הוסף לקבועים

ישראבלוג 



 

אז ככה באמת נראים החיים האמיתיים שאחרי התואר. דירה שכורה רק לעצמי, אוטו מהעבודה ומשכורת מכובדת.
העיר הגדולה קוראת לי, עכשיו נראה לאן ממשיכים מכאן.
אוגי, 41, תל אביב.

 

לעידכונים במייל:

הצטרף בטל מנוי          שלח

טבעות:
« טבעת בודדה. » ±
« צהוב/ה » ±


מיקרו אוגי


שכנים
Symphony
NineLives
Suki da yo
מקליין
צבובה
אראמיס
בימבה
יובל
פ(י)לו
סימבה
האחת

הקוראים האחרונים

אמילי1212
Pillow
Violetsun
רוג_
Kaia Girl
שמחת זקנתי
LIL_WHO
Suga Mama
קמיל ה
Yuval's Studio.


 
ארכיון:


חיפוש טקסט בקטעים:

חפש


1/2018

קטעים בקטגוריה:

 

9
5/2010

  דרבי
תגיות: הקבוצה

הדבר הכי מעניין שהיה לי בזמן שראיתי את הדרבי היום בערב היה הציד אחרי החרקים המעופפים הקטנים שהחליטו לפלוש לי לחדר בהמוניהם. כל שתיים-שלוש דקות התנפלתי על כמה מהם החליטו לעופף להם על הקיר לידי או שנחתו על המיטה. לא כל כך ברור מאיפה הם הגיעו, וגם הרשת שעל החלון לא מצליחה לעצור אותם (הם כל כך קטנים שהם מסוגלים לעבור דרכה). באופן מוזר, לא הרבה אחרי שנגמר, גם הם נעלמו…

ובלי קשר, היה חרא משחק. משעמם, צפוי, שבלוני ולא מעניין (אבל יותר טוב מהבושה של יום שני). אני לא מבין את כל אלו ששמחו בסיום המשחק כאילו ניצחנו. הלו?! נגמר 0-0, התבטלנו לגמרי מולם, בקושי הגענו למצבים, שיחקנו בונקר כמעט כל הזמן ולא החזקנו בכדור. זה ניצחון זה? זה כלום, ועוד עונה נגמרה בלי לנצח דרבי. ככה זה שמשחקים כאילו אין לנו על מה להילחם וכל מה שאנחנו רוצים זה לקלקל להם, כאילו אין מקום לאירופה שצריך להבטיח, כאילו אין כבוד עירוני שצריך להילחם עליו. משהו רקוב שם, ובצורה הזו אי אפשר לראות שינוי. חבל.


0 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע



 

28
10/2008

  מעברים
תגיות: הקבוצה, טכניון, יומן מסע

בסוף זה היה בהתראה די קצרה, כל המעבר דירה הזה. ברביעי גיליתי שאני יכול לעבור, בחמישי כבר לקחתי מפתח והתחלתי לארוז בהמתנה לערב, שבו אבא שלי יגיע ויעזור לי לסחוב הכל עם האוטו לדירה החדשה. חשבתי שאולי יהיה לי קצת זמן ללמוד באותו יום אבל די מהר הבנתי שטעיתי. את האריזה עצמה התחלתי רק ב-12 בצהריים אחרי שהייתי צריך ללכת ולקחת את המפתח ולהספיק לעוד כמה סידורים קטנטנים במרכז הקמפוס. אי אפשר כמובן בלי לבזבז קצת את הזמן עם המחשב החדש, אז לקח לי קצת זמן להתאפס על הכל ולהתחיל לסדר. כשמתחילים לארוז, במיוחד במקום שגרים בו במשך שנתיים, פתאום מתחילים לגלות הרבה דברים שלא ממש ידעתי שהם קיימים. מכל מיני בגדים שהסתתרו להם בין מדפי הארון (איך הצלחתי לצבור כל כך הרבה בגדים כאן?), דרך כל מיליון המחברות שגרמו לי להבין שטוב עשיתי שעברתי בשלב מסוים לקלסרים ועד לקופסאות. סתם קופסאות, בכל מיני גדלים, צבעים ושימושים. המון קופסאות. לעזאזל, איך הצלחתי לצבור לעצמי אוסף כזה? חלק גדול מהן פשוט ישבו להן בארון הגדול בחדר במדפים העליונים במשך שנתיים וראו שוב את החדר רק כשארזתי אותן. היו עוד המון בארון במטבח, כאלו שהגיעו עם אוכל מהבית ומעולם לא חזרו אליו. די ברור שאני צריך לזרוק את רובן ולהשאיר רק את מה שאני באמת צריך (אמא שלי הבהירה שהאוסף שלה גדול מספיק...).

כשאבא שלי הגיע בערב, לא התקרבתי לסיום האריזה. חלק מהמחברות והקלסרים היו עדיין על המדף, המגרות היו מלאות והשטיח התחבא לו מתחת לים השקיות ולתיקים שכבר הספיקו להתמלא. בזריזות התקדמתי לקראת סיום והתחלנו להעמיס את האוטו. היה די ברור שזה ייקח יותר מנגלה אחת, ואחרי נסיעה של הלוך ושוב ועוד העמסה, התגלה לו חדר ריק מכל זיכרון וכל דבר שהיה שלי. גם כל הדברים שלי בסלון (תמונות וטלוויזה) והאוכל מהמקרר נזרקו לתוך האוטו ואני התפניתי ל"מסדר אחראי בניין", לנקות הכל לקראת הזיכוי. מה לעשות, הוא ראה את המשחק של מכבי ורק כשהוא נגמר, הרבה אחרי שסיימנו לפרוק את כל מה שנשאר באוטו, הוא הגיע בשביל לזכות אותי (ואני עברתי את כל הקמפוס בשביל זה). מבט קצר, מילוי של טופס וזהו. הסתיימה לה תקופה.

עכשיו הגעתי לחלק המעניין של הערב והוא לפרוק מחדש את הכל. טוב, לא ממש יכולתי לסיים את הכל כי בכל זאת השעה כבר הייתה די מאוחרת. בסופו של דבר, החדר קיבל צורה של חדר, עם סידור חדש ומתאים הרבה יותר לסטנדרטים שלי ולהתאים אותו למה שאני באמת אוהב. רק אז הייתה לי הזדמנות להרים קצת את הראש ולראות לאן נכנסתי, והאמת, כל צעד שעשיתי כאן גרם לי להרגיש יותר טוב עם המעבר הזה. נכון שהחדר עצמו יותר קטן, אבל הגודל שלו עונה בול על הדרישות ועל הציפיות. השולחן יותר נוח, המיטה רחבה יותר עם מזרון שאי אפשר לקמבן אפילו בצבא ואפילו יש שידה קטנה שעליה אמורה לנוח הטלוויזיה. אמורה, כי הכבל של הכבלים קצר מדי ולכן היא צריכה לזוז מדי פעם לשולחן בשביל שאני אוכל לראות טלוויזיה בשקט (והמקום המתוכנן שלה ממש מתאים). גם החלל המשותף קטן בהרבה ממה שהיה לי קודם, בעיקר כי כאן אין סלון אלא רק מטבח (עם הרבה יותר שיש) ופינת אוכל קטנה. המקרר קצת יותר גדול אבל עמוס בהמון דברים של השותפים שכבר כאן, ובינתיים צריך להצטופף. במקום כיריים רגילים יש כאן פלטת חימום (כדי להזכיר לנו שמשלמים כאן חשמל?) ויהיה מעניין לראות איך אני אסתדר עם זה. האמבטיה מרווחת יותר, עם מקום שבו כל השותפים יכולים לשים את השמפו והסבון שלהם (בדירה הקודמת היו מריבות על זה) והכיורים נראים כאילו הם בית מלון. בכלל, רואים כמה הבניין חדש ומתוחזק בהתאם וכיף לגור במקום כזה.

חוץ מהמזגן שיחמם בחורף ויקפיא בקיץ, מבחינתי הדבר שהכי שווה כאן זה לקום כל בוקר ולהעיף מבט מהחלון. אני חושב שבמשך כל שלוש השנים שאני כאן רציתי להגיע למעונות האלו רק בשביל להסתכל על הנוף, ואיזה נוף זה. כל מפרץ חיפה נפרש ממנו, כל הקריות נוצצות להן בלילה ובימים בהירים (כמו אלו שיש עכשיו, אחרי הגשם) אפשר לראות גם את ראש הנקרה. בתי הזיקוק מוסתרים על ידי עץ שנשתל בדיוק למטה (כי אי אפשר בלי) אבל גם בלי זה הנוף הזה עושה חשק לקום בבוקר. בסוף אני עוד אתרגל, אבל בינתיים זו אחת ההנאות הקטנות של החיים. אגב, דוגמית קטנטנה מאתמול: באמצע היום התחיל לרדת גשם אבל השמש הספיקה להציץ ואני קמתי מהכיסא וניסיתי להסתכל לכל הכיוונים בשביל לחפש קשת בענן. הסתכלתי שמאלה, הסתכלתי ימינה ואז הפנתי את המבט קדימה ובום, היא הייתה שם, מרשימה וצבעונית. בהיעדר מצלמה נורמלית (המצלמות בסלולריים שלי לא ראויות להיקרא מצלמות), ניתקתי את המחשב מכל הכבלים שלו, הפעלתי את המצלמה שלו, כיוונתי החוצה וצילמתי.

 

לאט לאט מתרגלים לכאן. אתמול סוף סוף חוברתי לאינטרנט אחרי סוף שבוע שהייתי מנותק לגמרי עד שעדכנו את הפרטים שלי ועכשיו כל מה שנשאר זה לחזור וללמוד כמו שצריך למועדי ב'; ולקוות שהאיום של השביתה יוסר עוד לפני שנצטרך לעשות משהו בעניין. 1 ירד, עוד 4 מבחנים נשארו.

היה זה יום סגריר והקבוצה הפסידה
בוהו


18 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של הנסיכה הקטנה ב-8/11/2008 05:19



 

27
8/2005

  אחקטן
תגיות: הקבוצה

עוד שבוע הוא יהיה בן 10. אחקטן. מספר עגול. לכבוד זה החלטתי לתת לו חוויה ולקחת אותו לראות משחק כדורגל אמיתי. בשנים האחרונות, מאז שהוא התחיל לפתח לעצמו תודעה, אני מנסה להפוך אותו למכביסט קטן. החדר קושט בצעיפים ובשאר אביזרים, חולצה צהובה נתלתה למעלה ועל הדלת מתנוסס לו פוסטר,

עד עכשיו הוא היה קטן מדי לזה. בגלל זה הוא גילה סימני התנגדות וחוסר עניין. תנו לו פוקימון ויוגי-הו והוא מסתדר יופי. לשבת 90 דקות של משחק כדורגל או 40 דקות משחק כדורסל היה קצת גדול עליו. הקרח התחיל להישבר לפני שנה וחצי. הוא הלך לחוג כדורסל ובחופשת פסח היה להם מחנה אימון. בסוף המחנה החליטו לצ'פר את כל הילדים בכרטיסים למשחק כדורסל. אחרי שכנועים החליטו לוותר על משחק של הפועל חולון והחליפו אותו במשחק פלייאוף של מכבי ת"א בהיכל. באותם ימים המדינה הייתה שטופה בגל הצהוב. זה היה בדיוק אחרי השלשה ההיא של שארפ, ורמת השרון של מיקי הייתה הקורבן הישראלי התורן. זה לא היה כוחות והמשחק נגמר באיזה 30 הפרש, אבל את אף אחד זה לא הטריד. העיניים של הילדים נצצו כשהם ראו את הגיבורים שלהם מול העיניים.

השינוי הגדול בא השנה. הילד ירד למאה לשחק עם החברים שלו כדורגל והלך לשחק אצלם בפלייסטיישן בפיפא והתחיל ללמוד בעצמו על קבוצות אירופאיות. פתאום אני רואה אותו יושב ומסתכל בעיתון ספורט, מחפש לראות מה קורה. גם הוא התלהב כמו כולם באופוריה של הצהובים בתחילת הקיץ כשנחתו השמות המפוצצים. יצא שאימון הבכורה התקיים ממש לא רחוק מהבית, ואחרי כמה שכנועים הוא הסכים ללכת. אז כנראה היה הקליק.
אז אתמול לכבוד היום הולדת שלו החלטתי לקחת אותו למשחק כדורגל, שיראה. כל אוהד כדורגל נורמלי מפנטז על הרגע שבו הוא יעביר את האהדה שלו לדור הצעיר, החוויה של אבא ובן הולכים למגרש כדורגל. אומנם הוא אח שלי, אבל הפער של ה-12 וחצי שנים בינינו נותן תחושה כזאת. אבא שלו לא ממש בעסק, עוקב מראש וגם זה בקושי, ורק בגלל שהבן הגדול שלו בעסק. מאז שהוא עזב את הבית, יש לי איזה תחושה של יותר מאח גדול ששומר.

לכבוד המשחק הוא הוריד את הצעיף שלו מהדלת, שם על הראש כובע צהוב עם הסמל, לבש בגדים בצבעים הנכונים והתרגש מאוד. אני והוא, ביחד עם מקליין שהצטרף אלינו, הגענו לאצטדיון שעה לפני השריקה, תפסנו מקום טוב וחיכינו להתחלה.

כשהמשחק התחיל, עמדנו כמו כולם בשביל לראות. הגמד הקטן טיפס לו על הכיסא בשביל לראות יותר טוב והתבונן. מדי פעם הוא זיהה את השיר שנשמע מכיוון שער 11 וניסה להצטרף. מהצד השני, הקפריסאים שהיו צמודים אלינו עשו הרבה רעש. אני לא יודע אם הוא הבין את המשמעות של שערי חוץ, מי מנצחת ואיך, אבל גם הוא הרגיש את הלחץ שהיה באצטדיון במחצית הראשונה. בדקה ה-63 הגיע מה שחיכינו לו וממש מול העיניים. טעות של השוער היווני ורגל של הקפטן הקפיצו את כל האצטדיון לשמיים. גם הוא קפץ על הכיסא שלו והשתולל משמחה. התקווה והאופוריה שאפשר לעשות זה הורגשה אצל כולם.

התחילה ההארכה. עוד לא הספקנו לנשום ולהירגע מ-90 הדקות, ובא כתום אחד מהצד השני של המגרש, מפרפר את כולם ונועץ כדור ברשת. עוד כמה דקות עוברות ועוד אחד. אנשים מסביב מתחילים להתייאש ולעזוב, אבל הילד ממשיך לעבוד, להסתכל בעיניים הגדולות שלו ולעקוב אחרי מה שקורה. הוא ממשיך לשאול מי זה מי ושואל למה ככה ולמה ככה. למרות שאפשר, הוא לא כל כך רוצה לשבת. בחוץ, בדרך לאוטו כולם הולכים שפופים ובדיכאון של אחרי הפסד (תיקו שכולו הפסד). הוא הולך לידו, שקט כהרגלו אבל עדיין רואים עליו את ההתרגשות. היום, מאז שהוא חזר הביתה הוא לא מפסיק להגיד לי תודה...

31 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     קישור ישיר לקטע
תגובה אחרונה של סנדלרושקה ב-29/8/2005 01:42




דפים: 1  

 

אוגי 2011, כל הזכויות שמורות
29,378 כניסות
Site Meter