לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2022    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

2/2022

מפרגן לבלוגרים - פוסט הפרגון החודשי


התעוררתי הבוקר מוקדם

(לא ברור למה)

ואולי עוד אכנס למשימות

אבל בינתיים

בשביל לברוח

חרשתי קצת את ישראבלוג

וחיפשתי בלוגים מעניינים, שעוד לא פרגנתי להם

לא אשקר לכם, זה נהיה קשה מחודש לחודש

הלוואי והמקום יתעורר לתחייה

הלוואי

פעם הרשימה בצד של עדכונים אחרונים הייתה מתעדכנת כל הזמן

הייתי צריך להיכנס לרשימה המלאה בשביל לראות פוסטים מלפני 8 שעות

היום ברשימה בצד יש פוסטים מלפני 3 ימים

והרשימה המלאה בכלל לא עובדת

 

אבל זה פוסט חיובי :)

אז אשים בצד את התלונות לבינתיים

בכל מקרה

קבלו 5 בלוגים (ו-5 בלוגרים) שווים

 

(שוב מזכיר שהמיקום ברשימה הוא אקראי לחלוטין, אין פה תחרות ואם מישהו מרגיש לא בנוח ששמתי קישור לפוסט/בלוג שלו שיגיד לי ואוריד)

 

ליטל לון, אני יכול לשער מה הבלוג החדש שלך אבל לא אעשה זאת. שמח ממש שחזרת לכתוב בישן למרות הכל וכיף לראות שאת פה. קורא ותיק שלך! תודה שאת פה (קישור לפוסט אחרון)

 

מנסה להיות טובה, את כותבת ממש יפה ויש לי תחושה שיש לך בלוגים פה עוד מימים ימימה. אני אוהב את הפוסטים שלך למרות שלא תמיד מגיב. תודה שאת פה (קישור

 

הבוחן העליון, הפוסטים שלך מעולים ממש, לפעמים מערערים וקשים לעיכול אבל מצוינים ומאתגרים, אוהב לקרוא אותך, תודה שאתה פה. (קישור)

 

השמוק, אחד הותיקים והכותבים האהובים עליי, כל פעם שאני רואה פוסט שלך אני שמח. תמשיך תמשיך, ותפסיק לטחון עבודה (כי ככה נוכל לקרוא אותך יותר). תודה שאתה פה. (קישור)

 

grfrd, הבאת פה הבלחה אחרי שנה שלמה. מקווה שזה לא זמני ושתחזרי לענייני הכתיבה. טוב לראות שאת פה, כיף לקרוא אותך. תודה שאת פה (קישור)

 

פאוזה.

 

תכננתי לפרגן ל-10. אבל מכל הבלוגים השווים שמצאתי, מצאתי רק חמישה שעוד לא פרגנתי להם. 

אז אני אתן פרגון נוסף לעוד חמישה בלוגרים - 

 

1. מהאחת (שאת בהחלט ה-אחת)

2. סופר סטופד (שאת לא סטופד בכלל)

3. Just G (כותבת מדהים)

4. פנדורה (שבכל פעם שאני קורא תגובות שלך אני שמח)

5. goals (שכיף לקרוא אותך ואת התובנות שלך)

 

תודה שכולכם פה

תודה על הקהילה

אני מקווה שחודש הבא יהיו לי בלוגים חדשים לפרגן להם, אם לא נמשיך בסבב שני :)

שבת שלום

נכתב על ידי כבר לא יודע , 26/2/2022 11:06  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)