לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2021    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

11/2021

מפרגן לבלוגרים


כדי לשמור על הקהילה של ישרא, החלטתי לפרגן לבלוגרים שאני אוהב לקרוא וגם מעדכנים ברמה החודשית לפחות (כלומר העלו פוסט אחרון לכל המוקדם ב-28/10). 

 

חשוב לי לציין שהסדר רנדומלי לחלוטין, אני לא מנסה לייצר תחרות בין בלוגרים אלא רק לפרגן אחד לשני. 

 

אם אני ארגיש שזה מגניב ונחמד אני אארגן כזה כל חודש ואם הקהילה תהפוך למפלצתית אז אולי כל שבוע (הלוואי). 

 

אגב, גם אם אני אפרגן כל חודש/שבוע, זה לא אומר שאני לא יכול לפרגן פעמיים לאותם בלוגרים :)

אבל שוב, בלי תחרותיות, זאת לא המטרה. 

 

(דבר לפני אחרון, אני לא בטוח שקישור לבלוג שלכם ייתן נוטיפיקציה, לכן אני מקשר גם לבלוג וגם לפוסט האחרון, אם זה מפריע לכם תעדכנו ואני אוריד את הקישור/פרגון)

(דבר אחרון לפני שאני מתחיל לפרגן - אם מישהו מרגיש מובך/לא מעוניין בפרגון ממני, תכתבו לי ואמחק מבטיח)

 

kzatVharbe, גיליתי אותך לפני חודש אני חושב, ואני ממש נהנה מהפוסטים שלך. הפוסטים שלך ארוכים ומעניינים, אני לא חושב שיש מישהו בקהילה הזאת שכותב כל כך ארוך ועם זאת יפה ולא מרגיש שנמרח. תודה שאת פה. קישור לפוסט אחרון.

 

Super Stupid, את אומנם יחסית חדשה (או בלוג חדש) עם בסך הכל 2 פוסטים עד כה, אבל הצלחת לרתק אותי יואני מקווה ממש שתמשיכי לכתוב פה (ואני קורא למרות שאני לא מגיב). תודה שאת פה. קישור

 

Szaaa,  עם רזומה של חודשיים לדעתי יותר ואת מעבירה לטיוטות, נכון? הפוסטים שלך מעניינים ממש ואני מתחבר אליהם ממש. תודה שאת פה. קישור

 

shady shadow, גבר שבגברים, אני לא מגיב אצלך מספיק (או בכלל) אבל אני קורא אצלך הרבה. אני אוהב את השירה שלך למרות שיש לי תחושה שאתה לא מעריך אותה מספיק, תודה שאתה פה. קישור

 

סטארי, יא כותבת מגניבה אחת, נהנה לקרוא אותך כל פעם מחדש, הלוואי ויהיו יותר עדכונים :) תודה שאת פה. קישור

 

נוטש, אני גם לא מגיב לך מספיק לצערי. הפוסטים שלך ממש נוגעים לליבי והקישורים שאתה שם מגוונים את היוטיוב שלי בטירוף. תודה שאתה פה. קישור

 

goals, יש לך רזומה עצום בישרא, אבל איכשהו גיליתי אותך ממש לאחרונה. הכתיבה שלך יפה, מוזיקה לעיניים, נהנה לקרוא אותך. תודה שאת פה. קישור

 

שומר האור, מה שלומך? אתה כותב יפה ומרתק ולא עידכנת כבר חודש. ספר לנו בבקשה על החופשה שאתה נמצא בה או מה שזה לא יהיה :) תודה שאתה פה. קישור

 

דניאלי ודי, ותיקת הבלוגרים שאני קורא, כבוד על השמירה על הגחלת (את יודעת שאני התחלתי ב-2005, רק שהחלפתי מלא בלוגים?). בכל מקרה, מרתק לקרוא אותך גם כשאת כותבת על דברים פחות נעימים ומזל שיש את המקום הזה בדיוק בשביל זה. מקווה שכמו כאן גם בחיים האמיתיים לא ישפטו אותך. תודה שאת פה. קישור

 

Memee יקרה, הידעת שיש לנו אותו חודש יום הולדת? :) הכתיבה המתומצתת שלך - אני כל כך מתחבר אליה ונהנה. תודה שאת פה. קישור

 

זהו, אלה עשרת הבלוגרים שבחרתי לפרגן להם, והלוואי ומלא אנשים יגיבו להם (אם הם ירצו בכך) והגחלת תישמר וחודש הבא אני אפרגן לעוד. 

בינתיים נחזור לדבר על החיים עצמם... 

 

ערב טוב ושבוע טוב חברים

נכתב על ידי כבר לא יודע , 28/11/2021 21:06  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)