ממשיכה לכתוב. (האתר שלי)
, 17:59 20/1/2011:
מסכימה לחלוטין. אולי לא הייתי מנסחת את זה "מה הן מצפות" אלא אם את מכניסה את עצמך לסכנה, ואת לא אחראית על עצמך, תהיי מודעת לתוצאות. גם הרבה מקרי אונס הם כשהבחורה בכלל לא אמרה לא, אלא פשוט לא אמרה כן. ואם היא שותקת איך ניתן בכלל לדעת מה היא רוצה?. אני אומרת כאחת שעברה המון הטרדות מיניות, שלחלק מהן אני לוקחת את האשמה על עצמי, כי באמת שיכולתי להימנע מהמצבים, אבל הייתי קטנה מדי, נאיבית מדי, ועשיתי טעויות. היום אני יותר מודעת לזה, ולא נותנת לעצמי להיכנס לשום מצב של one way ticket .
’גם הרבה מקרי אונס הם כשהבחורה בכלל לא אמרה לא, אלא פשוט לא אמרה כן. ואם היא שותקת איך ניתן בכלל לדעת מה היא רוצה?.’
באמת נראה לך שבן אדם לא יכול לדעת מתי הבחורה מעוניינת ומתי לא? בחורה ששותקת וקופאת זה טבעי ואני יכולה להבטיח לך שהגבר מבין טוב מאוד שהיא לא מעוניינת, פשוט התירוץ הזה היא שתקה זה תירוץ מצוין לאונס.
את לא אשמה בשום מקרה של הטרדה שעברת, האשם היחיד זה הוא.
האחד
, 22:51 20/1/2011:
לא, בחורה ששותקת וקופאת זה סימן לאי-רצון רק כשיש לבחור קצת ניסיון. כשלא היה לי בכלל ניסיון עם בחורות, לא עליתי על זה עם שתי בנות, שניסיתי לנשק בדייט למרות שהן שתקו וקפאו. היום בדיעבד אני קולט שפשוט הייתי חסר ניסיון...
ללא שם
, 19:48 20/1/2011:
איזה מזל שלא מתפקידו של גבר חרמן ושיכור בן 21 להחליט מה היא באמת רוצה?
בשביל זה יש את רשויות החוק שקבעו שכל קיום יחסי מין מתחת לגיל 14 נחשב לאונס, מאחר וגם במצב של פיכחות גמורה, הבחורה אינה מספיקה פיקחת כדי לדעת מה היא באמת רוצה.
גבר בן 21 לעומת זאת יודע בדיוק מה הוא רוצה ואם הן פנו לבנות 14, כנראה שהיו להם כמה סיבות טובות ונתונים פיזיים ומנטלים טובים קצת פחות...
(האתר שלי)
, 18:05 20/1/2011:
הכתיבה שלך מאוד מפוזרת ולא ממוקדת. המקרה שהרחבת עליו בכלל לא קשור ללבוש מחשוף. יש הבדל אם את בת 14 ואת הולכת לתחנה המרכזית פוגשת בחור בן 21 משתכרת איתו והלכת איתו לחוף מבודד לבין ללבוש מחשוף. אז תעשי את ההפרדה הזו כי אם בחורה תלבש מחשוף שלא תתפלא שבוהים לה בחזה אבל זה מן הסתם לא מצדיק שום התנהגות שמקוטלגת תחת הטרדה מינית. ומה היא בעצם הטרדה מינית את שואלת? כל דבר שגורם למוטרדת להרגיש לא נוח. וכן, בהייה ממושכת (וזה דבר שהוא רצוני וניתן לשליטה!) יכולה לגרום לה להרגיש לא נוח. ואת מתבלבלת מאוד יקירתי, בחורות לא לובשת מחשוף בשביל למשוך תשומת לב אלא כי ככה בא להן. אם יש בחורות שמתלבשות ככה בשביל גברים ובשביל תגובות כנראה שהן לא מבריקות במיוחד. אבל לא חסרות נשים שלובשות בגדים שמדגישים את הנשיות שלהן והן מאוד חכמות והן מתלבשות ככה כי ככה זה יפה בעיניהן, ולא כדי שיבהו בהן, יטרידו אותן, ידברו אליהן או בכלל יגיבו כלפי זה. תתפלאי אבל אנשים לא עושים כל מה שהם עושים כדי לקבל פידבק כלשהו.
בפנים אחרות (האתר שלי)
, 10:40 21/1/2011:
בטח שכן.עד שאת עומדת על הרגליים מבחינת ביטחון עצמי ויודעת להעריך דברים בפני עצמם אז הבידבק שלך הוא מה שהמשפחה,חברים והסביבה אומרים. לכן לכל כך הרבה ילדים יש בעיות מבחינת דימוי עצמי כי אבא אמר שהם לא מוצלחים נניח.הילד לא יגיד "אבל הציונים שלי הם בין הגבוהים בכיתה ואני אהוב על חברי אז אני לא מקשיב למה שאתה אומר".הילד יבין שהוא לא יוצלח ויתחיל לרדת ברמה. ככה זה עם לבוש.אני כשגדל לי החזה ניסיתי להסתיר אותו כי התביישתי. רק אחרי שהתחלתי ללבוש בגדים יותר צמודים אנשים יותר היתחסו אלי(בנים כלומר) וככה מגיל צעיר את מבינה שצמוד וחשוף נחשב ליפה.
רק כשאת גדלה ולומדת להעריך דברים אחרת את מפסיקה ליחס חשיבות לדעות הסביבה.אבל בגיל צעיר זה מה שאת מבינה.
והכוונה עם החולצה עם המחשוף היה שאים מסתכלים אל תצעקי הטרידו אותי מינית.אם זה גורם לך להרגיש לא בנוח אז תגידי משהו אבל תביני שבחרת ללכת עם מחשוף מסיבה מסויימת.ואפילו בנות יסתכלו. זאת הייתה הכוונה שלי.אבל הרבה פספסו אותה אז אני אוסיף חידוד לנושא.
(האתר שלי)
, 18:19 20/1/2011:
את צודקת שהן מטומטמות, אבל לבחורים אין זכות לנצל את העובדה הזאת. כשבחורה לובשת מחשוף היא באמת צריכה להיות מודעת לכך שזה גורם לתשומת לב מהסוג הזה, אבל מצד שני- תסתכלו, אל תגעו.
thin air (האתר שלי)
, 18:58 20/1/2011:
עולות לי דמעות של עצב ועצבים. אני לא אומרת שזה לא נכון שהרבה בנות מתלבשות בצורה זולה, אך גם אם אני אלך בתחתונים זה לא נותן לאף אחד את הזכות לגעת בי. לבהות, כם, זו מדינה חופשייה אני לא אגיד להם לאן להפנות את המבט, אבל לגעת בשום פנים ואופן. לגבי הבנות 14, הן בנות 14!!!! הן לא יודעות מה הן רוצות, יש להן פנטזיות שמישהו בן 21 ירצה להיות איתן וכמה שזה כיף, ואולי הוא יהיה חבר שלהן ואז הן יהיו יותר פופולריות, הן לא אומרות בוא נלך בכוונה שיאנסו אותנו. הן בטחו בהם, הן לא היו צריכות לבטוח בהם, אבל שוב, הן בנות 14 והשיקול דעת שלהן היה מוטעה בגלל שהן עדיין לא התבגרו, ותאמיני שהבני 21 האלה תכננו את זה מראש, והיו צריכים לדעת שהן קטינות ושאינן יודעות מה הן רוצות. הם ממש לא מסכנים והם הביאו את זה על עצמם. את שבה ואומרת שאת לא מאשימה בנות, אבל שכדי שלא יאנסו אותן הן צריכות להתלבש בצורה מסויימת.
אני התלבשתי הכי צנוע בעולם, ועדיין סבא שלי החליט שמותר לו לגעת לי בחזה, ואני הלכתי ברחוב מכוסה מרגל ועד ראש ועדיין איזה בחור החליט שפשוט בא לו לתפוס לי תחזה... אז סליחה, את יכולה לומר שאת לא מאשימה אבל את כן. וזה מטריף אותי. תארי לך שבנות ה14 היו קוראות את מה שכתבת פה.. איך הן היו מרגישות. אנימאוד מקווה שאת לא יודעת מהי ההרגשה של הטרדה, אבל ממישהי שכן יודעת, זה כואב, ואנחנו מאשימות את עצמנו מספיק ושונאות את עצמנו מספיק. לא צריכות עוד הטפות. מצטערת אם זה יצא עצבני, זה פגע במקום רגיש.
ללא שם
, 22:03 20/1/2011:
בנות 14 לא יכולות להבין בעצמן שללכת לאיזה חור מבודד, עם אלכוהול, ועם שני בנים שהן אפילו לא מכירות, זה פשוט זועק באותיות ענקיות "סכנה!!!"?
כן הן מתבגרות, הן לא יודעות מה הן רוצות, אבל מפה ועד להגיד שהן לא אשמות בזה שהן לא שמו לב כי הן בסכנה בחברת היצורים הדוחים האלה?
אני חושבת שדווקא אמירות שכאלה הן אלה שמסכנות בנות 14 אם הן יקראו את זה. מתייחסים אליהן כטיפשות, אז למה שלא יתנהגו ככאלה? הן ועוד איך יכולות להפעיל את שיקול הדעת ולדעת לא לעשות דברים כאלה. בעיקר בעידנים כאלה, בו ילדים בני 10 כבר חשופים לקללות, יודעים מה זה סקס, מעשנים, שותים... הילדים של היום כבר ממש לא תמימים, לצערנו הרב.
כמובן שהמקרה של הבנות האלה הוא מאוד מצער, והגורמים לאונס הזה הם ה"גברים" האלה אם אפשר לקרוא לדבר הזה גברים, אבל הן לא היו אמורות להיות שם מלכתחילה, אפילו שהן רק בנות 14.
ללא שם
, 10:52 22/1/2011:
אתה יודע מה? הערת את עיניי. אתה כל כך צודק, האחריות כולה על הבנות, הן היו צריכות לדעת שאם הן יגידו לא אז לכך כל משמעות ובגברים האלה? אנסו אותן ר בגלל שהם ידעו שהבנות בתוך תוכן ידעו על הסכנה ורצו אותה. גאד, אני אפילו לא ידעת איך לענות לך על זה ברצינות. אבל אין טעם, זה ייכנס לאוזן אחת וייצא מהשניה. גבר שאונס הוא האשם, נקודה, אומרים לא, זה לא!!!
מיס אננס (האתר שלי)
, 19:11 20/1/2011:
אני לא חושבת שבחורות עם מחשוף עד הפופיק עם פושאפ מתלוננות שבוהים להן בחזה. מה כן, זה לא חשוב עד כמה המחשוף שלה עצום, כמה סימנים היא שדרה, כמה פרובוקטיבית היא נראית - זה לא נותן לגיטימציה לכפות עליה מין. נקודה.
ג’ני
, 19:39 20/1/2011:
מסכימה איתך שבחורה שלובשת מחשוף לא צריכה להתפלא כשמסתכלים לה על החזה , אבל יש הבדל בין להסתכל לבין לבהות והלעיר הערות .
ולא אם מישהי הולכת עם מכנס דפוקתי זה לא נותן סיבה לאף אחד לצבוט לה בתחת , גם אם ממש בא לו . ואין שום תירוץ בעולם שיצדיק את זה .
אז מה את אומרת ? שבחורות צריכות להתלבש בחולצות בלי מחשוף , מכנסיים עד הברך ?
וכן יש את המפגרות האלה , אבל את יודעת מה , לכי תדעי אולי מחר זאת תהיה את או אני ? ולא משנה כמה חכמות אנחנו חושבות שאנחנו , בסופו של דבר , את לא יכולה לדעת מה יהיה .
אני לא נוהגת להגיב לרוב, אבל את הגעת עד לקצה גבול יכולת השתיקה שלי.
אין לי מושג מי את בת כמה או למה, ולכן אגיב רק לעניות דעתי.
ולעניות דעתי, את אינך בשלה דייך, שלא נאמר צוציקית של ממש, בכדי לצאת בהצהרות חוצבות להבות, מלאות בורות וחשוכות משל היית אחרונת הנתינים במשטר איראני בן זמננו.
אין, לא הייתה ולא תהיה הצדקה לאונס. לא לגנבה. ולא לרצח.
וכשם שהפוסל במומו פוסל, כך גם רק בעל מום יבין בעל מום אחר.
צר לי יקריתי, אך איני אבין אותך ולא את האנסים לעולם, משום שהמום שפגע בכם פסח עליי.
ילדה, בחורה, אישה- היא קודם כל ברשות עצמה ובחלק מהזמן ברשות הוריה. ולאף אחד שאינו מוזכר ברשימה זו אין זכות, ולו הקלה ביותר, להחליט עבורה מה היא ביקשה להשיג בגלל מה שעשתה או לא עשתה.
בחורות מתלבשות בצורה כזו או אחרת מאי אלו סיבות, אולם אף אחת מהסיבות הללו אינה מתחילה אפילו להצדיק אונס, הטרדה מינית או כל מעשה שאינו הדדי ובהסכמה מלאה!
הרי, אפילו את הצלחת להבין, שאחת הסיבות ללבוש חשוף היא חוסר ביטחון- הרשי לי לפתח קצת את זה הלאה:
אם נקודת המוצא שלנו היא שהבחורה חסרת ביטחון, לא מן הנמנע להניח שבמצב של עימות כלשהו, לאו דווקא אלים, עם זכר בוגר ואולי בעל השפעה, לא תהיה ’חסרת הביטחון’ אמיצה דיה כדי לפעול ע"פ צו ליבה.
האם את מבקשת לומר לי שלמדינה ולציבור אזרחיה אין את היכולת לקבל, לתמוך ולהבין את כל אותן חסרות הביטחון השוכנות בה, ומתוך כך להוקיע את כל אותם מפרי חוק שמנצלים את המצב?
זהו אינו הגיון בריא, זוהי תפיסה שוביניסטית- דתית ישנה שטוב היה לכולנו לו חלפה מהעולם ויפה שעה אחת קודם.
על אחת כמה וכמה שהדוברת היא בחורה בדם ימיה.
אל תתיימרי לצאת בהצהרות- וקחי אחריות על המילים שלך שמגיעות למתבגרים בני 14 בין היתר!
גם מבית פתוח לא לוקחים את הכסף בחברה מתוקנת- ולא משנה מה גודל הפונט של ה"אבל" שלך!
את מנסה לתאר מצב בו ’הפרה רוצה להעניק יותר מאשר העגל רוצה לינוק’
(האתר שלי)
, 19:47 20/1/2011:
האמת היא שאני מסכימה איתך. גם אני חושבת שאדם שמטריד מינית, תוקף או אונס הוא זבל שהחוק צריך לטפל בו. אבל- אנחנו בתור נשים צריכות לשמור על עצמנו. אם אני צריכה לחזור הביתה בשעה מאוד מאוחרת, אני לא אלך במקום שאני לא מרגישה בטוחה בו. ואני בטח שלא אסתובב בלי גז מדמיע בכיס.
וכשאני לובשת חולצה עם מחשוף, מכנסיים מדהימות ואיפור- כן, אני רוצה שיסתכלו עלי ואני אשמח לקבל מחמאות. ואני לא אתפלא אם מישהו יבהה בי. הבעיה היא שהרבה בנות רוצות מצד אחד את תשומת הלב, אבל מצד שני לא יודעות איך לקבל אותה במידה, או איך להתמודד איתה.
ללא שם
, 19:51 20/1/2011:
בתור מישהי שנוהגת להתלבש בצורה שמחמיאה לגופי ומושכת תשומת לב על בסיס קבוע, אני אועיל בטובי לספר לך כי כשאני נאנסתי זה קרה בבסיס על מדי ב’ עם עיניים נפוחות מעייפות של שמירות לילה.
ללמדך שלא הקורבן הוא האשם,
ומי שמרחם על אכזרים (בדרך זו או אחרת), סופו שיתאכזר לרחמנים.
העולם המודרני לימד אותנו להיבן ובתוך כך לקבל דברים שאינם כורח המציאות- הם המצאות של אכזרים.
ללא שם
, 21:31 20/1/2011:
אתם אשכרה מכניסים פה מילים לאנשים, היא בכלל לא אמרה שהיא מצדיקה את האנסים ושהבנות הן האשמות המלאות באונס שלהן. אף אחד פה לא מרחם על היצורים האלה שאונסים נשים מסכנות וחסרות אונים.
כל אחד פה שאומר כי בנות צריכות ללמוד להתלבש יותר בצניעות, לא בהיכרח אומר שהבנות שלא מתלבשות כך הן זולות וגורלן מגיע להן. ממש ממש לא. אנחנו טוענים כי כל אחת שרוצה להימנע מזה כמה שפחות, ואולי אף להוריד את סיכוייה להיאנס חס וחלילה, צריכה לשים לב מה היא לובשת, ואיך היא מתנהגת.
צר לי על המקרה שלך, באמת, אבל כמו שאמרת- המקרה שלך שונה לגמרי כי לא היית לבושה בצורה שכזאת, וכמובן שפה זה לא היה אשמתך, ואף אחד לא ראה את מגיע. הפוסט מדבר על נשים שהופעתן מעוררת עניין יתר אצל הבנים, וזה נותן לכולירות, אך ורק מבחינתם, לגיטימציה לעשות את המעשים המזעזעים האלה. לכן אסור אפילו לתת להם את הספק.
גם את/ה מכניס/ה לי מילים לפה. *מעולם* לא אמרתי שאישה צריכה להתלבש בצורה צנועה כדי למנוע מקרים של הטרדה מינית או אונס. מעולם!
מחקרים רציניים הוכיחו מעל לכל ספק כי הטרדה מינית או אונס לא תלויים כלל בלבוש האישה, זה רק תירוץ עלוב. דוגמא: במדינות כמו עיראק ואפגניסטן שיעור מקרי האונס פשוט מטורף. ושם הנשים מסתובבות בתוך כלוב, כדי שחלילה לא יראו מילימטר עור. מה זה מלמד אותנו? שללבוש אין קשר לכך. אני התייחסתי אך ורק לנושא המבטים.
והנושא השני שהתייחסתי אליו הוא ההתנהגות, והעובדה שכל אישה צריכה לדאוג לעצמה ולהקשיב לחושים שלה, ולא להכניס את עצמה לפינות מסוכנות, זה הכל.
ללא שם
, 22:13 20/1/2011:
אני די דיברתי בשם עצמי כשכתבתי את זה, לא התכוונתי שאת כתבת את זה.
כן, לרוב זה לא קשור ללבוש של האישה אלא רק לגבר הדוחה שמחליט לעשות מעשה שכזה... אבל אני מאמינה כי יש מקרים שהגבר ראה את זה כהתגרות בו, ומבחינתו ואך ורק מבחינתו, בראשו המעוות, יש לו את הלגיטימציה לעשות את זה. מבחינתו התלבשת ככה לכבודו, בשביל שגברים יסתכלו ויגעו. כן, יש גברים כאלה.
אז אם אפשר למנוע את זה, כי אי אפשר לדעת ליד איזה גברים את עוברת ברחוב ומה עובר בראשם, למה לא לעשות את זה? ואני מדברת על הבנות שבאמת לבושות בצורה חושפנית לכל הדעות, לא סתם מחשוף נחמד שכזה וג’ינס ארוכות\ עד הברך. ותאמיני לי, אני רואה הרבה נשים שחושפות את הגוף שלהן ככה.
ואני מסכימה איתך בקשר לשורה האחרונה שכתבת, ההתנהגות ודרך ההתנהלות של האישה בהחלט חשובה כאן.
אני מסרבת להתלבש בצורה שונה, בגלל שתי סיבות. הראשונה- אני לא מוכנה להיות תחת סנקציות, רק בגלל שיש גבר שלא מסוגל לשלוט על עצמו ועל ההתנהגות שלו. גבר כזה צריך להיות תחת סנקציות, לא אני ולא אף אישה אחרת. והשניה- גם אישה אפגנית שמכוסה מכף רגל ועד ראש בשכבות על שכבות על שכבות נאנסת. וגם כאן הגבר יכול לטעון שהיא "התלבשה לכבודו". זכותי להתלבש יפה, זכותי להתלבש חשוף, זכותי להתאפר ולענוד תכשיטים יפים, וזכותי לרצות שאנשים יחשבו שאני יפה ונראית טוב. ואין לי שום כוונה לוותר על כל אלה, בגלל ש"היא התלבשה חשוף והזמינה את זה" זה תירוץ עלוב.
הדבר היחידי שאני חושבת שכן צריך לעשות זה לעשות "ניהול סיכונים". וזה אומר לא לפגוש אדם זר בשתיים בלילה במקום נטוש, וזה אומר לא להשתכר עד אובדן שליטה עם אנשים שלא מכירים ולא סומכים עליהם, ועוד שלל דוגמאות. אבל זה ממש לא כולל לבוש צנוע יותר, כי זה פשוט לא ישנה שום דבר
(האתר שלי)
, 22:02 20/1/2011:
יקירתי קודם כל- כואב לי ועצוב לי לשמוע על מה שקרה לך. זה דבר שלא צריך לקרות לאף אדם בשום מקום, לא משנה מהן הנסיבות. האם לפחות הבן זונה שפגע בך נשפט ונענש?
אני בדעתך, לחלוטין. כמו שכתבתי בהודעה הראשונה: "גם אני חושבת שאדם שמטריד מינית, תוקף או אונס הוא זבל שהחוק צריך לטפל בו". כמוך אני יודעת שאין קשר בין אונס לבין לבוש, אנשים מאוד אוהבים להשתמש בתירוץ הזה, בגלל שהוא נוח.
הדבר היחידי שהתייחסתי אליו בהקשר הזה הוא, שאישה שמתלבשת בצורה מושכת תזכה למבטים. אני מקפידה על הלבוש שלי במטרה שאנשים יסתכלו עלי ויחשבו שאני יפה ומושכת, ובהקשר הזה האישה "אשמה" בכך שהיא מושכת מבטים. אבל- וזה אבל גדול! אף אדם בעולם לא יכול להצדיק מעשים פליליים ופוגעים ע"י התירוץ של "היא הזמינה את זה". כי זה בולשיט אחד גדול, ושתינו יודעות את זה. והמרחק בין מבט ובין מחמאה לגיטימית לבין הטרדה מינית ואונס הוא רחוק שנות אור.
little girl blue. (האתר שלי)
, 20:21 20/1/2011:
כמה דברים: בקשר למקרה של בנות ה14 זה מאוד מצער, אבל את צודקת הבנות מטומטמות וגם להורים יש בזה חלק. עוד דבר לידע כללי- התנדבתי באמנסטבמשך שנתיים(אירגון זכויות אדם) ולמדנו שרוב קורבנות האונס הן נשים דתיות או נשים בלי ביטחון עמי-כלומר בנות שיש להן פחות אומץ ללכת ולהתלונן, לעומת בנות שהולכות בלבוש חשוף שאומנם יותר מושכות אבל כנראה בעלות ביטחון עצמי גדול יותר. בקיצור אנסים זה פיכסה.
My little piece of heaven (האתר שלי)
, 21:56 20/1/2011:
היא דיברה על זה שכל בחורה התחילה לקפוץ ולרוץ למשטרה ולהגיש תלונות על הטרדה מינית כי הבוס שלה או העמית שלה מהעבודה החמיא לי על החזה או בהה בהם. אני חושבת שכל אחד צריך ללמוד לרסן את עצמו, במיוחד אם הוא לא שיכור. בוס לא צריך להחמיא לעובדת שלו על החזה שלה אבל כן, העיניים בהחלט יכולות לגלוש. כל דבר שיוצר שבולט באופן מופגן מעורר תשומת לב. אב כן, גם בחורה תסתכל על חזה של בחורה אחרת כי היא כ"כ משתדלת להדגיש את זה.
Deadnight Warrior (האתר שלי)
, 20:32 20/1/2011:
צודקת בכל מילה. בהתחלה חשבתי שאני הולכת להגיב איזו תגובה נזעמת באורך הגלות, אבל אחרי שקראתי... מסכימה לגמרי אין בכלל מה להוסיף
אנג’ל~
, 20:34 20/1/2011:
אוקיי, הבנתי את הטענה שלך. -אנסים- תמיד יתרצו שראו נשים שלבושות חשוף [והמושג "חשוף" נתון פה לפרשנויות שונות לפי דעה וטעם אישי] והבינו שהן "מזמינות את זה". אבל, לפי הסטטסטיקות של מעשי אונס בכל שנה, גם נשים דתיות שמכוסות מכף רגל ועד ראש נאנסות. ואפילו סבתות בנות 75 נאנסות. ואני בספק אם הן היו לבושות "חשוף". אונס זה אינו מעשה של מין, זה מעשה של אלימות. חשוב לזכור את ההבדל! האשם היחיד שיכול להיות באונס, זה המבצע של האונס בלבד.
פאולינה
, 20:42 20/1/2011:
תגידי, כשאת הולכת למשל ברחוב ורואה על חלון ראווה שמלה מהממת, אבל מעלפת...... היא ממש קוראת לך, ואת חייבת להכנס לחנות לרגע רק למדוד אותה , למרות שאת לא יכולה להרשות לעצמך לקנות אותה כי היא לא לתקציב שלך. את מודדת והיא יושבת עלייך "בול", הכי יפה בעולם!
תגנבי אותה?
מקווה שהתשובה שלך היא "לא" מוחלט!
יופי! אותו דבר במקרה של הכתבה שלך ואף מקרה הבנות בנות ה-14!
גם אם הנערים הללו בילו איתן, שתו איתן והתחרמנו איתן עדיין זה לא נותן להם לגיטימציה לאנוס! שתביני, הם הרסו לבנות האילה במינימום שנים מהחיים שלהן, ובמקסימום את כל חייהן, ושלא נדבר על הכספים לפסיכיאטרים שיטפלו בטראומות הנפשיות שיתפרסו להן כמעט בכל התחומים, וכנ"ל לגבי כל הנשים שעברו התעללות כלשהי, אפילו התעללות מנטלית של הורים בילדים.
רואים שלא עברת דבר כזה בחיים שלך, ראייתך לצערי מאוד שטחית ולא רגישה, ובדיוק בגלל אנשים כמוך עדיין נפגעות התקיפה עוברות גהינום בשביל להעלות את סיפורן בבית משפט ולדרוש צדק.
עדיין ילדה. (האתר שלי)
, 21:14 20/1/2011:
אני מסכימה איתך בזה שאם מישהי לבושה חשוף היא מושכת תשומת לב אבל זה לא נותן לאף אחד זכות לגעת בה. נכון שזה צפוי שהיא תקבל הערות ויסתכלו ונכון שאם היא לא הייתה לבושה חשוף אולי לא היו מעירים לה אבל גם יכולים להעיר לה אם היא תהיה סתם לבושה בבגדים רגילים או צמודים שלא חושפים כלום. אני לא מתלבשת חשוף אבל אני כן מתלבשת בצורה שמחמיאה לי, זו סיבה להעיר לי הערות ? לגעת בי? למה אני צריכה כל הזמן לדאוג ולפחד שיטרידו אותי? יש הבדל בין מחמאה לבין הערה גסה. נסעתי פעם באוטובוס עם חברה, הייתי לבושה עם חולצה ארוכה וגינס, שום דבר לא חשוף , וזה לא מנע ממישהו להעיר לי הערות גסות כל הנסיעה, זה לא מנע ממנו להיצמד אליי אפילו שהבהרתי לו שאני לא מעוניינת לדבר איתו שיזוז. אם מישהי משאירה דלת פתוחה זה לא נותן זכות לאף אחד להיכנס בלי שהיא תזמין אותו.
קורל
, 21:25 20/1/2011:
מסכימה איתך במלוא האחוזים.אישה\נערה לא יכולה להתפלאות למה מסתכלים לה על החזה כל היום,או על היישבן או על כל איבר חשוף ובולט בגוף אלא אם כן היא מראה את זה.אין לה גם סיבה לקרוא לזה הטרדה מינית,כי הטרדה מינית זה משהו אחר לגמרי(משהו שנעשה ללא רצון).מבחינתי אישה שהולכת עם מחשוף עמוק,עם מכנס קצר,רוצה להבליט את עצמה ואת הגוף שלה ובאמת שאין שום דבר רע בזה..אבל אל תתפלאי אחרי זה למה בוהים בך כל הזמן!
ומסכימה לגבי הבנות שנאנסו,כיאלו איפה החשיבה ? זה ידוע שמקומות כמו התחנה המרכזית,או הים אפילו בלילה,זה עם כל הכבוד לא הגן הציבורי שיש לכם מתחת לבית (שהיום בלילה גם נחשב כמסוכן..),או למשל ששמעתי על אישה בת 20 ומשהו בערך שנאנסה ע"י מישהו כי היא תפסה איתו טרמפ מת"א עד לכרמיאל(!!) כיאלו למה ציפית ? היום לצערי מעטים הם האנשים שבאמת יהיו נחמדים אלייך ולא רק בגלל הציצי העומד שלך,זאת המציאות וצריך להזהר איתה ולקבל אותה ולא לשחק אותה ראש קטן כל דבר.
האמת שמסתתרת בפנים
תגובות לקטע: מי אשם בתקיפה מינית? הוספת תגובה חדשה
מסכימה לחלוטין. אולי לא הייתי מנסחת את זה "מה הן מצפות" אלא אם את מכניסה את עצמך לסכנה, ואת לא אחראית על עצמך, תהיי מודעת לתוצאות.
גם הרבה מקרי אונס הם כשהבחורה בכלל לא אמרה לא, אלא פשוט לא אמרה כן. ואם היא שותקת איך ניתן בכלל לדעת מה היא רוצה?.
אני אומרת כאחת שעברה המון הטרדות מיניות, שלחלק מהן אני לוקחת את האשמה על עצמי, כי באמת שיכולתי להימנע מהמצבים, אבל הייתי קטנה מדי, נאיבית מדי, ועשיתי טעויות. היום אני יותר מודעת לזה, ולא נותנת לעצמי להיכנס לשום מצב של one way ticket .
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
’גם הרבה מקרי אונס הם כשהבחורה בכלל לא אמרה לא, אלא פשוט לא אמרה כן. ואם היא שותקת איך ניתן בכלל לדעת מה היא רוצה?.’
באמת נראה לך שבן אדם לא יכול לדעת מתי הבחורה מעוניינת ומתי לא? בחורה ששותקת וקופאת זה טבעי ואני יכולה להבטיח לך שהגבר מבין טוב מאוד שהיא לא מעוניינת, פשוט התירוץ הזה היא שתקה זה תירוץ מצוין לאונס.
את לא אשמה בשום מקרה של הטרדה שעברת, האשם היחיד זה הוא.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
לא, בחורה ששותקת וקופאת זה סימן לאי-רצון רק כשיש לבחור קצת ניסיון. כשלא היה לי בכלל ניסיון עם בחורות, לא עליתי על זה עם שתי בנות, שניסיתי לנשק בדייט למרות שהן שתקו וקפאו. היום בדיעבד אני קולט שפשוט הייתי חסר ניסיון...
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
איזה מזל שלא מתפקידו של גבר חרמן ושיכור בן 21 להחליט מה היא באמת רוצה?
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
הכתיבה שלך מאוד מפוזרת ולא ממוקדת. המקרה שהרחבת עליו בכלל לא קשור ללבוש מחשוף.
יש הבדל אם את בת 14 ואת הולכת לתחנה המרכזית פוגשת בחור בן 21 משתכרת איתו והלכת איתו לחוף מבודד לבין ללבוש מחשוף.
אז תעשי את ההפרדה הזו כי אם בחורה תלבש מחשוף שלא תתפלא שבוהים לה בחזה אבל זה מן הסתם לא מצדיק שום התנהגות שמקוטלגת תחת הטרדה מינית. ומה היא בעצם הטרדה מינית את שואלת? כל דבר שגורם למוטרדת להרגיש לא נוח. וכן, בהייה ממושכת (וזה דבר שהוא רצוני וניתן לשליטה!) יכולה לגרום לה להרגיש לא נוח.
ואת מתבלבלת מאוד יקירתי, בחורות לא לובשת מחשוף בשביל למשוך תשומת לב אלא כי ככה בא להן. אם יש בחורות שמתלבשות ככה בשביל גברים ובשביל תגובות כנראה שהן לא מבריקות במיוחד. אבל לא חסרות נשים שלובשות בגדים שמדגישים את הנשיות שלהן והן מאוד חכמות והן מתלבשות ככה כי ככה זה יפה בעיניהן, ולא כדי שיבהו בהן, יטרידו אותן, ידברו אליהן או בכלל יגיבו כלפי זה.
תתפלאי אבל אנשים לא עושים כל מה שהם עושים כדי לקבל פידבק כלשהו.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
בטח שכן.עד שאת עומדת על הרגליים מבחינת ביטחון עצמי ויודעת להעריך דברים בפני עצמם אז הבידבק שלך הוא מה שהמשפחה,חברים והסביבה אומרים. לכן לכל כך הרבה ילדים יש בעיות מבחינת דימוי עצמי כי אבא אמר שהם לא מוצלחים נניח.הילד לא יגיד "אבל הציונים שלי הם בין הגבוהים בכיתה ואני אהוב על חברי אז אני לא מקשיב למה שאתה אומר".הילד יבין שהוא לא יוצלח ויתחיל לרדת ברמה. ככה זה עם לבוש.אני כשגדל לי החזה ניסיתי להסתיר אותו כי התביישתי. רק אחרי שהתחלתי ללבוש בגדים יותר צמודים אנשים יותר היתחסו אלי(בנים כלומר) וככה מגיל צעיר את מבינה שצמוד וחשוף נחשב ליפה.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
את צודקת שהן מטומטמות, אבל לבחורים אין זכות לנצל את העובדה הזאת.
כשבחורה לובשת מחשוף היא באמת צריכה להיות מודעת לכך שזה גורם לתשומת לב מהסוג הזה, אבל מצד שני- תסתכלו, אל תגעו.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
עולות לי דמעות של עצב ועצבים.
אני לא אומרת שזה לא נכון שהרבה בנות מתלבשות בצורה זולה, אך גם אם אני אלך בתחתונים זה לא נותן לאף אחד את הזכות לגעת בי. לבהות, כם, זו מדינה חופשייה אני לא אגיד להם לאן להפנות את המבט, אבל לגעת בשום פנים ואופן.
לגבי הבנות 14, הן בנות 14!!!! הן לא יודעות מה הן רוצות, יש להן פנטזיות שמישהו בן 21 ירצה להיות איתן וכמה שזה כיף, ואולי הוא יהיה חבר שלהן ואז הן יהיו יותר פופולריות, הן לא אומרות בוא נלך בכוונה שיאנסו אותנו. הן בטחו בהם, הן לא היו צריכות לבטוח בהם, אבל שוב, הן בנות 14 והשיקול דעת שלהן היה מוטעה בגלל שהן עדיין לא התבגרו, ותאמיני שהבני 21 האלה תכננו את זה מראש, והיו צריכים לדעת שהן קטינות ושאינן יודעות מה הן רוצות. הם ממש לא מסכנים והם הביאו את זה על עצמם.
את שבה ואומרת שאת לא מאשימה בנות, אבל שכדי שלא יאנסו אותן הן צריכות להתלבש בצורה מסויימת.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
המשך..
אני התלבשתי הכי צנוע בעולם, ועדיין סבא שלי החליט שמותר לו לגעת לי בחזה, ואני הלכתי ברחוב מכוסה מרגל ועד ראש ועדיין איזה בחור החליט שפשוט בא לו לתפוס לי תחזה...
אז סליחה, את יכולה לומר שאת לא מאשימה אבל את כן. וזה מטריף אותי.
תארי לך שבנות ה14 היו קוראות את מה שכתבת פה.. איך הן היו מרגישות.
אנימאוד מקווה שאת לא יודעת מהי ההרגשה של הטרדה, אבל ממישהי שכן יודעת, זה כואב, ואנחנו מאשימות את עצמנו מספיק ושונאות את עצמנו מספיק. לא צריכות עוד הטפות.
מצטערת אם זה יצא עצבני, זה פגע במקום רגיש.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אין לך ממה להיפדע מתוקה,
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
בנות 14 לא יכולות להבין בעצמן שללכת לאיזה חור מבודד, עם אלכוהול, ועם שני בנים שהן אפילו לא מכירות, זה פשוט זועק באותיות ענקיות "סכנה!!!"?
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אתה יודע מה? הערת את עיניי. אתה כל כך צודק, האחריות כולה על הבנות, הן היו צריכות לדעת שאם הן יגידו לא אז לכך כל משמעות ובגברים האלה? אנסו אותן ר בגלל שהם ידעו שהבנות בתוך תוכן ידעו על הסכנה ורצו אותה.
גאד, אני אפילו לא ידעת איך לענות לך על זה ברצינות.
אבל אין טעם, זה ייכנס לאוזן אחת וייצא מהשניה.
גבר שאונס הוא האשם, נקודה, אומרים לא, זה לא!!!
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
כל כך צודקת, הורגות חלק מהתגובות של האנשים פה, שמסכימים איתה ב100% וכו’.. אבל כל אחד והדעות שלו אני מניחה..?
תודה רבה!
3>
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אני לא חושבת שבחורות עם מחשוף עד הפופיק עם פושאפ מתלוננות שבוהים להן בחזה. מה כן, זה לא חשוב עד כמה המחשוף שלה עצום, כמה סימנים היא שדרה, כמה פרובוקטיבית היא נראית - זה לא נותן לגיטימציה לכפות עליה מין. נקודה.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
מסכימה.
או אפילו לזרוק לה איזו הערה אלא אם כן אתה נורא קרוב אליה או בן
הזוג שלה.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
מסכימה איתך שבחורה שלובשת מחשוף לא צריכה להתפלא כשמסתכלים לה על החזה , אבל יש הבדל בין להסתכל לבין לבהות והלעיר הערות .
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
מסכימה עם כל מילה שלךךך!!!!
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
האמת היא שאני מסכימה איתך.
גם אני חושבת שאדם שמטריד מינית, תוקף או אונס הוא זבל שהחוק צריך לטפל בו.
אבל- אנחנו בתור נשים צריכות לשמור על עצמנו.
אם אני צריכה לחזור הביתה בשעה מאוד מאוחרת, אני לא אלך במקום שאני לא מרגישה בטוחה בו. ואני בטח שלא אסתובב בלי גז מדמיע בכיס.
וכשאני לובשת חולצה עם מחשוף, מכנסיים מדהימות ואיפור- כן, אני רוצה שיסתכלו עלי ואני אשמח לקבל מחמאות.
ואני לא אתפלא אם מישהו יבהה בי.
הבעיה היא שהרבה בנות רוצות מצד אחד את תשומת הלב, אבל מצד שני לא יודעות איך לקבל אותה במידה, או איך להתמודד איתה.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
בתור מישהי שנוהגת להתלבש בצורה שמחמיאה לגופי ומושכת תשומת לב על בסיס קבוע, אני אועיל בטובי לספר לך כי כשאני נאנסתי זה קרה בבסיס על מדי ב’ עם עיניים נפוחות מעייפות של שמירות לילה.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אתם אשכרה מכניסים פה מילים לאנשים, היא בכלל לא אמרה שהיא מצדיקה את האנסים ושהבנות הן האשמות המלאות באונס שלהן. אף אחד פה לא מרחם על היצורים האלה שאונסים נשים מסכנות וחסרות אונים.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
גם את/ה מכניס/ה לי מילים לפה.
*מעולם* לא אמרתי שאישה צריכה להתלבש בצורה צנועה כדי למנוע מקרים של הטרדה מינית או אונס. מעולם!
מחקרים רציניים הוכיחו מעל לכל ספק כי הטרדה מינית או אונס לא תלויים כלל בלבוש האישה, זה רק תירוץ עלוב. דוגמא: במדינות כמו עיראק ואפגניסטן שיעור מקרי האונס פשוט מטורף. ושם הנשים מסתובבות בתוך כלוב, כדי שחלילה לא יראו מילימטר עור. מה זה מלמד אותנו? שללבוש אין קשר לכך.
אני התייחסתי אך ורק לנושא המבטים.
והנושא השני שהתייחסתי אליו הוא ההתנהגות, והעובדה שכל אישה צריכה לדאוג לעצמה ולהקשיב לחושים שלה, ולא להכניס את עצמה לפינות מסוכנות, זה הכל.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אני די דיברתי בשם עצמי כשכתבתי את זה, לא התכוונתי שאת כתבת את זה.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אני מסרבת להתלבש בצורה שונה, בגלל שתי סיבות.
הראשונה- אני לא מוכנה להיות תחת סנקציות, רק בגלל שיש גבר שלא מסוגל לשלוט על עצמו ועל ההתנהגות שלו. גבר כזה צריך להיות תחת סנקציות, לא אני ולא אף אישה אחרת.
והשניה- גם אישה אפגנית שמכוסה מכף רגל ועד ראש בשכבות על שכבות על שכבות נאנסת. וגם כאן הגבר יכול לטעון שהיא "התלבשה לכבודו".
זכותי להתלבש יפה, זכותי להתלבש חשוף, זכותי להתאפר ולענוד תכשיטים יפים, וזכותי לרצות שאנשים יחשבו שאני יפה ונראית טוב.
ואין לי שום כוונה לוותר על כל אלה, בגלל ש"היא התלבשה חשוף והזמינה את זה" זה תירוץ עלוב.
הדבר היחידי שאני חושבת שכן צריך לעשות זה לעשות "ניהול סיכונים". וזה אומר לא לפגוש אדם זר בשתיים בלילה במקום נטוש, וזה אומר לא להשתכר עד אובדן שליטה עם אנשים שלא מכירים ולא סומכים עליהם, ועוד שלל דוגמאות.
אבל זה ממש לא כולל לבוש צנוע יותר, כי זה פשוט לא ישנה שום דבר
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
יקירתי
קודם כל- כואב לי ועצוב לי לשמוע על מה שקרה לך. זה דבר שלא צריך לקרות לאף אדם בשום מקום, לא משנה מהן הנסיבות.
האם לפחות הבן זונה שפגע בך נשפט ונענש?
אני בדעתך, לחלוטין. כמו שכתבתי בהודעה הראשונה: "גם אני חושבת שאדם שמטריד מינית, תוקף או אונס הוא זבל שהחוק צריך לטפל בו".
כמוך אני יודעת שאין קשר בין אונס לבין לבוש, אנשים מאוד אוהבים להשתמש בתירוץ הזה, בגלל שהוא נוח.
הדבר היחידי שהתייחסתי אליו בהקשר הזה הוא, שאישה שמתלבשת בצורה מושכת תזכה למבטים. אני מקפידה על הלבוש שלי במטרה שאנשים יסתכלו עלי ויחשבו שאני יפה ומושכת, ובהקשר הזה האישה "אשמה" בכך שהיא מושכת מבטים.
אבל- וזה אבל גדול!
אף אדם בעולם לא יכול להצדיק מעשים פליליים ופוגעים ע"י התירוץ של "היא הזמינה את זה". כי זה בולשיט אחד גדול, ושתינו יודעות את זה. והמרחק בין מבט ובין מחמאה לגיטימית לבין הטרדה מינית ואונס הוא רחוק שנות אור.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
כמה דברים:
בקשר למקרה של בנות ה14 זה מאוד מצער, אבל את צודקת הבנות מטומטמות
וגם להורים יש בזה חלק.
עוד דבר לידע כללי- התנדבתי באמנסטבמשך שנתיים(אירגון זכויות אדם) ולמדנו שרוב קורבנות האונס הן נשים דתיות או נשים בלי ביטחון עמי-כלומר בנות שיש להן פחות אומץ ללכת ולהתלונן, לעומת בנות שהולכות בלבוש חשוף שאומנם יותר מושכות אבל כנראה בעלות ביטחון עצמי גדול יותר.
בקיצור אנסים זה פיכסה.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
לכי תזדייני!
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
כה פורה התגובה הזאת.פשוט מכניסה דעה חדשה לוויכוח פה.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
אני לא חושבת שאת צודקת.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
היא דיברה על זה שכל בחורה התחילה לקפוץ ולרוץ למשטרה
ולהגיש תלונות על הטרדה מינית כי הבוס שלה או העמית שלה מהעבודה
החמיא לי על החזה או בהה בהם. אני חושבת שכל אחד צריך ללמוד
לרסן את עצמו, במיוחד אם הוא לא שיכור. בוס לא צריך להחמיא לעובדת
שלו על החזה שלה אבל כן, העיניים בהחלט יכולות לגלוש. כל דבר שיוצר
שבולט באופן מופגן מעורר תשומת לב. אב כן, גם בחורה תסתכל על חזה
של בחורה אחרת כי היא כ"כ משתדלת להדגיש את זה.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה ^
צודקת בכל מילה. בהתחלה חשבתי שאני הולכת להגיב איזו תגובה נזעמת באורך הגלות, אבל אחרי שקראתי... מסכימה לגמרי
אין בכלל מה להוסיף
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
אוקיי, הבנתי את הטענה שלך. -אנסים- תמיד יתרצו שראו נשים שלבושות חשוף [והמושג "חשוף" נתון פה לפרשנויות שונות לפי דעה וטעם אישי] והבינו שהן "מזמינות את זה".
אבל, לפי הסטטסטיקות של מעשי אונס בכל שנה, גם נשים דתיות שמכוסות מכף רגל ועד ראש נאנסות.
ואפילו סבתות בנות 75 נאנסות. ואני בספק אם הן היו לבושות "חשוף".
אונס זה אינו מעשה של מין, זה מעשה של אלימות.
חשוב לזכור את ההבדל! האשם היחיד שיכול להיות באונס, זה המבצע של האונס בלבד.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
תגידי, כשאת הולכת למשל ברחוב ורואה על חלון ראווה שמלה מהממת, אבל מעלפת...... היא ממש קוראת לך, ואת חייבת להכנס לחנות לרגע רק למדוד אותה , למרות שאת לא יכולה להרשות לעצמך לקנות אותה כי היא לא לתקציב שלך. את מודדת והיא יושבת עלייך "בול", הכי יפה בעולם!
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
אני מסכימה איתך בזה שאם מישהי לבושה חשוף היא מושכת תשומת לב אבל זה לא נותן לאף אחד זכות לגעת בה. נכון שזה צפוי שהיא תקבל הערות ויסתכלו ונכון שאם היא לא הייתה לבושה חשוף אולי לא היו מעירים לה אבל גם יכולים להעיר לה אם היא תהיה סתם לבושה בבגדים רגילים או צמודים שלא חושפים כלום.
אני לא מתלבשת חשוף אבל אני כן מתלבשת בצורה שמחמיאה לי, זו סיבה להעיר לי הערות ? לגעת בי? למה אני צריכה כל הזמן לדאוג ולפחד שיטרידו אותי? יש הבדל בין מחמאה לבין הערה גסה.
נסעתי פעם באוטובוס עם חברה, הייתי לבושה עם חולצה ארוכה וגינס, שום דבר לא חשוף , וזה לא מנע ממישהו להעיר לי הערות גסות כל הנסיעה, זה לא מנע ממנו להיצמד אליי אפילו שהבהרתי לו שאני לא מעוניינת לדבר איתו שיזוז.
אם מישהי משאירה דלת פתוחה זה לא נותן זכות לאף אחד להיכנס בלי שהיא תזמין אותו.
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
מסכימה איתך במלוא האחוזים.אישה\נערה לא יכולה להתפלאות למה מסתכלים לה על החזה כל היום,או על היישבן או על כל איבר חשוף ובולט בגוף אלא אם כן היא מראה את זה.אין לה גם סיבה לקרוא לזה הטרדה מינית,כי הטרדה מינית זה משהו אחר לגמרי(משהו שנעשה ללא רצון).מבחינתי אישה שהולכת עם מחשוף עמוק,עם מכנס קצר,רוצה להבליט את עצמה ואת הגוף שלה ובאמת שאין שום דבר רע בזה..אבל אל תתפלאי אחרי זה למה בוהים בך כל הזמן!
הוסף תגובה לתגובה קישור ישיר לתגובה
הוספת תגובה חדשה: