2/2006

ניעור הזין הוציא עוד קצת שתן

 

כבר היה לי פוסט מוכן אבל אז נזכרתי שרציתי לשים את השאריות שחתכתי בעריכה של הפוסט הקודם (כדי שלא יהיה ארוך מידי/משעמם מידי/דוחה מידי ), אז רק שתדעו, זה לא נחשב פוסט, ועד הסופ"ש יהיה פוסט אמיתי (בכלל אני חושב שזה היה פוסט די בינוני, התגובות הטובות הפתיעו אותי, כנראה שיש דרישה לנושאים ביזריים)

 

 

כשגברים יוצאים להשתין בציבור הם בד"כ מחפשים עץ או קיר להשתין עליו, יש מצב שגברים שמסתובבים במדבר שאין בו כלום נאלצים או להתאפק או לחפש איזה גמל להשתין לו על הרגל ומתחילים לרדוף אחריו אם הוא הולך באמצע.

 

בכלל אי פעם תהיתם למה גברים תמיד מחפשים עץ/גלגל/קיר/תינוק להשתין עליהם ?

 

פעם לפני הרבה שנים לאברהם אבינו היה פיפי, לצערו הוא לא בדק את כיוון הרוח לפני שביצע את פעולת ההשתנה ומאז מעבירים היהודים מדור לדור, מאב לבן את היידע שאם משתינים באוויר הפתוח, זו סכנה גדולה ואם משתינים קרוב מידי לקיר – זו סכנת ריקושטים.

כמבון שהגויים הלא נימולים משתינים למאגרי השתיה שלהם, זה כי הם נחותים מאיתנו.

 

במהלך ההשתנה על קיר אתה פשוט מסתכל מהופנט על איך השתן מצייר על הקיר ואח"כ מתנקז לך אל בין הרגליים ואם יש לך הרבה מזל אז מאחוריך תווצר שלולית מקסימה.

רוב הגברים ממש נגעלים מהרעיון שהשתן של עצמם ייגע להם בנעליים, אפילו אם בשירותים ציבוריים השתן מגיע לנו על לגובה הביצים ואפילו אם רגע לפני שהתחלנו להשתין על הקיר דרכנו בחרא – החרא הוא של אחרים! זה הופך את זה לבסדר!

 

אז בד"כ בהשתנה על קיר- פותחים רגליים ונותנים לשתן לזרום בין הרגליים (מזיזים את הרגליים בשביל זה), אבל היה לי פעם חבר שהחליט שהוא רוצה לקפוץ מעל הפיפי, הוא רק שכח שכשקופצים, תמיד יש לכח המשיכה נטיה זדונית להחזיר אותך לאדמה (מייקל ג'ורדן לא נחשב) – אז הוא קפץ לפני שהפיפי נגע לו בנעל ו... בעצם אני לא רוצה להמשיך את הסיפור.

 

בילוי משפחתי ידוע בכל מיני משפחות הוא שהאבא משתין על קיר (לא בבית!) מזיז קצת את הזין כדי ליצור ציור מעניין, וקורא לאשה ולילדים לראות את הציור והשלולית שאבא עשה. כולם מתלהבים ואבא דורש ממני לנסות את המגפיים החדשים ולראות אם הם חסינים לשתן כמו שהם חסינים למים.

לעזאזל איתך אבא! אתה יודע שהשתן שלך חומצי מאז שאתה עובד במפעל ועכשיו נהרסו לי המגפיים!

 

כאילו שלהשתין כל קירות זה לא מספיק דוחה, אחת לכמה זמן יש שערה שנתלשת ומחליטה להתיישב בדיוק על החור של הזין, כמובן שאתה לא שם לב לזה לפני שאתה מתחיל, אבל אז הפיפי שלך מנסה לצאת מבעד לחור הזין, הוא מתפצל לשני זרמים שגורמים לקריעת ים סוף להראות כמו תופעה הגיונית, אם יש לך מזל, שני הזרמים עושים את דרכם לתוך האסלה. מאחר שאין לך מזל, זרם אחד נכנס לשירותים והשני הולך ישר לרצפה... אתה מנסה להתכופף או למצוא זווית מיוחדת בשירותים שממנו שני הזרמים יגיעו למקום המיועד. מיותר לציין שהחיפוש נכשל אחרי שהחלקת על הפיפי של עצמך ונפלת...

 

בכלל, הדרישות החברתיות מגברים להשתין באחוזי דיוק גבוהים עוברות כל גבול, לפעמים אנחנו מצוננים והתעטשויות הן לא פעולה רצונית ! אנחנו לא שולטים בזה! אני בכלל מעדיף לא להשתין בשירותים אם אני מצונן, בשביל מה יש בריכות ?!

 

בספר של דייב באריהמדריך השלם לגברים אמיתיים, מסביר דייב את קוד ההתנהגות במשתנה ציבורית, (זה כמעט 3 עמודים של הסברים מצויינים באחד הספרים המצחיקים שקראתי) הוא מסביר איך מרגע שאתה שולף את אברך במקום ציבורי – "מוטב מוות מקשר עין" , כולם פתאום בוהים בקיר שמולם כאילו רשומה שם הנוסחה להפוך אגוזים לפלטינה, איך אם תבחר במשתנה קרובה מידי למשתנה אחרת שבשימוש כולם יחשבו שאתה הומו.  אם תכנס לתא הסגור יחשבו שאתה מחרבן בלי ריח או שיש לך זין קטן.

 

לסיכום, אל תשתינו לי באוזן ותגידו שיורד גשם !

 

(בכל זאת, לגברים הרבה יותר קל להשתין)

 

מי מתנדבת להסביר לי איך נשים משתינות ?

נכתב על ידי חרוטון-, 7/2/2006 16:45, בקטגוריה
98 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     2 הפניות (TrackBack) לכאן     לינק לקטע

דפים: 1  

החודש הקודם (1/2006)  החודש הבא (3/2006)  

הכינוי הדפוק שלי: חרוטון-
הישג כרונולגי: 43
מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)



 << פברואר 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

ארכיון:
חיפוש טקסט בקטעים:

חפש
חלון מסריח:

הוסף מסר
הבלוג חבר בטבעות:
« בלוגים מצחיקים » ±




גולשים עכשיו באתר
© הזכויות לשטויות בעמוד זה שייכות לחרוטון- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהו אחר במקרה ואתם זוממים לתבוע ועליו בלבד!!!
הזכויות לעיצוב שייכים לקישקוש שהלכה לאכול במבה
         119,671
1 2 3