הוסף לקבועים

ישראבלוג 



 

אז ככה באמת נראים החיים האמיתיים שאחרי התואר. דירה שכורה רק לעצמי, אוטו מהעבודה ומשכורת מכובדת.
העיר הגדולה קוראת לי, עכשיו נראה לאן ממשיכים מכאן.
אוגי, 41, תל אביב.

 

לעידכונים במייל:

הצטרף בטל מנוי          שלח

טבעות:
« טבעת בודדה. » ±
« צהוב/ה » ±


מיקרו אוגי


שכנים
Symphony
NineLives
Suki da yo
מקליין
צבובה
אראמיס
בימבה
יובל
פ(י)לו
סימבה
האחת

הקוראים האחרונים

אמילי1212
Pillow
Violetsun
רוג_
Kaia Girl
שמחת זקנתי
LIL_WHO
Suga Mama
קמיל ה
Yuval's Studio.


 
ארכיון:


חיפוש טקסט בקטעים:

חפש


12/2005


 

17
12/2005

  היה בוחן... הנה עוד אחד...
תגיות: טכניון

טוב, אז היה בוחן. בואו נשאיר אותו מאחוריי וזהו. 4 שאלות, 2 עשיתי בערך בסדר, שלישית התחלתי טוב וגמרתי רע והרביעית היא בכלל משהו לא מוחשי בשבילי. נתנחם בעובדה שזה בסך הכל היה בוחן מגן ככה שהוא לא יפגע בציון הסופי (אלא אם הציון של המבחן יהיה נמוך ממנו). אבל זה מאחוריי ועכשיו צריך לאסוף את עצמי מחדש לדבר.

זה לא פשוט לעשות את זה. חזרתי בחמישי הביתה אחרי ששבועיים לא הייתי ואחרי שמלאי התחתונים והגרביים שלי כמעט נגמר לי, ועדיף שהמכונה בבית תכבס מאשר המכונות במעונות (אה, כן, אין לי אבקת כביסה). חוץ מזה, אני רוצה לנשום קצת את האוויר המזוהם של גוש דן, לגוון קצת מהאוויר המזוהם של הכרמל. הבעיה היחידה עם העובדה שאני בבית היא שיותר קשה להתרכז בבית בדברים שבאמת צריך לעשות כמו שיעורים, או להתכונן למבחן באנגלית ביום ראשון או לבוחן באלגברה ביום רביעי. במקום זה, יש פתאום טלוויזיה, יש מחשב שמחובר כל הזמן לאינטרנט וצמוד לאיפה שאני עושה שיעורים, יש בלגן גדול על השולחן ככה שאי אפשר לעשות כלום, יש אימא ואחים שמסתובבים כל הזמן ומסיתים את תשומת הלב ממה שצריך לעשות וכן, יש גם את הכביסה ההיא שמחכה שיתלו אותה, יגהצו אותה ויחזירו אותה לארון או לתיק שייקח אותה לארון בצפון.

ככה נמחק לי לגמרי סופשבוע שרציתי לעשות בו יותר. על פעילויות מחוץ לבית לצערי ויתרתי לגמרי ואני מנסה לשבת ולדרג לעצמי מטריצות בחצות בלילה, כשהמחשב לידי שוב קורץ לי (איזה מזל שכל הרשימה שלי ב-ICQ ובמסנג'ר מבלה לה, אחרת בכלל לא הייתי מצליח להתרכז). אם כל זה לא מספיק, המבחן באנגלית גרם לי להחליט שהשבת הזאת תהיה מקוצרת. אחרי שלא התנסיתי בדבר הזה בצבא, עכשיו יש את הזמן לראות איך זה לחזור צפונה באוטובוס עם צאת השבת. אוטובוס לילי (במונחים של סטודנט שאין לו מה לעשות בחיים חוץ מללמוד שמונה ורבע זה לילה) ייקח אותי צפונה לשינה במיטה הקטנה בחדר הקפוא שלי (חימום יהיה רק מיום ראשון, הגיע באמת הזמן), בתקווה שעד אז אני אצליח לזכור את כל הביטויים שאני צריך לדעת באנגלית.

אם לא היו לי מספיק טרדות על הראש, בא ביטוח לאומי בשבוע שעבר והחליט שאני חייב לו כסף. לא קצת, אלא 1400 שקל. רוב הכסף, באופן מפתיע, על חשבון תקופה שבה עבדתי ושילמתי ביטוח לאומי ואפילו קיבלתי מהם עליה מענק עבודה מועדפת. לא רק זה, הם דורשים שאני אשלם הכל עד מחר, אחרת יתווספו עוד 100 שקלים לסכום, ולך תמציא להם עכשיו את כל המשכורות שלך לתקופה ההיא (להירגע, שמרתי הכל). רק צריך למצוא זמן להגיע לשם ולסדר הכל, אבל באופן מפתיע אני בצפון בשעות שהם פתוחים. אוח... איזה בירוקרטיה נחמדה יש לנו.

לא רק ביטוח לאומי נזכר בי לפתע. היום בבוקר, כשחזרתי מהחדר כושר בדיוק הדוור חילק דואר ונתן לי ביד מעטפה חומה (טוב לא בדיוק מעטפה, כזאת מהסוג הנפתח של החשבונות). חותמת משולשת סגולה וגדולה עם האותיות ד' וצ' התנוססה למעלה ובפנים נכתב שעליי להתייצב לשירות מילואים ביחידה שלי למטרת רענון מקצועי. התאריכים: סוף החודש, יומיים. אבל לא סתם יומיים, היומיים העמוסים בשבוע, אלה שיש בהם הכי הרבה שעות לימוד. דבר ראשון שעשיתי היה לשבת מול המערכת המורחבת שלי (זאת שכוללת את כל השעות של הקורסים) ולחפש לאן אני יכול להזיז את השעות שלי. לחלק מהשיעורים נמצאו זמנים חילופיים, אחרים אני אצטרך לראות בוידאו או לסמוך על אחרים (או בקיצור, הלך עליי). אחרי שהתאוששתי קצת, אימא שלי הביאה את הדואר מלמטה עם עוד צו. בחינה מדוקדקת של שני הצווים גילתה שחוץ מהחתימות שהתהפכו להן קצת (הייתה צריכה גיוון הפקידה), ההדפסה שזזה טיפה שמאלה, והדרגה שלי שהושמטה באחד הצווים למטה, מדובר בשתי חתיכות נייר זהות לגמרי. נו, לפחות הם דאגו לי ליותר שוברי נסיעה, רק שבגלל שהמילואים יתחילו ביום שני, הם יהיו חסרי ערך לנסיעה הבין עירונית של יום ראשון בבוקר. אז עכשיו בסוף שבוע הבא אני צריך להוריד מלמעלה זוג של מדים, לאוורר את הנעליים הצבאיות שלי, למצוא את החוגר מילואים ולארוז הכל. יהיה מצחיק להסתובב אחר כך במדים בטכניון, להרגיש פתאום כזה מילואימניק בן 40...

עכשיו נלך לטעון את המצברים. מחר צריך באמת ללמוד.


14 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של og211 ב-17/12/2005 18:56
לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא     



 

אוגי 2011, כל הזכויות שמורות
29,378 כניסות
Site Meter