2/2006

לדרבי יש חוקים משלו

 

כדורגל ?! חרוטון ?!

לא בדיוק

 

אז לפני שבועיים, בשבת שבה האוזניים עדיין דיממו לי (מהקריוקי בשישי בערב), הפלאפון מצלצל ואני בקושי שומע. על הקו חבר שלי עם הצעה ללכת אתו לדרבי של פ"ת (כדורגל).

תרשו לי לעצור לרגע את זרימת הפוסט ולהסביר לכם מה מה הקשר שלי לכדורגל ולפ"ת –

למרבה הבושה גדלתי בפ"ת - לא בחרתי בזה, ככה יצא - וכשהייתי בביצפר ייסודי הכיתה התחלקה לשניים: אוהדי הפועל פ"ת ואוהדי מכבי פ"ת. בואו נאמר שעל האוהד של מכבי, להקת אינפקציה כתבו את השיר הזה ... (לעצלנים שלא לחצו, הוא קיבל הרבה מכות). מאחר שהתברכתי בחושים מחודדים, בחרתי לאהוד את הפועל, מה גם שאלה היו שנים די טובות של הפועל והיא תמיד הגיעה מקום שני (זה בכל זאת פ"ת). עם הזמן נעשיתי אוהד אמיתי ופה ושם גם הלכתי לכמה משחקים. לאט לאט התחלתי לקלוט שכדורגל (ובייחוד ישראלי) זה דבר די משעמם לצפות בו.

לשחק כדורגל בניגוד לצפייה בו זה דווקא די נחמד, זאת ההזדמנות הכי טובה שלי לבעוט בחברים שלי; אם אני בועט בהם ברחבה הם אפילו צורחים "פנדל" בשמחה מהולה בכאב, זה תמיד מצחיק אותי.

 

חזרה לענייננו –

אז אמרתי לו שאני בשמחה אצטרף למשחק, קצת נוסטלגיה מימים עברו ומצאנו את עצמו בדרך למגרש. האצטדיון של פ"ת מכונה 'האורווה'; את הכינוי הזה נתנו לו האוהדים בגלל המראה של הקופות והסביבה שלהן, אני דווקא חושש ש'האורווה' מרמז על סוג האנשים שאפשר למצוא שם. קנינו כרטיסים ונכנסו למגרש, ממול היו האוהדים של מכבי פ"ת, כלומר הרבה אנשים שקיבלו הרבה מכות בחייהם. האמת היא שכשאני חושב על זה עכשיו, נדמה לי שדווקא האוהדים הצעירים של הפועל הם אלה שמקבלים את המכות בביצפר.

 

הצבע של מועדון הפועל פ"ת הוא כחול

הצבע של מועדון מכבי פ"ת הוא גם כחול

 

זה יוצר מצב די אבסורדי – האוהדים של הפועל שרים "כחול, זה בנשמה" והאוהדים של מכבי עונים להם בזעם "כחול, זה בלב". אוהדי הפועל ממש מתרגזים, ומייד שרים "כחול זה הצבע"; על זה עונים להם אוהדי מכבי בחרוזיות זועפת: "כחול זה בטחול!". הפועל לא נשארים חייבים ואומרים: "כחול זה בעין" עד שאחד האוהדים מנסה להראות לאוהד השני איפה הכחול נמצא בדיוק, וחובט בו בצורה ביולוגית חינוכית וכואבת בכל המקומות שהוא בטוח שאמור להיות בהם כחול.

זו אגב היתה סיבה מס' 74.2 ג' להתחיל קטטה במשחק כדורגל.

 

המשחק התחיל לו ושמתי לב שאני האשכנזי היחיד באיזור, ולא זו בלבד אלא שגם לא חילקו את לי השירון בכניסה! איפה לומדים את כל השירים האלה?!

אפילו השירון חירום שאני תמיד סוחב איתי בתיק - המיטב של יפה ירקוני - לא הועיל הפעם לתמהוני הרב, והוא כבר חילץ אותי מאלפי מצבים מביכים בעבר.

משום מה אף אוהד לא נסחף עם המילים של "עגלה עם סוסה" והרי אני נמצא בתוך אורווה!

 

 

אז המשחק נמשך לו, בעוד מכבי שיחקו משהו שהיה דומה לכדורגל הפועל שיחקו ב"בעיטה של הכדור למקום רנדומלי או על שחקן מכבי", שזה יכול להיות נחמד אם אתה משחק במשחק האקסקלוסיבי "בעיטת הכדור למקום רנדומלי או על שחקן מכבי".

זה ממש לא הוגן שלא מסבירים לקבוצה אחת את החוקים לפני המשחק, ברור שמכבי ינצחו ככה!

בפעם הבאה שאני הולך למשחק אני שולח להם במייל את החוקים לפני ומוודא שכולם מבינים מה צריך לעשות עם הכדור.

 

**

 

הבעלים של מכבי פ"ת הם משפחת לוזון, אחד השירים הלך: "לוזון, אתה שקרן

זו לא דלקת ריאות

יש לך סרטן"

 

במכבי יש גם שחקן שנקרא "סולי צמח", ועליו יש שיר:

"אמא של סולי, צמח" *3

 

אני לא בטוח לגבי רמת הדיוק של האבחנות הרפואיות האלה, אבל גם ככה המשחק היה משעמם אז פניתי לאוהד שישב מימיני וביקשתי להעזר בידע הרפואי שלו (הוא אבחן את לוזון כחולה סרטן) ושיאמר לי אם השומה השעירה שעל התחת שלי ממאירה או שהיא סתם לא מצחיקה.

הפשלתי את מכנסי ותחתוני ופניתי אליו לשאול אותו, עוד לא הספקתי לשאול אותו כלום והפכתי לגיבור האוהדים של הפועל: לא רק שחשפתי תחת בפני האוהדים של מכבי פ"ת, גם סנוורתי את השחקנים שלהם בדרך וכנראה הצלתי גול.

 

החלטתי לפנות לאוהד שישב משמאלי לבקשת עלון מידע על סרטן השומות, והתפלאתי לגלות שהאוהד היה עסוק ביצירת שלולית רירית ענקית בין הרגליים שלו. חשבתי לעצמי להמתין עד שפעולת ההרטבה תיפסק, אבל האוהד לא הפסיק לפלוט ריר למשך כמה דקות ארוכות. בהחלט היה ניתן לזהות שמאוד חשוב לו לא ללקות בסרטן הריריות.

גמלתי אומר לא להפריע לו בשעת הריור מאחר שזו סיבה מס' 23ב' להתחלת קטטה במשחק כדורגל ("אל תטריד מנוחת אוהד בעת הפרשת נוזלים").

 

הגעתי למסקנה שאולי בכל זאת אף אחד מהם לא עומד לתרום לי מהידע הרפואי שלו.

וחבל. יש לי דווקא שומה אסתטית למדי (מי שמעוניינת לאבחן נא צרי איתי קשר בהקדם).

 

 

אגב, מכבי ניצחו 2-0

 

אגב, כמעט שכחתי, אבל קבלו את התשובה הנשית לפוסטים שכתבתי על שתן..

נכתב על ידי חרוטון-, 16/2/2006 13:32, בקטגוריה
153 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     1 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

דפים: 1  

החודש הקודם (1/2006)  החודש הבא (3/2006)  

הכינוי הדפוק שלי: חרוטון-
הישג כרונולגי: 43
מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)



 << פברואר 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

ארכיון:
חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסריח:

הוסף מסר
הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגים מצחיקים » ±




גולשים עכשיו באתר
© הזכויות לשטויות בעמוד זה שייכות לחרוטון- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר במקרה ואתם זוממים לתבוע ועליו בלבד!!!
הזכויות לעיצוב שייכים לקישקוש שהלכה לאכול במבה
         119,671
1 2 3