ישרא-בלוג

תגובות לקטע: על רפונזל  הוספת תגובה חדשה


דף 1 מתוך 8 דפים
1 2 3 4 5 6 7 8    לדף הבא   לדף האחרון

משתמש מאומת (האתר שלי) , 11:56 19/6/2006:
עצוב שאתה בכלל צריך לכתוב פוסט כזה, שכאילו מנסה להתנצל על משהו שלא עשית, או כשפעלת כמו שהיית צריך...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

היריבמשתמש מאומת (האתר שלי) , 12:44 19/6/2006:
זה לא היה אמור להתקבל כהתנצלות. קראתי ביומיים האחרונים כל מיני דברים ורציתי להבהיר את העניינים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

צבי טלית (האתר שלי) , 14:47 20/6/2006:
לא ראיתי פה התנצלות, אלא הסבר, שאכן טוב שהוא הגיע.
יריב, אני מניח שזה יום מאוד לא קל עבורך, ואני רוצה לחזק את ידיך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 12:02 19/6/2006:
יריב, אתה לא אשם בכלום.
עם זאת, כפי שכבר שאלתי אותך בתחילת החודש, האם אין אפשרות לשכור סיוע משפטי שיסנן את איומים משפטיים בעלמא? אני מדבר על שירות בתשלום כמובן, לא משהו שאתה צריך לנדב לנו. יש לך לקוחות משלמים, אולי חלקם ישמח לשלם גם על זה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

היריבמשתמש מאומת (האתר שלי) , 13:26 19/6/2006:
עניתי לך על זה. לא?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 12:12 19/6/2006:
זו אשמתה, ואשמתה בלבד. אין לך כל קשר לזה.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

, 12:16 19/6/2006:
לא צורם לך להשתמש במונחים כמו ’אשמה’ כשמדברים על התאבדות?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 12:45 19/6/2006:
לא, ההפך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 13:17 19/6/2006:
חן
כאשר מתרחשת טרגדיה, כלומר- כשבנאדם מתאבד ומשאיר אחריו שני ילדים קטנים, נהוג להתבטא באיפוק בכל הנוגע להתבטאויות הנוגעות לאופי שלו, אלא אם כן מדובר במקרים קצוניים במיוחד (רוצחים, אנסים וכד’). זה נכון שבעתיים כאשר מדובר בתקופה הקרובה לאירוע, כגון טווח של שבעה ימים או אפילו חודש. מדובר על כבוד מינימלי לאדם או למשפחה שלו, שעכשיו נמצאת באבל.
אני לא אתנשא עלייך ואומר שאת צעירה ולא מבינה בעניינים כאלו, אני בטוח שאת יכולה להבין מהו סבל ומהו אבל. בכל אופן, תחשבי פעמיים לפני הפעם הבאה שאת מתבטאת כך במקרה דומה.
אלעד.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 13:48 19/6/2006:
מצטערת אם נפגעת, אולי הבנת אותי לא נכון.
 
יכול להיות שגם אני לא הבנתי לא נכון, אבל כל מה שאמרתי הוא שאין זו אשמתו של יריב בעניין.
 
אם חשבת שאני שמחה על מה שקרה, זה ממש ממש לא נכון. כל בני האדם שווים, בלי קשר למספר הילדים שלהם והעבר שלהם, ואם הם נהרגים או מתאבדים זה עצוב באותה המידה חבל שהבנת ממני משהו אחר, ממש לא הייתה לי כוונה לפגוע.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 14:36 19/6/2006:
לא נפגעתי ותודה על התגובה שלך, אין לי ספק שהכוונות שלך היו טובות. גם אני חושב שיריב היה בסדר גמור.
אלעד

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 12:17 19/6/2006:
יהי זכרה ברוך, ומי ייתן (לטובת כל הצדדים) שלא יהיו עוד מקרים כאלה.
איימן.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

חנן כהן , 12:25 19/6/2006:
יריב, פעלת נכון.

לא היה צורך שתסכן את כל ישרא בגלל אדם אחד.

וגם לא במקרים הבאים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

ללא שם , 13:41 19/6/2006:
מצטרף לחנן - פעלת נכון. תהיה חזק. לא הייתי רוצה להיות במקומך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 12:42 19/6/2006:
אני עם  בדעה של חנן
עשית את תפקידך !

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

משתמש מאומת (האתר שלי) , 12:52 19/6/2006:
אמרתי ואומר שוב, הייתי פועל במקומך בדיוק כמוך.

ניסיתי לעזור לה לנהל את המאבק בצורה מתונה יותר, כזו שלא תביא עליה האשמות של לשון הרע, ולרגע נדמה היה שזה עזר, אבל הצורך שלה להוציא את הדברים היה בעוכריה.

כאמור, אין לי מושג מה האמת בנושא, קיויתי שהעניין יתברר בבית המשפט ולא בהשמצות הדדיות.

אגב, לגבי "שידול המוני להתאבדות", היא סיפרה שבבלוג הקודם שלה היא קיבלה המון תגובות שדרשו ממנה להתאבד אחרי שסיפרה על נסיון התאבדות קודם. משום מה זה לא נראה לי מופרך.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

משתמש מאומת (האתר שלי) , 13:03 19/6/2006:
בלי קשר לנקודה אם פעלת נכון או לא, מבחינה משפטית היית מכוסה, אלא אם כן, בית משפט היה הופך את הפסיקה הבאה:

http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=197022&sid=127

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

היריבמשתמש מאומת (האתר שלי) , 13:11 19/6/2006:
הייתי מכוסה לאחר שהסרתי את התכנים, לא לפני כן. במשפט הזה ניסו להטיל על הייד פארק את האחריות לתכנים גם ככותב, לא רק כמו"ל בהגדרת החוק.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 13:18 19/6/2006:

לאחר שקראתי שוב את הכתבה, אתה צודק. זה רק מעצים את הטרגדיה. עצוב.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 13:26 19/6/2006:
יופי אתה חש חכם

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

ניצ’ושקעע! (האתר שלי) , 15:12 23/6/2006:
הוא לא חש.
הוא חכם.
כאילו שאתה היית מצליח לעשות עשירית
מהדברים שהוא עושה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

kala , 13:38 19/6/2006:
יריב, עם כל זה שלכולם ברור שפעלת נכון, ולמרות שגם אתה יודע את זה, מודה שלא הייתי רוצה להיות במקומך...
יישר כח.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

אשת הקקאומשתמש מאומת (האתר שלי) , 13:43 19/6/2006:
מה היה כתוב בפתקים שהיא תלתה בתל אביב?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

רונה , 14:17 19/6/2006:
יש קישור לכתבה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 13:48 19/6/2006:
למה למות אני לא מבין
זה ממש עצוב =\

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

negritaמשתמש מאומת (האתר שלי) , 13:50 19/6/2006:
יריב אני חושבת שלא היה לך שום קשר למוות שלה, אם היא בחרה למות זו כבר בעיה שלה כי אף אחד לא אמר לה למות.
על כל מקרה, יהי זכרה ברוך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

ryden (האתר שלי) , 13:11 21/6/2006:
’זו בעיה שלה’
נו באמת, עד איפה האטימות? עד איפה הרוע?
וד"א אגב, אם כבר נכנסים פה לקטנות, דווקא אנשים אמרו לה למות. ממש כוונו אותה אפילו.
יען- ’תמותי כבר. תתאבדי כבר.’
מה זה נראה לך כבר יכול לעשות ולהגיד לאדם חולה במצב ירוד?

אה, סליחה, זו בעיה שלה כמובן.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:10 19/6/2006:
כתבת יפה יריב.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

ללא שם , 14:10 19/6/2006:
נוראי.
אתה היית בסדר גמור. אל תתן לזה להשפיע עליך יותר מדיי.
יהיה זכרה ברוך? :/

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

אני , 14:13 19/6/2006:

אל תרגיש אשם, אחרי הכל קראתי גם את הכתבה בנענע וזה ממש לא אשמתך :(

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 14:20 19/6/2006:
תודה על ההסבר.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

ניני (האתר שלי) , 14:23 19/6/2006:
היא הייתה חולה. וזה ידוע לכולם, זה היה ידוע גם לה.

ולצערי, יש מקרים שבהם פשוט אין תשובה אחת נכונה או מעשה אחד נכון לעשות, כי אנשים מסויימים קשה לרצות.

אז בכל אופן, אתה יודע שנהגת הכי נכון שאפשר, למרות שמצורפות תופעות לוואי.

אל דאגה, הן מצורפות לכולנו.
וחבל.



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

זוהר , 14:23 19/6/2006:
יריב, שאלה - הרי ברור שהנושא החם "התאבדות" מדבר על רפונזל, וחצי מהפוסטים שם מדברים עליה. האם זה עניין של כבוד המת, או עניין אחר? אתה לא חושב שצריך לקרוא לילד בשמו, ולשנות את שם הנושא החם?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 19:00 19/6/2006:
האמת שבהתחלה באמת התכוונו להתאבדות באופן כללי
אבל שטף הפוסטים שעסק בהתאבדות של רפונזל הכריח אותנו להכניס פוסטים שעסקו רובם ככולם בהתאבדות שלה ופחות על התאבדות באופן כללי
אנחנו יכולים לערוך מחדש את הכותרת
אבל זה כבר לא משנה
אנחנו נמשיך להכניס פוסטים שעוסקים בשני ההיבטים
אחד כללי
ושני על התאבדותה המצערת של רפונזל עם נסיון להכניס כמה שיותר דעות לכאן או לכאן

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

זוהר , 08:02 20/6/2006:
אוקי, תודה על התשובה

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:25 19/6/2006:
יהי זכרה ברוך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 14:27 19/6/2006:
זה בסדר..
אתה לא אשם...
לא יכולת לדעת אם זו פרובקציה או האמת..
אבל יש כמה דברים שכן ניתן לשפר..
שיתרמו מאד להווי יותר טוב..
ואשמח לתגובתך, באם תוכל כמובן, בפוסט החדש שלי כאשר התייחסתי אליהם..

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

חרוטון (האתר שלי) , 14:46 19/6/2006:
כמו רבים אחרים, גם אני חושב שפעלת נכון ועדיין פועל נכון בהקשר הזה

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 14:53 19/6/2006:
למי שהכיר או שקרא מספיק, או שקרא גם בין השורות, כל הנ"ל היה כבר ברור.
ועם זאת ההבהרה זו חשובה, גם שתהייה כאן כתובה, וגם למי שלא ידע.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

-Samמשתמש מאומת (האתר שלי) , 14:54 19/6/2006:
סופסוף מישהו מסביר מה הולך כאן.
 
תודה.
 
יהי זכרה ברוך

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

-רוצה לחיות בשקט- (האתר שלי) , 14:58 19/6/2006:
^ ^

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^


, 15:01 19/6/2006:
אתה לא אשם בכלום ואל תרגיש גורם לכך שהיא התאבדה כי זה לא נכון

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

באסיסטית מעורערת בנפשה (האתר שלי) , 15:10 19/6/2006:
היא לא הייתה בסדר,
כאילו,
היא הייתה משוגעת,
 
משוגעים עושים כאלה דברים,
זאת לא אשמת אף אחד כרגע,
 
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

המצפון שלך (האתר שלי) , 15:20 19/6/2006:
היא לא הייתה משוגעת! היא הייתה קצת חולה בגלל שהתעללו בה בילדותה!
יריב- אני לא חושבת שעשית נכון כשסגרת את הבלוג שלה! היא רשמה שם על התקופה הכי הקשה בחיים שלה ואתה מוחק את כל מה שהיא רשמה?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אינגרידמשתמש מאומת (האתר שלי) , 21:31 19/6/2006:
קראת את כל הפוסט?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

המצפון שלך (האתר שלי) , 21:45 19/6/2006:
כן.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אינגרידמשתמש מאומת (האתר שלי) , 23:43 19/6/2006:
גם את הקטע על התביעה המשפטית?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

המצפון שלך (האתר שלי) , 10:33 20/6/2006:
כן אני יודעת שהוא היה עלול להסתבך...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:42 20/6/2006:
ואת היית לוקחת על ה"מצפון שלך" תביעה כזו?
אני מניח שלא
אז למה שיריב יקח???

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

המצפון שלך (האתר שלי) , 14:45 20/6/2006:
הוא היה יכול למחוק את הפרטים האישיים שרפוזנל רשמה על האנשים שהתלוננו וככה לפתור את הבעיה!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:07 20/6/2006:
כנראה שהוא לא היה יכול
קצת קרדיט לתבונה שלו שהוא התייעץ לפני שפעל

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 15:22 19/6/2006:
תשמרי טוב על המילים המטונפות שלך,
היא לא היתה חולת נפש היא היתה מישהי שנפלה קורבן לאכזריות של המשפחה שלה ושל אנשים הסובבים אותה.
אל תעזי להכפיש את שמה עם הטינופת שנוטפת מהפה שלך
 
וזאת כן אשמת אנשים, אדם לא קם בבוקר ומחליט שהוא רוצה להתאבד, היא קיבלה איומים שירצחו את הילדים שלה ואת בעלה לשעבר


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 15:23 19/6/2006:
עזבי. את ילדה טיפשה בת 14 חסרת ניסיון בחיים שמתערבת בדברים שקצת יותר גדולים ממנה.
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

גל (האתר שלי) , 17:12 19/6/2006:
ברור שהיא ילדה טיפשה בת 14, מה שלא ברור הוא מאיפה הסמכות שלך לפסוק לגבי מילים כי הן "מטונפות". אני לא רואה אצלך בינה מדהימה או אובייקטיביות ניצחת. בהצלחה בחיים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ח , 17:21 19/6/2006:
בחייאת. הבחורה כתבה אלף פעמים שהיא חולת נפש. למעשה, היא אף פירטה את מחלות הנפש שלה, שכללו, בין השאר, הפרעה אובססיבית קומפולסיבית ודיכאון קליני (את מוזמנת לבדוק ב-DSM מה זה). היא גם דיברה, ולעיתים אף פירטה, את התרופות שהיא לוקחת.

מחלות נפש לא נוצרות בגלל התעללות בילדות. אולי התעללו בה בילדות, אבל מחלת הנפש שלה נבעה משיבוש של החלפת חומרים במוח שלה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 17:32 19/6/2006:
מחלת הנפש שלה נבעה מהתעללות שעברה בילדות, מהמכות שקיבלה מאבא שלה ומהטחת ראשה בקיר אינספור פעמים.
 
את מוזמנת לבדוק עובדות בשטח.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 21:25 20/6/2006:
למעשה היא צודקת מחלות נפש (או לפחות מה שהיה לה) לא נובעות מהתעללות אלא משו מולד, הפרעות של חילוף חומרים במוח.

כדאי שאת/ה תפתח איזה ספר פסיכולוגיה ותבדוק/תבדקי את ה"עובדות בשטח"

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 22:25 20/6/2006:
http://www.tevalife.com/article.asp?id=1646
 
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אינגרידמשתמש מאומת (האתר שלי) , 00:14 21/6/2006:
"הגורמים למחלות נפש
חרדה כרונית - יכולה לנבוע מהצבת מטרות וציפיות בלתי מציאותיות, מצבים של כישלונות וביקורת תכופה של אחרים, התנסות בחוויה טראומטית (כמו הלם קרב, לדוגמא), ויש לציין גם את הסיבה הפיזית של הבדלים ביולוגיים ברמת הפעילות של המערכת הסימפטטית."

בקיצור, זה יכול לנבוע משני הגורמים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 00:47 21/6/2006:
נכון אבל במקרה הספיציפי הזה מירב אמרה שזה בגלל ההתעללות שעברה מצד אבא שלה בילדות

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 00:53 21/6/2006:
אני חושבת שעניתי על זה בתגובה למטה...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אינגרידמשתמש מאומת (האתר שלי) , 00:55 21/6/2006:
אני משערת שאת זה יכול לקבוע רק איש מקצוע שאבחן אותה.
(זה לא נאמר בזלזול חלילה, אלא פשוט אנשים לא יכולים לאבחן את עצמם)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 01:04 21/6/2006:
עפ"י הבחנות של אנשי מקצוע שקבעו זאת, היא גם קיבלה טיפול בשוקים חשמליים מה שהחמיר את המצב

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אינגרידמשתמש מאומת (האתר שלי) , 01:09 21/6/2006:
יש אנשי מקצוע טובים יותר ופחות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 00:53 21/6/2006:
http://pedia.walla.co.il/?w=/%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%A0%D7%95%D7%AA_%D7%9B%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%AA%D7%99%D7%AA

קיצר אינגריד צודקת זה כנראה שניהם.

http://pedia.walla.co.il/?w=/%D7%93%D7%99%D7%9B%D7%90%D7%95%D7%9F

"התפתחות דיכאון קשורה לא פעם בסיבות פסיכוסוציאליות כמו אירועי דחק או התעללות בילדות, אירועים טראומטיים חריפים או אובדן של אדם קרוב. מחקרים חדשים מצביעים על קשר בין נטייה גנטית לבין אירועי דחק, כלומר: הסיכון להתפתחות של דיכאון בעקבות אירועי החיים תלוי גם בנטייה הגנטית."

אני חושבת שזה מסכם את הכל.



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 13:27 21/6/2006:
משוגעת?
איפה את חיה לעזאזל,עדיין בימי הבניים?!

מירב סבלה מהתעללות קשה לאורך כל הילדות שלה.רק מי שהיה שם בעולם החושך הזה יודע כמה הוא מבעית וכמה הוא רודף אחרייך גם בשנים שלאחר מכן שאתה לכאורה,(רק לכאורה)בטוח.

הרדיפה הזאת שאתם מבצעים בה,מכפישים אותה גם שהגופה כבר קרה-הוא פשוט שפל ומחריד.

ואגב יריב,עם כל הכבוד(ובמקרה הזה יש כבוד)למחוק בלוג של בחורה שהותקפה-באמת כל הכבוד,לך.כאילו לא מחקו אותה מספיק.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אינגרידמשתמש מאומת (האתר שלי) , 14:49 21/6/2006:
איפה זיהית רדיפה?
ואף אחד לא חייב לעמוד למשפט בשביל משהו שמישהו אחר כתב. את לא יכולה לבוא בטענות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

מאיה (האתר שלי) , 03:28 14/7/2006:
כמובן שגמאני סה"כ ילדה קטנה. בת 12. אבל גמאני רוצה להגיד כמה מילים.
 
לא שמעתי על הסיפור הזה, וזה מאוד מצער, אבל היא נפטרה, איפה כבוד המת? מה יעזור להתווכח על זה עכשיו? ונניח שאחת מכן צודקת, אז מה? איש באמונתו יחיה, זה לא עקרוני עכשיו!
 
אני מבינה שאתן רוצות להתווכח על נסיבות המוות ועל למה זה קרה, אבל אני חושבת שזה פשוט זלזול.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אייצ'אןמשתמש מאומת (האתר שלי) , 15:22 19/6/2006:
מתי היא התאבדה? O:

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

המצפון שלך (האתר שלי) , 15:23 19/6/2006:
במוצאי שבת יש על זה כתבה
http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=379136&sid=127

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 15:24 19/6/2006:
אתה לא אשם, אומנם הייתי עוזרת לה במאבק בדרכים אחרות אבל אתה פעלת בצורה שכולנו היינו פועלים.
 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 15:26 19/6/2006:
אל תרגיש רע..זה לא אשמתך...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

תובל-קיןמשתמש מאומת (האתר שלי) , 10:40 20/6/2006:
אבל זה כל הקטע. מהפוסט הזה לא נשמע שהוא בכלל חש הרגשת אשמה. כך או כך, לבן-אדם יש מעט דם על הידיים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ללא שם , 21:18 20/6/2006:
מעט? מעט?? הדם היחידי שבידיו של יריב זורם בעורקיו הטובים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

תובל-קיןמשתמש מאומת (האתר שלי) , 21:25 20/6/2006:
כולכם מתנהגים כלהקת צבועים. מעניין אותי מה יקרה בעולם מקביל בו יבצע יריב חבוט פשעי מלחמה (הכל לצורך תאוריה, כן?). האם גם אז תכריזו שהוא אחלה וטהור בכל מעשיו?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אינגרידמשתמש מאומת (האתר שלי) , 00:12 21/6/2006:
אתה פרובוקטור עלוב.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

תובל-קיןמשתמש מאומת (האתר שלי) , 05:22 21/6/2006:
עדיף להיות פרובוקטור על פני חבורת שוטים שכמוכם.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ryden (האתר שלי) , 13:16 21/6/2006:
כל מי שיגיד שהוא לא ניסה לצאת כמה שיותר נקי מהסיפור הזה צבוע.
אז יופי טופי, יצאת נקי, והיא הרגה את עצמה.
כמובן, "בעיה שלה" כמו שנאמר פה, "היא הייתה חולת נפש", וחולי נפש, כמובן, הנם משוגעים ושכיח שהם מוצאים את גורלם בקפיצה אל מותם. מה הביג דיל?

קצת רגישות לא תזיק במקום הזה.
במקרים חריגים אפשר קצת לרכך את הפוליטקלי קורקט המזויין הזה,
אם לא כל אחד היה פה מגן על התחת הפרטי של עצמו מפני תביעות, אולי האשה הזו, הייתה עדיין איתנו.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אינגרידמשתמש מאומת (האתר שלי) , 14:39 21/6/2006:
אני לא יודעת על איזה פוליטיקלי קורקט "מזויין" את מדברת.
את מחשיבה את עצמך נעלה מאחרים שלא אכפת לך מתביעות? יופי, מן הסתם כי "התחת הפרטי" שלך לא עמד בסכנה.

יאללה, תרימי את הכפפה, תפתחי פלטפורמת בלוגים משלך ותבטיחי הגנה לכל מי שמוציא דיבה. תעמדי את בתביעות.
עד שלא תעשי זאת אין לך זכות לבוא בטענות לאף אחד.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ryden , 21:02 21/6/2006:
יודעת מה, ’אינגריד’?
במקרה אם שמים פה על הכף, חיים של אשה ו2 ילדים קטנים שלה שישארו ללא אם, לבין תביעה משפטית, הייתי מעדיפה את התביעה, ואף לכלוך של המוניטין שלי או כל דבר שמשתמע בכך.
איני מחשיבה עצמי נעלה מאחרים ולא הבנתי איך זה השתמע ממה שכתבתי (ואם אלו רגשות הנחיתות שלך אז צר לי),
אבל מה שאני כן מחשיבה נעלה, מהכל, הם חיי אדם. "וואלה".

אבל כנראה שזה לא תואם להשקפתך, נורא מצטערת

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אינגרידמשתמש מאומת (האתר שלי) , 18:00 22/6/2006:
מה שאת מתארת כהצלה אני רואה כפעולת סחיטה. אדם העובר על החוק צפוי לעונש. אם הוא מאיים שיפגע בעצמו או באחרים אם יענישו אותו, אז יופי לו. זה לא צריך להוות שיקול.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

לוליפופ , 16:01 23/6/2006:
ואיך יריב היה אמור לדעת ש-
א. מדובר בחולת נפש שתתאבד אם לא יתנו לה פלטפורמה לפרסם את התלונות שלה?
ב. מאיפה את כל כך בטוחה שהתלונות שלה היו אמת?
הרי יתכן שמדובר באדם שלא עשה לה שום דבר, לא הטריד מינית ולא נעליים.
יתכן אפילו שהוא לא היכיר אותה בכלל, או לא שם לב לקיומה והיא נדלקה עליו ובתור נקמה - החליטה להעליל עליו שהוא מטרידן?
ויתכן שזו המחלה שלה שגרמה לה לדמיין שמישהו מטריד אותה מינית.
מה לגבי החיים ההרוסים של האדם הזה?
מה היית אומרת לו יריב היה משאיר את הפוסטים המדוברים בישראבלוג ובעיקבות הפרסום, היו מפטרים את המטריד לכאורה מהעבודה, מרביצים לילדים שלו ומחרימים אותם, זורקים עגבניות על אישתו, שורפים לו את הבית וכתוצאה מכך - האדם הזה היה מתאבד?
אז זה היה נראה לך "בסדר"?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

Sundayמשתמש מאומת (האתר שלי) , 15:32 19/6/2006:
פעלת בצורה שהיית צריך לפעול. לפי דעתי לא היה לך שום קשר באובדן החיים הזה, ממה שהבנתי היו לה כבר בעיות רציניות שלקחו את החיים שלה.
אני רוצה להגיד שאני משתתף בצער רב וביגון מלא עם כל אלו שהכירו אותה.
אתה עושה עבודה טובה כאן יריב, וזאת כי אתה עושה את העבודה שמוטלת עליך.
 
מקרה מצער ביותר, מקווה מאד שדברים כאלה לא יחזרו על עצמם.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

שירלי , 15:39 19/6/2006:
באיזה תאריך המפגש?
כל אחד אומר לי משהו אחר...זה ב-25 או ב-26?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 16:25 19/6/2006:
יריב לא קובע את המפגשים..
הוא לא קשור אליהם..
 
זה ב-25, אגב..

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

maya , 15:40 19/6/2006:
ואו חתיכת סיפור מטורף.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

chains , 15:52 19/6/2006:
יש לך את הכתובת של הבלוג העצמאי שלה?..

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

>> נטלי (האתר שלי) , 16:02 19/6/2006:

הסיפור דיי מתוסכך ועצוב כך שאין לי הרבה מה להגיד אלא שפעלת נכון,לפי החוק,עשית מה שהיית צריך לעשות.הבן אדם הלך ואין דרך להחזירו,יהיה זכרה ברוך.

יש לי שאלה,למה אין סינון לתגובות שמשאירים בבלוגים,כמו תגובות נאצה של אנשים חסרי עמוד שדרה "ללא שם" אפילו מישהו עם כינוי שאינו רשום במערכת?לדעתי יש לטפל בזה,אונם יש חסימת תגובות לאנשים שאינם רשומים במערכת אבל זה לא הפתרון לדעתי,כי יש לי חברים הקוראים בבלוגי שאין להם בלוג וגם הם רוצים לפעמים להביע דעתם על פוסט זה או אחר.אבל כשמגיבים תגובות נאצה בקשר לכותב,ולא רק אצלי,זה עובר את גבול הטעם הטוב.

אני אשמח אם הבעיה טטופל כי אינני היחידה שנתכלה בזה.



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

אינגרידמשתמש מאומת (האתר שלי) , 21:34 19/6/2006:
אין אפשרות לעבור על כל התגובות ולסנן אותם.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 16:08 19/6/2006:
יריב, אתה לא אשם בכול, אתה מנהל שירות בלוגים יש חוקים ויש אנשים העוברים על החוקים נהגת נכון..
זה כבר הבחירה שלה מה שהיא עשתה...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

נעמה , 16:09 19/6/2006:
עצוב. יהי זכרה ברוך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

רותם (האתר שלי) , 16:13 19/6/2006:
יהי זכרה ברוך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 16:24 19/6/2006:
יהי זכרה ברוך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

משתמש מאומת (האתר שלי) , 16:37 19/6/2006:

עצוב...  מאוד...
 
יהי זכרה ברוך!
 
ת.נ.צ.ב.ה..
 
חבל שהיא סיימה את החיים שלה ככה, בגיל כל כך צעיר!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

ללא שם , 16:41 19/6/2006:
בעניין השידול להתאבדות, רפונזל דיברה על תגובות הנאצה והמיילים שקיבלה דרך הבלוג הקודם שלה (זה שקדם ל"לוזרית").
היא כתבה על ההתעללות שעברה ו"זכתה" לתגובות דוחות במיוחד שבעקרון עודדו אותה להתאבד, למרות שברור היה שמצבה הנפשי מעורער ושתגובות כאלה עלולות להחמיר אותו.

באשר למירב- קראתי ואהבתי אותה. קשה היה לראות איזה בנאדם טוב היא היתה. הייתי רוצה לראות יותר יזמה מצד ישראבלוג בעניין ההנצחה והמודעות למה שהיא עברה כאן, אני באמת מקווה שזה לא יקרה לאף כותב.

יהי זכרה ברוך.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

●••●matan●••●משתמש מאומת (האתר שלי) , 17:06 19/6/2006:
להגיד לך את האמת יריב?
אתה מוחק בלוגים כמו משוגע.
וזה כואב לאנשים,כי מן הסתם, בלוג זה חלק מהחיים שלנו.
וגם אם X עשה טעות
וגם אם Y עשה טעות
תמיד אפשר לשנות ולתקן.
אני מבין שאתה עברת איתה כיברת דרך, וזה גרם לבלאגן.
בלוג אחר,צעיר, כבר לא היה קיים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

, 17:12 19/6/2006:
טפו עליכם
זאת נשמה טהורה כמו של תינוק
על כל דבר אתם מעבירים ביקורת על כל דבר יש לכם מה להגיד
אנשים שסובלים ממחלת נפש - עצבניים וזקוקים לחיבוק למחמאה -שמאוד עוזרת ומרגיעה
ולא לצאת על הבן אדם ולקלל ולהשפיל אותו ולרדת עליו- כי מזהים שהוא רגיש וחלש ולא יכול להחזיר
סוג האנשים פה תת רמה טפו עליכם
היא סיימה את חייב בצורה טראגית , אוקיי יש כאלה שהיו להם איתה חילוקי דיעות ... אז תכבדו את המת
ולא להמשיך בשלכם עם האגו המטונף שלכם -"היא אשמה " .... היא היתה במצב של אפיסת כוחות והכניס לתת מודע שאף אחד לא יכול לעזור לה או לשנות את החיים שלה - ואתם עברייני מיקלדת חסרי ביטחון שצוחקים על בחורה מסכנה ... אתם לא שווים יריקה
ברחוב אין לכם אומץ להגיד את זה בפנים לבחורה

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

גל (האתר שלי) , 17:14 19/6/2006:
בסוף יהיה טוב יריב, בסוף...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

משתמש מאומת (האתר שלי) , 18:55 19/6/2006:
בסוף יהיה טוב, בסוף מתים.;)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 21:48 20/6/2006:
זה כל כך לא מצחיק ולא מתאים לפוסט הזה

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 23:07 20/6/2006:

אז למה צחקת?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 23:09 20/6/2006:
ואגב, אני לא מקבלת העברות ביקורת אנונימיות, כי מי שאמר אותם כנראה מתבייש בהן.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ryden (האתר שלי) , 13:19 21/6/2006:
הנה, לא באנונימיות:
את חסרת טאקט ורגישות וגם ממש לא מצחיקה.
יופי?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 13:25 21/6/2006:
ו-את לא מכירה אותי.
אבל תמשיכי לנבל את הפה לגבי אנשים שאין לך בכלל מושג מי הם.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ryden , 13:43 21/6/2006:
לא מכירה אותך וגם לא מעוניינת.
גברת, אף אחד לא ניבל את הפה כאן, דברו אלייך מאוד יפה, את הזמנת את זה עם הערה ממש ’משעשעת’ שבחרת לתקוע כתגובה לפוסט שמדבר על אדם שהתאבד.

יום משהו משהו שיהיה לך

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

, 22:41 29/6/2006:
זאת לא תגובה אנונימית.... ואין לי במה להתביש אם כבר לך יש...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 22:51 29/6/2006:

מרוב שזה לא אנונימי את לא כותבת את שם הבלוג שלך אלא מייל מונפץ.
 
דוגרי, לא מזיז לי מה תגידי.
אני זרקתי הערה, וזכותי לזרוק איזו הערה שאני ארצה, לא מעניין אותי מה דעתך. דמויות אינטרנט בדויות לא מזיזות לי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אבי , 17:18 19/6/2006:
אתם רוקדים על דמה של הבחורה
וזאת לא תופעה זה נורמל בחברה הישראלית לא מחונכת

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

, 17:22 19/6/2006:
אחרי הזעזוע שקיבלתי בבוקר, כשקראתי את הכתבה ב- "24 שעות", עשה לי טוב לקרוא את הפוסט הזה, גם אם חשבתי שאלו הם הדברים.
 
תודה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

רותם=]] , 17:35 19/6/2006:
יריב, אני דווקא חושבת שאתה כן אשם.
בלוג (לדעתי) נועד כדי לת לאדם להביע את רגשותיו, מחשבותיו, וכל אשר עולה על רוחו....
זה כמו יומן אישי. הבנאדם שכותב אותו בוחר לשתף את הציבור בחייו האישיים.
אני לא חושבת שיש להגביל את תוכן הבלוג לאנשים, כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה, בשביל זה יש בלוג....
אני לא מבינה מה הפריע לך בזה שהיא כותבת את שמו של מי שהטריד אותה מינית...
אם מישהו יטריד אותי מינית (ידיד שלי נניח) אני לא אוכל לרשום את שמו בבלוג??
הייתה צריכה להידלק אצלך נורה אדומה בקשר לרפונזל כבר מהקטע הראשון...
אני ממש מאוכזבת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

משתמש מאומת (האתר שלי) , 17:51 19/6/2006:
ואם אותו אדם טוען שהוא לא הטריד אותה מינית? זה לא הוגן כלפיו, שלא לומר לא חוקי [הוצאת לשון הרע].

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:01 19/6/2006:
כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה - בתנאי שהוא לא פוגע במישהו אחר - זה החוק (חוק חופש הדיבור).
אם יריב היה משאיר את מה שהיא כתבה - האחריות הייתה הופכת גם לשלו.
בעצם, במקרה של תביעה - הוא היה ניזוק יותר ממנה - כי בידיו הייתה האפשרות למנוע ממנה את הפרסום.
 
היא טענה שמישהו הטריד אותה מינית.
יכול להיות שזה נכון, אבל גם יכול להיות שלא.
יריב לא יכול לקבוע אם היא אומרת אמת או לא.
ומה אם מחר אני אריב עם מישהו ובתור נקמה אחליט לפרסם שהוא הטריד אותי מינית?
מה אז?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 15:28 23/6/2006:
*חופש הביטוי
 
צודקת.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אשה , 17:49 19/6/2006:
תגיד זה הופיע גם בעיתונות הכתובה?שלא נדע מחלת נפש היא הרסנית.80 אחוז מהחולים מתאבדים או אוחז בהם הטירוף.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

ללא שם , 02:20 21/6/2006:
בורות. פשוט בורות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 18:02 19/6/2006:
עשית מה שהיית חייב לעשות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 18:31 19/6/2006:
אין לך על מה להצטער ולהתנצל על שאין לך עניין להיגרר לבתי משפט בשביל מישהו מאיתנו, תרגיש בנוח, זה הדדי.

בכלל, אולי כדאי שתיתן כאן בהזדמנות "פוסט משפטי" ומקצועי בנושא דיני מחשב על הגבולות של מה אסור ומה מותר לנו לכתוב וכו’...
משהו שיהווה גם תרגום במילים פשוטות לתנאי השימוש באתר.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

דף 1 מתוך 8 דפים
1 2 3 4 5 6 7 8    לדף הבא   לדף האחרון

הוספת תגובה חדשה:
קטע זה חסום להוספת תגובות חדשות