הוסף לקבועים

ישראבלוג 



 

אז ככה באמת נראים החיים האמיתיים שאחרי התואר. דירה שכורה רק לעצמי, אוטו מהעבודה ומשכורת מכובדת.
העיר הגדולה קוראת לי, עכשיו נראה לאן ממשיכים מכאן.
אוגי, 41, תל אביב.

 

לעידכונים במייל:

הצטרף בטל מנוי          שלח

טבעות:
« טבעת בודדה. » ±
« צהוב/ה » ±


מיקרו אוגי


שכנים
Symphony
NineLives
Suki da yo
מקליין
צבובה
אראמיס
בימבה
יובל
פ(י)לו
סימבה
האחת

הקוראים האחרונים

אמילי1212
Pillow
Violetsun
רוג_
Kaia Girl
שמחת זקנתי
LIL_WHO
Suga Mama
קמיל ה
Yuval's Studio.


 
ארכיון:


חיפוש טקסט בקטעים:

חפש


10/2006


 

31
10/2006

  משהו נגמר, משהו מתחיל
תגיות: טכניון

בדיוק שנה עברה מאז התחיל הפרק של הלימודים האקדמיים בחיים שלי. זו היתה בעיקר שנה של להבין מה קורה מסביבי, איך אני יכול להפיק מעצמי את הטוב ביותר בשביל להצליח בלימודים. בסיכומו של עניין, נראה שהמצב מתחיל להיראות הרבה יותר טוב מקודם, שיטת הלימוד שלי השתנה ואני כבר יודע הרבה יותר טוב איך ומה אני צריך לעשות. זו היתה שנה שבה הייתי צריך לחזור אל דברים שכבר הספקתי לשכוח, ללמד את עצמי מחדש איך ללמוד אבל בעיקר זו היתה שנה שבה הייתי בכוחות עצמי, רחוק מהמסגרת המחממת של הבית כמעט בכל מובן.
זה לא פשוט להתרגל לחיים בחוץ ורחוק, גם כשמדובר בחדר קטן במעונות הסטודנטים. נכון שאין חשבונות על הראש מלבד התשלום החודשי למעונות, אבל עדיין כל שאר ההוצאות, מנסיעות, דרך אוכל שצריך לקנות כשלא מביאים מספיק מהבית ועד לבילויים כשמוצאים זמן (וכזה אין הרבה), נופלות דרכי ואני זה שצריך לשלוט בהכל, להבין מה קורה ולהתחיל לחשוב מסודר על הכל. אחר כך אני צריך לקבוע לעצמי סדר עדיפויות של מה צריך לעשות, אם לגלוש קצת באינטרנט בחווה (כי בחדר לא היה) או לשבת ולפתור שאלה מהגיליון האחרון בחדו"א, אם עדיף להישאר בסוף השבוע בצפון בשביל להכניס את החומר טוב יותר לראש לקראת המבחן או לנסוע הביתה, כששם לך תדע אם אני אוכל ללמוד כמו שצריך.
והיה גם את העניין של להסתדר ולהכיר אנשים חדשים. בהתחלה היה את א', השותף החדש לחדר, שאיתו היתה כימיה כמעט מההתחלה ולא היתה לנו בעיה להסתדר האחד עם השני, כולל כמעט בכל עבודות הבית למיניהן. אחר כך לומדים להכיר אנשים אחרים, מהשכנים לביתן ועד לאלה שלומדים ביחד איתי. שניים כאלו, נכון להיום, הפכו לשותפים החדשים שלי בדירה החדשה במעונות. בין השאר יצא לי להכיר אנשים שלומדים ביחד איתי: את ההוא שלוקח קורסים מתמטיים מסובכים יותר ומוציא ציונים גבוהים כמעט בכל מקצוע (ומתלונן על ציון פחות מ-80), את השניים שגרים בשכונה שלי, אחד מהם בבניין שצמוד אליי, חבורה של עתודאים שעונה על כל סטריאוטיפ שרק תחשבו לגבי חנונים (ואת שאר הגיקים שממש שורצים בחווה ומנהלים טקסי פולחן לפנדות אדומות שנראות כמו שועל) ועוד מספיק אנשים שאפשר לסמוך עליהם שיעזרו אם נתקעים במשהו. איפשהו בסמסטר הראשון התחלנו אצלנו מסורת קטנה של ערב סרט בימי רביעי, שנחשב ליום הלימודים הנוח (וגם ביום חמישי התחלנו ללמוד יחסית מאוחר). בהתחלה היינו שלושה: אני, א' וידידה שלו. בהמשך היא הביאה כל מיני חברות שלה, עד שפעם אחת היא הביאה את ח', שקיבלה קביעות ונוצרה לנו רביעיה. המסורת כנראה תמשיך בשנה הבאה למרות שא' כבר לא גר יותר במעונות, ולמרות כל מה שהולך ביני לבין ח' בזמן האחרון (אם אפשר לקרוא לזה ככה, אם בכלל).
בשבוע שעבר נסגר הפרק של השנה הראשונה, עם המבחן האחרון. כרגע אני לא יודע אם אני אגש לעוד מבחן בניסיון לשפר, בעיקר אחרי הנפילות במועדי ב' בסמסטר חורף. גם העייפות של סוף תקופת המבחנים והרצון להתחיל את השנה החדשה בצורה חלקה משחקים כאן תפקיד. היום בעצם התחילו ההכנות לשנה החדשה עם הקניות המסורתיות (בעיקר מחברות ועטים, אני לא צריך כרגע יותר מזה) והכניסה הרשמית למעונות. כפי שכבר כתבתי בעבר, מדובר בדירה ל-5 אנשים, כשכל אחד בחדר שלו. החדר עצמו נראה לא רע, במצב הרבה יותר טוב מהחדר הקודם שקיבלתי. שאר הדירה קצת פחות, בעיקר כי חלק מהדיירים הקודמים לא פינו אותה כמו שצריך. אני ושני שותפיי (השניים הנוספים עדיין בגדר תעלומה) כבר הספקנו להתארגן ולהתחיל לחשוב מה צריך לעשות. בשבת בערב זו כבר תהיה חנוכה רשמית, כשהמעבר יושלם והלימודים יתחילו. שנה ב' מתחילה.

סוף מודל
בראשית ברא יריב חבוט את ישראבלוג, הרבה לפני שהפך למפלצת שהוא היום. אי שם, בפברואר 2003 הצטרפתי לכל העניין. הפוסט הראשון הופיע לו בראשון למרץ, בשעת לילה מאוחרת. לקח לו זמן עד שהשם התייצב לו (זה השם השלישי) והעיצוב היה די בנאלי ומשעמם, כיאה לבלוג חדש. אי שם בסתיו, כשגיליתי איך אני יכול להעלות תמונות לכותרת, התחלתי לשחק עם זה ו-14/10/03, בדיוק שנתיים בצבא, התחיל מודל 2004. כאן באו בעיקר סיפורי השנה האחרונה שלי בצבא, וכל מה שהיה מסביב. באמצע עוד הספקתי לשנות את הכותרת וחלק מהעיצוב (היה שם את אוגי של נילס...). באמצע אוקטובר 2004 שוב מהפך, אוגי 2005 התחיל. השתחררתי מהצבא, הגעתי לעולם האמיתי. מצאתי לי עבודה מועדפת, עשיתי כסף, היכרתי אנשים, התכוננתי לאוניברסיטה. בסוף אוקטובר 2005 התחילו הלימודים והבלוג קיבל את הרענון שלו. הפעם כבר הייתי יכול לשחק הרבה יותר עם המראה, ולמעט שינוי הכותרת המתבקש בתחילת אוגוסט (חופשת קיץ, מלחמה), כמעט ולא חלו שינויים בתבנית, ולא רק מסיבות של חוסר זמן בגלל הלימודים.
שנת לימודים חדשה מתחילה ביום ראשון אבל זה לא הדבר היחידי שמשתנה. מבחינתי, זה הזמן להתחיל לקחת את עצמי בידיים ולעשות שיהיה לי יותר טוב, בעיקר בפנים, וככה זה ייצא כלפי חוץ. את חלק מהזמן בחופש הקצר שלי הקדשתי לטיפול השנתי בבלוג, ובסוף השבוע הקרוב תעלה גרסת 2007 שלו. תסתכלו עכשיו טוב טוב מסביב. סביר להניח שפעם הבאה שתיכנסו לכאן זה כבר יראה אחרת לגמרי...


19 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של og211 ב-3/11/2006 01:25
לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא     



 

אוגי 2011, כל הזכויות שמורות
29,378 כניסות
Site Meter