כניסה לבלוג            הוסף לקבועים שלי            המלץ על הבלוג            ערוך את הבלוג             שלח לי מייל             לישראבלוג
4/2006

מלך הטוקבקיסטים

 

קוראים לו דוד, והוא גר בטוקבקים של מדור הספורט של Ynet. בחיים האמיתיים הוא אוהד שרוף של בית"ר מהיציע של האחוקים בטדי. הוא הפסיד לאשתו באבן נייר ומספריים על כרטיס לפיינל פור, ולכן היא נסעה לראות את המשחקים בפראג שב...רומניה, לא לפני שהכינה לו פול אוכל כדי שלא יהיה רעב וגם דאגה שיהיה לו בבית מספיק ערק זחלאווי וגם הבטיחה לעבור בביוטי פרי. אז הוא נשאר כאן לטקבק פירשונים לפני ובמהלך המשחקים של מכבי בפיינל פור, ובאורח פלא כמעט תמיד מצליח להשחיל את הטוקבקים שלו בין הראשונים בכל כתבה שעוסקת במשחקים בפראג, ש,כן, ברומניה.

 

עם הזמן נולדו לדוד חקיינים שלא מדגדגים את הרמה שלו (מלמטה), דמויות משנה כמו העו"ד שלו שבא לעזור לו כנגד המשמיצים, וגם טוקבקיסטים מעריצים שמחכים רק לטיקבוק שלו. מצד שני יש את אלה שטוענים שזה מישהו ממערכת Ynet שמנסה להעלות את הרייטינג כי אחרת איך זה שדוד מצליח להגיב תמיד ראשון וכל זה. את ההחלטה האם זה מישהו מ-Ynet, האם זה טוקבקיסט מוכשר במיוחד או האם זה אולי בכל זאת איזה דוד אמיתי שהחליט לכתוב מהלב בשפה הכי זורמת שקראתי אי פעם למרות שהיא הכי מלאת שגיאות כתיב הכי קרועות בעולם - אני אשאיר להחלטתו של הקורא הנבון. לפניכם שלושה פוסטים, סליחה, טוקבקים מדגמיים של דוד. לא נגעתי.

 

פוסט ראשון (תגובה מספר 1 כאן) ובו מספר דוד על הארועים שהובילו אותו להפסיד את הנסיעה לפראג שברומניה לאשתו, שניצחה אותו באבן נייר ומספריים באוונתה ולכן היא נוסעת לראות את המשחק נגד האיטלקים (אק"א טאו ויטוריה):

גרין אומר שהוא מיתרגש ואני הקריז החולמניוקי וגם שמישהו יסביר לי איפו זה ארץ ויטוריה למה חיפסתי בחוברת של הטבע ולא מצעתי אבל נירעה לי שזה איטליה.

אחוקים שלי אני בימים האחרונים בבלבלה החושרמוטה בשכל של המוח שלי ניסיתי כבר שבוע להסיג כרתיסים לרומניה לפיינל פור בישבילי ובישביל אישתי כפרה עליה והיה פול באלאגאן למה אמרו לי שאין דבר כזותי חבילה לפראג ברומניה אבל מה יש לי מישהו איזה פועל זר מרומניה שעובד במיסעדה תילנדית בשוק העירקי בשכונת הבוכרים שאצליח להסיג לי כרטיס אחד לרומניה אבל גם אישתי כפרה עליה רצתה גם לינסוע לשמה וגם 2 כאפות קטנות לקדימה של המצח שלה כדי לעסות לה איפוס מחשבתי מחדש לא עזרו למה היא היתעקשה החולמניוקי שגם לה מגיע ושלא קול הזמן אני.

ואני ישר היפעלתי את השכל הישר של המוח שלי ואמרתי לה שנעסה הגרלה של אבן צוק יענו אבן נייר ומיספריים עד שלו והיא ניצחה אוטי באוונתה 2 1 לטובה שלה ולקחה לי את הכרטיס ואני המועלם של הבית ויענו יצאתי גבר החושילינג איטה וויתרתי לה בתנאי שתחין לי פול אוכל לביפנוחו של הבטן שאני ירעה את המשחק בתוכנית של שלם ותירעה וגם שתעסה את קול הקניות של ביוטי פרי והיא הסכימה ועכשיו היא בידיוק באמצע הנסיעה לשמה והיא לקחה איטה את הטלפון האלחוטי שאני יתקשר אליה אבל מה נירעה לי שאין קליטה בנסיעה זותי למה רומניה זה רחוק מארץ ישראל ויש הרים שמפריעים לקליטה של הצילצול וכנירעה הצילצול חלש והיא לא שומעת אוטו למה אני רוצה להגיד לה עוד כצת דברים לביוטי פרי קמו סיגריות וערק זחלאווי אז ייייאאאללללאא מכבי בכדורסל וייייאאאללללאא בבבבבייייתתתרררר בכדורגל ונירעה לי שפרנסיס כפרה עליו רוצה חופש מהאחוקים מהמיזרחי למה הוא רוצה לינסוע לרומניה גם וגינדיק כפרה עליו לא נותן לו.

תודה לקול האחוקים שתומחים בי ,
דוד.

 

פוסט שני (תגובה מספר 3 כאן) ובו דוד חווה את דעתו על באיזו שיטה מכבי צריכה לנצח את האיטלקים (אק"א צסק"א מוסקבה) ומפנק אותנו במקביל במתכון ללזניה החולבלוע:

קרעתי בעיתון של האינטרנט שאיטלקים זה קבוצה חזקה החושרמוטה ויש ללהם שחקנים מקול הארצות של כדור הארץ יש להם מארגנטינה ומטורקיה ומצרפת ומיספרד ומגרמניה ומאנגליה ומהולנד ומעוד פול ארצות ויש להם שחקנים עם שמות של ערסים קמו סקולה שזה שם של סרסור או ספליטר יא ואראדי אואוקיץ שזה שם של חותך א ודרובניאק יא סאלם או ארדוגן שזה שם של מפצח או האנסון יענו פחד החושרמוטה ולמכבי יש שמות של ילדים טובים וארץ ישראליים יענו של צברים קמו וילסון או באטיסטון או ויציק או ברוטשטיין או פיני קירק או סוסון שזה אפילו עוסה צחוק של גלגלה ביפנוחו של הבטן אבל יש לנו יתרון אחד גדול וזה שקורעים אוטו אנטוניו פאקר יענו בעיברית של התירגום זה טוני המז..ן יענו זה שם קלאסי של ערסוואת שהולח לעסות בלגנים לאיטלקים.

קול הכבוד לשמעון גרשון ולשמעון מיזרחי שקול פאם דואגים שהשחקנים יסו לאימונים באוטובוסים גדולים ולא במיניבוסים למה זה יחול לעסות כאבים של איה כואב הברך לשחקנים למה הם גבוהים ובמיניבוס אין מקום לרגליים.
מכבי צריחה לעסות את שיטת המישחק של יהלום פרוס שמיתקפל אם יש צורך ולעסות פול פאסט בריקים ונו פאסט בריקים ומאץ אפ זונות ואפ מאץ דיפנס ודאון אף זון ופיק רוקן רולים ולתת כדורים לחי פוסט וללא פוסט ולדאון פוסט ולישמור אזורית שמתחלפת לאזורית נסוגה תוך גדש על אישית לוחצת שהופכת לאישית לא לוחצת עם גיוון של האזורית חחמה של התפרסות מצי מיגרש וללחוץ על מובילים של הכדור יענו זה שיטה שמכבי צריחה לשחק.

עוד דבר חשוב החושרמוטה צריח לישלוח את מומי פאנן לספסל של טאו שיפריע למאמן שלהם לנהל מישחק ובזמן השוקולד יענו כאשר הם לוקחים פסק זמן הוא יעסה להם פול רעשים והפרעות וככה המאמן שלהם לא יצליך לרכז את סעיף המחשבה שלו
אז ייייאאאללללאא מכבי בכדורסל וייייאאאללללא בבבביייתתתררר בכדורגל האוהדין אחי חחמים בעולם ואף אחד לא עוסה הו הו הו הו הו הו הו הו הו קמו האחוקים מהמיזרחי

בינתיים עד שאישתי כפרה עליה נימצאת ברומניה אחוקים קחות מתכון שלי לחג שקורעים אוטו חג השבועיים ולאוכל קורעים לזניה החולבלוע.

250
גרם גבינה לבנה ליבדוק שאין ליכלוך ביפנוחו של הקופסא
1
חבילה דפי לזניה טריה
1
קופסא עגבניות עם קבאץ יענו שעסו להם ריסוקים החושרמוטה
חבילת עלי בזיליקום
150
גרם גבינת קשקבל מגוררת עדיף להסיג בקומבינה למה יקר החולמניוקי
150
גרם גבינה צהובה מגוררת
מלח ופלפל שחור
1/3
כוס שמן זית
2-3
שיני שום

עוסים חימום של הטבון או התנור לחום של 150 אחוז וזה חם החולמניקי
בפיילה אחת עוסים עירבוב של קול הגבינות בלי גימיניקס יענו ידני
בפיילה שניה עוסים עירבול של עגבניות ושום ושמן וגם אחרי זותי עוסים חיתוכים לבזיליקום
סמים בתבנית שהיא משומנת שכבה אחת של דפי לזניה עליה מפזרים חצי מכמות הגבינות 1/3 מכמות רוטב העגבניות ובזיליקום לפי הטעם קול משפחה והטעם שלה
חוזרים על הפעולה פעם נוספת כאשר שכבת דפי הלזניה האחרונה מכוסה ברוטב העגבניות בלבד
מכניסים לתנור לחצי שעה או עד שדפי הלזניה רכים החולבלוע
אחרי זותי מוציאים וטוחנים לביפנוחו של הבטן ויחד עם ערק זחלאווי ותה עם פלפוליה זה יורד אחי טוב בגרגרת למה זה מחליק בחראקות.

רציתי להגיד תודה לאחוקים שתומחים בי ובבקשה אם צובעים את התגובה שלי אז לא באדום אם אפשר בצהוב למה נירעה לי מנסים לעסות קומבינה עלי.

לאישתי כפרה עליה היא ניצאת עכשיו ברומניה בפיינל פור ואני יושב בסלון בבית מול הטלויזיה אז אם אישתי תירה אוטי בטלויזיה אז תעסי שלום מיתגעגע פול .
דוד.

פוסט שלישי (תגובה מספר 1 כאן) ובו מפרשן דוד, למרות שהוא כבר מתודלק מהערק זחלאווי (אבל כבר קלט שמכבי משחקת בגמר נגד הרוסים ולא נגד האיטלקים) - למה זה בסדר שפיני גרשון לא הגיע לאימון המסכם ומקנח בפרשנות על המתיחות בין לואיס פרנסיס לארקדי גינדיק בבית"ר ירושלים:

נירע לי שפיני פשות היה עייף החושרמוטה מאתמול ובינקו השחקנים מקירים את התרגילים והוא העדיף להישער במלון ולהתיכונן לשיחות המוטיבציה יענו העידודים לשחקנים והוא צריך להחין אוטם לקול הסוקה בלאט שיגידו להם הרוסים ולהסביר להם שהרוסים לא מתכוונים ל דוד בלאט.

אני עדיין מתודלק מערק זחלאוי מאתמול ומחגיגת הפיצוחים שעסיתי לי בבית אחרי הניצחון על האיטלקים.
עכשיו המאמן של הרוסים שידוע שהוא מעריץ יענו הגרופי של להקת משינה ולכן קרע לעצמו מסינה כי בשפה שלו אין אות ש ויש אות ס ולכן קורעים אוטו מסינה וגם קרעתי באיצוקלופדיה שיש לו בבית פול פוסטרים של הלהקה והוא מעריץ וסרוף עליה אבל בקשר לכדורסל הוא מתחיל לדבר דיבור לא יפה יענו מה זה הדיבור של אני יודע מה צריח לעסות נגד מכבי יענו דיבור של מניייק יוצא לו מהגרגרת של הצואר וזה מביע לי עצבנה החושרמוטה גדולה בסעיף של המוח בשכל שלי.

גם אצל הרוסים יש חוץ מרוסים שחקנים מהרבה עולם קמו יוונים וטורקים ורוסים וארצות הבריתים יענו עסה עקיפה של קול הכדורשל הארץ בישביל הקבוצה שלו וגם צריח לסים לב לדיבור שלהם יענו לקילולים כאשר הם אומרים בלאט זה לא אומר שהם מחפסים את דוד בלאט זה אומר שהם מרביצים על מכבי קילולים החולמניוקי
טוב אני מסטול ולא יכול להמשיך ליכתוב אז ייייאאללללאאא מכבי בכדורסל וייייאאאא לללאאא בבביייתתתררר בכדורגל של האחוקים מהמיזרחי בעלי פוטנציעל לגדולות.

אישתי כפרה עליך אני מיתגעגע למה אין לי פינוקים בבית ונירעה לי למחר אני הולך להזמין פיצה למה המפטח של המנעול של המקרר לקחת איתך בטעות לרומניה וכבר גמרתי את קול השימורים של הבית.

גם קרעתי שאיזה מנייק טורקי פרץ לביפנוחו של המחשב ששיך לשמעון מיזרחי וכתב על להפסיק את המילחמה בירושלים אז הטורקי הוא אחוק אבל מהמערבי של טדי והוא רצא לעסות שולם בין גינדיק לפרנסיס והייתה הרבה מילחמה של פסיכולוגית בין גינדיק כפרה עליו שרצה לשלם את המשכורת של פרנסיס כפרה עליו בחושילינגים של אנגלים יענו בכסף אנגלי ופרנסיס כפרה עליו רצה את המשכורת בדולרים כי ככה יותר קל ליספור בצרפתית יענו במרוקאית כי זה מיתעגל החולמניקי והייתה מה זה מילחמה ביניהם מי צודק ומי לא צודק וזה עסה רעש בקול ירושלים וגם המחירים בשוק של הבאטטות ואבוקדו ובזיליקום וגם בצל ירוק עלו החושרמוטה וזה השפיע על המדד וכנירעה התורקי אוהדאת ביתר קמו האחוקים הכורדים מהיציע המיזרחי והוא רצה לעסות מספיק למלחמה זותי למה זה פוגע באיחות החיים ולכן עסה זותי.
דוד.

זה רק על קצה המזלג, חפשו עוד תגובות של דוד בטוקבקים לכתבות שכאן. אני אמתין עכשיו בסבלנות שדוד יפתח בלוג (ונראה לי שנתתי עכשיו רעיון לבלוג פיקצייתי חדש לכל מיני מוחות יצירתיים במיוחד כאן. אני מהמר על מקום 1-5 ברשימת הפעילים תוך חודש וחצי גג).

Emale
30/4/2006 01:16, בקטגוריות
25 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה: גלי ב-2/5/2006 04:20


139,218 מבקרים אינם טועים

website counter


הביקורות מהללות:
"הגיגים על החיים!"
Ynet, 3.3.02
"תכנים מרתקים! עיצוב מעניין!"
הלול, 30.6.06
"כתיבה גברית משובחת!
מוזיקה טובה!"

מסעותיו של מרק, 2.9.06

השתכנעת? עשה מנוי עכשיו!

קח אותי, זכר אלקטרוני
תוריד ממני ת'ידיים ש'ך
שלח
אוהב את זה בסמסים?
כן, ותחייב אותי חופשי
לך תרוויח על מישהו אחר
 (הסבר)

 << אפריל 2006 >> 
א ב ג ד ה ו ש
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            




הקוראים שלי

דניאל p-:
fe.fe
בובה ממוכנת (הראשונה)
DreamTripLife
ג'ולס2


OMG
בחסות האלכוהול
בטחון בתנועה
ברכה גולשת
דברים קטנים
דואר חשמלי פלוס
דע את היריב
האושר והדווי
הזה של המוריס
היתוך קר למפגרים
הכל אפור
המרתף
הפוזיציה
וולווט אנדרגראונד
וירטואל קרמבו
חדר 404
חוק ורשת
כותבת מוחקת
לא בבית ציפרנו
לונדון קולינג
מאבד תמלילים
מזבלה
מעבורת לאורך המרסי
מציאות נושכת
מקפיאה את הבמיה
מריץ שורות
נפש בריאה בגוף בריא?
סינמסקופ
עומדים בשער
עניינימים
ערס פואטי
פאוזה
פוטנציאל מבוזבז
פזמון חוזר
קטעי קישור
שידורי ניסיון
שמשון.נט
שעת ש.
תופעת דורפן


אהמ.נו
אנקדוטות.נט
במה חדשה
בננות
גלובס בלוגס
דה מארקר בלוגס
החדר הירוק
המסך המפוצל
העוקץ
הקולקטיב
השרת העיוור
זגוגיות.קום
חיים ברשת
כוסברה
מרושתים
סיטימיול
עונג שבת
עין הדג
פופטארט
קונספציה
קפטן אינטרנט
רשימות



2009-2002 © אי מייל - emAle
2007-2001 © יריב חבוט - emAze