בר קבועים
הוסף לקבועים  
« הדוסים של ישרא » ±
« קיבוץ איסט קריג! » ±

אז מי אני? בת 49 ,עירונית במקור וחברת קיבוץ (שעדיין, עד סוף נובמבר) שיתופי כבר חמש ומשהו שנים (אם סופרים מהרגע שהפכתי מועמדת), דתיה שנשואה לאתאיסט, תולעת ספרים, עובדת הייטק במקור, עובדת בבתי הילדים של הקיבוץ באמצע וכיום עובדת במכולת, בחדר אוכל וכן בספריה. הבלוג הזה היה הרבה דברים, עכשיו הוא סיפורו של תהליך ההפרטה שהקיבוץ שלי אמור היה לעבור החל מאוגוסט, וכרגע מתכוונים להתחיל אותו בדצמבר, נראה מה יהיה, בקיבוץ ובבלוג כאחד.
מנוי: הצטרף כמנוי בטל מנוי שלח

OMG, סלב!!!!1 או: לאיזו תובנות עמוקות הגעתי כשפגשתי את רודריגו?
נכתב ב31/5/2007 22:50

במסגרת כלשהי שלא כאן המקום לפרטה, יצא לי לפגוש כמה וכמה סלבס בדרגה זו או אחרת (אני לא מספיק מתעניינת או בקיאה לדעת מי יותר סלב ממי), כל אחד מהם היה ב"אחד על אחד" פחות או יותר, לפעם אחת בלבד, והפגישות הללו היו פזורות לאורך לא מעט זמן, במונחים של שנים.

 

חלק מהפעמים התרגשתי מהשניה הראשונה ועד השניה האחרונה, חלק מהפעמים ההתרגשות עברה לה במהלך הפגישה, היו מעט פעמים ללא התרגשות כלל.

 

הפואנטה פה היא לא הרצון להתרברב (לא שזה לא כיף), אלא ההבנה שהכתה בי כשישבתי השבוע עם ררררררררודררררררריגו ונעמה,ה-ז-ו-כ-י-ם ה-ג-ד-ו-ל-י-ם, הבנה ממש פשוטה על עצמי, ששמחתי מאוד להבין אותה, במיוחד בתקופה הזו שבה אני מחפשת את עצמי:

 

סלבס עושים לי את זה (התרגשות, כלומר) רק אם אני מעריכה את פועלם.

שלא יובן לא נכון - אני צופה בטלנובלות ואני קוראת בשקיקה מדורי רכילות, אני לא איזו אלטיסטית במגדל שן.

וצפיתי ברוב הפרקים של "רוקדים עם כוכבים" ואפילו הימרתי כבר בפעם הראשונה שרודריגו ינצח והריקודים שהיו שם בהחלט היו סקסיים והכל.

אבל אתגר קרת, בחור מכוער למדי, ריגש אותי פי אלף מרודריגו, למעשה אני חושבת שבמדד הריגושים - איתו הכי התרגשתי.

אלכס אפשטיין ואורלי קסטל-בלום היו מסוג ההתרגשויות שחלפו מהר, בעיקר בגלל הטבעיות שלהם עצמם (שלא ישתמע שאתגר קרת היה סנוב או משהו - נראה לי שהוא פשוט הרגיש עוד יותר מוזר ממני מכל הסיטואציה), היו עוד אבל נראה לי שנעצר פה.

 

אז תאמרו מה שתאמרו עליי, לפחות אני לא מעריצה קטנה ושוטה של תרבות הסלבס והתקשורת, אני מתפעמת הרבה יותר כשיש גם תוכן ממשי מאחורי סלבריטאיותו של האדם.

שייך לקטגוריות מי אני? מה אני?, רק בישראל

נכתבו 44 תגובות    תגובה אחרונה שייכת לcomprare viagra generico רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
0 קישורים לכאן     לינק לכאן

אתם כל כך מדהימים
נכתב ב22/5/2007 09:02

בכל החום והאהבה והדאגה שאתם שולחים לכיווני.

תודה!!!

היום החיים צבועים קצת שונה, עדיין המון שחור ואפור אבל יש נקודה קטנטנה של טורקיז (מצטערת אבל טורקיז הוא צבע פי אלף יפה מורוד) ואני מאמינה ומקווה שמפה רק עולים.

היום חג, ובשישי נופש במלון ובראשון חוזרים ללמוד ואני לא יודעת איך אבל איכשהו הכל יהיה יותר טוב, בעיקר כי יותר רע אני לא חושבת שיכול להיות.

היתה לי אתמול בערב שיחה ארוכה עם הבוסית בעבודה והיא אמרה שלא יהיה קל או נעים אבל היא תהיה לצידי בכל התהליך, והיו החיבוקים של גזר וביחד עם כל האימליים הם החזירו לי את האמון בעצמי.

וגם קלטתי אתמול שבתת הכרה אני מתוחה פחד, לחוצה נורא, אז עכשיו כשאני מודעת לכך אני אנסה להירגע, אעשה דברים מרגיעים ואנוח ובסוף הכל יסתדר לטובה.

כמו שקלינמן אמר, וגם הבוסית - מכל דבר לומדים, ורואים שאת לומדת ממה שקרה.

אני משאירה פה מקום לתגובות אבל שאלות שיבקשו פירוט על מה היה הסיפור לא ייענו בבלוג, אולי אולי אולי בפרטי (לא מבטיחה) ולמי שחיפש ולא מצא זה האימייל שלי
raederle
at
netvision
dot
net
dot
il
(סליחה על הפירוק לגורמים אבל לאחרונה יש מתקפת וירוסים ונמאס לי)

שייך לקטגוריות מי אני? מה אני?

נכתבו 11 תגובות    תגובה אחרונה שייכת לJekasrl רוצה להוסיף מחוכמתך?     בלי הקפצות
0 קישורים לכאן     לינק לכאן


 << נובמבר 2008 >> 
א ב ג ד ה ו ש
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


   הדף הבא
דפים: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  

הוסף מסר

פעם ניסיתי גם ללמוד, מה נשאר? את התואר השני לא סיימתי, צריכה רק להגיש עבודה מסכנה  גם את תעודת ההוראה לא סיימתי, לא עשיתי עבודה מעשית  
רשימת פוסטים בקטגוריה