לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא יודע



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2021    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

12/2021

מפרגן לבלוגרים


איזה כיף שאני עושה את זה חודש שני ברציפות!

לא האמנתי שאשרוד, והנה זה קורה. בדיוק לפני חודש (פחות יום) העליתי פוסט פרגונים לבלוגרים ובלוגריות שווים ושוות, והנה הקהילה גדלה לה. יש פה הרבה יותר מ-10 (או 20) בלוגרים שווים ושוות שגם ממש כותבים כל חודש, וזה ממש כיף לראות את זה. היום נגיד היה לי ממש קשה למצוא 10 בלוגרים שווים, גם אחרי שהורדתי את ה-10 שפרגנתי להם חודש שעבר, כי זה נורא קשה!! כי כבר נוצרת פה קהילה לאט לאט, אמיתית, אותנטית, נעימה (וגם קצת לוהטת). 

 

קישור לפוסט לפני חודש כדי שתוכלו לקרוא בלוגים שעדיין פעילים.

 

 

חשוב לי לציין שהסדר רנדומלי לחלוטין, אני לא מנסה לייצר תחרות בין בלוגרים אלא רק לפרגן אחד לשני. 

 

אם אני ארגיש שזה מגניב ונחמד אני אארגן כזה כל חודש ואם הקהילה תהפוך למפלצתית אז אולי כל שבוע (הלוואי). 

 

אגב, גם אם אני אפרגן כל חודש/שבוע, זה לא אומר שאני לא יכול לפרגן פעמיים לאותם בלוגרים :)

אבל שוב, בלי תחרותיות, זאת לא המטרה. 

 

(דבר לפני אחרון, אני לא בטוח שקישור לבלוג שלכם ייתן נוטיפיקציה, לכן אני מקשר גם לבלוג וגם לפוסט האחרון, אם זה מפריע לכם תעדכנו ואני אוריד את הקישור/פרגון)

(דבר אחרון לפני שאני מתחיל לפרגן - אם מישהו מרגיש מובך/לא מעוניין בפרגון ממני, תכתבו לי ואמחק מבטיח)

 

להלן המלצותיי ופרגוניי (ושוב מדגיש, בנוסף ל-10 שהמלצתי פעם שעברה) - 

 

G, חזרת אלינו בסערה אחרי כמה חודשים של שקט ומקבול אצל המתחרים! (סתם, גם אני ממקבל בינתיים). אני עוד זוכר לך חסד נעורים מימים של התכתבויות ארוכות על אוריינטציה מינית וענייני שליטה. ממש טוב לי שאת פה, את עושה את המקום הזה שמח יותר ולוהט יותר. תודה שאת פה. קישור לפוסט האחרון.

 

מ, פרצת לעולמי לפני שבועיים בדיוק. אני זוכר את זה כי קיבלתי מייל מפתיע בזמן הופעה של איפה הילד ופתאום ההופעה כבר לא הייתה משנה ובזמן שחמי רודנר שר לי באוזן אני בכלל מתכתב עם אחת הבלוגריות השוות פה. מעניינת מבחינה אינטלקטואלית, מצליחה לאתגר אותי והשיחות אתך.. פשוט תותים. אין לי ספק שיום אחד תתפרסמי בזכות המקצוע שאת לומדת. אני תמיד אוכל לספר לילדים העתידיים שלי שהכרתי אותך. תודה שנכנסת לעולמי. תודה שאת פה. קישור לפוסט אחרון.

 

come as you are, חזרת לישרא אחרי הרבה שנים. אני לא חושב שהייתה לנו אינטראקציה בפעם שעברה שהיית פה, מהרגע שנתקלתי בך, בום התלהבתי. את כותבת מרתק ואומנם ערה הפוך ממני אבל אפשר למצוא את הדרך לקרוא אותך. ולהגיב. כיף שחזרת והלוואי ותמשיכי לכתוב. תודה שאת פה. קישור לפוסט אחרון.

 

אשכרה, ממש אוהב את הכתיבה עם אנטרים. שורות קצרות ומתומצתות. את מביאה למקום הזה דברים ממש טובים, גם אם הכתיבה שלך לפעמים מלנכולית, היא נכתבת מושלם. כיף לקרוא אותך, למרות שאני לא מגיב מספיק אצלך. תודה שאת פה. קישור לפוסט אחרון

 

רובי, גם מהותיקים פה. כותבת מלא שנים. גם אצלך אני לא מגיב מספיק לצערי אבל עוקב, קורא הכל. כל פעם שאני קורא משהו עצוב אצלך בא לי לתת לך חיבוק (בהסכמה). אני ממש מתחבר לפוסטים שלך, וזה מה שיפה, את כותבת שהבלוג דמיוני אבל החיים.. של כולנו נראים ככה. תודה שאת פה. קישור לפוסט אחרון

 

סתם עוד פנטזיה, גם אותך אני קורא מלא שנים. לדעתי עשור. הייתי מגיב לך בעבר מבלוגים קודמים ועכשיו אני לא מגיב מספיק, אבל קורא, ונהנה. יש לך כתיבה קולחת ומעניינת ואת עושה למקום הזה טוב. טוב שאת פה. תודה שאת פה. קישור לפוסט אחרון.

 

TrashyRomance, וואי גם אותך אני קורא מלא זמן. החיים הסטודנטיאליים דרך התמודדות עם מחלה והזוגיות שנרקמה אל מול עינינו. פשוט מדהים, את יכולה לכתוב סדרות, באמת. שמתי לב שלא כתבת מלא זמן אזזזז מחכים לך פה. סקרנים לדעת את ההמשך. תודה שאת פה. קישור לפוסט אחרון

 

Katze, גם אותך אני קורא שנים :) את מעניינת ממש ואני אוהב את הכתיבה שלך. את לא נותנת להגיב אצלך (מובן לגמרי), אז במקום לשלוח מיילים משוגעים החלטתי לפרגן לך פה. ממש כיף לקרוא אותך ותודה שאת במקום הזה. תודה שאת פה. קישור לפוסט אחרון

 

רק רותם, גם מהותיקות פה. קורא אותך מלא, לא מגיב מספיק. יש לך כתיבה מיוחדת ומהנה. מוזיקה לעיניים. טוב שאת פה. אל ייאוש לגבי זוגיות! זה יבוא. מבטיח תודה שאת פה. קישור לפוסט אחרון

 

Let_go, נתקלתי בך ממש בשבועות האחרונים. לא יודע אם את מעיפה דברים לטיוטות או שאת חדשה פה, אבל ממש ריתקת אותי מהתחלה. טוב לקרוא אותך, את מעניינת ממש ואני מקווה שתמשיכי :) תודה שאת פה. קישור לפוסט אחרון

 

זהו, אלה עשרת הבלוגרים שבחרתי לפרגן להם, והלוואי ומלא אנשים יגיבו להם (אם הם ירצו בכך) והגחלת תישמר וחודש הבא אני אפרגן לעוד 10. 

בינתיים נחזור לדבר על החיים עצמם... בוקר סבבה לכולם :))))

נכתב על ידי כבר לא יודע , 27/12/2021 10:14  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כבר לא יודע

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 30 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכבר לא יודע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כבר לא יודע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)