הוסף לקבועים

ישראבלוג 



 

אז ככה באמת נראים החיים האמיתיים שאחרי התואר. דירה שכורה רק לעצמי, אוטו מהעבודה ומשכורת מכובדת.
העיר הגדולה קוראת לי, עכשיו נראה לאן ממשיכים מכאן.
אוגי, 41, תל אביב.

 

לעידכונים במייל:

הצטרף בטל מנוי          שלח

טבעות:
« טבעת בודדה. » ±
« צהוב/ה » ±


מיקרו אוגי


שכנים
Symphony
NineLives
Suki da yo
מקליין
צבובה
אראמיס
בימבה
יובל
פ(י)לו
סימבה
האחת

הקוראים האחרונים

אמילי1212
Pillow
Violetsun
רוג_
Kaia Girl
שמחת זקנתי
LIL_WHO
Suga Mama
קמיל ה
Yuval's Studio.


 
ארכיון:


חיפוש טקסט בקטעים:

חפש


6/2007


 

16
6/2007

  נציגות
תגיות: טכניון, מסעותיי עם עצמי

השבוע הראשון בתפקיד הראה לי מאוד מהר שקל זה לא הולך להיות. עוד לא הספקתי להבין את המשמעות שלו, וכבר אחד המרצים החליט שהוא רוצה שהמבחן שלו יהיה באוגוסט ואפילו ביולי, ולא במועד החדש שנקבע לו בתחילת ספטמבר. לצורך כך הוא טס לחו"ל והשאיר את המתרגל האחראי לנסות ולשאול את הסטודנטים בעצמו, תוך כדי כך שהוא מרדים אותם במשך שעה ואז מפיל עליהם את הפצצה. מזל שהיו כמה אנשים עירניים בשביל להבין מה קורה. כרגע המצב בכלל לא ברור ואני בעצמי עוד לא גיבשתי את הדעה שלי. זה שוב לחזור לכל עניין שנחפר לעומק מאז שחזרנו מהשביתה  - מתי לעשות את המבחנים. הטכניון קבע אותם לספטמבר בגלל השיקולים שלו (מרצים בחו"ל, מחנות קיץ לנוער ועוד), האגודה ניסתה לייצר לחץ בשביל להעביר אותם לאוגוסט (הסמסטר נגמר רק ב-2 לאוגוסט), אבל אחרי שבועיים היא התקפלה למרות שכל הקמפוס התמלא בשלטים די מכוערים שקראו לבחינות באוגוסט. זה מוזר, כי יצאו למאבק למען משהו ואז פתאום החליטו להתקפל רק כי ראו שאין להם יותר מדי זמן, במקום להיות קצת יותר רציניים ושקולים ולנסות לתכנן מאבק כמו שצריך (וללמוד מהפיאסקו של השביתה הארצית). הבעיה היא שבשביל לרדוף אחרי מרצים שיגרמו לשינוי ההחלטה נתנו להם את האופציה של מבחנים באוגוסט ויש כאלו שהתלהבו מזה והם רוצים שהם יהיו באמת באוגוסט, ויהי מה, ועכשיו צריך להתמודד עם זה. זה מחזיר בדיוק לוויכוח של מתי עדיף ומתי כדאי לעשות את המבחנים, כל מועד עם היתרונות והחסרונות שלו. תמיד תהיה העדפה לקצת חופש, קצת ניקוי ראש לפני שצוללים מחדש למבחנים, וגם לסיים את כל הזנבות של שיעורי הבית שתמיד נכנסים לתוך תקופת המבחנים. מצד שני, הפער הזה לא תמיד טוב ויכולה להיות ירידת מתח אם אני לא אשמור עליו פעיל בחודש שיש בין הסמסטר למבחנים (שינוצל מן הסתם גם לחופשה קטנה). בינתיים עוד אין החלטה, אבל השבוע-שבועיים הבאים יכריעו מה קורה.

בכלל, לוח המבחנים החדש יצר לא מעט בעיות לאנשים. אנשים שלקחו קורסים מסוימים וראו שאין להם התנגשויות, גילו פתאום שלוח המבחנים שלהם נצבע באדום בגלל שהמבחנים שלהם נופלים במקביל, אז הם מתעצבנים וצריכים פתרון. הבעיה הזאת לא פשוטה כי ניסו לקבוע לוח שיתאים לפי המערכת המומלצת, אבל תמיד נוצר מצב שאנשים לוקחים קורסים מכמה סמסטרים (בין השאר בגלל נכשלים למיניהם) ואז פתאום יש להם מבחנים באותו יום. כאן כבר אני נכנס לתמונה וצריך למצוא להם פתרון שישביע את רצונם, וזה לא פשוט כשאני לא יודע עדיין מה לעשות. מזל שיש אנשים קצת יותר משופשפים ממני ומהם יצאה הבשורה שאנחנו עובדים על נתינת מועד ג' מיוחד לכל מי שיש לו בעיה, ולדעתי אם יהיו יותר מדי פונים לגבי זוג קורסים ספציפי, אז אחד המבחנים יזוז.

השבוע גם היה מפגש ראשון של הוועד. זה היה מפגש ולא ישיבה כי "בישיבה הראשונה צריך לבחור יו"ר" (סוף ציטוט מטעם היו"ר היוצא). זה היה מפגש בעיקר להכיר את כל שאר חברי הוועד (בסביבות ה-14 סטודנטים), לשמוע כל מיני דברים שלא ידעתי על האגודה, כמו למשל שלרפואנים אצלנו יש אגודה נפרדת, שהעיתון שמופץ בקמפוס הוא בכלל לא באחריות האגודה (מלבד 3-4 עמודים), שיו"ר ועד פקולטי מקבל שכר של 30 שעות בחודש ופלאפון (עם הרבה כאב ראש נלווה, אז אני אוותר על התענוג הזה בינתיים) וגם שעכשיו אני חבר בוועידה של האגודה. מה זה אומר? שיהיה לי קול בקבלת ההחלטות האמיתיות באגודה, מבחירת יו"ר חדש, דרך אישורי תקציב (זה מה שמתוכנן לי עוד שבוע) ועד החלטות על השבתות למיניהן. כל הדברים האלו הם אלו שגורמים לתפקיד להיות מה שחשבתי שהוא יהיה, בעיקר מאתגר ומעניין, ולמרות הרגעים הקטנים שאני מרגיש שזה קצת גדול עליי פתאום, יש את הרגעים האלו שאני מרגיש שבאמת עשיתי משהו. וכולה עבר שבוע...

 

ובמקום להתחיל ולהשתפך, ולספר למה נפלה עליי הרגשה רעה, במקום זה שמעתי שיר שנתן לי הרגשה טובה יותר ועשה לי מצב רוח קצת יותר טוב (וגם השיר מצוין, הקליפ יפייפה והסרט שמתוכו הוא לקוח מומלץ מאוד).

 

 

[Across the universe – Fiona Apple]

 

Nothing gonna change my world

 


20 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של og211 ב-1/7/2007 23:33
לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא     



 

אוגי 2011, כל הזכויות שמורות
29,378 כניסות
Site Meter