2/2007

אם לזין שלך היו גבות, הוא היה מרים אותן

 

יש תאוריה גרועה שגורסת שהכינוי של המילה זין התחיל בגלל שהוא דומה במקצת לאות ז', למרות שהתאוריה הזו לא נכונה החלטתי מהיום לקרוא לאיבר המין שלי 'נון סופית'.

לא מזמן מישהי התלוננה לידי על כאב גרון, התכוונתי להציע לה 'סטרפסיל' אבל משום מה נפלט לי  'סטרפטיז', אני עדיין לא בטוח שסטירת לחי זה אקט המהווה סירוב (מה כל כך קשה להגיד 'לא'?) אבל אין ספק שהעניין חירמן אותי מעט.

כשאתה חרמן, אבל רק מעט, זה אומר שקיימת חלוקה מסוימת בין המח העליון למח התחתון, וכך קרה שמחשבה על מציצה התערבבה לי עם המחשבה שכאב גרון עלול להיות סימן ראשון לדלקת גרון. אז מה באמת יקרה אם מישהי שיש לה דלקת גרון תמצוץ לי ? האם הזין שלי יכול להדבק בדלקת גרון ?

האם דלקת גרון בזין תגרום למוגלה בשקדים של הזין ?!

איך נראה איבר מין משתעל ?(בלינק הזה אם מסתכלים טוב טוב, ומחכים בסבלנות רואים את נתן זהבי משתעל, שזה הכי קרוב שאני מצאתי לזין משתעל.

משימה לקוראים: מי אתם מכירים שנראה כמו זין משתעל? פניות נא לשלוח לת.ד. 12234).

 

המחשבות על מציצות ומחלות גרמו לי לרצות לקפוץ לבית האבות השכונתי כדי לספק את חרמנותי, המחשבה על מציצה מלאת ליחה פשוט עוררה אותי (תגידו מה שתגידו, נזלת בתור חומר סיכה זה משהו שיכול לעבוד). לצערי בית האבות הוציא נגדי צו הרחקה אחרי שפעם שעברה הטרדתי את הזקנות עם שאלות טריוויה על רחוב סומסום.

נאלצתי להסתפק בדמיון שלי עם כוונה מלאה לעשות לי נעים בנון הסופית אבל אחרי מבט זריז לאזור החלציים שלי- שיניתי את שמו של האיבר שלי ל"פיי", מסתבר שמחשבות על זקנות מלאות ליחה וחסרות שיניים שמוצצות במרץ לא באמת עושות לי את זה כמו שקיוויתי. ניסיתי להשתחרר מעט באמצעות מחשבות על תיירות אמריקאיות שהגיעו עד לארץ בשביל לבקר אותי ולעשות לי נעים. הן חשבו שאני כל כך נאה שהן בחרו לצאת מהדמיון שלי ולעבור למציאות.

הן לא ידעו עברית אז הצעתי להם לשחק לי ב PAY , הן לא ממש הבינו מה אני רוצה מהן ונתנו לי מטבע של שקל. המשכתי בדרכי וחיפשתי מכונת מסטיקים, לצערי היא לא קיבלה שקלים אלא רק מטבעות של חצי שקל, אז הכנסתי את השקל לחריץ של התחת שלי וקיבלתי בתמורה חצי שקל ונון סופית. את החצי שקל רציתי להכניס למכונת המסטיקים אבל לא שמתי לב שיש לפני ילדה שבדיוק מוציא מסטיק בעצמה. במקום עברה שוטרת שחשבה שאני מנסה להכניס נון סופית לתוך הילדה שבקושי יודעת א' ב', השוטרת רצה לכיווני ובעטה בי. התקפלתי על הרצפה והחזקתי את השטרודל (@) שלי.

לא רציתי להגיע לבית כלא (ביררתי ועדיין לא מספקים סבון נוזלי בבתי הכלא בארץ) אז נתתי לשוטרת את החצי שקל שהיה לי, כנראה שזה מעל לסכום הנדרש לשוחד כי במקום לתת לי עודף היא התחילה למצוץ לי.

ואז כולם מתו !

 

 

נכתב על ידי חרוטון-, 27/2/2007 20:57, בקטגוריה
83 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

חוסר יצירתיות וירסולוגית

 

בימים האחרונים וירוס חדש החל להתפשט בארץ (ואני מניח שגם בעולם) (זה שהוא מתפשט לצערי לא אומר שרואים ציצים), אתה מקבל הודעה במסנג'ר ממישהו ברשימה שלך והוא רושם לך "Look at this" ומצרף איזה לינק. בשנים האחרונות יש הרבה וירוסים בסגנון הזה וכל פעם שאני נתקל באחד מהם אני מופתע מחוסר היצירתיות של כותבי הוירוסים. הרי אותם בעלי איבר מין פצפון שטורחים לכתוב וירוסים רוצים לרב להרע ולגרום סבל למשתמשי המחשב התמימים (אלה עם הזין הפחות פצפון). העניין הוא שהם לא מצליחים לחשוב "מחוץ לקופסה" – הוירוסים תמיד נוגעים לדברים טכניים במחשב.

זה מגוחך, אם כבר כתבת וירוס שמצליח לרשום הודעות לרשימת המסנג'ר של אנשים , למה לשלוח כאלה הודעות עלובות ?!  הרי לכולנו יש בני זוג/אקסיות/בני משפחה/אויבים/ג.יפית ברשימה שלנו !

להלן הצעות ייעול (וירוס יכול די בקלות לזהות אם מדובר בזכרים או נקבות ולשנות את הניסוח בהתאם):

 

-         אני חושב עלייך כשאני מאונן (אני חייב למחוק את אמא שלי מהמסנג'ר שלי)

-         שכבתי עם חברה שלך, אני מצטער

-         שכבתי עם חברה שלך, היא חרא זיון

-         אני אוהב אותך (זה עלול טיפה להבהיל את הדייט מאתמול)

-         אני אימפוטנט (עכשיו באמת הלך הסיכוי עם הדייט מאתמול)

-         תכלס אני לא סובל אותה, אני איתה בשביל הסקס

-         אני לא בטוח אם לספר לה על הפטיש שלי לחיות

-         האמת שאני בכלל דלוק על אחותך (אם זה ישלח לאמא שלי זה אומר שאני דלוק על דודה שלי)

-         תמיד רציתי לומר לך ולא היה לי נעים - יש לך זין קטן

-         את צריכה להוריד 3-4 ק"ג

-         יש לי וידוי אדיר. (ושניה אח"כ) בעצם לא משנה. (לך תסביר שאין לך שום וידוי עכשיו)

-         הסקס אתמול היה מצוין (רק חבל שחברה שלך קיבלה את ההודעה ולא נפגשתם אתמול)

-         סיפרתי לך פעם ששכבתי עם אמא שלי ?(אני חייב להפסיק עם משפטי אמא)

-         חבר שלך/בעלך בוגד בך, הוא סיפר לי

-         ניצלתי, היא הסכימה לעשות הפלה

-         אני בכלל חושב שהפרסומות של ג.יפית מצוינות

-         אני חושב להחליף כיוון לקריירה שלי, אני אהנה הרבה יותר בתור אנס

-         יגאל עמיר שולתתתתתת

 

 

לחלק מההודעות אפשר גם לשלוח אחר כך "אופס, טעות בחלון" כדי לסבך את העניינים קצת יותר

 

תוספות שלכם יתקבלו בברכה!

 

בקצב הזה אולי אחד הפוסטים הבאים שלי יהיה: "רעיונות מצוינים לפיגועי התאבדות"

שמור   בטל

נכתב על ידי חרוטון-, 24/2/2007 18:58, בקטגוריה
59 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

מציצה חמה ביום קר

 

זה היה בשעות הערביים של אחד הימים היותר גשומים השנה, בדיוק קבענו במסנג'ר שאני בא לאסוף אותה* אליי.

"מה ללבוש?"

"מעיל" רשמתי לה באופן ספק שובבי - ספק אבהי.

הפוגה קלה בגשם ונעצרתי מול שביל הגישה לבנין שלה, המתנתי בדריכות לאותו ריגוש קטן שתוקף אותי בכל פעם שקימוריה הנשיים צובעים לי את האישונים ומעירים אותי אל הידיעה שבקרוב אהיה בתוכה.

כשהיא יצאה לכיווני מייד שמתי לב שמשהו שונה, היציבה שלה הייתה כבדה, במקום הליכה קלילה וחזה שמנסה לפרוץ אל מחוץ לחולצתה היא הייתה כולה מצונפת, פוסעת באיטיות אל עבר הרכב. בעודה מצמצמת את 20 המטרים שהפרידו בינה לבין הרכב שלי הספקתי להבחין במגפי העקב הגבוהות שלה שמתמזגות אל תוך גרביוני רשת, מעל היא עם מעיל שחור ארוך.

נשיקה קטנה בכניסה לרכב והיד שלי שולחת את עצמה אל הרגל שלה, עור נוגע בעור, אני מנסה לסנן את הרגשת החוטים של הגרביון אבל כשאני מלטף את עור רגליה החלקות זה נדמה שהגרביון מנסה לשייף לי את כף היד.

הסקרנות מכניעה אותי מהר מאוד ואני תוחב את ידי אל המעיל שלה, חוקר את חום גופה ומגלה שמתחת למעיל יש רק תחתונים וחזייה.

אני מתחיל לנסוע בשאיפה להגיע הביתה כמה שיותר מהר, הזין שלי כבר מנסה לחפור מנהרה אל מחוץ לג'ינס וזה מאוד מציק לי.

הגשם חוזר לרדת ואני מפעיל את המגבים במהירות הכי גבוהה, הזקפה מעלימה לי את כישורי השיחה ואני משתדל להישאר מרוכז בדרך.

היא שולחת יד ומלטפת לי את הרגל, מחליקה אל פנים הירכיים וחזרה. אני בולע את הרוק שלי בכבדות ומנסה להישאר מרוכז בנסיעה. היא לא ממתינה הרבה לפני שהיא מעבירה את הליטוף אל האזור שממנו אין דרך חזרה, בהתחלה בעדינות קלה, בצורה כזו שאני בקושי מרגיש, אני פוזל למטה ומסתכל על ידה מטיילת לי על הג'ינס, נוגעת בו בדיוק איפה שהזין שלי קבור, היא מחזקת את הליטוף ואני מחזיר את העיניים אל הכביש.

המחשבה שההורים שלי אמורים להיות כרגע על אותו הכביש מעלה את סף הריגוש, אני פותח את כפתורי הג'ינס והיא שולחת את היד שלה אל תוך התחתונים שלי, אני מרגיש את האצבעות שלה מטיילות לי מעל ומתחת לזין, נוגעות ומלטפות את האיבר המנופח כולו, לפעמים אוחזות. אני מחפש דרך מגושמת להוריד את הג'ינס והתחתונים, היא רואה אותי נאבק ומחזיקה לי את ההגה, אני כבר מרגיש את ריפוד המושב על התחת שלי. היא עוזבת את ההגה וחוזרת לגעת בזין החשוף שלי, אני נלחם בדחף לעצום עיניים, צריך לשמור על הריכוז בנהיגה. מקפיד לא לעבור ליד מכוניות גבוהות ואופנועים שיכולים לראות אל תוך הרכב. היא משחקת לי בזין, מלטפת באיטיות מטרפת, אני מפעיל את המפשיר אדים כל כמה זמן ומתחמק ממפגשי עיניים ברמזורים.

המח שלי קורס תחת הנטל, אני לא מצליח לחשוב על מקום ראוי לעצור בו, למזלי התנועה דלילה ולא ממש מפריעים לי בדרך. מידי פעם אני מאבד ריכוז בנהיגה ומתפקס כולי על הרגשת המגע, הליטוף הבקיא שלה לא מקפח שום חלק בזין שלי, היא מוסיפה סחיטות ופיתולים, לפעמים נוגעת עם קצה האצבעות ולפעמים עם כף היד. מלטפת, נוגעת, מענגת.

היא משחררת את החגורה שלה, פותחת כפתור או שניים מהמעיל וצוללת במהירות אל הזין שלי, אני מרים את הידיים ומחזיק את ההגה מעט מלמעלה. היא מתחילה בליקוקים קלים עם קצה הלשון, מטיילת לכל אורכי, משאירה קצת רוק שמתערבב עם מעט הנוזלים שכבר משתחררים להם ומסמנים את העתיד לבוא. מחזיקה את הזין שלי ביד שמאל ומחליפה לסירוגין בין טיפול נעים עם קצה הלשון לבין טיפול מפנק במלוא תפארת הלשון.

היא מוסיפה את היד השנייה שלה אל האזור ואני מרגיש את האצבעות שלה משחקות לי מעט בשק האשכים, כמעט כל המשקל שלה על הרגל שלי ואני מתקשה להעביר את הרגל מהגז לברקס וחזרה, בכל מעבר כזה אני מרגיש את החזה שלה נמעך על רגל ימין שלי.

הראש שלה כבר עולה ויורד איתי בתוכה, אני מרגיש את חיכוך פנים השפתיים שלה על איברי, חום הפה שלה עוטף אותי וחספוס הלשון שלה תורם מידי פעם להרגשה הכללית. ברקע מידי בוקעים צלילי יניקה ומתערבבים עם הרעש של מפשיר האדים.

בכל רמזור אני גולש ליד הרכבים שלצידי לפעמים בוהה קדימה באדיקות מטופשת ולפעמים מציץ לצדדים תוך ניסיון כושל להחניק חיוך מטופש שלבשתי באופן בלתי נשלט.

היא עושה מנוחה שתתגלה כקצרה ומשתמשת ביד כדי להחליק אותה במהירות על הרוק שלה שעוטף אותי. אני רוצה לגמור אבל מתאפק מעט, היא מכניסה שוב את הזין שלי לפה שלה, הרגל שלי התעייפה ואני כבר ממש מתאמץ לעבור בין הגז לברקס. הבית מתקרב, היא מוצצת בחריצות ומהירות. הלב שלי מגביר את הקצב כשאני נעמד בצומת ואנכית אליי ניידת משטרה. אני מסתכל אל תוך הניידת וצופה בשוטר ושוטרת שיושבים ובוהים קדימה בפסטורליות חורפית, המתח מוסיף לריגוש ואני כל כך קרוב. קרוב הביתה, קרוב לגמור.

נוסעים עוד כמה מאות מטרים כשהשפתיים שלה נעולות חזק סביב הזין שלי והראש שלה עולה ויורד, אני מצליח לשלוח יד אל החזה שלה שנמצא עכשיו חלקו בידי וחלקו על הרגל שלי. אני מרגיש את זה בא ומחזיר מיד את היד אל ההגה. קצת לפני הפניה אל הרחוב שלי הזין שלי מתחיל להלום וגן עדן קטן אופף אותי, אני רוכן מעט קדימה וכמעט שובר את ההגה מרב שאני מחזיק אותו חזק, הפניה מתחילה מייד בסיום הפליטה. אני מסיט את כל תשומת הלב שאני מצליח לרכז אל הפניה ומסיים אותה בהצלחה. אני עדיין בתוך הפה שלה, היא בלעה ביסודיות את כל מה שיצא ממני, אני מתנשף כולי והיא ממשיכה לינוק, אני רוצה להניח את הראש ההגה, יש רק עוד קצת עד לחניה, הזין שלי רגיש מידי עכשיו ואני מסמן לה להפסיק.

 

אני מחנה את האוטו, תכף נעלה הביתה ואני אמצא את הדרך להודות לה.

 

 

*

 

שמור   בטל

נכתב על ידי חרוטון-, 15/2/2007 20:32, בקטגוריה
243 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     -1 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

חלומות של אתמול הם שלהבות נרעדות

 

 

אחרי תקופה של בערך שלושה שבועות עם נדודי שינה וחלומות רעים, החלטתי לנסות לפענח את המוטיבים החוזרים בחלומות. ייתכן שלעולם לא אדע אם הצלחתי או נכשלתי. הלילה במקום לקום מחלום מצמרר ולשמוח על החזרה למציאות, החלומות היפים גרמו דווקא למציאות לצמרר.

 

 

Last night I dreamt
That somebody loved me
No hope, no harm
Just another false alarm

Last night I felt
Real arms around me
No hope, no harm
Just another false alarm

So, tell me how long
Before the last one ?
And tell me how long
Before the right one ?

The story is old - I know
But it goes on
The story is old - I know
But it goes on

Oh, goes on
And on
Oh, goes on
And on

 הסמית'ס

 

[את ההדגשות אני עשיתי, זה לא נכתב מתוך דיכאון או עצב, אין צורך בעידוד]

  

 


 

אנה ניקול סמית' מתה שלשום.

זה לא שאי פעם אהבתי אותה יותר מידי, למעשה היא לא בדיוק הטעם שלי, אבל בתור מאונן צעיר עם חיבור איטי לאינטרנט היא הייתה הכי זמינה שיש. וכך מצאתי את עצמי גומר לה בפנים עשרות פעמים כשהיא רק בוהה בי מבעד למסך, מחייכת לרב.

כשאדם שנוא נפטר יש כאלו שיירצו להשתין על קברו.

כשמישהי אהובה הולכת לעולמה, לא נותר לי אלה לקוות שיבוא יום ואני אגיע להשפיך על קברה.

 

אנה ניקול סמית

1967-2007

May she Breast in peace

 

 

הוא מחפש בית ואני מתחנן שתעזרו לו למצוא אחד.  בבקשה.

 

נכתב על ידי חרוטון-, 10/2/2007 14:54, בקטגוריה
70 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

תאוריית הטטריס של זהבית פסי

- הפוסט נכתב ברובו בחודש ספטמבר 2006, למרות הטון הקליל בפוסט עם מקצת האירועים עדיין לא לחלוטין השלמתי. נא להגיב ברגישות המתבקשת.

 

הרבה כלי אוכל הרגישו צורך להתלכלך בביתי לאחרונה, זה לא שאכלתי יותר מהרגיל אבל פשוט יצא לי להזמין חברים לראות אצלי את גמר כוכב נולד, חלק מהמוזמנים אפילו נשארו חברים שלי למרות ההזמנה (אני חייב להם כסף). במהלך הארוחה שלפני התוכנית הם החליטו ללכלך בזדון צלחות, כוסות ועוד כל מיני כלים שאני לרב לא מוצא את הטעם שבשימוש בהם (נגסתי, באמת אין להם טעם!).

לא ממש הבנתי את הסירוב של החברים שלי לאכול בתורות מעל הכיור באמצעות הידיים, אמרתי להם שאם האכילה בתורות זה מה שמפריע להם אפשר גם שמישהו אחד יאכל מעל האסלה וכך יהיו שני עמדות אכילה שלא מלכלכות את ביתי המזוהם גם ככה.

לאחר לכתם השארתי את הכלים בכיור ובכל פעם שנכנסתי למטבח נתתי בכלים מבט מאשים בתקווה שהכלים יחליטו לשטוף את עצמם מהרגשות אשם. לא רק שזה לא קרה אלא גם שכמה ימים אחר כך החברים החליטו לנצל את יום הולדתי בתור תירוץ לא מוצלח להתנחל בביתי הקט, למרות הסירובים שלי והמחסומים שהצבתי בכניסה לדירתי – מערכת מיגון מתוחכמת שכוללת גיגית מים עם טונה זועמת בתוכה , הם איכשהו הצליחו להרגיע את הטונה בעזרת פלנקטון שהיה להם במקרה בתיק, ולדלג מעל הגיגית.  הם העבירו אצלי כמה שעות שכללו אכילה של המון שטויות ופסטה ש א' הכין.

הפסטה הייתה נוראית אבל זה לא הפריע לנו לאכול אותה תוך כדי שאנחנו מקללים את א'. האמת שאני הייתי היחיד שבאמת קילל אותו, האחרים שתקו כי הם לא חארות כפויי תודה.

ימים אחרי זה הכיור שלי היה מלא בכלים, עובש שהתפתח בתוכם, ועוד עובש שהתפתח על העובש כי העובש הראשון כבר התחיל להירקב.

האתגר הראשון היה סיר הפסטה, מילאתי אותו במים ועצרתי לבהות בו, השילוב של שאריות רוטב עגבניות והמים יצר בסיר משהו שהזכיר את הפרצוף של זהבית פסי (לפני המייק אפ והצבע האקרילי שהסתיר את מרקם פניה), השארתי את זהבית בצד והמשכתי בחריצות בשטיפת הכלים. שנים של עצמאות לימדו אותי שעדיף קודם לסבן את כל הכלים ואח"כ רק לשטוף את הכל בנגלה אחת, הבעיה כשיש לך הרבה כלים לשטוף  זה שנגמר לך המקומות שבהם אפשר להניח כלים מסובנים ונאלצתי לשים שלוש צלחות מסובנות במקרר (הרצפה מזוהמת מידי).

התחלתי לשטוף את הכלים ולהניח במתקן הייבוש את הכלים כשאני אומר לזהבית בגאווה: 'תראי, אני עוד מעט מסיים' .

אפילו זהבית הבחינה שאני שיכור מאדי הנוזל כלים והזכירה לי שנגמר לי המקום לייבוש ויש לי עוד 3 צלחות במקרר, 37649 כלים על השיש, 2 סירים על הגז, 1 זין ענק ו 4 מתמודדים שהרבה יותר טובים ממנה- אחד מהם בכלל מרקדן נולד שיצולם וישודר בעוד כמה חודשים (היא ממש נביאה).

אז אני מתעלם מזהבית ומתחיל לחפש חריצים במתקן ייבוש שאליהם אפשר להכניס עוד כמה כלים, בדיוק כמו בטטריס שאתה מחפש איפה אפשר להכניס עוד כמה קוביות לשורה הקיימת. הקומה הבאה של הכלים כבר יותר מורכבת, אתה צריך לבדוק טוב טוב את הקומה שעליה אתה בונה כי פעם אחרונה שמישהו בנה על קומה לא יציבה מספיק קראו לזה פל-קל והוא סיים בכלא. מצד שני בכלא בטח לא עושים כלים, אולי עדיף.

הזמן עבר לאיטו וסיימתי, מתקן הייבוש היה כמעט מוכן לייבש את הכלים.. לא ברור למה לעזאזל מקום שרק מניחים עליו דברים נקרא 'מתקן',  אבל גם לא ברור איך זה שלאחרונה לכל פיסת טקסט נכנס שאני כותב נכנס הזין שלי ועוד כל פעם בגודל אחר. לקחתי את הקערה הגדולה מהמתקן האכלה (שולחן) ושמתי אותה הפוכה בקצה מגדל היבוש. לרגע חשבתי שאני גאון כי היא שמשה כמו מטריה לכלים האחרים.

רגע אחרי זה נזכרתי שעדיין יש בה קצת מים והיא מרטיבה עוד יותר את הכלים שמתחתיה.

ייבשתי את עצמי והלכתי לנוח בחדר, בוהה בעור הברווז בידיי וחושב שככה אני אראה כשאני אהיה זקן (רק עם ריח של פורמלין במקום נוזל כלים).

ואז קרה  מה שתמיד קורה, אני מגלה ששכחתי כוס מלוכלכת בחדר, הכוס מביטה בי במבט תמים, אני מביט בה חזרה, מסתובב כאילו לא ראיתי אותה וחושב מה לעשות. הכוס בתגובה צועקת לי "חרוטון, אתה קקי מטומטם!".

אני גר לבד, אף אחד לא יידע אם אני אשבור את הכוס ואשליך את השברים על השכנה מלמטה, זה הרי לא מה שבאמת ימנע ממני להיות מסופק על שסיימתי לעשות כלים.

אבל זהבית לא מרשה לי לזרוק את הכוס למרות שמזמן כבר רוקנתי את סיר הפסטה והיא לא אמורה להמשיך לדבר אם אין לה פנים. בעצם אף פעם לא באמת היו לה פנים וזה לא הפריע לה לדבר ולשיר.

אז אני חוזר  למטבח, מרטיב מחדש את הידיים היבשות שלי, שוטף את הכוס ומניח אותה בצורה ממש ממש עדינה בקצה מגדל הייבוש.

אני שוב מנגב את הידיים כשאני שומע את רעש הניפוץ של הכוס על הרצפה.

לעזאזל.

 

היום, 5 חודשים אחרי, אני מתמודד עם הרגשות שלי מאותו אירוע, אני כבר לא מדחיק, זהבית פסי כבר לא מדברת אליי בלילה, הכלים עדיין לוחשים לי פקודות מידי פעם אבל אני יותר לא עושה את מה שהם מבקשים ממני (אני באמת לא מבין מה יש להם נגד ג.יפית ולמה הם רוצים שאני ארצח אותה עם כפית).

 

 

הפוסט הוא חלק בסדרה של פוסטים בנושאי נקיון, אין לי כח לפתוח קטגוריה:

חרוטון מנקה

חרוטון מסדר

חרוטון מנקה את עצמו

 

 

נכתב על ידי חרוטון-, 4/2/2007 16:12, בקטגוריה
87 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

דפים: 1  

החודש הקודם (1/2007)  החודש הבא (3/2007)  

הכינוי הדפוק שלי: חרוטון-
הישג כרונולגי: 44
מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)



 << פברואר 2007 >> 
א ב ג ד ה ו ש
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

ארכיון:
חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסריח:

הוסף מסר
הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגים מצחיקים » ±




גולשים עכשיו באתר
© הזכויות לשטויות בעמוד זה שייכות לחרוטון- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר במקרה ואתם זוממים לתבוע ועליו בלבד!!!
הזכויות לעיצוב שייכים לקישקוש שהלכה לאכול במבה
         119,672
1 2 3