כניסה לבלוג            הוסף לקבועים שלי            המלץ על הבלוג            ערוך את הבלוג             שלח לי מייל             לישראבלוג
5/2007

אני חותם על נעמי

אני מקבל ים דואר זבל. באמת הרבה. ולא משנה כמה חסימת כתובות שחסמתי או כמה פילטרים שפילטרתי - עדיין קיבלתי כמויות כאלה שלו היו קיימות בעולם האמיתי היו כבר מזמן חוסמות את כל התיבות של בית קומות בגובה ממוצע. אבל לפעמים, בין הררי הג'אנק, בין המלצות לויאגרות (תודה, אין צורך), לבין סדנאות לחיזוי העתיד (תודה, אני כבר יודע מה יקרה מחר. אני אקבל שוב את הג'אנק הזה) או לבין הצעות לדיאטה לנשים (יפה! פגעתם ב-50% מקהל היעד שלכם) - מסתתרת לה איזו פנינה, משהו שמנפיש את רוחו של האדם העמל והטרוד מול מחשבו המקרטע. לא, איני מתכוון לבדיחות הקורעות של אתר jokes.co.il (מי שרשם אותי לניוזלטר שלהם, שאמא שלו לא תצחק יותר כל החיים) - אלא לקריאה הנרגשת לחתום על העצומה למען חנינה לח"כית הצדקת, הגב' נעמי כלומנטל, שאיתרע מזלה ומדינת החוק הקלוקל ששמה ישראל פשוט לא ירדה לסוף כוונותיה הטהורות וחסרות הפניות.

אז הנה לפניכם הקריאה לעצומה, עם שינויים קלים בלבד שערכתי (בפונט מודגש). מי שבכל זאת חשקה נפשו בהצצה בפשקוויל הזה, יכול להשוות את הגרסה המצ"ב למקור שכאן. וכמו שנאמר בשיקוץ הזה, אנא מכם - ואני פונה ללב שלכם - אל תעצרו את התנופה (שאתם לוקחים בדרך ללבעוט בתחת של מי שיבקש ממכם לחתום על פיסת החרא הזה).


אנו פותחים ביוזמה חדשה להעניק חנינה לחברת הכנסת לשעבר נעמי בלומנטל.

לא ניתן שיבלבלו אותנו ... הגב' נעמי בלומנטל הוכיחה את חברותה לכל מי שרק חיפש אוזן קשבת או סיוע. או שסתם חשקה נפשו במיטה נוחה ורחבה ב"סיטי טאוור", באיזה רום סרוויס קטן, אולי באיזו ארוחת בוקר קונטיננטלית ומפנקת. אבל באמת למה לתת לעובדות לבלבל אותנו?

דלתה, סליחה, הדלת השל הסוויטה, היתה תמיד פתוחה בכל שעה של היום או הלילה לכל מי שהיה זקוק לעצתה, עזרתה ופעילותה ללא שום תמורה. אה, רק דבר קטנטן ביקשה בליבה הפועם, משהו ממש פיצפון: ביום פקודה, כשילכו אנשים אלה להתפקד למרכז, אחרי שינה וארוחה טובה - מי יתן ויזכרו את האירוח המופתי שקיבלו חינם אין כסף, בזמן שידם תעשה את הדרך לעברו של הפתק הנכון.

לא ניתן יד לשיקולים זרים ...

הגב' נעמי בלומנטל נדונה לשמונה חודשי מאסר. מדוע? כי רצתה לדאוג למקום לינה למתנדבים והפעילים שגרו רחוק קרי צפון הארץ. וממש במקרה התפנו כמה חדרים בקומת הסוויטה ב"סיטי טאוור", אז הגב' נעמי בלומנטל, צדקת ומכניסת אורחים שכמותה, אמרה לעצמה: "נומי, מדוע שלא אדאג לאנשים עייפים אלה על חשבוני למיטה כמו שצריך, לבר עשיר ומפנק בחדר, למעט מהתופינים שבו - ובטוחה אני שאלוהים יזכור לי זאת כשאעלה השמיימה. ואם לא, אז בטח אותם צפוניים חביבים יזכרו לי את זה מחר בבוקר במרכז הליכוד ויעריכו בדרכם המיוחדת את המחווה הזאת".

אנו פונים לאנשי עסקים וחברי כנסת בעבר ובהווה, להצטרף לפעילות הקוראת למ"מ נשיא המדינה, יו"ר הכנסת ח"כ דליה איציק להעניק חנינה לגב' נעמי בלומנטל . אזרחים, נבחרי הציבור ובכירי המשק הישראלי רחמנות וחמלה אינן מילים גסות. וגם שוחד בחירות לא. לא?

אנו מבקשים את עזרתכם בהובלת מסע השתדלנות למתן חנינה לגב' נעמי בלומנטל שהתאלמנה מבעלה לפני מספר ימים. אבל זה לא קשור בכלל לנושא. אמרנו לכם כבר, זה בגלל שהיא היתה אישה כה צדקת ובלה בלה בלה, שבסה"כ דאגה לכמה אנשים עייפים וכל זה! מה לא ברור פה?!

אנו, קבוצת אזרחים/ות א-פוליטית, פונים אליכם אזרחי מדינת ישראל, לחתום על העצומה המצורפת. הפיצו את העצומה הזו בין החברים והידידים שלכם.

עזרו לנו לשמור על המדינה, הדמוקרטיה והחוק.

לא ניתן להתעלם מעבודת הקודש שעשתה ח"כ לשעבר נעמי בלומנטל במסגרת תפקידיה השונים כיו"ר אגודת אל-סם לשעבר, עבודתה בוועדות הכנסת למען הקהילה והאזרחים ועוד וגם לא חמקה מעיניינו העבודה המצויינת שעשתה בתחנת המשטרה, שם שמרה בקנאות מעוררת יראה על זכותה החוקית לשתוק במקום לספר לכולם כמה היא בסה"כ רצתה לדאוג לאנשי הצפון העייפים. כן כן, כזאת היא נומי שלנו: צנועה וענווה, מכניסת אורחים ושותקת, נותנת בסתר ודוממת.

יוזמי וחותמי העצומה מצהירים בזאת כי הם אזרחי מדינת ישראל. גברים ונשים מעל גיל 17 בעלי זכות בחירה.

אל תעצרו את התנופה!העבירו דואר אלקטרוני זה (email) זה לרשימות התפוצה שלכם, וביחד נראה לכולם שיש בליבנו חמלה. ויום אחד, כשאולי נהיה גם אנחנו תשושים ומחפשי מזור בדמות, נניח, סוויטת פאר ב"סיטי טאוור" - תקרה על דרכנו אותה נעמי הזכה, שתפתח לנו את דלתה ותציע לנו תמורת טובה זניחה, עולם שלם של הנאות אסורות.


אקסטרה ג'אנק למי שקרא עד פה: עוד תגלית מרעישה שנחשפתי אליה בזכות חיריה הוירטואלית שנערמת עלי כל יום, היא דבר קיומו של אתר שומר שבס, שכל מטרתו היא לעזור לאתרי אינטרנט חוטאים ומחטיאים לשמור שבת. הכיצד? קנו ב-18$ לחודש בלבד מערכת מה-זה מתוחכמת, שתסגור את אתרכם הרמטית משעת כניסת השבת עד צאתה, ובהתאם לשעון השבת המדוייק במדינה בה נמצא האתר - וכך תימנעו מעבירות קשות שאפילו לא ידעתם שאתם עוברים (!) ושעליהן אפשר ללמוד פה. הייתי כותב על זה בוודאי פוסט שלם והורס מצחוק, אבל אני חושב שהבדיחה הזאת מדברת בעד עצמה.

Emale
17/5/2007 01:43, בקטגוריות האינטר-דנט הזהו, המצב עלק
25 תגובות   הוסף תגובה     הצג תגובות כאן     0 הפניות לכאן     לינק ישיר לקטע
תגובה אחרונה: יעלה ב-28/5/2007 18:34


139,218 מבקרים אינם טועים

website counter


הביקורות מהללות:
"הגיגים על החיים!"
Ynet, 3.3.02
"תכנים מרתקים! עיצוב מעניין!"
הלול, 30.6.06
"כתיבה גברית משובחת!
מוזיקה טובה!"

מסעותיו של מרק, 2.9.06

השתכנעת? עשה מנוי עכשיו!

קח אותי, זכר אלקטרוני
תוריד ממני ת'ידיים ש'ך
שלח
אוהב את זה בסמסים?
כן, ותחייב אותי חופשי
לך תרוויח על מישהו אחר
 (הסבר)

 << מאי 2007 >> 
א ב ג ד ה ו ש
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    




הקוראים שלי

דניאל p-:
fe.fe
בובה ממוכנת (הראשונה)
DreamTripLife
ג'ולס2


OMG
בחסות האלכוהול
בטחון בתנועה
ברכה גולשת
דברים קטנים
דואר חשמלי פלוס
דע את היריב
האושר והדווי
הזה של המוריס
היתוך קר למפגרים
הכל אפור
המרתף
הפוזיציה
וולווט אנדרגראונד
וירטואל קרמבו
חדר 404
חוק ורשת
כותבת מוחקת
לא בבית ציפרנו
לונדון קולינג
מאבד תמלילים
מזבלה
מעבורת לאורך המרסי
מציאות נושכת
מקפיאה את הבמיה
מריץ שורות
נפש בריאה בגוף בריא?
סינמסקופ
עומדים בשער
עניינימים
ערס פואטי
פאוזה
פוטנציאל מבוזבז
פזמון חוזר
קטעי קישור
שידורי ניסיון
שמשון.נט
שעת ש.
תופעת דורפן


אהמ.נו
אנקדוטות.נט
במה חדשה
בננות
גלובס בלוגס
דה מארקר בלוגס
החדר הירוק
המסך המפוצל
העוקץ
הקולקטיב
השרת העיוור
זגוגיות.קום
חיים ברשת
כוסברה
מרושתים
סיטימיול
עונג שבת
עין הדג
פופטארט
קונספציה
קפטן אינטרנט
רשימות



2009-2002 © אי מייל - emAle
2007-2001 © יריב חבוט - emAze