הוסף לקבועים

ישראבלוג 



 

אז ככה באמת נראים החיים האמיתיים שאחרי התואר. דירה שכורה רק לעצמי, אוטו מהעבודה ומשכורת מכובדת.
העיר הגדולה קוראת לי, עכשיו נראה לאן ממשיכים מכאן.
אוגי, 41, תל אביב.

 

לעידכונים במייל:

הצטרף בטל מנוי          שלח

טבעות:
« טבעת בודדה. » ±
« צהוב/ה » ±


מיקרו אוגי


שכנים
Symphony
NineLives
Suki da yo
מקליין
צבובה
אראמיס
בימבה
יובל
פ(י)לו
סימבה
האחת

הקוראים האחרונים

אמילי1212
Pillow
Violetsun
רוג_
Kaia Girl
שמחת זקנתי
LIL_WHO
Suga Mama
קמיל ה
Yuval's Studio.


 
ארכיון:


חיפוש טקסט בקטעים:

חפש


3/2006


 

7
3/2006

  חופשת סמסטר
תגיות: טכניון

עכשיו כבר אפשר להגיד שזה רשמי, החלה חופשת הסמסטר. לא עוד מבחנים, לא עוד עבודות, לא עוד הרצאות ולא עוד תרגולים (ודי להישמע כמו עמיר פרץ). לפחות לשבוע הקרוב, עד שיתחיל סמסטר אביב ביום רביעי הבא, ישר אחרי פורים. נכון לעכשיו, הממוצע שלי עומד על 65 בלבד, בלי המבחן שהיה אתמול, ולא יודע מה איתכם, לי זה די נראה עלוב. זה אומר שבחודש הקרוב אני אבלה עם לפחות שני מועדי ב' בניסיון, נואש משהו, לשפר את הציון. כמובן שלא הכל ורוד, ואם אני חס וחלילה מקבל ציון נמוך יותר, הלך עליי.

הבחינה הראשונה הייתה במבוא למדעי המחשב. הקורס הזה היה ברובו קורס קל ונוח, בלי הרבה בעיות. לא קל ללמוד שפה חדשה, גם אם היא שפת מחשב, אבל הרמה בהתחלה לא הייתה גבוהה וזה ממש לא היה מסובך. הבעיה התחילה בשבועות האחרונים של הסמסטר. הרמה פתאום קפצה לה לשמיים, הדברים נהיו מסובכים יותר (ע"ע סיבוכיות) והמבחנים שהופיעו באתר נראו פתאום כמו משהו מתוסבך לגמרי. דווקא הבחינה עצמה לא הייתה נוראית במיוחד. חשבתי שהבנתי מה הולך שם והסתדרתי עם רוב הדברים. רק הציון שלי לא הסתדר עם זה. 63 אחרי פקטור מטורף (82% מהציון של המבחן ועוד 18 נקודות, מה שאומר שבמבחן עצמו נכשלתי) ומוסיפים לזה את ציון שיעורי הבית ומגיעים לציון סופי שאני חושב שאני מסוגל ליותר ממנו. אז זה יהיה גם המועד ב' הראשון, בתקווה שלא ישאירו אותנו כל כך הרבה זמן במתח ויתנו ציונים מהר יותר מהשבועיים שחיכינו.

הסיוט בחדו"א הגיע אחר כך. רבות ידברו על הגאון שדאג להמציא את המקצוע הארור הזה ולהתעלל בסטודנטים חפים מפשע לאורך ההיסטוריה. השנה החליטו אצלנו לפתוח לקרם דלה-קרם של הסטודנטים (קרי מדעי המחשב והנדסת חשמל) קורס חדש וכבד יותר (במקום 1 מ' , 1 ת', למה? שאלה טובה...) שבו במקום להסתבך עם חישובים, הם צריכים להסתבך עם הוכחות ומשפטים, וקצת פחות חישובים. מישהו ישב וספר 238 משפטים והוכחות שלמדנו הסמסטר (אכן, חסר חיים) שמתוכן, 30 היו למיקוד למבחן ו-2 הופיעו במבחן כשאלות. תוסיפו לזה שאלה משיעורי הבית ועוד 3 שאלות ותקבלו 3 שעות שגרמו לחרדות אצל מספיק סטודנטים. המבחן עצמו הפתיע לא מעט אנשים. אמרו שהוא קל מדי, אמרו שהוא הוגן ואמרו שהוא די ביזיוני (הפתיעו עם הוכחות למשפטים קלים יחסית). אז אמרו. תגידו את זה ל-57 שלי. אני די מפחד לעשות מועד ב' (הוא האחרון בגלל הבחירות) כדי לא לרדת ואז זה כשלון. מקסימום נחזור על הקורס עוד שנה שנתיים.

הלחץ שהשתחרר אחרי חדו"א לא השאיר כמעט יכולת ורצון וזמן להתכונן למבחן באלגברה, שהיה 4 ימים אחר כך. לאף אחד לא היה כוח והבנה ויכולת להתרכז בדבר הזה. התוצאה שלי לפחות הייתה 56 (סופי ומשוקלל, המבחן היה קצת יותר נמוך) והרגשה שאני יכול יותר (מועד ב').

הגענו לאחרון, שהיה אתמול במערכות ספרתיות. על פניו נראה משהו לא מסובך. קורס סביר, עם שיעורי בית קלים, מבחן אמריקאי כולו עם 25 שאלות במשך 3 שעות. נשמע פשוט? אז זהו שלא. מבחן מאוד טריקי, מאוד מטעה, וסתם לא נחמד. עם שאלות מציקות, ריכוז שברח לי כמה פעמים במהלך הבחינה ולחץ קטן של זמן גמרו לי לעשות טוטו בכמה תשובות ולקוות שלפחות סימנתי את הנכונות. עכשיו צריך לקוות שהציון שלו יעלה לי במעט את הממוצע ואת ההרגשה לקראת מועדי ב'.

ועכשיו קצת מנוחה בבית, פתאום בלי לימודים על הראש. מסדרים את כל המחשבות בראש ורואים איך משפרים עמדות ועניינים לקראת הסמסטר שמחכה ממש מעבר לפינה. המשך יבוא...


13 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של ninelives99 ב-15/3/2006 02:36
לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא     



 

אוגי 2011, כל הזכויות שמורות
29,378 כניסות
Site Meter