כניסה לבלוג            הוסף לקבועים שלי            המלץ על הבלוג            ערוך את הבלוג             שלח לי מייל             לישראבלוג
1/2006

איכות זאת (לא) מילה גסה

 

תוך כדי שיפצורו של בלוגי ומתוך ניסיון לשוות לו לוק איכותי במטרה שיכתבו עליו באיזשהו מקום, ובכן, איכותי - הכנתי רשימות לינקים לבלוגים מומלצים מצד ימין. זה כמובן דרש ממני המון, כמו למשל לשים מסכת חמצן נגד אדי הפלצנות או להתמרח היטב במסנן קרינה אנטי-גיקית בדרגה 30, אבל שרדתי את זה לא רע והאמת שמצאתי כמה לינקים מעניינים. כלומר, כאלה שאני באמת אחזור ואכנס אליהם יותר מפעם אחת. כלומר, חוץ מהפעם הזאת בה עברתי עליהם ברפרוף כדי לראות אם הם עומדים בקריטריוני הסף להיכנס לרשימה (כמו למשל, שיהיה בהם ויכוח סוער מה התעתיק העברי הנכון ל-cockies, או למשל תחקיר חושפני ונוקב על פאקים היסטריים באתרי מפלגות שחוץ משלושה פעילים והכותב עצמו איש לא נכנס אליהם).

 

אז הנה ארבעה היילייטס (באמת) מהלינקיאדה מימין, ששווה להקליק עליהם (הקוראים הפחות נבונים שלא מעוניינים להקליק מוזמנים להעביר את הזמן ולחכות ליתר באוטובוס, תוך כדי מעבר העכבר באיטיות אך בנחישות על כל הלינקים של הבלוגים ברשימה ולראות איך הצהוב מתהבהב לכתום) (נכון מגניב? עשיתי לבד):

 

 

1. וולווט אנדרגראונד. יש מישהו שעוד לא מכיר? אימת הביצה, מטרידת שנת עכברי הברנז'ה. עוקבת אחרי כל אות ופסיק לא נכונים בעמוד הלפני אחרון (פיסקה 15 מלמטה) ב"24" של ידיעות, לוקחת ידיעות ממדורי הברנז'ה בעיתונות הכתובה ובאינטרנט ומוסיפה להם מידע אישי ממאחורי הקלעים, מביאה בראש למי שצריך וגם למי שלא. לדעתי זה אחד הבלוגים שקיבל את הכי הרבה כניסות (יותר מ-10 אלף) בזמן כל כך קצר מאז עלה לאוויר (פחות מחודש), בזכות פרסום מפה לאוזן (או יותר נכון מפורום לטוקבק) בלבד. זהות הכותבת הוא אחד מהסודות שכל הברנז'ה מנסה לפענח.

עיצוב (?): מזעזע, חלוקת טקסטים בעייתית, אבל למי אכפת: תני לנו דם, מותק.

פוסט לגזור ולשמור: להיות דנה ספקטור. מעולה.

 

 

2. חוקים משלו. הבלוג של יואב בורוביץ', אחד מבכירי הכותבים במדור הספורט של "הארץ", מסקר את מכבי ת"א בכדורסל עבור העיתון. הבלוג שלו הוא אחד מהארבעה הראשונים ש"הארץ" העלה לאוויר כנראה כדי להיות חלק מהטרנד (באיחור לא אלגנטי). כותב על מאחורי הקלעים של הספורט בארץ, בצורה שקצת יותר מתפרעת מהגבולות שהציבו לו בתור כותב במדור, ונכנס (בעדינות רבה מדי, לטעמי) בכל מיני פיגורות ספורטיביות וגם ב-wannabees.

עיצוב: מרהיב עין, כמובן במגבלות האדמין המיושן אך המנסה להשתדרג של "הארץ" (למה אין עמוד ראשי אחד לכל הבלוגיה שלכם?).

פוסט לגזור ולשמור: נקודת שבירה (עשה לי את זה בעיקר בגלל ההסתכלות הנוסטלגית על טורנירי הטניס ב-25 שנה האחרונות ואותם הטניסאים שאני ו"יואבי" (ככה קרא לו בבית, כתוב!) הערצנו בילדותנו הרחוקה. וגם בזכות גילוי הלב על אהבתו הסודית, פיסקה אחרונה). לקוראי האפילו יותר איכותיים מהממוצע (הגבוה בטירוף ממילא), מומלץ להרחיב אופק או שניים ולעיין בטורו של גדי להב מוואלה!, על תופעת הבלוגים של עיתונאים ברשת. 

 

 

3. טל מילנר. בעל הטור "מספר לחבר'ה" במדור הסקס של NRG, ונעזר ברייטינג שלו כדי לקדם את בלוגו. כותב ב-NRG בעיקר על פורנו ומבטיח לכתוב ביחד עם שותפים בבלוג בצורה הרבה פחות מבוקרת על, כאמור, פורנו. וגם על פמניזם. וגם על ביבי נתניהו. הבלוג מדיף ריחות קלים של עראק זול, סרטים שחוקים מדי מקלטות וידיאו חצי מפורקות, ספות מרופטות בצורה חשודה וממחטות נייר משומשות שמתגוללות בכל פינה. פותח את שעריו לקליטת כותבים חדשים בעלי ידיים דביקות מחומרי סיכה שונים. נראה מבטיח.

עיצוב: סבבה לגמרי, כלומר סבבה בהתאם לריחות של הבלוג.

פוסט לגזור ולשמור: המציצה של אביה ב'. אל תשאלו אותי למה.

 

 

4. פזמון חוזר. בלוג המוסיקה הטוב ביותר שאתם לא קוראים. ובחיי שאני לא ממליץ עליו כי הוא קישר והחמיא לתרגום שלי מלפני כמעט שלוש שנים ל-Praying for time של ג'ורג' מייקל. כותבים בו חמישה בלוגרים שונים על כמעט כל סגנון מוסיקה אפשרי, במטרה "ליצור קהילה שתהיה מקום לגלות מוזיקה חדשה כדי לרכוש אותה באופן חוקי". אז, המ, יצירת הקהילה לא ממש הצליחה, אולי כי, ז'תומרת, אנשים לא ממש מעוניינים לרכוש מוזיקה באופן חוקי? אבל סחתיין על הנאיביות ובלי קשר על הפוסטים המושקעים שניכר בהם שנכתבו ע"י מי שבאמת אוהבים מוסיקה. אז תכניסו אותם לקבועים שלכם, בחיאת.

עיצוב: ישראבלוג, הדור הראשון, ביג טיים.

פוסט לגזור ולשמורהסקירה על ג'ורג' מייקל, כמובן (בגלל שהיא ריגשה אותי באופן אישי, עשתה לי דברים בלב, חיממה לי את הלבלב ו, אוקי, אוקי!!! בגלל שקישרו והחמיאו לי שם! מרוצים?).

 

תבלו.

 

Emale
25/1/2006 03:33, בקטגוריות בנבכי הבלוגיה
12 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה: nina ב-29/6/2006 07:47


139,218 מבקרים אינם טועים

website counter


הביקורות מהללות:
"הגיגים על החיים!"
Ynet, 3.3.02
"תכנים מרתקים! עיצוב מעניין!"
הלול, 30.6.06
"כתיבה גברית משובחת!
מוזיקה טובה!"

מסעותיו של מרק, 2.9.06

השתכנעת? עשה מנוי עכשיו!

קח אותי, זכר אלקטרוני
תוריד ממני ת'ידיים ש'ך
שלח
אוהב את זה בסמסים?
כן, ותחייב אותי חופשי
לך תרוויח על מישהו אחר
 (הסבר)

 << ינואר 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        




הקוראים שלי

דניאל p-:
fe.fe
בובה ממוכנת (הראשונה)
DreamTripLife
ג'ולס2


OMG
בחסות האלכוהול
בטחון בתנועה
ברכה גולשת
דברים קטנים
דואר חשמלי פלוס
דע את היריב
האושר והדווי
הזה של המוריס
היתוך קר למפגרים
הכל אפור
המרתף
הפוזיציה
וולווט אנדרגראונד
וירטואל קרמבו
חדר 404
חוק ורשת
כותבת מוחקת
לא בבית ציפרנו
לונדון קולינג
מאבד תמלילים
מזבלה
מעבורת לאורך המרסי
מציאות נושכת
מקפיאה את הבמיה
מריץ שורות
נפש בריאה בגוף בריא?
סינמסקופ
עומדים בשער
עניינימים
ערס פואטי
פאוזה
פוטנציאל מבוזבז
פזמון חוזר
קטעי קישור
שידורי ניסיון
שמשון.נט
שעת ש.
תופעת דורפן


אהמ.נו
אנקדוטות.נט
במה חדשה
בננות
גלובס בלוגס
דה מארקר בלוגס
החדר הירוק
המסך המפוצל
העוקץ
הקולקטיב
השרת העיוור
זגוגיות.קום
חיים ברשת
כוסברה
מרושתים
סיטימיול
עונג שבת
עין הדג
פופטארט
קונספציה
קפטן אינטרנט
רשימות



2009-2002 © אי מייל - emAle
2007-2001 © יריב חבוט - emAze