לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fear



Avatarכינוי:  Eve.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2012

Gentleboy


כבר כמה ימים מרצדות אצלי מילים בראש..
איך לכתוב,מה לכתוב...על מנת לתעד כל רגע ורגע מהחיים שלי, פה.
כשאתה מתחיל לכתוב בלוג,מסתבר,אתה לא רק נכנס,כותב ויוצא- אלא הוא מלווה אותך לאורך כל היום.

לאחרונה היו לי כמה בעיות עם עצמי ...מי שקרא יודע מהפוסט הקודם שאני חולמת חלומות סוטים על אבא שלי בגלל מחסור במין.
אז בסוף כן קמתי ועשיתי עם זה משהו-הזדיינתי עם האקס.
לא שזה משהו כל כך נורא אבל זה די מבאס שאני עושה את זה למרות שהבטחתי לעצמי הרבה פעמים שניגמר. מה לעשות שאין אף אחד אחר?
אני שונאת להיות תלויה במשהו. אני שונאת שאני חייבת או נזקקת למשהו.
אז.. זה היה בחוץ...בחורף,מין הסתם (לא ממליצה לאף אחד) אחרי שלא ראיתי אותו תקופה ארוכה יחסית (3 חודשים?).
היה ממש מגעיל,היה קר ולא נוח בעליל. בסוף פרשתי באמצע...
עזבתי אותו לבד לעשות ביד והלכתי הביתה . חחחח.

זה מזכיר לי את היום שבו יצאתי עם חברים והצטרף בחור אחד שאני מכירה ובתקופה האחרונה הוא בדיכאון ורוצה להתאבד.
אז הלכנו לצד והוא ירד לי כי ביקשתי וגם ככה הוא רוצה להתאבד אז למה שיהיה לו אכפת ?...אבל באמצע התעורר האגו שלו והוא הבין שהוא יוצא סתם מטומטם ופראייר. אז הוא פרש אחרי 2 דקות. אבל לא נורא,העיקר להרגיש מגניבה.

מה שאני אוהבת בבחור שמת עליי (ההוא מה"מקום של הגייז" שסיפרתי לכם) , זה שהוא מזכיר לי דברים כל כך טובים שקשורים ל2 אקסים המשמעותיים שלי בעבר.
אני אוהבת את היחס שלו.
אני אוהבת את העדינות והג'נטמלניות שלו.
הילד הזה מצליח להדהים ולרגש אותי כל פעם מחדש.
אני אוהבת את הבנים החמודים האלה...הנחמדים...ה-good boys.

רק שלא אתאהב בו בטעות! :) וואי עכשיו כשאני ניזכרת..חלמתי היום שנישקתי אותו! 
הלוואי שהוא יבוא מחר..ממש כיף לי איתו.

 :
haunted princess
בני
CoolYBoy1990
סוקרטס א.ב.
אנייודעאיך
שם.
וונאבי מיוחדת
Titania
Piccolo
LittleFoot
Just,me
Dirty Brain
evermore
Panda

סורי אם שכחתי מישהו! 3>




have a NICE week!
Eve.
נכתב על ידי Eve. , 15/12/2012 15:42  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,401
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , החנונים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEve. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eve. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)