לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גרייס .


בלוג עזרה ועיצובים ! בואו , יהיה כיף ^^ ואני מחפשת שותפים אז מי שמעוניין, יודע לאן ללכת .=,=

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2010

הקפאה.


כן, כן,

אני מקפיאה.

עד שיהיו על הפוסט הזה 50 תגובות,

שמתוכן לפחות 30 מבקשות "תחזרי",

או עד שאני אמצא שותפ/ה.

אה ו...

יש לי חיים, יש לי מספיק דברים לעשות.

אני לאא אבחר שותפ/ה מתוך חוסר מבחר.

עד שיהיה מישהו/י שקרוב לרמה שלי או מעליה,

לא יהיה שותף, ואם לא יהיו תגובות אז גם לא תהיה חזרה.

עד אז ..

החלפת שלטים, כדי שידעו שאני מחפשת ...

שלי:

(מי ששם את השלט שהיה בפוסט הקודם לא נורא אתם לא צרכים להחליף)

שלכם:

 

מי שלא שם את שלי, מחקתי את שלו T^T .

מידע על מציאת שותפ/ה בפוסטים הקודמים.

 

אוהבת תמיד, גם כשאתם לא.

נכתב על ידי , 21/5/2010 20:26  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לאא ב-7/12/2012 12:00
 





1,260

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדן האחת והיחידה (מנהלת גרייס) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדן האחת והיחידה (מנהלת גרייס) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)