הוסף לקבועים

ישראבלוג 



 

אז ככה באמת נראים החיים האמיתיים שאחרי התואר. דירה שכורה רק לעצמי, אוטו מהעבודה ומשכורת מכובדת.
העיר הגדולה קוראת לי, עכשיו נראה לאן ממשיכים מכאן.
אוגי, 41, תל אביב.

 

לעידכונים במייל:

הצטרף בטל מנוי          שלח

טבעות:
« טבעת בודדה. » ±
« צהוב/ה » ±


מיקרו אוגי


שכנים
Symphony
NineLives
Suki da yo
מקליין
צבובה
אראמיס
בימבה
יובל
פ(י)לו
סימבה
האחת

הקוראים האחרונים

אמילי1212
Pillow
Violetsun
רוג_
Kaia Girl
שמחת זקנתי
LIL_WHO
Suga Mama
קמיל ה
Yuval's Studio.


 
ארכיון:


חיפוש טקסט בקטעים:

חפש


7/2006


 

26
7/2006

  e של ודאות
תגיות: טכניון, רוחות מלחמה

 אחרי שניסיתי לגזור אינטגרלים מרובעים, אחר כך קפצתי לבעיות בזיכרון (של מחשב, את הבעיות שלי אי אפשר לפתור...), רצתי למטריצות, התבאסתי מהעובדה שסיכומי ההרצאות שלי על תורת הגרפים נשארו להתמודד עם הקטיושות ואמרתי לעצמי שלפחות כל החומר למבחן האחרון שמור על המחשב, הגיעה היום ההודעה מדיקן לימודי הסמכה שפיזרה את עשן הקרבות מעל לתקופת מועדי ה-א'. הכל פשוט נדחה לו בחודש. ב-1/9, בזמן שכל הזאטוטים יתחילו להם עוד שנת לימודים, אני גם אחזור לי אל הספרים והמחברות, אבל במקום ללמוד חומר חדש, אני אנסה לשנן את החומר הישן והטוב של סמסטר אביב. כל המבחנים שעוד נשארו לי (5 במספר) יידחסו להם בשלושת השבועות הראשונים של ספטמבר, בתקווה שלא נצטרך להגיע למועדי ב' שתוכננו עוד מראש לחגים.

ככה יוצא שחופשת הקיץ בעצם הוקדמה לה בשבוע וחצי אבל תסתיים הרבה יותר מוקדם, ובכלל כדאי לי לנצל את החודש הקרוב לחרוש עוד קצת כדי לשפר מעט את המצב האקדמי הלא מזהיר שלי (אני לא אכתוב לא תקין, יש גבול כמה נמוך אני יכול לרדת על עצמי...). מצד שני, גם ככה לא היו לי יותר מדי תכניות לחופשת הקיץ. העדפתי לשים את כל התכנונים האלו בצד ולהתרכז בלימודים, כשאלו עוד היו, ולדאוג לקיץ אחר כך. היו דברים שנדחו לקיץ כמו התיקון המיוחל של הצעצוע (ויסלחו לי כל אלה שהשיחות איתם התנתקו כל הזמן באמצע) וגם לארגן אותו מחדש, לנקות ולהבריק אותו (לפחות מבפנים), לארגן את הדברים לקראת שנת הלימודים הבאה וגם לעשות לעצמי סדר פנימי בתוך הראש. בעיקר להתחיל לחיות. עכשיו יש לי הזדמנות לעשות את כל זה בדיוק כמו שתכננתי, ואם יהיה משעמם יש לי תמיד את המחברות בחדו"א, אלגברה ומה לא בשביל לחזור על החומר ולשמור אותו טרי לקראת ספטמבר.

בעיה חדשה שנוצרה היא מה יהיה על החדר. משרד מעונות הואיל בטובו להודיע היום כי מי שלא רוצה לשלם על חודש אוגוסט מוזמן להגיע בראשון או בשני ולהזדכות על החדר. מה יקרה בספטמבר? הם כבר יחשבו על זה, יוציאו הנחיות מיוחדות ויחליטו עד אז. בינתיים הם צריכים להתמודד גם עם אנשי סמסטר הקיץ (שקוצץ באופן מופתי ל-4 שבועות בלבד...). אז בשביל לחסוך לי 400 ומשהו שקל, אני אקח את האוטו, אבקש מאחותי שתסדר לי קסדה צבאית ושכפ"ץ מהסוג שסחבתי איתי לאבט"שים ולש"ג השונים בזמן השירות שלי, וניסע צפונה לארוז את כל הדברים שהושארו מאחור (חוץ מהאוכל שנשאר במקרר, שהחתולים בטח כבר מתכננים עליו המון זמן). אני גם אצטרך לקפוץ לקריות להחזיר לשותף שלי את הדברים שהוא השאיר מאחור, ככה שהמסע צפונה הולך להיות מרתק...

רק דבר אחד עוד נשאר לי לא פתור. בתוך מעטפה על השולחן כאן בבית ממתנים לי כבר כמה חודשים שני כרטיסים בצבעים אדום, שחור ולבן שעלו לי הון תועפות (ובטח יהיו שווים כל גרוש) ומודפס עליהם בגדול התאריך של יום חמישי הבא. כל השבוע שעבר אתרי האינטרנט עסקו בכל הביטולים שצפויים בגלל המצב, ורק על האירוע הזה (להגיד על זה הופעה יהיה מעליב, לא?) חזרו ואמרו שאין מצב שיתבטל, שרק אם ייפלו טילים על תל אביב, ורק אם באיזור צפון תל אביב, אז הוא לא יתקיים. חוץ מזה, הפרטנרית שלי להופעה, זו שהכרטיסים האלו נקנו במיוחד בשבילה, כנראה לא תגיע. היא עסוקה בלראות את הלבן בעינים של כמה מהחברים של נסראללה, אי שם בצפון הארץ. וככה אני מסתכל על שני כרטיסים, בלי לדעת מה אני מתכוון לעשות איתם, אם אני בכלל מתכוון ללכת ועם מי, ואולי בכלל כדאי למכור אותם ולקבל את הכסף עליהם בחזרה (שווה ערך ליותר מחודש במעונות). אבל כמו עם כל המצב שנחת עלינו עם הרקטות מלבנון, גם לזה יימצא פתרון.

"Enjoy the silence...”


42 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של og211 ב-2/8/2006 01:55
לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא     



 

אוגי 2011, כל הזכויות שמורות
29,378 כניסות
Site Meter