הוסף לקבועים

ישראבלוג 



 

אז ככה באמת נראים החיים האמיתיים שאחרי התואר. דירה שכורה רק לעצמי, אוטו מהעבודה ומשכורת מכובדת.
העיר הגדולה קוראת לי, עכשיו נראה לאן ממשיכים מכאן.
אוגי, 41, תל אביב.

 

לעידכונים במייל:

הצטרף בטל מנוי          שלח

טבעות:
« טבעת בודדה. » ±
« צהוב/ה » ±


מיקרו אוגי


שכנים
Symphony
NineLives
Suki da yo
מקליין
צבובה
אראמיס
בימבה
יובל
פ(י)לו
סימבה
האחת

הקוראים האחרונים

אמילי1212
Pillow
Violetsun
רוג_
Kaia Girl
שמחת זקנתי
LIL_WHO
Suga Mama
קמיל ה
Yuval's Studio.


 
ארכיון:


חיפוש טקסט בקטעים:

חפש


6/2004


 

19
6/2004

  השמיים סגולים-צהובים בלאס וגאס
תגיות: אוגי-מיוזיק

אוגי-מיוזיק

 


לפני שבוע נחת אצלי במחשב השיר החדש של נמרוד לב ו-RBS (באדיבות מומה שחילקה אותו בחינם). ל"וגאס" יש מסר אחד והוא אנטי פלייליסט, זה של קובלנץ, מנהל גלגלצ. רובוטים במדים, העלמת שירים, מיחזור, הפלייליסט אפליה השיטה מאפיונר זה רק חלק מהחיצים של RBS לכיוון התחנה ביהודה הימית. הוא גם נותן רשימה של אמנים שהתחנה מתעלמת מהם כמו איגי וקסמן, טל גורדון, איזבו, ג'וני שועלי וכמובן היהודים.


זכותו של נמרוד לב להביע את המחאה שלו. אפשר להגיד שיש איזה שהוא צדק בדברים שלו. אבל מצד שני, זכותם של העורכים המוזיקליים של גלגלצ להחליט ולנגן את מה שהם רוצים והם מחליטים. גלגלצ נחשבת היום לאחת התחנות המושמעות ביותר על הסקאלה והיא זאת שנחשבת לשיא המיינסטרים במדינה. ברור שנמרוד לב רוצה להיות במיינסטרים כי שם יש את הכסף הגדול באמת והחשיפה מובילה לעוד כסף ולעוד דיסקים שנקנים בחנויות (תראו את מאיה בוסקילה). גלגלצ היא מיינסטרים וזה הייחוד שלה, כמו שרשת ג' מנגנת רק מוזיקה ישראלית. ואם כבר רשת ג', עוד תחנה שמשלם המיסים מממן אותה (יש תמורה בעד האגרה?) וגם היא שאמורה לנגן מוזיקה ישראלית, מנגנת בעיקר מיינסטרים ועשתה את זה מאז ומעולם.


נכון שהשיטה הזאת של הפלייליסט מקוממת בעובדה שיש אנשים שמחליטים איזה שירים כולם ישמעו, אבל זה קורה בכל מקום. מוזר שדווקא עכשיו שוב מתחדשים גלי המחאה כנגד לב המיינסטרים הישראלי, במיוחד שיש פריחה של מוזיקה ישראלית ושיש כל כך הרבה מקומות שבהם אפשר לשמוע מוזיקה. זה מתחיל מאין ספור תחנות על הסקאלה (מקומי ופיראטי), תחנות ברשת (וואלה ועוד אינספור אתרים שמנגנים מוזיקה וכמובן אתרים של האמנים עצמם) ובממירים של יס והוט ומעל כולם ניצב ערוץ המוזיקה, שהוא הבמה העיקרית היום למוזיקה הישראלית. נכון שרדיו יותר זמין מטלוויזיה, אבל הבמה שיואב קוטנר, האיש שמזוהה בעיקר עם מוזיקה ישראלית אלטרנטיבית, נותן לאינספור אמנים שמשקיעים בקליפים ומקדמים את עצמם לכיוון המיינסטרים הישראלי.


אז לנמרוד ושות' אני רוצה להגיד שירדו מהעץ הגבוה שהם עלו עליו. כנראה שהתסכול שלו מאי ההצלחה שלו בזמן האחרון (אני דווקא חושב אחרת) הביא לו את הסעיף מהריחוק הזה מהמיינסטרים. עם קצת חומר טוב, גם הוא יחזור לשם. וזה, כל הקסם...


 


2 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של og211 ב-20/6/2004 20:16
לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא     



 

אוגי 2011, כל הזכויות שמורות
29,378 כניסות
Site Meter