הוסף לקבועים

ישראבלוג 



 

אז ככה באמת נראים החיים האמיתיים שאחרי התואר. דירה שכורה רק לעצמי, אוטו מהעבודה ומשכורת מכובדת.
העיר הגדולה קוראת לי, עכשיו נראה לאן ממשיכים מכאן.
אוגי, 41, תל אביב.

 

לעידכונים במייל:

הצטרף בטל מנוי          שלח

טבעות:
« טבעת בודדה. » ±
« צהוב/ה » ±


מיקרו אוגי


שכנים
Symphony
NineLives
Suki da yo
מקליין
צבובה
אראמיס
בימבה
יובל
פ(י)לו
סימבה
האחת

הקוראים האחרונים

אמילי1212
Pillow
Violetsun
רוג_
Kaia Girl
שמחת זקנתי
LIL_WHO
Suga Mama
קמיל ה
Yuval's Studio.


 
ארכיון:


חיפוש טקסט בקטעים:

חפש


8/2005


 

3
8/2005

  ישראבלוף: פוסט פתיחת החודש [אוגוסט 2005]
תגיות: פתיחת חודש

ביום שישי האחרון הלכתי לבקר ידידה שלי שנסעה לטיול באוסטרליה. הכרתי אותה לפני משהו כמו בערך שנה, ממש כאן, בישראבלוג. הגבנו אחד לשני בבלוגים ומשם השיחה גלשה ל-ICQ והלאה. היא הציגה אותי בפני החברים שלה ואמרה שהכרנו באינטרנט. איפה בדיוק היא לא רצתה להסגיר. הבלוג שלה נשאר פרטי שלה גם מפני החברים הקרובים שלה (אולי חוץ מהחבר שלה, שגם לו יש בלוג).

בסיום הערב, כשנפרדנו, היא אמרה לי שהאמת, בלוגים כבר לא ממש לגילנו. שיגעון חולף. נדבקנו בו מתישהו ועכשיו הוא גווע לאיטו. בעיקר מתאים לאותם ילדים קטנים שהשתלטו כאן על האתר הזה וממלאים אותו בצבעי פסטל ובשפה שמורכבת מהסימנים שמעל לספרות במקלדת.

ובאמת, אני די הפסקתי לכתוב כאן. בחודש יולי לבדו היו משהו כמו 2-3 פוסטים בלבד. הרשימות כבר מעלות אבק ובפינה חי לו בנחת עכביש (נקרא לו יהושע). אין לי בעיה לתרץ למה היובש הזה. הזמן שהתפנה לי מאז שעזבתי את העבודה התמלא בהתכוננות למבחן הסיווג בפיזיקה בטכניון בעוד קצת יותר מחודש, ובין לבין אני מנסה לדחוף חדר כושר, בריכה ועוד כל מיני דברים. אבל הסיבה העיקרית שלא כתבתי היא שהחיים שלי עברו טלטלה די חזקה בחודשים האחרונים. הוצאתי מזה קצת פה, אבל הרוב נשמר בפנים, בבטן, והיה קרוב מאוד להתפרץ. החברים הקרובים היו אלה שקיבלו את זה במנות קטנות, אבל הרוב נשמר בפנים.

אז את החודש הזה אני מתחיל עם החלטה חדשה. אני לא שומר יותר שום דבר בפנים. גם אם זה אומר שאני יצטרך ממש להכריח את עצמי לפתוח את המסך של המחשב ולהתחיל להקליד את הדברים שאני באמת חושב. אני לא מסוגל יותר לשמור בבטן דברים, ולא אכפת לי לעשות את זה על הבמה הזאת. גם ככה מעט מאוד אנשים מגיעים לכאן, ואלה שמגיעים הם כאלה שמכירים אותי אישית, או שרוצים להישאר ולהכיר עוד (ה-ICQ שלי למעלה, להשתמש בתבונה), אז אין לי ממה לפחד.

באוגוסט יש 31 ימים. אני מצפה למינימום 20 פוסטים. הראשון כבר גמור...


16 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של stoic ב-8/8/2005 21:13
לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא     



 

אוגי 2011, כל הזכויות שמורות
29,378 כניסות
Site Meter