הוסף לקבועים

ישראבלוג 



 

אז ככה באמת נראים החיים האמיתיים שאחרי התואר. דירה שכורה רק לעצמי, אוטו מהעבודה ומשכורת מכובדת.
העיר הגדולה קוראת לי, עכשיו נראה לאן ממשיכים מכאן.
אוגי, 41, תל אביב.

 

לעידכונים במייל:

הצטרף בטל מנוי          שלח

טבעות:
« טבעת בודדה. » ±
« צהוב/ה » ±


מיקרו אוגי


שכנים
Symphony
NineLives
Suki da yo
מקליין
צבובה
אראמיס
בימבה
יובל
פ(י)לו
סימבה
האחת

הקוראים האחרונים

אמילי1212
Pillow
Violetsun
רוג_
Kaia Girl
שמחת זקנתי
LIL_WHO
Suga Mama
קמיל ה
Yuval's Studio.


 
ארכיון:


חיפוש טקסט בקטעים:

חפש


8/2006


 

16
8/2006

  not going anywhere
תגיות: אוגי-מיוזיק

נתחיל דווקא עם סיפור. בעיר הגדולה חיפה (לא גדולה כמו העיר הגדולה באמת) יש מועדון שנקרא המרתף 10 שטרם יצא לי לבקר, שהיה ידוע בהופעות שלו ובאמנים שהיו מגיעים אליו להופיע בו. לפני חודש בערך, איזה אחד עם שמלה וחיתול על הראש (הציטוט באדיבותה של just@girl...) החליט להמטיר טילים על העיר ולכן המקום נסגור (משהו על איסור התכנסויות). באחד הימים, כשהיה קצת שקט, הגיע בעל המקום למועדון ונדהם לגלות שהוא לא היה צריך לחשוש מנסראללה, אלא דווקא מכמה גנבים שהחליטו שהם רוצים את מערכת ההגברה של המקום. אז המקום נסגר לא בגלל הקטיושות, אלא בגלל שאי אפשר ממש לתפעל אותו בלי מערכת הגברה. שמעו אנשים מהעיר הגדולה את מה שאירע והחליטו להרים ערב מיוחד שכל הכנסותיו הם למען מערכת הגברה חדשה למקום, גייסו מקום, גייסו אמנים שיבואו להופיע. סוף סיפור.

אז אתמול ידידי מקליין ואנוכי שמנו פעמינו לכיוון מועדון הבארבי התל אביבי לכבוד ההופעה. אחרי שאספתי אותו מצפון העיר (הוא גם ככה יותר בתל אביב מאשר בחיפה) ואחרי סיבוב קצר והזוי בפלורנטין (בשביל אייס מנגו!) נכנסנו פנימה. בניגוד לפעם הקודמת שלי במקום, הפעם הייתה הופעה בישיבה, רק שלא ממש נתנו לאנשים להיכנס ולשבת ליד השולחנות בטענה שהכל שמור. הלכנו לעמוד בדיוק איפה שעמדתי בפעם הקודמת, רק יותר לכיוון הבמה. הצרה הייתה שעמדנו ממש מעל למזגן שפלט חום (מצד שני, גם מתחת למאוורר, ככה שהיה שילוב מצוין לעיניים שלי) ובדיוק בסוג של מעבר של אנשים שטיפסו על המעקה בשביל לרמוס את האנשים שמאחורינו לכיוון השירותים.

ההופעה התחילה עם סקסופוניסט שהוצג בתור "אחד שיותר טוב מליסה סימפסון" (ההוא מערוץ המוזיקה החליט להידחף להופעה הזאת ולהנחות אותה). קטע הסולו שהוא ניגן הזכיר לי מאוד מאוד את הפתיח של התוכנית. כשהוא ירד היה ברור שהוא עוד ישוב. אחריו עלו שילה פרבר יחד עם דניאל סלומון. היא שרה את שני השירים המוכרים מהדיסק שלה ופינתה לו את הבמה בשביל השירים הטובים שלו, שלל להיטי הגלגלצ שלו (לא שיש משהו רע בזה). אחריו, בשביל הקונטרה, עלה ערן צור. הוא התחיל עם שיר שנראה כאילו נכתב בשבוע האחרון (אבל מסתבר שנכתב לפני כמה שנים), אחר כך המשיך עם שיר חדש וקינח עם "פרפרי תעתוע" המוכר ועם "תכלית בתחתית”, שבו הוא הזמין לבמה, כמה מפתיע, את הסקסופוניסט מההתחלה.

אחרי ערן צור עלה יוסי בבליקי. גם אני שאלתי בדיוק מי זה, כי השם צלצל קצת מוכר, וגם הקול היה כבר משהו ששמעתי. רק בסוף, אחרי כמה משפטים שקראו להחזרת החטופים הביתה, הוא שר את "ונדמה שישוב" שכל כך מתאים לימים אלו (של להקת פונץ') ואז נפל סוף סוף האסימון. זה כמובן היה השיר האחרון שלו. אחריו היה אמור להופיע אסף אמדורסקי, אבל הוא התעכב קצת, אז העלו את פועל הבמה שלו. מסתבר שגם בו יש קצת כשרון והוא אפילו הצליח להחדיר לפלייליסט שיר לפני כמה שנים (“כשתמי עוברת דירה"). אמדורסקי התארגן מיד אחריו, ואחרי שנתן את השיר החדש שנטחן לו עכשיו ברדיו, הוא הוסיף כמה שירים שלו שלא הכרתי בכלל, בהתחלה בפסנתר ואחר כך עם הגיטרה עם שילוב אלקטרוני, רק שהסאונד מן התבלבל מכל השינוי הפתאומי באווירה, והיה נראה שאסף יזרוק עליו את הגיטרה. מיד אחריו התחיל קונצרט הפסנתר של שלומי שבן ואביתר בנאי. שלומי שבן נתן את השירים המוכרים שלו, אבל דאג להתפרע לגמרי על הפסנתר בצורה שלא האמנתי שאפשר לנגן על הפסנתר. אביתר בנאי, מיד אחריו, נתן 2 שירים שלו, אחד מהמשפחה (של אהוד) ועיבוד נפלא ל"ואיך שלא".

אבל הבון בון של הערב הגיע בסוף, כשקרן אן עלתה לבמה. לא ממש הכרתי אותה חוץ מהשיר היחידי שלה שנחרש לו ברדיו. השירים שהיא שרה, רובם באנגלית ואחד בצרפתית, התגלו כעינוג מושלם, סוג של ג'ז רך, שמשתלב במיוחד עם הקול המאוד רך ומיוחד שלה. ביחד עם החצוצרן שלה, היא מילאה את החלל בצלילים מדהימים שנתנו לכולם הרגשה כאילו הם מרחפים. אחר כך היא הזמינה לבמה את דיוויד ברוזה ודאגה להלל אותו אחרי החודש האחרון ששניהם בילו ביחד במקלטים ובבסיסים בצפון. ביחד הם שרו את "סיגליות" (היא גם יודעת לשיר בעברית!), “big yellow taxi” (ביצוע מרשים ומעולה) ושיר נוסף שלה, ואליהם הצטרפו אסף אמדורסקי על הבס והסקסופוניסט מההתחלה (מה? אין לו בית?). דיוויד ברוזה נתן אחר כך ביצוע לבד ל"חיפה" (אלא מה, למה? חשבתם שהוא ישיר את "יהיה טוב"?), היא שרה עוד שיר אחד חדש משלה והקהל פשוט לא נתן לה לרדת וללכת.

אחרי קרוב לשלוש וחצי שעות, ולא מעט כסף שנאסף (המקום היה מפוצץ לגמרי) סיכמנו עוד ערב מעולה. חבל שהיה חד פעמי.


30 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של og211 ב-20/8/2006 23:24
לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא     



 

אוגי 2011, כל הזכויות שמורות
29,378 כניסות
Site Meter