כניסה לבלוג            הוסף לקבועים שלי            המלץ על הבלוג            ערוך את הבלוג             שלח לי מייל             לישראבלוג
3/2006

אל תצביעו

 

בגלל חוסר האמון. בגלל ששום דבר לא ישתנה פה, בטח לא ברמת האזרח הקטן, ואולי אף להפך. בגלל שבמקום מושחת איקס יבוא מושחת וואי. בגלל שאין למי להצביע. בגלל שהרגשתי לפני כמה חודשים על בשרי איך הפוליטיקה המסריחה מגיעה עד אלי ומונעת ממני לעשות עסקים חוקיים וכשרים במדינה הזאת ומאלצת אותי לפעול כדי לקחת את העסקים האלה למקום רחוק מכאן. בגלל שאני לא רוצה שהקול שלי יהיה חלק מהמסחרה הקואליציונית המגעילה שתרוץ אחרי הבחירות, וכשתיכון ממשלה רק אלוהים יודע איפה הוא ינחת אחרי איזה הסכם עודפים מושחת שמונע בעיקר מאינטרסים פוליטים צרים. בגלל שלא בא לי לקרוא איך העמרי בלומנטל או הנעמי שרון הבאים סידרו לעצמם ולמקורבים שלהם עמדות כח, השפעה וג'ובים ולעצמם חיי נוחות ופנסיה לכל החיים אחרי 4 שנים בהן הם לא עשו כלום - בזכות הקול שלי. קול, שלדעתי אם הוא לא יוצא ממש מהלב וניתן למועמד/ים שאני מאמין בו/בהם בלב שלם - עדיף שלא יצא כלל.

 

וגם בגלל שאני לא הולך להיות נאיבי ולחשוב שלוחם החירות עמיר פרץ ישנה פה משהו (פוסט מצויין, רק חבל שהוא יורה לעצמו ברגל עם הפיסקה על פרץ), מעורר רחמים ולמשוך בעיקר תשומת לב פרובוקטיבית כי זה מתאים לאימג' שיצרתי לעצמי בלהצביע חד"ש, או עוד כמה לינקים לבלוגים שקראתי ושאין לי כח לחפש אותם עכשיו ושהדהימו אותי בעד כמה ה"חייבים להצביע אז קבלו את השכנוע העצמי הכי טוב שיכולתי לעשות לעצמי" זעק משם. כי הכי עצוב זה לראות איך אנשים נאורים, בוגרים בנפשם, מודעים לעצמם ובעיקר לסובב אותם - טחות עיניהם לפתע מלראות, הם שוכחים כמו כלום או מצניעים בעיני עצמם את כל העוולות שנעשו פה על ידי אותם אנשים בהם הם תומכים, מאמינים כמו ילדים קטנים להבטחות שזורקים עליהם אנשים שאין להם שמץ של מושג לגבי האמינות שלהם ושאין סיכוי שבעולם שאחוז מהן יתקיים אחרי הבחירות - ומתכוונים להצביע מתוך חוסר ברירה רק כי "חייבים" ואסור, פשוט אסור לא להצביע. אבל זה הרי נורא איני בתקופה של טרום בחירות להביע מודעות פוליטית, בשיחות סלון, בפוסטים באינטרנט. זה כל כך אופנתי עבור כל אותם פוזאים להראות שיש להם דיעה, שהם חושבים ככה וככה ואחרת, כי חשוב שתהיה להם אג'נדה ומישהו לתמוך בו ושעלק מייצג אותם. פוזה, כבר אמרנו.

 

יש למישהו מושג באיזו הסעה הגיעו רוב אלה שמאכלסים את רשימת המקומות הריאלים של "קדימה", מפלגת השלטון הבאה של המדינה שלכם? מי האנשים האלה, קיבינימט, שרוב העם הדפוק הזה הולך להצביע עבורם בלי להניד עפעף? חבורה של פאתטים שכמוכם, אלה יהיו רוב חברי הכנסת הבאה שלכם. חלקם ישבו בוועדות הביטחון, חלקם בוועדות החינוך, חלקם סתם ישבו במזנון הכנסת בהצבעה הקריטית הבאה שתיגע באיזשהו לבל בכל אחד ממכם. ומי עומד בראשה, הפופוליסט הדמגוג בעל אלף הפרצופים, התחמן הנהנתן שעמוק בפנים הוא איש הימין הקיצוני בעור של כבש, שהצליח בשלושת החודשים האחרונים לעבוד על כולכם בעיניים עם דמות הזיקית החדשה שלו. או שאולי תבחרו בתואם סטאלין הקטן, ששיטות המנהיגות שלו בהסתדרות והקלות בה הוא השבית פה מדינה שלמה, הוריד שאלטרים וכיבה מנועי מטוסים כדי להפגין את כוחו הרב, רק חיזקו את הדמיון להוא שהנהיג את בריה"מ בשעותיה היפות. או שאולי תבחרו בביבי נתניהו, ש, ובכן. טוב, אמרתי ביבי, זה מספיק. ולא נזכיר פה את הרוסים הפשיסטים שכנראה יהיו המפלגה הרביעית בגודלה, את הימנים הסהרורים, את השמאלנים יפי הנפש שיהיו עוד הרבה זמן עסוקים בלנקות את הכתמים השומניים על התדמית הנקיה שלהם שהשאירו טומי לפיד ושות' (אולי הדוגמא הקלאסית לעד כמה יכולה מפלגה מבטיחה לאכזב), מעשני הגראס, תומכי החמאס וכל מה שכבר מזמן נמאס.

 

מי שרוצה מוזמן להשתתף במשחק הפוליטי המסריח הזה, ואח"כ לצאת להפגנות, להרים זעקות ולכתוב פוסטים מדממים על איך דופקים את השכבה הזאת והזאת - כשבמקרה הטוב המפלגה שהוא הצביע עבורה לא שייכת לצד הפוליטי שגורם את אותו עוון, אלא "רק" לצד שאמור לעבוד ולתקן את העוולה אבל במקום זאת הוא נאחז בכסאותיו בממשלה. כסאות, שבמו קולכם הענקתם להם. אבל אתם הרי אוהבים ללכת להפגנות, נכון? נפגשים עם החבר'ה, מרימים כמה שלטים, שרים שירי חג ומועד וסוגרים את הערב באיזה חומסיה או סושי בר. זה כזה מאגניב, אתם מרגישים ככה שאתם תורמים משהו לפאקינג דמוקרטיה הזאת, הא? תגידו, אתם באמת חושבים שמשהו ישתנה בגלל שיבבתם קצת? למה לא חשבתם על זה לפני שהצבעתם? באמת חשבתם שמי שבחרתם בו יעשה משהו? אני בטוח שאפשר למנות על אצבעות יד אחת את חברי הכנסת שבאמת, אבל באמת, עשו בשבילכם משהו.

 

תעזבו אתכם, באמא שלכם. אל תצביעו. אל תיטלו חלק במשחק המלוכלך הזה כל עוד לא ישנו את חוקי המשחק. שיבוטלו המפלגות המנדטוריות והארכאיות האלה, שינוטרלו מוקדי הכח המושחת והמשחית, שיפרקו לגורמים את כל מה שבנו פה מבחינה פוליטית ושיתחילו הכל מאפס. שיתאימו את עצמם למה שקורה במאה ה-21 בעולם ולא למה שקרה במאה הקודמת. אולי שיטת בחירות איזוריות היא הפיתרון, אולי בחירה של נציגים כמו בסנאט האמריקאי. לא יודע.

 

את הפוסט הזה, אגב, אני מתכוון לפרסם כאן שוב באותו נוסח בדיוק בעוד 4 שנים (או שנתיים, או שלוש, כמו שכולנו למדנו לאחרונה), רק כדי שכולכם תהנהו בהסכמה ותגידו, וואלה, הוא צדק, שום דבר באמת לא השתנה פה, אולי רק הפרצופים המדושנים של הפוליטיקאים המושחתים בעיתון, כשהם יוצאים מעוד חקירה תחת אזהרה מתחנת המשטרה בבת ים.

 

Emale
22/3/2006 02:18, בקטגוריות המצב&catdesc= עלק
10 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     1 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה: E ב-24/3/2006 20:30


139,218 מבקרים אינם טועים

website counter


הביקורות מהללות:
"הגיגים על החיים!"
Ynet, 3.3.02
"תכנים מרתקים! עיצוב מעניין!"
הלול, 30.6.06
"כתיבה גברית משובחת!
מוזיקה טובה!"

מסעותיו של מרק, 2.9.06

השתכנעת? עשה מנוי עכשיו!

קח אותי, זכר אלקטרוני
תוריד ממני ת'ידיים ש'ך
שלח
אוהב את זה בסמסים?
כן, ותחייב אותי חופשי
לך תרוויח על מישהו אחר
 (הסבר)

 << מרץ 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  




הקוראים שלי

דניאל p-:
fe.fe
בובה ממוכנת (הראשונה)
DreamTripLife
ג'ולס2


OMG
בחסות האלכוהול
בטחון בתנועה
ברכה גולשת
דברים קטנים
דואר חשמלי פלוס
דע את היריב
האושר והדווי
הזה של המוריס
היתוך קר למפגרים
הכל אפור
המרתף
הפוזיציה
וולווט אנדרגראונד
וירטואל קרמבו
חדר 404
חוק ורשת
כותבת מוחקת
לא בבית ציפרנו
לונדון קולינג
מאבד תמלילים
מזבלה
מעבורת לאורך המרסי
מציאות נושכת
מקפיאה את הבמיה
מריץ שורות
נפש בריאה בגוף בריא?
סינמסקופ
עומדים בשער
עניינימים
ערס פואטי
פאוזה
פוטנציאל מבוזבז
פזמון חוזר
קטעי קישור
שידורי ניסיון
שמשון.נט
שעת ש.
תופעת דורפן


אהמ.נו
אנקדוטות.נט
במה חדשה
בננות
גלובס בלוגס
דה מארקר בלוגס
החדר הירוק
המסך המפוצל
העוקץ
הקולקטיב
השרת העיוור
זגוגיות.קום
חיים ברשת
כוסברה
מרושתים
סיטימיול
עונג שבת
עין הדג
פופטארט
קונספציה
קפטן אינטרנט
רשימות



2009-2002 © אי מייל - emAle
2007-2001 © יריב חבוט - emAze