיקים 2 בלוגים) ושבלוג אחד שם 2 קישורים לכאן ברשימות שלו (ועליו תבוא הברכה).

·        9 אמיצים מנויים לבלוג (וקיבלו ברכה אישית במייל).

 

אז איך הייתה השנה השנייה?

היא התחילה עוד כשהייתי בצבא (נראה כמו נצח). יצאתי לאבט"ש לשבועיים ליד ג'נין שבמהלכו ירו עליי (אבל לא היו קרובים). אחר כך התחלתי להתכונן לשחרור, כשברקע חגגתי הכתרה של מכבי תל אביב כאלופת אירופה. את חג שבועות העברתי בבסיס בתור ש.ג. ושם הונהג לראשונה נוהל מעצר חתול. באוגוסט נסעתי עם חברים לכפר המוזיקה בניצנים וחזרתי ממנו צרוד בצורה יוצאת דופן. הצרידות הזו גרמה לכך שאני הוצאתי את 4 הגימלים היחידים שלי כל השירות, אבל למרות שהצרידות עברה תוך שבוע, התחילו להתפתח שיעולים והקאות. אחרי לא מעט הפניות צבאיות שלא ממש גילו מה יש לי, הלכתי לקראת סוף ספטמבר למיון, ורק אחרי זה המצב השתפר. הרופאים זרקו לאוויר שמדובר בשעלת, אבל לכו תדעו אם זה היה באמת. אוקטובר הגיע, ובאמצע החודש לקחתי את עצמי לבסיס בחיפה ושם השתחררתי מהצבא (לא בבקו"ם). למרות הכיף בלהשתחרר, לשחרור עצמו היה טעם רע בגלל היחס שקיבלתי מהמפקד שלי בפרידה. אחרי 10 ימים של אבטלה ואחרי 2 ניסיונות כושלים להתקבל לעבודה, מצאתי עבודה כמלצר באחד מבתי המלון בתל אביב ואני עדיין עובד שם. צריך לזכור שזו עבודה מועדפת, ואני אקבל תוספת מהביטוח לאומי כשאני יעמוד בתנאים (6 חודשי עבודה, 140 ימים). בנובמבר ודצמבר הייתי ב-2 משחקים של ליגת האלופות שהתבררו כמוצלחים ביותר העונה של הקבוצה המארחת (כאמור, מתכחש...). בסוף ינואר התחלתי להריץ את נושא ההרשמה לאוניברסיטה לשנה הבאה. הגשתי מועמדות ל-3 ואני מחכה לתשובות.

והעיצוב? לכבוד חגיגות השנתיים החלטתי להשקיע חלק מהסכום שאני מרוויח במקום הזה בשביל להפוך אותו ליותר נחמד ממה שהיה. עוד לא סיימתי לטפל בכל הדברים כשאת העיצוב ב-HTML אני דוחה לפעם אחרת. בכל מקרה תודה לבורג, לסימפוני, למקליין ול-ROIS על העצות לעיצוב.

 

לחיי השנה השלישית.

[פוסט ראשון בסדרה]


24 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של צדיק מניאק ב-5/3/2005 21:05
לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא     



 

אוגי 2011, כל הזכויות שמורות
29,378 כניסות
Site Meter