הוסף לקבועים

ישראבלוג 



 

אז ככה באמת נראים החיים האמיתיים שאחרי התואר. דירה שכורה רק לעצמי, אוטו מהעבודה ומשכורת מכובדת.
העיר הגדולה קוראת לי, עכשיו נראה לאן ממשיכים מכאן.
אוגי, 41, תל אביב.

 

לעידכונים במייל:

הצטרף בטל מנוי          שלח

טבעות:
« טבעת בודדה. » ±
« צהוב/ה » ±


מיקרו אוגי


שכנים
Symphony
NineLives
Suki da yo
מקליין
צבובה
אראמיס
בימבה
יובל
פ(י)לו
סימבה
האחת

הקוראים האחרונים

אמילי1212
Pillow
Violetsun
רוג_
Kaia Girl
שמחת זקנתי
LIL_WHO
Suga Mama
קמיל ה
Yuval's Studio.


 
ארכיון:


חיפוש טקסט בקטעים:

חפש


3/2006


 

31
3/2006

  ערב אבוד
תגיות: טכניון

יש החלטות שצריך ללכת איתן עד הסוף. החלטה כזאת היא לעשות מועד ב' למרות שאני לא ממש בטוח שאני מסוגל ויכול לשפר. ביום ראשון יש לי מועד ב' בקורס שעברתי אותו בדיוק על הקצה (56) והחלטתי שאני רוצה לעשות מועד ב' כי אני חושב שאני מסוגל ליותר.

אני יכול לבוא בטענות רק לעצמי. לא ממש השקעתי במבחן הזה, בעיקר בגלל שלא חזרתי לשיא ההתכוננות אחרי המבחן שהיה רק כמה ימים לפני זה. בכלל, כל הציונים שלי במבחנים בתקופת המבחנים היו במגמת ירידה. בשני האחרונים נכשלתי, ורק בזכות שקלול ציוני שיעורי הבית עברתי את הקורסים. עכשיו אני יכול לשלוף את אותו תירוץ, שאין זמן להתכונן. הסמסטר החדש כבר עמוק בפנים, ים של שיעורי בית מציפים אותנו ואני צריך לתמרן בין להתכונן למבחן לבין שיעורי הבית שאי אפשר ממש לוותר עליהם. דחיתי ודחיתי והגעתי לסוף השבוע בלי הרבה זמן לנשום ובלי הרבה זמן לחזור כמו שצריך.

בכלל, כל התכנון שלי היה לקוי. החלטתי שאני צריך הלילה לישון כמו שצריך בשביל להשלים את כל השעות שינה שחסרות לי מהשבוע הארוך הזה, אבל הלכתי לישון רק ב-2. ואז גם העבירו שעון, אז זה עוד שעה אחת פחות לישון. מהמיטה גירדתי את עצמי רק ב-11 ועד שהתיישבתי סוף סוף להתחיל ללמוד עברה עוד שעה. ואז זה נחת עליי. ניסיתי להתחיל לפתור מבחן מחוברת המבחנים שיש לי וגיליתי שאני לא ממש יודע להתמודד עם זה. בדיוק הדבר שהיה חסר לי יומיים לפני הבחינה, לא לדעת את החומר. לקח קצת זמן להירגע, לחזור לעצמי ולנסות להתחיל לתכנן את הסדר יום מחדש, אבל גם אז, כשניסיתי להתחיל לקרוא את הכל מחדש, זה לא ממש עבד. אין לי מושג לאן הראש שלי הלך כי פשוט היה לי קשה לקרוא. האמת, זה לא פעם ראשונה. בדרך כלל אני יותר מבין דרך הידיים מאשר דרך העיניים, אבל בשביל שהידיים יעבדו, העיניים צריכות להבין קודם מה הולך.

חזרתי קצת על החומר, קראתי מה שקראתי, ניסיתי להבין. הלכתי לחווה לנסות לראות עוד דברים, לנסות להבין איפה טעיתי במועד א', ולגלות כמה קל ומובן כל הדברים האלו יכולים להיות. לא שזה מעודד, להיפך. אז מה אני מתכוון לעשות מחר? לקום מוקדם (בשביל זה צריך ללכת לישון מוקדם), להתחיל כמה שיותר מוקדם לקרוא מבחנים ואחר כך גם לפתור כמה, לא לצאת מהחדר עד אחרי הצהריים לפחות (להתאוורר) ואולי אחר כך לחזור לחווה, לנסות לעשות קצת מהזנבות שעוד נשארו לי לעשות. לקראת סוף היום לחזור שוב על הדברים החשובים ואז לקוות לטוב.

לקחתי החלטה לעשות מועד ב'. אני לא מתכוון לסגת ממנה בדקה ה-90. wish me luck...

 


13 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של og211 ב-4/4/2006 17:43
לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא     



 

אוגי 2011, כל הזכויות שמורות
29,378 כניסות
Site Meter