הוסף לקבועים

ישראבלוג 



 

אז ככה באמת נראים החיים האמיתיים שאחרי התואר. דירה שכורה רק לעצמי, אוטו מהעבודה ומשכורת מכובדת.
העיר הגדולה קוראת לי, עכשיו נראה לאן ממשיכים מכאן.
אוגי, 41, תל אביב.

 

לעידכונים במייל:

הצטרף בטל מנוי          שלח

טבעות:
« טבעת בודדה. » ±
« צהוב/ה » ±


מיקרו אוגי


שכנים
Symphony
NineLives
Suki da yo
מקליין
צבובה
אראמיס
בימבה
יובל
פ(י)לו
סימבה
האחת

הקוראים האחרונים

אמילי1212
Pillow
Violetsun
רוג_
Kaia Girl
שמחת זקנתי
LIL_WHO
Suga Mama
קמיל ה
Yuval's Studio.


 
ארכיון:


חיפוש טקסט בקטעים:

חפש


10/2008


 

4
10/2008

  אוקטובר 08: תחילתה של שנה, שנה של התחלות
תגיות: יומן מסע, פתיחת חודש

דווקא עכשיו יש משהו אחר באוויר, תחושה כאילו באמת משהו הולך להשתנות. אולי זה בגלל השנה האחרונה, שלקחה אותי למקומות שלא חשבתי שאני יכול להיות בהם ושגרמה לאיזו שהיא קפיצת מדרגה. התחיל אצלי בשנה האחרונה תהליך שעוד לא נגמר, ולמרות שיש נקודות של משבר, אני לא מוותר כל כך בקלות. עוד קצת וזה מגיע.

זו בעיקר תהיה שנה של שינויים ושיפורים. השנה הקודמת הייתה שנה של התחלות, של תפקידים חדשים וקפיצות קדימה. הפעם אין כבר יותר למה לשאוף, אבל יש רצון לסיים ולעבור לדבר הבא אחרי שאני אפיק את המקסימום מתוך מה שיש לי עכשיו. כשאני מדבר על מקסימום, מבחינתי זה לעשות את הכי טוב שאני יכול לעשות אבל להשתדל שזה לא יבוא על חשבון דברים אחרים חשובים (כי גם בהם צריך לתת את המקסימום).
זו תהיה שנה של התחדשויות ושל דברים חדשים. אני מקווה שלא רק במחשב חדש (וזה יקרה מאוד מהר), אבל זה חידוש מספיק גדול. גם להחליף דף בית בדפדפן זה משהו לא קטן אחרי לפחות 8-10 שנים. גם תהיה לי סוף סוף דירה חדשה במיקום אחר ויכולת יותר גדולה לשלוט במה שאני לומד, במה שבאמת מעניין אותי.
זו תהיה שנה של התפתחות אישית, פתיחות מצד אחד וסגירות מהצד השני. לסגור סופית מעגלים שלא מובילים לשום מקום, ולנסות כמה שאפשר לפתוח חדשים ורצוי עם רדיוס כמה שיותר גדול (המשפט הזה כל כך טכניוני...).
שפשוט יהיה טוב, בלי מסיכות והעמדות פנים, בלי עצבים ובלי שום דבר רע. רק טוב. שתהיה שנה טובה, לא צריך יותר מזה.

ספרד
ב-16:50 יחמם מטוס גדול ולבן עם פסים צהובים-כתומים את מנועיו על אחד המסלולים בנמל התעופה בן גוריון. אחרי 3 שנים נטולות חופש (ו-3 פעמים שביקרתי שם בחודש האחרון בלי לעבור את ביקורת הדרכונים) אני אטוס מכאן ל-9 ימים של התנתקות מכל מה שקורה כאן. חופש קצר, בלי דאגות ובלי שום דבר על הראש ועם רצון לחזור משם שקט יותר, שלם יותר, עם הרגשה טובה יותר וראש נקי יותר.
תכננו לנו 3 ימים במדריד שכוללים גם משחק כדורגל מחר בערב בין ריאל מדריד ואספניול (בכל זאת, טיול בר מצווה לאח שלי). ברביעי, ערב כיפור, אנחנו אמורים לקחת רכבת לברצלונה בתקווה שהנסיעה הארוכה (למעלה מ-3 שעות) תביא אותנו לשם לפני החג. הרעיון ללכת לבית כנסת בחג נפל אחרי ששמענו שאם יזהו אותנו שם כישראלים ירצו מאיתנו תרומה לבית הכנסת ואם לא ניתן, יזרקו אותנו (יהודים טובים). 4 ימים מלאים בברצלונה וחזרה ארצה בערב סוכות אל כל מה שמחכה שם (מסיבת בר מצווה, מעבר דירה של סבא וסבתא שלי ומועדי ב'; בשפע).
המזוודה כבר מוכנה (כמעט), הדרכונים כבר נוקו מהאבק, היורו נספר ועכשיו רק נשאר לטוס. נתראה בחול המועד.

 

[I'm like a bird - Nelly Furtado]
שיר מושלם להמראה, ותודה לאל על שהשמיעו לי אותו לפני 7 שנים


7 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של og211 ב-18/10/2008 22:58
לקטע הקודם     לקטע הבא     לבלוג המלא     



 

אוגי 2011, כל הזכויות שמורות
29,378 כניסות
Site Meter