בר קבועים   הוסף לקבועים שלי   שלח המלצה לחבר   קישור ישיר לכאן   דף כניסה


8/2008

העלאת עבודות והגרלה

טוב, השעון מתחיל לתקתק... הספקתם כבר לעשות עבודה בנושא האתגר השקוף? עכשיו הגיע הזמן לשתף את כולם! בפוסט הזה אנו מזמינות את כל מי שנענה לאתגר ויצר משהו מתוך מחשבה על שקןף להעלות קישור בתגובות לגלריה/פליקר/בלוג/פורום. למי שאין, ניתן להעלות את התמונה לאתר שיתוף הקבצים (הוראות כאן) ולהוסיף קישור אליו.  ובבקשה, צלמו את העבודה בצורה ברורה.

 

אפשר להעלות עבודות עד יום ראשון הבא, 7.9, בשמונה בבוקר. במהלך יום ראשון נעשה הגרלה בין כל משתתפי האתגר, ונודיע על הזוכה.

ואחרון חביב, הנה שוב תזכורת לגבי הפרס (3 דפים גדולים +6 דפים קטנים של בייסיק גריי מסדרת Blush עם קארדסטוק תואם, 2 דפי ראב-אונים, חבילת סרט סאטן, צנצנת פרחי פרימה קטנים, אותיות מתכת להשחלה על סרט, 2 לוחות קליפס קטנים, דף חיתוכי צ'יפבורד, תגיות עם מסגרת מתכת ושקית עם כ-100 כפתורים צבעוניים): 

 

 

ומי שעדיין לא הספיק - יש עוד שבוע שלם!

מחכות לראות מה עשיתם...

קרן.

 

מי שמעוניין להשתתף באתגר ומסיבה כלשהי לא מצליח לשלוח תגובה, מוזמן לשלוח את הקישור למייל שלנו: [email protected] ולהיכנס להגרלה.

 

נכתב על ידי קרן (פרפרים), 31/8/2008 10:08, בקטגוריות אתגרים
61 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי
תגובה אחרונה של טלי ה ב-7/9/2008 09:57


איך אומרים סקראפבוקינג בהולנדית?
 

את נילי הכרתי לפני שנה, כשנסעתי לסדנת סקראפבוקינג בהולנד. אז אמנם לא נפגשנו, אבל התכתבנו, וזמן קצר לאחר מכן נפגשנו בארץ, וגם השתתפנו ביחד בסדנת סקראפבוקינג וירטואלית, Finding You.

 

נילי, במקור מרמת גן, התחתנה עם נפתלי ההולנדי, והם חיים בהולנד כבר 12 שנים, עם ארבעה ילדים מקסימים, שאת כולם אני מכירה דרך העבודות שלה. העבודות של נילי מאוד מגוונות וצבעוניות, אפשר למצוא אצלה שימוש בחומרים שונים ומקוריים, עמודים גדולים וקטנים, כרטיסים, קנבסים, מיני-אלבומים וגם אלבום גדול במיוחד ומדהים שהיא הכינה לכבוד יום ההולדת השישים של אבא שלה. למעשה, זה היה אלבום הסקראפ הראשון שראיתי בגודל מלא, והוא הדהים אותי ביסודיות, בעושר, ובקו האחיד שנילי הצליחה לשמור עליו לכל אורכו, מבלי לשעמם לרגע (כל העמודים נמצאים בקישור, אני ממליצה מאוד להיכנס!)

הולנד היא סוג של מעצמת סקראפבוקינג באירופה, כך שנילי מנוסה מאוד גם בסדנאות, גם בחומרים וטכניקות וגם בעבודה בכלל, היא מעצבת לחברות שונות, העבודות שלה פורסמו כבר במגזינים שונים, וחשבתי שיהיה מאוד מעניין לדבר איתה, ולהציג את העבודות שלה.

אז איך הגעת לתחום הסקראפבוקינג?

חברה טובה שלי גררה אותי איתה לסדנאת סקראפ כי התלהבתי מהאלבומים שלה. למרות שלא חשבתי שזה משהו בשבילי, הצטרפתי ונדלקתי. בתור נערה בתיכון עיצבתי את כל האלבומים שלי, אבל אח"כ פשוט סידרתי את כל התמונות באלבומי כיסים ותו לא. כשנכנסתי לסקראפבוקינג, התחלתי עם אלבום החתונה של אחותי, אח"כ עיצבתי אלבום תינוק לבתי, וכל השאר היסטוריה.

 

למעשה, המשפחה שלך תלת-לשונית. אתם מדברים אנגלית, הולנדית ועברית. באיזו שפה את מעדיפה לעבוד? ואיך את מסתדרת עם מיעוט החומרים בעברית?

אכן, משפחה תלת-לשונית ולכן זה מאוד תלוי מה אני יוצרת.

אישית  אני מעדיפה עברית, אבל בגלל מיעוט החומרים, אני משתמשת הרבה באנגלית ובהולנדית. את הג'ורנלינג/כיתוב שלי אני בדר"כ מוסיפה בעברית בכתב יד (כמו בעמוד "אחותי הקטנה" מימין) או מדפיסה במחשב.

עם הזמן, מצאתי כל מיני טריקים ליצור בכל זאת כותרות בעברית. לדוגמה: אפשר להפוך מדבקות/צ'יפבורד של אותיות באנגלית לעברית, כמו בעמוד של הצבא, משמאל (לחצו כאן להגדלה),שבו אפשר לראות שהמילה "צבא" בעצם מורכבת מהמספר "3" (צ), מהאות K (ב) ומהאותיות C ו-L (א).

כשאבא שלי חגג את יום הולדתו ה-60, הכנתי לו אלבום מיוחד עם חומר שאספתי ממשפחה, חברים ומכרים. בגלל העברית, העדפתי לעבוד עם מחשב ובחרתי גודל מתאים של 4A. כך יכולתי להדפיס כיתוב במחשב ולהוסיף תמונות ואלמנטים. את האלבום בשלמותו אפשר לראות פה.

 

 

טריק נוסף מעולה זה להדפיס עברית על שקף, כמו בעמוד "אשת חיל", מימין למטה. אפשר להדפיס את המילה הרצויה עם מילוי, או רק את המסגרת (אפשרות ב-Word), לצבוע מבפנים ולהוסיף לעמוד.

 

 מה את הכי אוהבת בסקראפבוקינג/ ממה את הכי נהנית?

בשבילי סקראפבוקינג זה ריפוי בעיסוק. אני אוהבת את התהליך, את היצירה עצמה. זה מרגיע אותי, וזה מאתגר. כיף לי עם זה. החלק הכי שווה זה שהילדים מתים על האלבומים שלהם. 

 

 איזה חומרים הם חומרי החובה שלך, שבלעדיהם את לא יכולה לעבוד?

דפים מעוצבים, צבע (paint) וצ'יפבורד.

 

 את נבחרת כמעצבת של כמה חברות, אילו חברות? יש לך טיפים בנושא? איך להתקבל לעצב בשביל חברה מסוימת?

עיצבתי לחברה של צ'יפבורדים בשם Magistical Memories, וכרגע אני מעצבת ל-scrap-club.com, חברה הולנדית חדשה שמייצרת קיטים חודשיים.

חוץ מזה, הייתי מעצבת אורחת של פרימה, ושל עוד כמה חברות קיטים בארה"ב.

הדרך היחידה להתקבל זה לשלוח עבודות, והרבה!  יש בלוג מיוחד שנקרא pubcalls, ושווה להתעדכן בו, כי שם מתפרסמות כל הדרישות למעצבות.

 

איזה סגנון סקראפ את הכי אוהבת? איזו סקראפרית הכי מעניינת אותך?

אני אוהבת כל מיני סגנונות, אבל אני אישית מעצבת עם הרבה שכבות, די נקי עם הרבה דגש על הפרטים הקטנים.

יש הרבה סקראפריות מעניינות, ואני אוהבת במיוחד את ריטה וויס, קריסטינה קונטס, אלי אדוארדס ודונה דאוני.

 

 

 

 מה הייתה העבודה הראשונה שעשית? אפשר לראות אותה?

העבודה הראשונה שלי היתה אלבום החתונה של אחותי. הצבע המרכזי היה שמנת ולכן קשה מאוד להראות את העבודה, אבל בכל זאת מצאתי כמה עמודים:

 

 

 

אם היית צריכה לבחור עבודה אחת ספציפית שלך שתייצג אותך, איזו היית בוחרת?

שאלה קשה מאוד. אני לא חושבת שאני מסוגלת לבחור כי כולן מייצגות אותי. אם בתוכן, אם בסגנון....כולן חלק ממני.

 

תודה, נילי! היה לי מאוד מעניין, והעבודות שלך מקסימות!

לתמונות נוספות של העבודות של נילי, אתם מוזמנים לגלריה המלאה שלה.

הבלוג של נילי:  Nili's@

 

נכתב על ידי חגית_ר, 25/8/2008 13:07, בקטגוריות יוצרים ויצירה
9 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי
תגובה אחרונה של niliNL ב-2/9/2008 09:17


אתגר #2 - הכל שקוף!

 

אתגר חדש עומד בפתח והפעם הנושא הוא "שקוף"! החלון הוא שקוף (אם לא שוכחים לנקות אותו), המים שקופים, הכוס שקופה וכך כנראה גם עוד כל מיני חומרים ורעיונות - שקוף שאתם מצטרפים, לא? אז הנה מה שאנחנו עשינו לאתגר - מקווה שזה יאתגר וידרבן אותכם להצטרף אלינו!

 

מור הכניסה את החורף והקיץ לתוך קופסאות עם מכסה שקוף:

 

 

 

 

נתנאלה עשתה ספר שקט שקוף לאהבה המתוקה:

 

 

קרן (זו אני!) עשתה אלבום כנפיים שקוף עם טיפים לחיים:

 

 

חגית עשתה פיה לכודה בצנצנת:

 

 

ונויה? נויה חזרה מטיול בארה"ב וגילתה שהיא בכלל לא היתה שם - היא היתה שקופה!

 

 

לפירוט ותמונות נוספות של כל העבודות, אפשר ללחוץ על השמות שלנו כדי להיכנס לבלוגים האישיים של כל אחת מאיתנו.

 

צריכים עוד זריקת עידוד? אז הנה היא - זו חבילת ההפתעה שתעלה בהגרלה בין כל העבודות שיועלו לאתגר (3 דפים גדולים +6 דפים קטנים של בייסיק גריי מסדרת Blush עם קארדסטוק תואם, 2 דפי ראב-אונים, חבילת סרט סאטן, צנצנת פרחי פרימה קטנים, אותיות מתכת להשחלה על סרט, 2 לוחות קליפס קטנים, דף חיתוכי צ'יפבורד, תגיות עם מסגרת מתכת ושקית עם כ-100 כפתורים צבעוניים) :

 

 

יש לכם זמן עד ה-7 בספטמבר לעשות עבודה חדשה לכבוד האתגר. אפשר להעלות אותה לאתר הקבצים שלנו (הוראות כאן) או לכל אתר/פליקר/בלוג/פורום אחר. רק לא לשכוח להוסיף תגובה לפוסט ההגרלה שיפתח שבוע לפני תאריך הסיום ולתת את הקישור לעבודה (ובבקשה, צלמו את העבודה בצורה ברורה).

 

מוכנים? היכון, הכן, צא!

 

קרן.

נכתב על ידי קרן (פרפרים), 18/8/2008 10:01, בקטגוריות אתגרים
26 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     1 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי
תגובה אחרונה של אילנה (גליפטר) חכים ב-5/9/2008 18:52


והזוכה היא...

 

אבל לפני הזוכה...

היום מסתיים אתגר מעטפות, ובשבוע הבא נהיה פה עם אתגר חדש.

ההיענות לאתגר הייתה מדהימה, אנשים השתתפו ושיתפו, והיה לנו מאוד כיף לראות את כל המעטפות והתרגומים השונים למעטפות, וגם אתם יכולים לראות את כל העבודות כאן:

 

 

 היה קשה מאוד לבחור מכל העבודות, אבל שלוש מהן בכל זאת משכו את תשומת הלב שלנו במיוחד, בזכות היותן מקסימות ומקוריות: ענת הכינה מעטפות מלאות בכל טוּב לקראת ראש השנה (מי אמר "הכן עצמך" ולא קיבל?), ושיתפה בבלוג שלה בהוראות הכנה שלב אחר שלב. שימו לב במיוחד לסיכות הביטחון!

 

 

 

ודורית שידועה בחותמות המקסימות שהיא מגלפת, גילפה שתי חותמות שקשורות לדואר. האחת, מעטפה מתוקה להפליא עם כנפיים, והשניה ילדונת מאוכזבת שמחכה לדואר שלא מגיע. אי אפשר שלא להזדהות עם העמוד שהיא יצרה עם שתי החותמות האלה! מי לא אוהב לקבל הפתעות בדואר? :-)

 

 

 

ולימור הכינה ספרון יפהפה שכולו מעטפות בנושא טיולים - מושלם לכל המזכרות שאוספים במהלך הטיול!

 

 

אז שוב, תודה לכל המשתתפות והמשקיעות, תודה לכל הבנות האציליות שבחרו לא להשתתף בהגרלה, וניפגש באתגר הבא, בשבוע הבא!

ו...לא שכחנו... המספר הזוכה בהגרלה הוא 5 - יפעת, שהכינה מעטפה סרוגה.

יפעת, שלחי לנו את הכתובת שלך למייל [email protected], כדי שנוכל לשלוח לך את הפרס.

 

שבוע טוב ויצירתי לכולם, ונתראה פה ביום שני, 18.8, באתגר החדש.

 

נכתב על ידי MIXIM, 10/8/2008 12:17, בקטגוריות אתגרים
32 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי
תגובה אחרונה של יפעת ב-14/8/2008 22:01


אחסון והעלאת קבצים- איך עושים את זה?

 

כאמור, אחת לחודש אנחנו מעלות נושא לאתגר, ואתם/ן מוזמנים/ות להשתתף.

בכדי להשתתף יש להוסיף תגובה בשרשור המתאים, שיתפרסם מספר ימים לאחר כל פרסום אתגר, ובתגובה יש להוסיף קישור לפליקר / בלוג / שרשור בפורום או כל גלריה אחרת.

 

ההשתתפות, כמובן, פתוחה לקהל הרחב. גם לסמויים והסמויות מבינינו, אלו שלא כותבים בפורומים, אלו שעוד אין להם גלריה (וחבל!), אבל בכל זאת מעוניינים לשתף ולהשתתף.

לכן אנחנו מעלות בפניכם אופציה נוספת, קלה וזמינה - אתרים לאחסון תמונות.

 

יש ברשת אינספור אתרים וכולם מציעים פחות או יותר את אותן הפונקציות.

חיפשנו עבורכם אתרים שיעמדו בכל הקריטריונים:

אתר חינמי

אחסון ללא הגבלת זמן

לא דורש שם משתמש וסיסמא

נפח אחסון גדול

ללא הגבלת כמות תמונות.

 

האתר הראשון שעלה בחכה הינו www.swf.co.il. האתר הוא בעברית והממשק שלו פשוט ונוח.

אז איך עושים את זה? לאט ובזהירות...

 

בשלב הראשון יש לוודא שהתמונה אותה ברצונכם להעלות מסתיימת בסיומת מתאימה ואינה עולה על הגודל המותר:

 

 

 

לוחצים על "עיון", בוחרים את הקובץ המתאים ומעלים לשרת:

 

 

 

לאחר מכן, תופיע ההודעה הבאה:

 

 

 

כעבור מספר שניות ההודעה תעלם ותגיעו לחלון הבא. זה הזמן להוסיף קבצים נוספים. שימו לב, אין לסמן את התמונה כפרטית:

 

 

 

תקבלו מספר קישורים. הקישור הנוח ביותר הוא הקישור הבא:

 

 

 

לחיצה על הכתובת תפנה ישירות לתמונה. העתיקו את הכתובת לתוכן התגובה:

 

 

 

לנוחיותכם, מספר אתרים נוספים:

http://www.keep.co.il

http://www.silvup.net

http://www.isrupload.net

http://www.uploader.co.il

http://www.2send.us

 

הערה חשובה: עקב בעיות במערכת לא כל התגובות נקלטות, הפתרון הוא לשלוח תגובה דרך העריכה המשוכללת

מי שמעוניין להשתתף באתגר ובכל זאת לא מצליח לשלוח תגובה, מוזמן לשלוח את הקישור למייל שלנו: [email protected] ולהיכנס להגרלה.  

 

שימו לב! נותרו עוד יומיים לאתגר המעטפות.

מהיום נגמרו התירוצים, כולם משתתפים!

 

נכתב על ידי MIXIM, 8/8/2008 17:15, בקטגוריות כללי
5 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     12 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי
תגובה אחרונה של דפנלולה ב-15/8/2008 19:01


מה שקצת צבע יכול לעשות...

 

מי לא מודע להשפעה שיש לצבע עלינו? צבע מסוגל לרומם את מצב הרוח שלנו או לדכא אותנו, להשרות שלווה או לעורר ואפילו לעורר בנו תיאבון! הפעם אני דוקא אפרט את הרעיון של שילובי צבעים והשיטות שבהן ניתן להשתמש בהם.

 

כל מי שאי פעם שיחק עם צבעי גואש יודע שישנם שלושה גוונים בסיסיים עיקריים: אדום, כחול וצהוב (על שחור ולבן נדבר בהמשך).

 

קומבינציה של 2 גוונים עיקריים יוצרת את הצבעים המשניים: סגול, ירוק וכתום.

 

ואם נמשיך ונערבב נגיע גם לגוונים התת-משניים: ירוק לימון, ירוק כהה, צהוב כתמתם, אדום-כתום, ורוד, סגול חציל.

 

אם נוסיף שחור (הצללה)  או לבן (גיוון) נשנה את הטון של הצבע המקורי וכך נגיע לצבעים הכהים יותר (למשל בורדו) או בהירים יותר (למשל ורוד):

 

צבע מושך תשומת לב ומדגיש דברים באותו הצבע. ניקח למשל את התמונות הבאות - יש בהן ילדה אחת מתוקה (שלי!) לבושה בשמלה אדומה ולידה אופניים ירוקות. אם אחליט לעצב דף באלבום שהנושא שלו הוא אופניים, אז מסגרת ירוקה תמשוך את העין לאופניים בתמונה. אם אני מעצבת דף שהנושא שלו היא הילדה, אז מסגרת אדומה תמשוך את העין אליה קודם.

 

  

 

זה נכון גם אם יש כמה אנשים בתמונה ורוצים למשוך את העין לאחד מהם. שימו לב לשתי התמונות הבאות - שתיהן זהות פרט למסגרת בצבע שונה. לאן נמשכת העין בכל תמונה?

 

 

 

מסגרת בצבע של אלמנט גדול מהרקע (למשל השמיכה) תמזג את הרקע לתוך המסגרת ותבליט כל האנשים שבתמונה:

 

 

חם או קר? גלגל הצבעים מחולק גם לשתי משפחות - משפחת הצבעים הקרים (ירוק, כחול וסגול) ומשפחת הצבעים החמים (אדום,כתום,צהוב). צבעים קרים משדרים רוגע ושלווה בעוד שצבעים חמים משדרים אנרגיה ותזוזה - נצלו את זה כדי לתת לעבודה שלכם לשדר את האפקט הרצוי.

 

צבעים מנוגדים הינם צבעים שנמצאים משני צידי גלגל הצבעים - למשל סגול-צהוב או אדום-ירוק. העין האנושית מחפשת ומשלימה את הצבע המנוגד החסר. הנה תרגיל קטן -הסתכלו לאורך זמן בפריט בצבע ירוק ואז הסיטו את מבטכם והביטו בקיר לבן - העין מחפשת את הצבע המנוגד המשלים ולכן תראו כתמים אדומים.

 

בהמשך תוכלו לראות שישה כרטיסים שעשיתי לפי אותה סקיצה - אבל בכל אחד מהם השתמשתי בצבעים שונים ולכן האפקט שלהם שונה. קחו למשל את הכרטיס הבא - הוא משתמש בשני צבעים מנוגדים (אדום-ירוק):

 

 

אבל אם הוא נראה צעקני מדי, נוכל לגוון את הצבעים ע"י הוספת צבע לבן ונגיע לשילוב של ורוד וירוק בהיר שיהיה יותר נעים לעין (מי אמר טילדה ולא קיבל?).

 

 

ומה קורה כשרוצים יותר משני צבעים בכרטיס? אז ישנן כמה אפשרויות:

- ניתן להשתמש ב-3 גוונים של אותו צבע - למשל כחול (אותו כחול בתוספת שחור או לבן) על מנת ליצור כרטיס רגוע (כי כחול הוא ממשפחת הצבעים הקרים):

 

 

או להשתמש ב-3 גוונים של אדום ליצירת כרטיס יותר דינמי (כי אדום הוא ממשפחת הצבעים החמים):

 

 

ניתן לקחת 2 או 3 צבעים שנמצאים אחד ליד השני ברצף - למשל כחול כהה, תכלת וירוק:

 

 

שלושת הצבעים הם ממשפחת הצבעים הקרים ולכן הכרטיס משדר רוגע והרמוניה.

 

צבעים נייטרליים הינם גוונים של לבן, שחור, אפור, חום או חאקי. הם אינם צבעים נפרדים על גלגל הצבעים אלא הם נוצרים משילוב של אחוזים שונים של הצבעים העיקריים - אדום, כחול וצהוב. איך יוצרים צבע חום? מערבבים צבע עם הצבע הנגדי לו - צהוב עם סגול, כחול עם כתום או ירוק עם אדום - כל אחד מן השילובים הללו יצור צבע חום שונה.

ניתן להוסיף צבעים נייטרליים לכל קומבינציה עם כל צבע שהוא - שימו לב למסגרת הלבנה בכל הכרטיסים, לסרט הלבן או למסגרת הפרח השחורה. כמובן ששחור ולבן יכולים לעמוד גם ברשות עצמם יחד עם צבע נוסף וליצור כרטיס דרמטי - הנה לדוגמא עם צהוב:

 

 

וברור שישנם עוד אינספור שיטות ורעיונות לשילובי צבעים ואפילו כלים אוטומטיים שיעזרו לכם בבחירת הצבע. הנה למשל חלק מהם:

 

Color Blender - בחרו צבע וקבלו צבעים שמתאימים לו.

Color Palette - תנו כתובת של תמונה שלכם ברשת והמנוע ימצא לכם צבעים שמתאימים לתמונה.

ColorJack Sphere - בחרו סגנון וצבע ותראו את השילובים מתוך מעגל הצבעים.

ColorSmart - כלי נחמד מאתר של חברה לצבעי קיר - בחרו צבעים והכלי יתן לכם מספר אפשרויות לצבעים תואמים.

 

כמובן שהרעיונות האלו נכונים לא רק לכרטיסים! בא לכם לעצב את החדר ולצבוע קירות? לתפור תיק או לקשט קופסא? זה בדיוק הרגע לחשוב על שילוב צבעים שמוצא חן בעינייכם ולצאת לדרך...

 

ודרך אגב, פתחנו הבוקר פוסט נפרד לרישום להגרלה לאתגר המעטפות. כל מי שעשה עבודה בנושא האתגר, מוזמן לשרשר קישור לפליקר/בלוג/גלריה של התמונה שלו כתגובה לפוסט הזה. ב-10 באוגוסט תיערך ההגרלה ונודיע על הזוכה בפרס. ולמי שלא הספיק - יש עוד 6 ימים להיענות לאתגר, אז לעבודה!

 

תיהנו!

קרן.

נכתב על ידי קרן (פרפרים), 4/8/2008 11:19, בקטגוריות כללי
26 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי
תגובה אחרונה של עמוס ב-1/6/2011 13:17


העלאת עבודות והגרלה

 

זהו, הגיע תורכם! הספקנו כבר לראות בתגובות הקודמות כמה עבודות מקסימות, וכאן המקום לשתף את כולם. בפוסט הזה אנחנו מזמינות את כל מי שנענה לאתגר ויצר משהו מתוך מחשבה על מעטפות, להעלות קישור בתגובות.

אפשר להעלות עבודות עד יום ראשון הבא, 10.8, בשמונה בבוקר.

במהלך יום ראשון נעשה הגרלה בין כל משתתפי האתגר, ונודיע על הזוכה.

והנה שוב תזכורת לגבי הפרס:

 

 

הערה חשובה: עקב בעיות במערכת לא כל התגובות נקלטות, הפתרון הוא לשלוח תגובה דרך העריכה המשוכללת

מי שמעוניין להשתתף באתגר ובכל זאת לא מצליח לשלוח תגובה, מוזמן לשלוח את הקישור למייל שלנו: [email protected] ולהיכנס להגרלה.  

 

נו, אז למה אתם מחכים? :-)

 

נכתב על ידי חגית_ר, 4/8/2008 08:21, בקטגוריות אתגרים
34 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     1 הפניות (TrackBack) לכאן     קישור ישיר לקטע     שלח ל'שווה קריאה'     הוסף למומלצים שלי
תגובה אחרונה של חגית ב-11/8/2008 15:26




דפים: 1  

החודש הקודם (7/2008)  החודש הבא (9/2008)  
מונה צפיות:102,262



האתגר הנוכחי:
אתגר # 12 - (27.06.09) Re-Purpose


מי אנחנו?
פוסט היכרות + מה זה מיקסים?
חגית

נתנאלה

קרן

מור

נויה



כל האתגרים:
אתגר #1 מעטפות
אתגר #2 שקוף
אתגר #3 משאלה לשנה החדשה
אתגר #4 ספרים
אתגר #5 מתוק
אתגר #6 בד ונייר
אתגר #7 עבודה עפ"י סקיצה
אתגר #8 צילום
אתגר #9 פורים- השראה
אתגר #10 גלויה
אתגר #11 כפתורים
אתגר #12 Re-Purpose


כל הסדנאות:
כל מה שרציתם לדעת על אפליקציות (טלאים) חלק 1.
טכניקת הנשיקה בחותמות
שקית מתנה בחמש דקות
מיני אלבום מקלפים
תפירת נרתיק לסיכות תיק תק
יצירת כפתורי בד
מסגרת נגזרת
יצירת פינה מפאנץ' בורדר
עציצי נייר
העברת תמונה #1
יצירת אפליקציות (טלאים) #1


כל המאמרים:
Copic- הטוש והשגעון
מה שקצת צבע יכול לעשות
אחסון והעלאת קבצים
איך אומרים סקראפבוקינג בהולנדית?
מדריך הקראפטיסט לארה''ב
Say Cheese - צילום עבודות
סיפורי בדים- סקירת מעצבים
קניות ברשת
פיקניק- הסבר ליצירת קולאז' דיגיטלי

צור קשר


רוצה לקבל email בכל פעם שהבלוג מתעדכן?

הצטרפות ביטול
שלח
RSS (הסבר)

 << אוגוסט 2008 >> 
א ב ג ד ה ו ש
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

ארכיון:

חיפוש טקסט בקטעים:

חפש

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMIXIM אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MIXIM ועליו/ה בלבד